Материалдар / Ашық сабақ .Сөз таптары.3 сынып

Ашық сабақ .Сөз таптары.3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөз таптары туралы білу және ажырата білу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Наурыз 2023
305
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пән:Қазақ тілі

Орта мерзімді жоспар бөлімі:

5-бөлім: «Өнер»

Күні:09.01.20ж.

Сынып: 3«Ә»-сынып

Мектеп: Т. Қазақбаев атындағы жалпы орта мектебі КММ

Мұғалімнің аты-жөні:Арап Ж.Б

Қатысқандар саны: 15

Қатыспағандар саны: 1

Сабақ тақырыбы

Сөз таптары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқубағдарламасына сілтеме)

3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу

Сабақмақсаттары

Барлықоқушыларжасайалады:
Сөзтаптарынанықтайды. Олардыңтүрлерінажыратаалады.
Оқушылардыңкөбіжасайалады:
Диалогкеқатысады; мұғалімніңкөмегіменмәтіндегінегізгіойдыанықтайалады.
Оқушылардыңкейбіріжасайалады:
Берілгентақырыпбойыншаөзкөзқарасынбілдіріп, ой қорыту
жасайалады.

Бағалаукритерийлері

Тыңдалғанмəтінбойыншақойылғансұрақтарғажауапберіп, мəтіндежалпы не туралыайтылғанынтүсінеді.

Диалогкеқатысады; мұғалімніңкөмегіменнегізгіойдыанықтайалады.

Мәтінмазмұныбойыншапікірбілдіруге, өзойындәлелдеугежәнетолық, жүйелі, түсініктіетіпайтуға, ойынжазбашажеткізугедағдыланады.

Құндылықтардыдарыту

Оқуға, білімгедегенқызығушылығынарттырып, еңбекке баулу.

Жеке жәнетоптажұмысжасайалу, ынтымақтастық.

Пәнаралықбайланыстар

Дүниетану, қазақтілі.

АКТ қолданудағдылары

Интернет-ресурстар, дерекқорданжәнеинтернеттенсабаққақатыстыақпараттыіздеу;

Ресурстар

Топқабөлугеарналғанпарақшалар, интерактивтітақта, жұмысдәптері, қалам мен түрлітүстіқарындаш, стикер, постер, керібайланыспарағыт.б

Бастапқы білім

5-бөлім материалдары оқушылардың 2-сыныпта өткен «Сөз таптары», алдыңғы бөлімде қарастырылған «Сөз құрамы» тақырыптары бойынша игерген дағдылары мен білімдеріне негізделіп меңгертіледі.

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Жаңа топ құру

Психологиялық ахуал қалыптастыру

«Атомдар мен молекулалар» әдісі бойыншатоптарға бөлу. Музыка ойналып тұрады да, оқушылар тоқтаған бетте 4-тен топтасады. 4 топқа бөлінеді.




1-топ «Зат есім»

2-топ «Сан есім»

3-топ « Етістік»

4-топ «Сын есім»


Жұмыс ережесін келісу:

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)







Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.


Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.













Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

Сабақтыңортасы

Ширату тапсырмасы

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

(Т; Ө; Қ) Оқулықта берілген сұрақтарға өз көзқарасын білдіре алу білігін бағалау.

Оқушылар «Өнер дегенді сен қалайтүсінесің?»сұрағын топта «Ойлан – жұптас –талқыла»стратегиясы бойынша талқылап, өз ойларын білдіреді.

Мәтінде аталған өнер түрлері туралы небілетіндерін айтып, өз ойларымен бөліседі. Өзіұнататын өнер түрі туралы әңгімелеулеріне басшылық жасалады.


- Ал енді мәтінді тыңдаңдар!(тыңдалым)

Оқып беру.

- Балалар, қай топтың айтқан болжамы осы тақырыпқа сәйкес келді?

-Ендеше сол топты бағалайықшы.

ҚБ: Бас бармақ әдісі бойынша бір-бірін бағалау.


-Балалар, « Өнер» мәтініне мына екі тақырыптың қайсысының мағынасы келеді? 1.Өнер түрлері туралы.

2.Өнер және оның мақсаты туралы.

- Өнердің мақсаты дегенді қалай түсінесің?

Мысалы музыка, театр өнерлері туралы не айтасыңдар?

-Театр өнерінің мақсаты не?

-Музыка өнерінің мақсаты не?

ҚБ: Смайликтермен бағалау.


Жұптық жұмыс:

«Кім тапқыр?» әдісі бойынша

2-жаттығу. Көп нүктенің орнына тиісті сөзтабын қойып, мәтінді оқы. Сөздердің сөзтаптарына қалай топтастырылғанын ойлап көр. Қарамен жазылған сөздергеоқушылардың назары аударту.

  • Балалар, қарамен жазылған сөздер арқылы мәтіннің мәнін түсінуге бола ма?

  • Олар осы мәтіннің тірек сөздері болып тұрғанын дәлелде.

Зат есім- заттың атын білдіреді.

Етістік- заттың қимылын, іс-әрекетін білдіреді.

Сын есім- түрін, түсін, сапасын білдіреді.

Сан есім- санын, ретін, қатарын білдіреді.

Дескриптор:

  • Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.

  • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.

  • Берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау


3-жаттығу.Мақалды жатқа көркемдеп жазады.

Жеке жұмыс ұйымдастырылады. Мұғалімнің басшылығымен орындалған жұмысты өзара тексереді. Бір-бірінің қатесін тауып, түзетеді.

ҚБ: Домбырамен бағалау.

Сергіту сәті: Зеңгірдің әні.


Топтық жұмыс: Постер қорғау.

Суреттер таратылады. Соны әр топ өз тобының атына сай постер жасайды.

4-жаттығу. 2-сыныпта игерген білімдерінесүйеніп, сызба бойынша берілген сұрақтарды топпенталқылап, әр топ топ атауына сай не білетіндерін айтады.

ҚБ: «От шашу» әдісі бойынша бір-бірін бағалау.



Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


Белсенді оқу тапсырмалары.




Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.








Белсенді оқу тапсырмалары




Сабақтың соңы

Ұжымдық жұмыс:Кестені пайдаланып, сөздерді сөз табына талдайды.

Өнер, көркем, игеру, төртінші.

«Білім сандығы» кері байланыс.

Үйге тапсырма: 5-бет ереже жаттау.

БД орындау.






Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре алады.

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілетіжоғарыоқушыларға қандайміндетқоюдыжоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылат ын

Қауіпсіздік техникасы

ережелерінің тармақтары.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

қажет?











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ