2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ашық сабақ Т.Әлімқұлов – шебер жазушы

Ашық сабақ Т.Әлімқұлов – шебер жазушы

Материал туралы қысқаша түсінік
тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға береді; идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісіне бақылау жасай отырып, мазмұнның дамуын салыстырады және талдай алады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

8-сабақ.

Бөлім:

7- бөлім. Тарихи тұлғалар тағылымы. Т.Әлімқұлов «Қараой»әңгімесі

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Т.Әлімқұлов – шебер жазушы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.3.6.1-тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға беру

8.2.4.1-идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісіне бақылау жасай отырып, мазмұнның дамуын салыстыру және талдау

Сабақтың мақсаты:

тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға береді;

идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісіне бақылау жасай отырып, мазмұнның дамуын салыстырады және талдай алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

Тақтада берілген сурет бойынша өз ой-тұжырымдарымен бөліседі.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Сөздік жұмысы

Мұғалім қосымша ақпарат береді, сөздік жұмысына көмектеседі.

Айтылым


Сөздіктер



6-тапсырма

Жеке жұмыс


Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.


Жазылым

Мәтінді публицистикалық стильде қайта өңдеп жазады. Салыстырып талдайды.

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-Салыстырады

-Талдайды

5-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері







8-тапсырма.

Топтық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.







9- тапсырма

Жеке жұмыс


7- тапсырма

Жұптық жұмыс


Мұғалім оқушыларға бағыт- бағдар беріп, түсінбеген тұстарына түзету жұмыстарын жүргізеді.



10- тапсырма


Жазылым Айтылым.

1-топ: «Оймоншақ» . «Махамбет- дауылпаз жыршы» мәтін құрайды. Синоним, антонимдерді қолданады.

2-топ: «Домино» тәсілі арқылы Махамбетке қатысты берілген сөйлемдердегі сөздердің орнын дұрыс қойып шығады.

Мысалы: Ұлт азаттық көтерілістің жалынды жыршысы.( ?)

3- топ: «Шындық па, жалған ба» тәсілі арқылы мәліметтердің дұрыс, бұрыстығын тексереді.

Оқылым Жазылым

Екі мәтінді салыстырып, ерекшеліктері мен ортақ белгілерін анықтап, «Венн диаграммасын» толтырады.

Өз пікірлерін дәлеледейді.


Айтылым

Жағдаят. Парталас досымен тележүргізуші, жазушы ретінде «Жуан,жіңішке сұрақтар» тәсілін пайдаланып сұхбат құрады.

Айтылым

Сөйлемдерді толықтырады.

Қорытындылайды.

Дескриптор: Жалпы – 5 балл.

-Мәтін құрайды

-Сөздерді ретімен орналастырады

-Сөйлем құрайды

-Тексереді






Дескриптор

3 балл

-Салыстырады

-Дәлелдейді


Дескриптор

4 балл

-Сұхбаттасады

-Сұрақтарға жауап береді.







Интербелсенді тақта




Кестелер



Әдістер жинағы









Слайдтар




















Бейнебаян

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Үйге тапсырма

Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- енді мен......аламын.

Жазылым

11-тапсырма

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!






19 Қаңтар 2025
296
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі