Материалдар / Ашық сабақ. Су-тіршілік көзі

Ашық сабақ. Су-тіршілік көзі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға өте керемет ұнайды деген ойдамын. Жаңа форматта жазылған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Ақпан 2023
254
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім:Су – тіршілік көзі . Қазақстандағы өзен-көлдер

Мектеп:Б.Соқпақбаев атындағы мектеп-гимназия

Пән: қазақ тілі

Мұғалім: Кулбаева Роза Илебаевна

Сынып: 6

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Су – қасиетті ұғым

Сілтеу есімдігі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.1.5.1. – тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру;

Сабақ мақсаты:

Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап береді, мәтіннен алған ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыра алады.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


1. Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

2.Жұмыс жасау ережені еске түсіру.

3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Психологиялық тренинг. «Нейрожаттығу» арқылы сыныпқа кіру.


2.Үй тапсырмасын пысықтау

«Бұзылған вагон» әдісі бойынша үй тапсырмасын пысықтау.

Су туралы мақал –мәтелдер:

  1. Судың да сұрауы бар.

  2. Су ішкен құдығыңа түкірме

  3. Су- тіршілік көзі

  4. Жаңбыр жауса – жер ырысы

  5. Қайнаған қара суда қасиет бар.

  6. Сыйласқанның суын іш.

  7. Алпыс күн тасыған су,Алты күнде қайтар.

  8. Су сүреңін табады.

  9. Жайдақ су жай ағады.

  10. Сөз сағасы —Құлақ,Су сағасы —Бұлақ.

  11. Су ішетін арығы жоқ елдің, Сүзіп алатын балығы жоқ.

  12. Жаман сайдың суы тасыса, Өткел бермес.

  13. Жатқан тастың астына су бармайды.

  14. Су — ырыстың көзі,

  15. Еңбек — кірістің көзі.

  16. Сай қуалап су ағар,Жел қуалап от жанар

  17. Қар суының тасқынын,Қасқалдақ көрмес.

  18. Суға кеткен тал қармайды.

  19. Арық қазған — су ішер,Араздасқан — у ішер.

  20. Су патшасы — мұрап,Түн патшасы — шырақ.

  21. Су бергеннің — сауабы бар.Су төккеннің жауабы бар.

  22. Су кетсе, тас қалады, Сүрме кетсе, қас қалады.

  23. Ағын су жолын табады,Ақ адам оңын табады.

  24. Сусыз өмір жоқ,Отсыз темір жоқ.

  25. Су аяғы — құрдым.

ТОПТАРҒА БІРІКТІРУ

  1. «ОТ» тобы

  2. «АУА» тобы

  3. «ЖЕР» тобы


Қызығушылықты ояту. Миға шабуыл

Мұғалім оқушыларға слайдтан бірнеше суреттер көрсетеді. Төмендегі сұрақтарды қояды?



  • Балалар, қараңдаршы мына суреттерде ортақ қандай байланыс бар? /ықтимал жауап- олардың бәрінде қандай да бір бағытқа сілтеп, бағытты көрсетіп тұр/

  • О сы суреттерге жалпы ортақ қандай тірек сөздер айтсақ болады? /ықтимал жауап – сілтеу, бағыт көрсету, бір нәрсені нұсқап көрсеті/


Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Мұғалім: Демек балалар, бүгінгі сабақта сендермен су тақырыбына байланысты сұрақтарға жауап беріп, ондағы ақпараттарды қазіргі өмірмен байланыстыратын боламыз және сілтеу есімдігі туралы жаңа ақпарат білетін боламыз.

Cілтеу есімдігі туралы видео көрсетіледі.


Білім алушылар қол саусақтарына арналған нейрожаттығуларды жасау арқылы сыныпқа кіреді.





Мұғалім мақалдың басын оқиды, білім алушы жалғастырады. Жалғасын таба алмаған оқушы бұзылған вагон есебінде ойыннан шығады.



















































Оқушылар табиғат суреттерін таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді.













Оқушылар суреттер бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды.










Оқулар видеодан сілтеу есімдігінің ережесін түсініп алады.










































































































https://ru.savefrom.net/1-

Сабақтың ортасы




































































ТОПТЫҚ ЖҰМЫС

Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріңіз.

Аудиомәтін тыңдайды.

1-тапсырма

«АШЫҚ ХАТ» әдісі бойынша топтар сұрақтарға жауап береді.

Сұрақтар:

1.20 жылда Арал тағдыры қалай өзгерді? Бұрын қандай еді?

2. Мәтін не жайында? Мәтінде айтылған теңіз тарихы туралы не айтуға болады?

3. Қазіргі Арал қандай? Оның мұндай жағдайға түсіуіне не, кім кінәлі деп ойлайсыңдар?

Дескриптор:

  • Тыңдалған мәтін бойынша қойылған сұраққа жауап береді;

  • Өз ойын жүйелі айта алады;



ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС

2-тапсырма

Өлең мен суреттің мазмұнын шынайы өмірмен байланыстыра түсіндіріңдер. Сілтеу есімдігін атап өтіңдер.

М.Мақатаев.

Мына өлке, мына аймақ, бұл маңда

Құлшылық етемін тұрғанға,

Құлшылық етемін құмдарға,

Тағзым жасаймын қырларға!

Шүкірлік етемін қашан да

Осы бір Отанда тұрғанға!

М.Мақатаев.


Дескриптор

  • Өлең мен сурет мазмұнын ашады;

  • Ақпаратты өмірмен байланыстыра алады;

  • Сілтеу есімдіктерін таниды;


ЖЕКЕ ЖҰМЫС

3-тапсырма

Желкендерге жазылған сілтеу есімдіктерін құрамына қарай талдаңдар.


Осы, бұл, өзінен өзіміз, баршаға, күллі, барлығының, бұған, бәріне

Дескриптор:

  • Сілтеу есімдіктерін табады;

  • Құрамына қарай талдайды;










«АШЫҚ ХАТ» әдісі бойынша топтар сұрақтарға жауап береді.



















Өлең мен суреттің мазмұнын шынайы өмірмен байланыстыра түсіндіреді. Сілтеу есімдігін атайды.


































Желкендерге жазылған сілтеу есімдіктерін құрамына қарай талдайды.













« Тәтті монеталар» арқылы бағалау























«Комментарий жасау»

әдісімен бағалау

































«Мадақтау, Қошеметтеу» арқылы бағалау


https://www.youtube.com/watch?v=9QYZRL7r7lw






















слайд

Сабақтың соңы


Сабақты бекіту

Бағалау


Үй тапсырмасы

112-бет

5-тапсырма

Қазақ тілі «Атамұра» баспасы


Кері байланыс

«көңіл-күй градусник»




















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Іс-шаралар кестесі
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ