|
Пәннің аты 6 -сынып |
Уақыты: 21.10.17.ж. |
Кабинет: 40 |
Мұғалім Клушева Г.О. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың атауы |
Сыйлық Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады. Қазақ тілінде дұрыс сөйлеуге, жазуға үйренеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Топқа бөлу |
Геометриялық фигуралар үлестіріледі |
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қызығушылықты ояту |
1-тапсырма Берілген сөздерге тиісті сын есім тіркеп,сөз тіркестерін жасаңдар. Сын есім және оның түрлері туралы ресурстарды тарату |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау Дәптермен жұмыс Сын есімнің түрленуі Семантикалық карта
Сын есімнің түрленуі Шырай Сапалық сын есімнің бірінен екіншісінің артық я кемдігін, әртүрлі дәрежеде болатынын білдіруі. Түрлері Салыстырмалы шырай Күшейтпелі шырай -рақ, - рек, -ырақ, -ірек: -Күшейтпелі буындардың жұқа – рақ, кіші - рек үстелуі арқылы: біп –биік, ап- пақ, жап – жақсы, - өте, тым, аса, ең, нағыз: өте жақсы, тым аласа, аса зор, ең биік, нағыз жігіт 1 – тапсырма Тиісті сын есімдерді жалғау. Күн, сыйлық, кітап, гүл, қонақ, бала. Семантикалық карта бойынша жұмыс жасау. 2 – тапсырма Берілген сұхбаттарды ауызша айту. - Сенің туған күнің қашан? - - Ол күні отбасыңда не істейсіңдер? - - Үйге достарың келе ме? - - Сенде бар затты сыйласа, қалай қабылдайсың? - Сөздік жұмысы Бал бұл жану - загорелись глаза Тілек - пожелание Ағалық лебіз - пожелание старщого Талдырмаш - изящная форма Толқынды шаш - волнистые волосы Ботадай көз - красивые глаза Елнұрдың сыйлығы Мәтінмен жұмыс берілген мәтінді оқып, орыс тіліне аудару. Қарындасым Арайлымның туған күні. Анам ас әзірлеп жүр. Ал әкем екеуіміз базарға сыйлық және торт алуға бардық. Қарындасым көк түсті қатты ұнатады. Сондықтан оған көк түсті көйлек және « Туған күніңмен!» деп жазылған үлкен торт алып, үйге келдік. Деңгейлік тапсырмаларды орындау. III деңгей Сұрақтарға жауап беру. 1. Әкесі мен ағасы Арайлымға қандай сыйлық алды? 2. Сыйлық Арайлымға ұнады мА? 3. Қуаеған Арайлым не істеді? 4. Ағасы неге қуанды? Салыстырмалы шырайды жалғау. Көк, үлкен, нәзік, ұзын, талдырмаш, бота. II деңгей Мәтінге жоспар құрып, сөйлем құрастыру. Сендер қарындастарыңа, інілеріңе не сыйлық берер едіңдер? Әңгімелеу. I деңгей Арайлымның ту,ан күніне тілек жазыңдар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Деңгейлік тапсырмаларды орындау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Сыйлық"
Ашық сабақ "Сыйлық"
|
Пәннің аты 6 -сынып |
Уақыты: 21.10.17.ж. |
Кабинет: 40 |
Мұғалім Клушева Г.О. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың атауы |
Сыйлық Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады. Қазақ тілінде дұрыс сөйлеуге, жазуға үйренеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Топқа бөлу |
Геометриялық фигуралар үлестіріледі |
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қызығушылықты ояту |
1-тапсырма Берілген сөздерге тиісті сын есім тіркеп,сөз тіркестерін жасаңдар. Сын есім және оның түрлері туралы ресурстарды тарату |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау Дәптермен жұмыс Сын есімнің түрленуі Семантикалық карта
Сын есімнің түрленуі Шырай Сапалық сын есімнің бірінен екіншісінің артық я кемдігін, әртүрлі дәрежеде болатынын білдіруі. Түрлері Салыстырмалы шырай Күшейтпелі шырай -рақ, - рек, -ырақ, -ірек: -Күшейтпелі буындардың жұқа – рақ, кіші - рек үстелуі арқылы: біп –биік, ап- пақ, жап – жақсы, - өте, тым, аса, ең, нағыз: өте жақсы, тым аласа, аса зор, ең биік, нағыз жігіт 1 – тапсырма Тиісті сын есімдерді жалғау. Күн, сыйлық, кітап, гүл, қонақ, бала. Семантикалық карта бойынша жұмыс жасау. 2 – тапсырма Берілген сұхбаттарды ауызша айту. - Сенің туған күнің қашан? - - Ол күні отбасыңда не істейсіңдер? - - Үйге достарың келе ме? - - Сенде бар затты сыйласа, қалай қабылдайсың? - Сөздік жұмысы Бал бұл жану - загорелись глаза Тілек - пожелание Ағалық лебіз - пожелание старщого Талдырмаш - изящная форма Толқынды шаш - волнистые волосы Ботадай көз - красивые глаза Елнұрдың сыйлығы Мәтінмен жұмыс берілген мәтінді оқып, орыс тіліне аудару. Қарындасым Арайлымның туған күні. Анам ас әзірлеп жүр. Ал әкем екеуіміз базарға сыйлық және торт алуға бардық. Қарындасым көк түсті қатты ұнатады. Сондықтан оған көк түсті көйлек және « Туған күніңмен!» деп жазылған үлкен торт алып, үйге келдік. Деңгейлік тапсырмаларды орындау. III деңгей Сұрақтарға жауап беру. 1. Әкесі мен ағасы Арайлымға қандай сыйлық алды? 2. Сыйлық Арайлымға ұнады мА? 3. Қуаеған Арайлым не істеді? 4. Ағасы неге қуанды? Салыстырмалы шырайды жалғау. Көк, үлкен, нәзік, ұзын, талдырмаш, бота. II деңгей Мәтінге жоспар құрып, сөйлем құрастыру. Сендер қарындастарыңа, інілеріңе не сыйлық берер едіңдер? Әңгімелеу. I деңгей Арайлымның ту,ан күніне тілек жазыңдар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Деңгейлік тапсырмаларды орындау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














