Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқу мақсатымен
таныстырады.
2.Сабақ мақсаты оқушылармен бірлесе отырып
талқыланады.
3.Оқушыларға жаңа
сабақты өткен сабақпен байланыстыру мақсатында тапсырма
береді.
|
Оқушылар назарын сабаққа
аударады.
1.Оқу мақсатымен
танысады.
2.сабақ мақсатын
талқылайды
3.Оқушылар алдыңғы
сабақта алған білімдеріне сүйене отырып «Тақырыптық түйінді сөздер»
әдісі арқылы есімдіктерді ажыратып, анықтама
береді.
|
Қалыптастырушы
бағалау:
оқушыларды «Жарайсың!», «Керемет!»
деген мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Дұрыс мағынада жауап беруге
бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір
көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қойылады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК экраны, сабақ
презентациясы,
«Сөздер
банкасы»
|
Сабақтың
ортасы
|
Мұғалім көтерілген мәселені
түсінуге бағытталған тапсырма
ұсынады.
|
1-тапсырма –
Мәтінді оқып, кестені толтыр. Оқушылар берілген мәтінді
оқып, «Тұжырым кестесін»
толтырады.
1
|
Мәтін дегі есімдік
терді табыңыз
|
|
2
|
Судың адам үшін
маңызы
|
|
3
|
Судың табиғат үшін
маңызы
|
|
|
Қалыптастырушы
бағалау:
«Бас
бармақ»
Дескриптор:
-ақпаратпен
танысады;
-драмалық шығарманың
жанрлық ерекшеліктерін анықтап,
жазады.
|
Мәтін
Судың табиғаттағы маңызы
және судың адам өміріндегі
маңызы
Табиғаттың баға жетпес
ең қымбат қазынасының бірі - су. Оның адам өміріндегі оттектен
кейін екінші орын алатыны белгілі.
Адам
денесінің 65-70% су кұрайды. Ересек адамның денесінде 40-50 литр су
болады екен. Атап айтқанда, қанның 83%, бұлшық еттердің 75%, мидың
74%, сүйектердің 22% судан тұрады. Ал егер денеде 20% су
жетіспеушілігі байқалса, онда ол адамның өліп кетуі әбден мүмкін.
Сусыз, адам сияқты, ешбір өсімдік өмір сүре
алмайды.
Адамзат өмірі мен
мәдениеттің дамуы көне замандардан бері сумен тығыз байланысты. Ол
өнеркәсіпте, энергетикада, ауыл шаруашылығы мен балық
шаруашылығында, медицинада және т.б. толып жатқан салаларда кеңінен
қолданылады.
Біз су құнды байлығымыз
екенін ұмытпауымыз
керек.
|
|
Мұғалім тақырыптан ауытқымай,
құрылымын сақтап, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу
себептерін анық көрсетіп эссе жазауға арналған тапсырма
береді.
|
2-тапсырма
– «Барлық адам суды үнемдей ме?»
тақырыбына келісу-келіспеу эссесін
жазыңыз.
Дескриптор:
-Эссе тақырыбының
желісінен шықпайды;
-Әрбір абзацты сыни
тұрғыдан ойлап, сауатты, жүйелі
құрастырады.
-Қажетті «келісу»,
«келіспеу» себептерін айқын ашып
жазады;
-Эссе құрылымын
сақтайды;
-Өмірмен
байланыстырады.
|
Қалыптастырушы
бағалау:
«Дескриптор бойынша
бағалау»
|
«Үнем – қоғам қуаты»
тақырыбындағы бейнебаян
https://www.youtube.com/watch?v=gF_yGJUB9fY
|