Материалдар / Ашық сабақ таөырыбы: Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

Ашық сабақ таөырыбы: Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу.
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады









Бөлім

Өнер

Педагогтің аты - жөні

Айтмаганбетова Айгерим Манасовна

Күні

14.02.2021ж

Сынып:3 «»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Пәні

Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?



Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу.



Сабақтың мақсаты

Сөз таптарын қайталау , сөз таптарына берілген тапсырмаларды орындау .



Сабақтың кезеңі /уақыты

Педагогтің әрекеті





Оқушының

әрекеті



Бағалау





Ресурстар



Сабақтың басы

5минут



Ынтымпқтастық атмосфераны қалыптастыру

Жүрекше арқылы бір- біріне тілек айтады.

Өткен сабақты қайталау

«Келісемін -келіспеймін » әдісі арқылы өтеді

  1. Зат есім заттың атын білдіреді.

  2. Кім? Не? етістіктің сұрақтары

  3. Зат есімнің көпше түріне Кімдер? Нелер? Сұрақтары қойылады

  4. Етістік қимылдарды білдіреді

  5. Не істеді? Не істейді? Қайтті? Етістік сұрақтары

  6. Айжан сөзі не ?деген сұраққа жауап береді

  7. Шомылды сөзі етістікке жатады

  • Балалар, бүгінгі сабағымыз басқа сабақтардан ерекше болайын деп тұр, яғни бүгін сабағымыз ойын арқыдлы ө теді. Сабақта лабиринт ойынын ойнайтын боламыз.

  • Мақсаты: Ойын арқылы сөз таптарын қайталау .

Ойынның ережесі:

  1. Жұмбақ жасырылады , сол жұмбақты жауабын табамыз.

  2. Жұмбақтың жауабын таба отырып лабиринттегі дұрыс жолды тауып аламыз.

  3. Дұрыс жол арқылы берілген тапсырмаларды орындаймыз, тапсырмалардың ортасында кедергілер кездеседі , сол кедергілерді жоюымыз керек.

  4. Кедергілерді жою үшін берілген тапсырмаларды орындау қажет.

  5. Тапысрмаларды дұрыс орындау сиқырлы сандықшаға жетеміз.

Лабиринттегі тапсырмаларды дұрыс орындасақ фишка смайликтер арқылы бағаланатын боламыз.





Оқушылар жүрекше арқылы бір біріне ізгі тілектерін айтып шығады









Сұрақтарға жауап береді



Сөздерді тыңдап , сөздер қай сөз табына жатады











Фишка, смайлик









































Жарайсың! Тамаша! Жақсы!

Оқу-лық

Қазақ тілі

37-39

бет



Сабақтың ортасы

7минут















5минут





















20минут

Жұмбақ жасыру

 Сылдырдан қорқады,

Шошынып жортады.  (Қоян)

  1. Тапсырма

«Кім жылдам !» деп аталады

Кім? Не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді үйшіктерге дұрыс орналастыру

Жұлдыз, нағашы, ата, аққу, оймақ, ақын, үкі

Критерий:

  1. Сөздерді оқып шығады 1балл

  2. Сөздерді үйшіктерге дұрыс орналастырады. 1балл

Енді баллар екінші тапсырмаға шығу үшін кедергіден һту керекпіз, ол үшін мына пазлды құрастырып көрейкші.

Дауылпаз, Сазсырнай

2.Сөйлемнен түсіп қалған әріпті тауып жазады, Сөйлемдегі сөз таптарын табады.

Критерий:

1.Сөйлемнен түсіп қалған әріпті тауып жазады 1балл

2. Сөйлемдегі сөз таптарын тауып айтады 1балл



I топ

1.Айгүл су... ет салып о..ыр.

2. Маржан мұзд....й суды ішкен соң тамағы ауырды.

II топ

1.Өсер өнер...і б.....ла.

2.Гүлжан үшінш... с..нып.....а оқиды.



3.Мақалдағы түсіп қалған әріптерді жазып шығады, мақалдағы сөз таптарын тауып айтады.





Критерий:

1.Мақалдағы түсіп қалған әріптерді жазып шығады 1балл

2.Мақалдағы сөз таптарын тауып айтады 1балл







Кім? Не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді үйшіктерге орналастырады















Сөйлемнен түсіп қалған әріптерді табады, сөз таптарын тауып оқиды.

















Смайлики , Жарайсың! Жақсы! Талпын!











1-10 балл













































Сабақтың аяғы

3минут











-Баллар, біз тапсырмаларды дұрыс орындап шықтық енді сиқырлы сандықшамызды ашып көрейкші.Бейнеролик

Жеңіске жеткен топты марапаттау









Сұрақтарға жауап береді





«Басбар-мақ» әдісі

Үйге:

Қайта-лау

















Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі