Материалдар / Ашық сабақ таөырыбы: Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

Ашық сабақ таөырыбы: Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Сәуір 2022
314
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады









Бөлім

Өнер

Педагогтің аты - жөні

Айтмаганбетова Айгерим Манасовна

Күні

14.02.2021ж

Сынып:3 «»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Пәні

Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?



Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу.



Сабақтың мақсаты

Сөз таптарын қайталау , сөз таптарына берілген тапсырмаларды орындау .



Сабақтың кезеңі /уақыты

Педагогтің әрекеті





Оқушының

әрекеті



Бағалау





Ресурстар



Сабақтың басы

5минут



Ынтымпқтастық атмосфераны қалыптастыру

Жүрекше арқылы бір- біріне тілек айтады.

Өткен сабақты қайталау

«Келісемін -келіспеймін » әдісі арқылы өтеді

  1. Зат есім заттың атын білдіреді.

  2. Кім? Не? етістіктің сұрақтары

  3. Зат есімнің көпше түріне Кімдер? Нелер? Сұрақтары қойылады

  4. Етістік қимылдарды білдіреді

  5. Не істеді? Не істейді? Қайтті? Етістік сұрақтары

  6. Айжан сөзі не ?деген сұраққа жауап береді

  7. Шомылды сөзі етістікке жатады

  • Балалар, бүгінгі сабағымыз басқа сабақтардан ерекше болайын деп тұр, яғни бүгін сабағымыз ойын арқыдлы ө теді. Сабақта лабиринт ойынын ойнайтын боламыз.

  • Мақсаты: Ойын арқылы сөз таптарын қайталау .

Ойынның ережесі:

  1. Жұмбақ жасырылады , сол жұмбақты жауабын табамыз.

  2. Жұмбақтың жауабын таба отырып лабиринттегі дұрыс жолды тауып аламыз.

  3. Дұрыс жол арқылы берілген тапсырмаларды орындаймыз, тапсырмалардың ортасында кедергілер кездеседі , сол кедергілерді жоюымыз керек.

  4. Кедергілерді жою үшін берілген тапсырмаларды орындау қажет.

  5. Тапысрмаларды дұрыс орындау сиқырлы сандықшаға жетеміз.

Лабиринттегі тапсырмаларды дұрыс орындасақ фишка смайликтер арқылы бағаланатын боламыз.





Оқушылар жүрекше арқылы бір біріне ізгі тілектерін айтып шығады









Сұрақтарға жауап береді



Сөздерді тыңдап , сөздер қай сөз табына жатады











Фишка, смайлик









































Жарайсың! Тамаша! Жақсы!

Оқу-лық

Қазақ тілі

37-39

бет



Сабақтың ортасы

7минут















5минут





















20минут

Жұмбақ жасыру

 Сылдырдан қорқады,

Шошынып жортады.  (Қоян)

  1. Тапсырма

«Кім жылдам !» деп аталады

Кім? Не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді үйшіктерге дұрыс орналастыру

Жұлдыз, нағашы, ата, аққу, оймақ, ақын, үкі

Критерий:

  1. Сөздерді оқып шығады 1балл

  2. Сөздерді үйшіктерге дұрыс орналастырады. 1балл

Енді баллар екінші тапсырмаға шығу үшін кедергіден һту керекпіз, ол үшін мына пазлды құрастырып көрейкші.

Дауылпаз, Сазсырнай

2.Сөйлемнен түсіп қалған әріпті тауып жазады, Сөйлемдегі сөз таптарын табады.

Критерий:

1.Сөйлемнен түсіп қалған әріпті тауып жазады 1балл

2. Сөйлемдегі сөз таптарын тауып айтады 1балл



I топ

1.Айгүл су... ет салып о..ыр.

2. Маржан мұзд....й суды ішкен соң тамағы ауырды.

II топ

1.Өсер өнер...і б.....ла.

2.Гүлжан үшінш... с..нып.....а оқиды.



3.Мақалдағы түсіп қалған әріптерді жазып шығады, мақалдағы сөз таптарын тауып айтады.





Критерий:

1.Мақалдағы түсіп қалған әріптерді жазып шығады 1балл

2.Мақалдағы сөз таптарын тауып айтады 1балл







Кім? Не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді үйшіктерге орналастырады















Сөйлемнен түсіп қалған әріптерді табады, сөз таптарын тауып оқиды.

















Смайлики , Жарайсың! Жақсы! Талпын!











1-10 балл













































Сабақтың аяғы

3минут











-Баллар, біз тапсырмаларды дұрыс орындап шықтық енді сиқырлы сандықшамызды ашып көрейкші.Бейнеролик

Жеңіске жеткен топты марапаттау









Сұрақтарға жауап береді





«Басбар-мақ» әдісі

Үйге:

Қайта-лау

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ