Сабақ бөлімінің кезеңдері | Уақыты | Тапсырмалар | Күтілетін нәтиже | Оқушының іс-әрекеті | Мұғалімнің іс-әрекеті |
1.Ұйымдастыру | 3мин |
| Әдептілік танытады. | Амандасады, кезекші оқушы жауап береді. Әр парталар қатарын бір топ деп белгілеп, Кірпікшелі құрттар, таспа құрттар, сорғыш құрттар өкілдерін сиқырлы қорапшадан таңдап топқа бөлінеді. Топ басшысын сайлайды. Бағалау парағы алады. | Сәлемдесу арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады. Оқушыларға сиқырлы қорапшадағы жұмыртқаларды таратады. Бағалау парағы таратады.
|
2.Үй тапсырмасын сұрау | 6мин |
Паразит құрттарды зерттейтін ғылым саласы?Ішекқуыстылыр мен құрттардың айырмашылығы?Құрттардың жалпы саны?Типтің жалпақ құрттар деп аталу себебі?Сорғыш құрттардың өкілі?Құрттарда пайды болған жаңа жүйе?Сірқабық қандай қызмет атқарады?Қарапайым көзшесі бар құрт?Суда еркін жүзетін құрт?Кірпікшелі құрттардың өкілі?Құрттардағы асқорыту жүйесінің жойылу себебі?Жалпақ құрттардың тыныс алу жүйесі?Жалпақ құрттар қайда тіршілік етеді?Гермофродит дегеніміз не?Эндопаразиттер дегеніміз не?Төрт сорғышы бар паразит?Таспа құрттар қалай өседі?Мезодерма дегеніміз не?Кірпікшелі құрттардың қозғалуы қалай жүзеге асады? |
Сұрақтарға жауап береді. Үй тапсырмасына дайындық дейгейін көрсетеді. |
Сыни тұрғыда ойлау білімдерін нақтылап, көшбасшылыққа ұмтылады. Үйге берілген тапсырмаға дайындық деңгейі көрінеді.Топ басшысы бағалап отырады |
Оқушыларға сабақ басында сұрақтар жасырылған жұмыртқалар таратады. Сол сұрақтарға жауап беруін қадағалайы
|
|
2 мин
|
1. Бауырсорғыш қай кластың өкілі?А) кірпікшелі; Б) таспа С) сорғыш
2. Сорғыш құрттар қалай көбейеді?А) қосжынысты; Б) даражынысты С) бүршіктену арқылы
3. Паразит жұқтырып алудан сақтану жолдары?
|
Жаңа сабаққа кіріспе сұрақтарға жауап береді. Жаңа сабақтың тақырыбын ашады. Бағалауды үйренеді.Сыныптас оқушының жұмысына әділ қарауға талпынады.
|
Оқушылар тапсырманы орындап,жауабын белгілейді. Екі оқушы өзара жауаптарын тексереді. Бағалау парағына критерийлер бойыша топ басшысы бағалап отырады. |
Жаңа сабақтың тақырыбын ашуға арналған сұрақтар береді.
|
3.Жаңа сабақ
| 15 мин |
| Сорғыш құрттардың даму циклын біледі. Жаңа сабақты түсінеді. | Оқушылар тыңдап, өз білгендерін ортаға салады. Қажет терминдерді дәптерге жазып алады. | Сорғыш құрттардың өкілі бауырсорғыш нағыз паразиттік жолмен тіршілік ететін құрт.Даму жолы күрделі. |
5.Сабақты пысықтау.Биологиялық диктант.
6.Сергіту сәті.
| 7мин
3 мин
| 1.Сорғыш құрттардың өкілі.....2. Паразиттік тіршілік етуіне байланысты .... жүйесі жойылған.3.Сорғыш құрттардың ... түрі бар.4.Сорғыш құрттардың ... сорғышы болады..5.Сорғыш құрттар .... жолмен көбейеді.6.Бауырсорғыштың денесінде кірпікшелер ...., дернәсілдерінде болады. 7. Мысықсорғы балықтан жүғып,.... ауруын туғызады..8. Қолайсыз жағдайда ... түзеді.9. Сорғыш құрттардың негізгі иесі....10. Сорғыш құрттардың аралық иесі ......
Мозаиканың қиындылары таратылады.
| Сұрақтарға жауап береді. Білімін пысықтайды.Түсінгендігі көрінеді.Таным түсінігі кеңейеді.
Логикалық ойлау қабілеті, шапшаңдығы көрінеді.
| Оқушылар биологиялық диктантты жазбаша орындайды. Интербелсенді тақта арқылы жауаптардың дұрыстығын тексереді.Топ басшысы бағалап отырады.
Оқушылар мозаика қиындыларындағы сұрақтарға жауап береді.
| Оқушыларға биологиялық диктант
Оқушылардың жауаптарының дұрыстығын тексереді. |
6. Сабақты бекіту | 5мин | 1 топ 2 топ-Венн диаграммасы; 3-топ Анаграмма |
Оқушылар суретпен жұмыс істей біледі.Есте сақтайды. | Суреттерге түсініктеме береді. Салыстыру кестесін толтырады.Берілген суреттерді ретімен орналастырады.Әріп қиындыларынан сөздер құрастырады. | Оқушыларға сурет қиындыларын, анаграмма әріп қиындыларын таратады, жауаптарының дұрыстығын тексереді.
|
7.Бағалау | 2мин | Әділ болу. | Әділ бағалай біледі. | Топ басшысы қойған бағаларына түсінік беріп өтеді. | Бағалау парағындағы оқушылардың жетістігін қорытады. |
8.Кері байланыс | 1мин | Стикерлерді толтыру. | Өз ойларын ашық білдіреді. | Өз ойларын стикерге жазу арқылы бүгінгі сабаққа рефлексия жазады. | Кері байланыс толтыруды ұсынады. Мұғалім бақылайды. |
9.Үй тапсырмасы | 1мин | Сорғыш құрттар даму циклы. Иелерін ауыстыруыТақырып соңындағы сұрақтар | Ұқыптылыққа дағдыланады | Күнделікпен жұмыс жүргізеді. | Үй тапсырмасын береді |
|
|
|
|
|
|