(Ж) Тапсырма №1 « Қызықты
зертхана» әдісі
№9 Зертханалық
жұмыс
Сүйектің макро және
микроскопиялық құрылысы.
«Сүйектің химиялық құрамы»
деген көрнекі көрсетілетін тәжірбие
(демонстрация)
Жұмыс
мақсаты: табиғи және өзгертілген
сүйектің микроскопиялық және микроскопиялық құрылысын зерттеу
негізінде сүйектің химиялық құрамы мен құрылымының әртүрлі құрам
бөліктерінің рөлдерін анықтау.
Құрал-жабдықтар: сүйек ұлпасының
микропрепараттары,сүтқоректі жануарлардың араланған жалпақ және
түтік тәрізді сүйектері, жануарлардың күйдірілген және
кальцийсіздірілген сүйектері (мысалы,тауықтың); препараттық ванна
немесе табақ.
Жұмыс
барысы
1.Араланған сүйектің
макроскопиялық құрылысын қараңдар. Мынадай элементтерді
анықтаңдар:
-
Тығыз шағын сүйек
заты
-
Кемікті
зат (оның пластиналары қай бағытта
орналасқанына назар аударыңдар)
-
Сүйек қабығын табыңдар. Оның
қабатын тығыз заттан бөлуге бола ма?
-
Сүйек басынан гиалинді (тегіс
шеміршекті) табыңдар;
-
Қуысты сары сүйек кемігін
табыңдар;
-
Зерттелетін сүйек типтерін
анықтаңдар;
2.
Сүйектің макроскопиялық
құрылысын қараңдар. Мынандай элементтерді
анықтаңдар:
-
Сүйек цилиндрлерінің
пластиналары;
-
Остеоциттер жіне олардың
өсінділері;
-
Остеондардың орталық
қуысы;
3.
Сүйектің үш: күйдірілген,
кальцийсіздендірілген және өзгертілмеген (табиғи) типтерінің
қасиеттерінің көрнекі түрде зерттеңдер.
Зерттеу жүргізу барысында
алынған мәліметтерді кестеге толтырыңдар. Сүйектің қасиеттері неге
өзгергені туралы қорытынды жасаңдар.
Сүйек
типтері
|
Созу
|
Ию
|
Құрамының
өзгеруі
|
Алынған нәтиже
себептері
|
Қалыпты
|
|
|
|
|
Кальцийсіз-дендірілген
|
|
|
|
|
Күйдірілген
|
|
|
|
|
Сүйек элементтері мен сүйек
ұлпасының, оның химиялық құрам бөліктері мен қасиеттерінің өзара
байланысы туралы қорытынды жасаңдар.
Дескриптор:
-
Сүйектің макроэлементтерін
анықтайды.
-
Сүйектің микроэлементтерін
анықтайды.
-
Сүйек типтерінің құрамын
анықтайды.
-
Алынған нәтижелердің себеп –
салдарына қорытынды жасайды.
ҚБ:
«Отшашу»
(ЖЖ) Тапсырма №3 FILA
кестесі
Жағдаят.
Айжанның жасы 10 да.Ол
балет өнеріне қызыға бастады. Ата –анасымен ақылдасып, балет би
үйірмесіне барды. Бірақ, Айжанды балет би үірмесіне қабылдамады.
Айжанды үйірмеге не себепті қабылдамағанын анықтап
көріңдер.
F –
дерек
|
I- ой
-пікір
|
L-оқыту
сұрақтары
|
A-іс
-әрекет
|
|
|
|
|
«FILA»
әдісі бойынша. Орындалу
мағынасын түсіндіру. Әр әріпте мағына
бар.
F –
дерек
I- ой
-пікір
L- оқыту
сұрақтары
A- іс
-әрекет
Оқушылыр «ФИЛА»әдісі
бойынша мәтінмен жұмыс
орындайды.
Дескриптор
-
Деректерді
анықтайды.
-
Ой – пікірлерін айта
алады.
-
Оқыту сұрақтарын құрастыра
алады.
-
Іс – әрекетті болжай
алады.
ҚБ:
«Басбармақ»
|