Материалдар / Ашық сабақ: Сыбайлас және вертикаль бұрыштар

Ашық сабақ: Сыбайлас және вертикаль бұрыштар

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып "Сыбайлас және вертикаль бұрыштар" тақырыбына ҚМЖ
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сабақ жоспары

Тарау немесе бөлім атауы:

7.1В: Геометрияның алғашқы мәліметтері

Пән/Сынып:

7 сынып

Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:

Хайдарова Саида

Сабақтың тақырыбы:

Сыбайлас және вертикаль бұрыштар және олардың қасиеттері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.1.1.9 сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын білу;

7.1.1.10 сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және қолдану;

7.1.1.32 перпендикуляр ұғымын біледі.

Сабақтың мақсаты:

Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын, қасиеттерін білу және түсіну;

Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін ажырату;

Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін тұжырымдау.

Сабақтың барысы

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйым дастыру

Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.

Оқyшылaрдың зейiнiн шоғырлaндырy

«flippity net» бағдарламасынан рандом әдісі арқылы топқа бөлу


Үй жұмысын тексеру

Дұрыс жауаптар тақтада көрсетіледі.


Ширaтy жaттығyлaры: «Иә немесе жоқ» әдiсi

Оқушылар «ия» немесе «жоқ» деп ауызша жауап береді.

  1. Бұрыш – геометриялық фигура.

  2. 90°-қа тең бұрыш сүйір бұрыш

  3. Сүйір бұрыш 90°-тан кіші болады

  4. Доғал бұрыш 90°-тан үлкен

  5. Жазыңқы бұрыш 170° болады

Ширaтy жaттығyы aрқылы оқyшылaрмен бiрiгiп сaбaқтың мaқсaтын aнықтay.













Сұрақтарға жауап береді





Өзін – өзі бағалау әдісі






Flippity.net

https://www.flippity.net


·








Слайд №1

Жаңа сабақ


Бекіту тапсырмалар

Жаңа тақырыппен танысу үшін ютуб арнасынан видеороликті тамашалаймыз.


І «Математикалық диктант» әдісі ( сөйлемді толықтырады, жеке орындайды, бірден тексеріледі)


  1. Сыбайлас бұрыш дегеніміз -....

  2. Вертикаль бұрыш дегеніміз -...

  3. Олардың қасиеттері -....

  4. 90°-тең бұрышты...,оған сыбайлас бұрыш......

  5. 90°-тан үлкен бұрышты.....,оған сыбайлас бұрыш.....

  6. 90°-тан кіші бұрыш.....,оған вертикаль бұрыш......

Дескриптор:

  • сыбайлас және вертикаль бұрыштарды табады.

  • қажетті сызбаны келтіріп, белгісіз бұрыштарды табады.

Әр топтан екі оқушы өз жауаптарын түсіндіреді. Осылайша барлық оқушыға түсінікті болады.


ІІ «Жедел хат» әдісі

Мұғалім үш топқа тапсырмалар салынған хат ұсынады. Әр топтан бір оқушы тұрып хат таңдайды. Ішіндеге тапсырмаларды орындайды:

І хат:

Сыбайлас бұрыштардың біреуі 1) 45°, 2) 60°, 3) 75° болса екіншісі неше градус?

ІІ хат:

Сыбайлас бұрыштардың біреуі 1) 120°, 2) 50°, 3) 60° болса екіншісі неше градус?

ІІІ хат:

Сыбайлас бұрыштардың біреуі 1) 20°, 2) 150°, 3) 160° болса екіншісі неше градус?

«Көршіңе қонаққа бар» әдісі арқылы тексеріледі, яғни топтар жұмыстарын ауысып тексереді. Дұрыс жауаптар тақтада көрсетіледі.


Дескриптор:

  • Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін біледі;

  • Қасиеттерді есептер шығаруда қолданады.


ІІІ «Сұрақты қағып ал» әдісі (Үлгерімі төмен оқушыларды жұмыс)

Мұғалім оқушыларға топты кезек – кезек лақтыра отырып сұрақ қояды. Оқушы сұрақтарға жауап береді, ал жауап бере алмай қалған жағдайда досы көмекке келеді.

  • Сыбайлас бұрыш?

  • Вертикаль бұрыш?

  • Қасиеттері?

  • 120°-қа тең бұрышқа сыбайлас бұрыш неше градусқа тең

  • 50°-қа тең бұрыштың вертикаль бұрышы ше?

  • Тікбұрышқа сыбайлас бұрыш?

  • Тікбұрышқа вертикаль бұрыш?

Дескриптор:

  • Анықтамаларын біледі;

  • Сыбайлас және верикаль бұрыштардың қасиеттерін есептер шығаруда қолданады.

Мұғалім оқушылардың жауап беру барысын қадағалап, қажет болған жағдайда түзетулер енгізеді.




Сөйлемді жалғастырады















Тапсырманы бірлесіп орындайды


















«Бас бармақ» әдісі
















Стикерлер арқылы














Қолдап – қолпаштау әдісі

Жарайсың! Мен сенімен мақтанамын! Сен дұрыс жолдасың! Қатеңді түзетуге талпынысың ұнайды!


https://you.be/3cxCqlTlulk



Слайд №2

аудиожазба















Тапсырма салынған хат

Слайд №3















Доп

Соңы

Қорытынды: «Миыңның суретін сал» әдісі.


Рефлексия.«Менiң қоржыным» әдiсi aрқылы оқyшылaр өз бiлiмдерiн сaрaлaйды.

Мaғaн ұнaды.......

Мен тiлеймiн.......

Мaғaн.... қиын болды.




Үйге: Тақырыпты қайталау. Анықтамаларды жаттау

Оқушылар мидың суретін салып, оны сабақ кезінде меңгерген білімдерін білдіретін сөздермен толтырады.
























Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі