Кіріспе
2
мин
|
Ұйымдасты
ру
кезеңі;
Түстер арқылы топқа
бөлу; Психология
лық
ахуал.
|
1-2-3-4 сандар жазылған түстер
арқылы топқа
бөлінеді.
Сандар жазылған түсті қағаздың
артында өлең жолдары
жазылған.
Бір шумақ өлең
шығады.
Ақпыз, қара,
сарымыз,
Ағайынбыз
бәріміз.
Бірлігіміз
жарасқан,
Алда боламыз
әрқашан.
|
Топқа
бөлінеді.
І
топ: «Қызылдар»
ІІ
топ: «Көктер»
ІІІ
топ: «Жасылдар»
ІV
топ: «Сарылар»
Топ ережесін еске
түсіру.
|
|
Түсті қағаздар,
пакет
|
Қолдану
12
мин
|
|
«Бәйге»
ойыны. Қай топ бірінші орындап
болса, мәреге сол топ озып
келеді.
І
топ: «Қызылдар». Негізгі, туынды сын есімдерді
екі топқа бөліп жазу. Терең, тайғақ, сыйлас,
таулы, зерек, кең, өткір, алғыр, ұрысқақ, өтімді, ұзын, аяншақ,
көшпелі, қызба,
намысқой.
Негізгі сын
есім
|
Туынды сын
есім
|
|
|
ІІ
топ: «Көктер». Бір зат есімге бес сын есім
жазу. Табиғат, ана,
мектеп.
ІІІ
топ: «Жасылдар» Берілген мақалдардағы көп
нүктенің орнына лайықты сын есімдерді қойып, орысша-ағылшынша
аудар.
1. ... адамның танысы көп,
... адамның жақыны
жоқ. (Жақсы-хороший-good;
Жаман-плохой-bad)
2. ... қыз – ауыл
көркі. (Ақылды-умный-smart)
3.Ел іші – ...
бесік. (Алтын-золотой- golden)
4. ... үйдiң тамағы ...
. (Тату-дружный- friendly;
Тәтті-вкусный-tasty)
5.Көз – ... , қол – ...
. (Қорқақ-трусливый-cowardly,
Батыр-храбрый- brave)
ІV
топ: «Сарылар». Сын есім мен зат есімдерді
сәйкестендіру.
Жазғы
Оқушы
Сары
Ырым
Ауыр
Бала
Биік
Дауыс
Жаман
Балапан
Әдепті
Адам
Көтеріңкі
Жүк
Білімді
Сөз
Қабілетті
Актер
Түйінді
Үй
Дарынды
Демалыс
|
Топпен бірігіп тапсырмаларды
орындайды.
Топпен бірігіп тапсырмаларды
орындайды.
|
|
|
Сергіту
сәті
1
мин
|
|
Сенде төзімділік, шыдамдылық,
еңбекқорлық дамыған. Өз айналаңа адамдарды жинап ұйымдастыру,
реттеу және жүйелеу қабілетін баршылық. Сенен үздік ұйымдастырушы
(администратор)
шығады.
Сенде адамгершілік жоғары
дамыған. Сен өз әріптесіңді тыңдай аласың және оның қайғысы мен
қуанышын бірге бөлісесің, басқаның ауыртпалығына жәрдемдесу
қабілетін жоғары
қалыптасқан.
Саған басқарушылық қасиет тән.
Өз көздеген мақсатына қол жеткізуге барлық мүмкіншілігіңді
жасайсың. Өзіңе сенімдісің және жеңіске, жетістіктерге, ұтыстарға
оңай қол жеткізесің. Айтқаныңнан шықпайсың,
абыройлысың.
|
Сергіту сәтіне
қатысады.
|
|
Проектор.
|
Жинақтау
9
мин
|
Ойланады,
қорытады
|
«Көкпар»
ойыны. Бірінші орындап болған топ,
жеңімпаз болып
есептеледі.
І
топ: «Қызылдар». Сөзжұмбақ шешу. Мына
төркөздерді сын есімдермен
толтыр.
ІІ
топ: «Көктер». Семантикалық картаны
толтыру.
ІІІ
топ: «Жасылдар» Көп нүктенің орнына төмендегі жұрнақтардың
тиістісін қойып, туынды сын есім
жасаңдар: Жұқ, қап, көтер, тербел, бас, жылт, кіші,
ұрыс,от, көйлек, қара, тұса, жала, тас, тұз, жаз, күз,
шоқпар. Жұрнақтар:
-палы, -іңкі, -мелі, -палы, -ыңқы, -рек,
-ғыш, -дай, -гі, -ғы, -қақ, -шең, -тай, -мыс, -қор, -ды,
-ді.
ІV
топ: «Сарылар» Сөз
құраңдар.
идәбе-әдеби, слыжа-жасыл,
мұдыты-ұтымды, лпажқа-жалпақ, разпөне-өнерпаз, ңроық-қоңыр,
кнелү-үлкен,
|
Топпен жұмыс
жасайды.
Сөзжұмбақты
шешеді.
Семантикалық картаны
толтырады.
Карточкамен жұмыс
жасайды.
Карточкамен жұмыс
жасайды.
|
|
А4
қағаз.
|