Ширату
тапсырмасы
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
(Т; Ө; Қ) Оқулықта берілген
сұрақтарға өз көзқарасын білдіре алу білігін
бағалау.
Оқушылар «Өнер дегенді сен
қалайтүсінесің?»сұрағын
топта «Ойлан – жұптас
–талқыла»стратегиясы бойынша талқылап, өз ойларын
білдіреді.
Мәтінде аталған өнер түрлері
туралы небілетіндерін айтып, өз ойларымен бөліседі. Өзіұнататын
өнер түрі туралы әңгімелеулеріне басшылық
жасалады.
- Ал енді мәтінді
тыңдаңдар!(тыңдалым)
Оқып
беру.
- Балалар, қай топтың айтқан
болжамы осы тақырыпқа сәйкес
келді?
-Ендеше сол топты
бағалайықшы.
ҚБ: Бас бармақ әдісі
бойынша бір-бірін
бағалау.
-Балалар, « Өнер» мәтініне
мына екі тақырыптың қайсысының мағынасы
келеді? 1.Өнер түрлері
туралы.
2.Өнер және оның мақсаты
туралы.
- Өнердің мақсаты дегенді қалай
түсінесің?
Мысалы музыка, театр өнерлері
туралы не айтасыңдар?
-Театр өнерінің мақсаты
не?
-Музыка өнерінің мақсаты
не?
ҚБ: Смайликтермен
бағалау.
Жұптық
жұмыс:
«Кім тапқыр?» әдісі
бойынша
2-жаттығу. Көп нүктенің орнына тиісті
сөзтабын қойып, мәтінді оқы. Сөздердің сөзтаптарына қалай
топтастырылғанын ойлап көр. Қарамен жазылған сөздергеоқушылардың
назары аударту.
-
Балалар, қарамен жазылған
сөздер арқылы мәтіннің мәнін түсінуге бола
ма?
-
Олар осы мәтіннің тірек
сөздері болып тұрғанын
дәлелде.
Зат
есім- заттың атын
білдіреді.
Етістік- заттың қимылын, іс-әрекетін
білдіреді.
Сын
есім- түрін, түсін, сапасын
білдіреді.
Сан
есім- санын, ретін, қатарын
білдіреді.
Дескриптор:
-
Тыңдалған мəтін
бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы
айтылғанын түсінеді.
-
Диалогке қатысады;
мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай
алады.
-
Берілген тақырып
бойынша ой қорыту жасай
алады.
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын
орындау
3-жаттығу.Мақалды жатқа көркемдеп
жазады.
Жеке
жұмыс ұйымдастырылады. Мұғалімнің
басшылығымен орындалған жұмысты өзара тексереді. Бір-бірінің
қатесін тауып,
түзетеді.
ҚБ: Домбырамен
бағалау.
Сергіту сәті: Зеңгірдің
әні.
Топтық жұмыс: Постер
қорғау.
Суреттер таратылады. Соны әр
топ өз тобының атына сай постер
жасайды.
4-жаттығу. 2-сыныпта игерген
білімдерінесүйеніп, сызба бойынша берілген сұрақтарды
топпенталқылап, әр топ топ атауына сай не білетіндерін
айтады.
ҚБ: «От шашу» әдісі
бойынша бір-бірін
бағалау.
|