Ұйым
дастыру
|
Оқушылармен сәлемдесу,
түгелдеу.
Оқyшылaрдың зейiнiн
шоғырлaндырy
«flippity net» бағдарламасынан
рандом әдісі арқылы топқа бөлу
Үй жұмысын
тексеру
Дұрыс жауаптар тақтада
көрсетіледі.
Ширaтy
жaттығyлaры: «Иә немесе жоқ»
әдiсi
Оқушылар «ия» немесе «жоқ» деп
ауызша жауап береді.
-
Бұрыш – геометриялық
фигура.
-
90°-қа тең бұрыш сүйір
бұрыш
-
Сүйір бұрыш 90°-тан кіші
болады
-
Доғал бұрыш 90°-тан
үлкен
-
Жазыңқы бұрыш 170°
болады
Ширaтy жaттығyы aрқылы
оқyшылaрмен бiрiгiп сaбaқтың мaқсaтын
aнықтay.
|
Сұрақтарға жауап
береді
|
Өзін – өзі бағалау
әдісі
|
Flippity.net
https://www.flippity.net
·
Слайд
№1
|
Жаңа
сабақ
Бекіту
тапсырмалар
|
Жаңа тақырыппен танысу үшін
ютуб арнасынан видеороликті тамашалаймыз.
І «Математикалық диктант»
әдісі ( сөйлемді толықтырады,
жеке орындайды, бірден тексеріледі)
-
Сыбайлас бұрыш дегеніміз
-....
-
Вертикаль бұрыш дегеніміз
-...
-
Олардың қасиеттері
-....
-
90°-тең бұрышты...,оған
сыбайлас бұрыш......
-
90°-тан үлкен
бұрышты.....,оған сыбайлас бұрыш.....
-
90°-тан кіші бұрыш.....,оған
вертикаль бұрыш......
Дескриптор:
Әр топтан екі оқушы өз
жауаптарын түсіндіреді. Осылайша барлық оқушыға түсінікті
болады.
ІІ «Жедел хат»
әдісі
Мұғалім үш топқа тапсырмалар
салынған хат ұсынады. Әр топтан бір оқушы тұрып хат таңдайды.
Ішіндеге тапсырмаларды орындайды:
І
хат:
Сыбайлас бұрыштардың біреуі 1)
45°, 2) 60°, 3) 75° болса екіншісі неше
градус?
ІІ
хат:
Сыбайлас бұрыштардың біреуі 1)
120°, 2) 50°, 3) 60° болса екіншісі неше
градус?
ІІІ
хат:
Сыбайлас бұрыштардың біреуі 1)
20°, 2) 150°, 3) 160° болса екіншісі неше
градус?
«Көршіңе қонаққа бар»
әдісі арқылы тексеріледі, яғни
топтар жұмыстарын ауысып тексереді. Дұрыс жауаптар тақтада
көрсетіледі.
Дескриптор:
ІІІ «Сұрақты қағып ал»
әдісі (Үлгерімі төмен оқушыларды
жұмыс)
Мұғалім оқушыларға топты кезек
– кезек лақтыра отырып сұрақ қояды. Оқушы сұрақтарға жауап береді,
ал жауап бере алмай қалған жағдайда досы көмекке
келеді.
-
Сыбайлас
бұрыш?
-
Вертикаль
бұрыш?
-
Қасиеттері?
-
120°-қа тең бұрышқа сыбайлас
бұрыш неше градусқа тең
-
50°-қа тең бұрыштың вертикаль
бұрышы ше?
-
Тікбұрышқа сыбайлас
бұрыш?
-
Тікбұрышқа вертикаль
бұрыш?
Дескриптор:
Мұғалім оқушылардың жауап беру
барысын қадағалап, қажет болған жағдайда түзетулер
енгізеді.
|
Сөйлемді
жалғастырады
Тапсырманы бірлесіп орындайды
|
«Бас
бармақ» әдісі
Стикерлер
арқылы
Қолдап – қолпаштау
әдісі
Жарайсың! Мен сенімен
мақтанамын! Сен дұрыс жолдасың! Қатеңді түзетуге талпынысың
ұнайды!
|
https://you.be/3cxCqlTlulk
Слайд
№2
аудиожазба
Тапсырма салынған
хат
Слайд
№3
Доп
|
Соңы
|
Қорытынды: «Миыңның суретін
сал» әдісі.
Рефлексия.«Менiң қоржыным»
әдiсi aрқылы оқyшылaр өз бiлiмдерiн
сaрaлaйды.
Мaғaн ұнaды.......
Мен тiлеймiн.......
Мaғaн.... қиын болды.
Үйге: Тақырыпты қайталау.
Анықтамаларды жаттау
|
Оқушылар мидың суретін салып,
оны сабақ кезінде меңгерген білімдерін білдіретін сөздермен
толтырады.
|
|
|