Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) “Гүлмен тілек”
әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне
жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
|
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе
тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ
барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе

|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі
Осы тапсырманы
орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.
Тақтада берілген
сурет бойынша өз ой-тұжырымдарымен
бөліседі.

|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
|

|
№6-тапсырма
Жеке
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
Жазылым
Мәтінді
публицистикалық стильде қайта өңдеп жазады. Салыстырып
талдайды.

|
Дескриптор:
Жалпы – 3 балл.
-Салыстырады
-Талдайды

|
5-сынып
оқулығы
Жұмыс
дәптерлері
|


|
8-тапсырма.
Топтық
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.

9-
тапсырма
Жеке
жұмыс

7-
тапсырма
Жұптық
жұмыс
Мұғалім оқушыларға
бағыт- бағдар беріп, түсінбеген тұстарына түзету жұмыстарын
жүргізеді.
10- тапсырма
|
Жазылым
Айтылым.
1-топ: «Оймоншақ» .
«Махамбет- дауылпаз жыршы» мәтін құрайды. Синоним, антонимдерді
қолданады.
2-топ: «Домино»
тәсілі арқылы Махамбетке қатысты берілген сөйлемдердегі сөздердің
орнын дұрыс қойып шығады.
Мысалы: Ұлт азаттық
көтерілістің жалынды жыршысы.(
?)
3- топ: «Шындық па,
жалған ба» тәсілі арқылы мәліметтердің дұрыс, бұрыстығын
тексереді.

Оқылым
Жазылым
Екі мәтінді
салыстырып, ерекшеліктері мен ортақ белгілерін анықтап, «Венн
диаграммасын» толтырады.
Өз пікірлерін
дәлеледейді.
Айтылым
Жағдаят. Парталас
досымен тележүргізуші, жазушы ретінде «Жуан,жіңішке сұрақтар»
тәсілін пайдаланып сұхбат
құрады.

Айтылым
Сөйлемдерді
толықтырады.
Қорытындылайды.
|
Дескриптор: Жалпы – 5
балл.
-Мәтін
құрайды
-Сөздерді ретімен
орналастырады
-Сөйлем
құрайды
-Тексереді

Дескриптор
3
балл
-Салыстырады
-Дәлелдейді

Дескриптор
4
балл
-Сұхбаттасады
-Сұрақтарға жауап
береді.

|
Интербелсенді
тақта
Кестелер
Әдістер
жинағы
Слайдтар
Бейнебаян
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.

|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Үйге тапсырма
|
Жеке
жұмыс: - бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін сабақта
қуантқаны.....
- мен
өзімді.....үшін мақтар едім.
- енді
мен......аламын.

Жазылым
11-тапсырма
|
Мұғалім
оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|

|