Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Бөлім

    Уақыт

    Педагогтің аты - жөні

    Асан А

    Күні


    Сынып:3 «в»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Пәні

    Қазақ тілі

    Сабақтың тақырыбы

    Дыбыстардың үндесуі.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау;

    3.1.7.1 сөз ішінде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айту (сенбі – сембі, Жангүл –Жаңгүл)

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтайды,сөз ішінде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айтады (сенбі – сембі, Жангүл –Жаңгүл)

    Оқушылардың басым бөлігі: ертегіжегі негізгі ойды анықтайды, сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстырады, сөзде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айтады;

    Кейбір оқушылар: ертегінің тақырыбы неліктен олай аталғаны туралы өз пікірін білдіреді, төмендегі суреттердің қайсысы ертегі мазмұныныа сәйкес келетіні туралы өз ойын айтады, тыйым сөздерді қатесіз көшіріп жазады;

    Бағалау критерийлері

    -ертегідегі негізгі ойды анықтайды

    -тыйым сөздерді, қатесіз көшіріп жазады;

    -сөзде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айтады;


    Сабақтың кезеңі /уақыты

    Педагогтің әрекеті



    Оқушының

    әрекеті


    Бағалау



    Ресурстар


    Сабақтың басы

    10минут


    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады

    Ой қозғау

    Берілген уақыт ұғымдарын көрсететін суреттегі сөздерден мақал құрастыр. Мақал мағынасын аш.

    (Да, қымбат, алтыннан, уақыт), (ел, елу, жаңа, жылда)

    • Уақыт- алтыннан да қымбат.

    • Елу жылда, ел жаңа.

    Мақал мағынасын ашу, пікір білдіріңдер.



    Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады


    Мақалдың мағынасын ашады, пікірлерін білдіреді







    «Отша-шу» әдісі

    Оқу-лық

    Қазақ тілі




    мақал

    Сабақтың ортасы

    10 минут


























    10минут










    10минут

    1-тапсырма:

    Ертегіні тыңдаңдар. «Таңды іздеу»

    Ертегі не туралы? Ондағы негізгі ойды анықтаңдар. Ертегі неліктен «Таңғы іздеу» деп аталады? Өз пікірлеріңмен бөлісіңдер. «Қараңғы түн», «таң» сөздерінің мағынасын дерексөздерден біліп ал. Төмендегі суреттердің қайсысы ертегі мазмұнына сәйкес келеді? Өз ойыңды дәлеледеңдер.

    Түсіндірме сөздікпен жұмыс.

    Қараңғы түн, таң сөздерінің мағынасын анықтау.

    Қараңғы түн — жарық жоқ, қараңғылыққа шомған, түнек.

    Таң -жаңа күннің көрінісі, жаршысы
    Сөздерді қатыстырып сөйлем құрастыру.

    Дескриптор:

    -ертегінің негізгі ойын анықтайды(1б)

    -«Қараңғы түн», «таң» сөздердің мағынасын дерексөздерден біліп алады(2б)

    -төмендегі суреттерді сәйкестендіреді(1б)

    -сұрақтарға жауап беріп, өз ойларымен бөліседі (1б)

    2-тапсырма: Сөздерді оқып, көшіріп жазыңдар. Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстырыңдар

    Үлгі: Жазылуы айтылуы

    Басшы башшы

    Дескриптор:

    -сөздерді қатесіз көшіріп жазады(1б)

    -сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстырады(1б)

    3-тапсырма.

    Тыйым сөздерді көшіріп жазыңдар

    Дескриптор:

    -тыйым сөздерді көшіріп жазады(1б)

    -мағынасын түсіндіреді(1б)





    Ертегіні тыңдайды, негзігі ойын анықтайды, өз пікірлерімен бөліседі, суреттерді ертегі мазмұнына сәйкестендіреді






    Сөздерді оқып, көшіріп жазады, сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстырады




    Тыйым сөздерді қатесіз көшіріп жазады, мағынасын түсіндіреді
























    5балл









    2балл







    2балл



    Барлығы

    9балл

    Оқу-лық

    72-73бет










    Түсін-дірме сөздік















    Тарат

    па




    Сабақтың аяғы

    5минут

    Кері байланыс

    «Тест » әдісі

     Тест сұрақтары:

    1) Дұрыс жазылған сөзді белгіле

    а) жұмысшы ә) жұмышшы б) жұмызшы

    2) «Ауызша» сөзінің айтылуын белгіле.

    а) ауұшша ә) ауызшша б) ауышша

    3) «Ұшшаң» сөзінің жазылуын белгіле.

    а) ұщсан ә) ұшсаң б) ұшзсаң

    Бүгінгі сабақта не үйрендің?

    Сен үшін не қиын болды?

    Саған қандай тапсырма қызықты болды?



    Сұрақтарға жауап береді



    Тест орындайды




    «Басбар-мақ» әдісі

    Үйге:

    2-жатты-ғу, 73бет

    Ереже жаттау












































    Сөздерді оқып, көшіріп жаз. Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстыр


    Басшы, теңізші, түнгі, көкжиек, сөнбеді, жанбады, орынбасар



    Сөздерді оқып, көшіріп жаз. Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстыр


    Басшы, теңізші, түнгі, көкжиек, сөнбеді, жанбады, орынбасар


    Сөздерді оқып, көшіріп жаз. Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстыр


    Басшы, теңізші, түнгі, көкжиек, сөнбеді, жанбады, орынбасар


    Сөздерді оқып, көшіріп жаз. Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстыр


    Басшы, теңізші, түнгі, көкжиек, сөнбеді, жанбады, орынбасар


    Сөздерді оқып, көшіріп жаз. Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстыр


    Басшы, теңізші, түнгі, көкжиек, сөнбеді, жанбады, орынбасар


    Сөздерді оқып, көшіріп жаз. Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстыр


    Басшы, теңізші, түнгі, көкжиек, сөнбеді, жанбады, орынбасар


    Сөздерді оқып, көшіріп жаз. Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстыр


    Басшы, теңізші, түнгі, көкжиек, сөнбеді, жанбады, орынбасар


    Сөздерді оқып, көшіріп жаз. Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстыр


    Басшы, теңізші, түнгі, көкжиек, сөнбеді, жанбады, орынбасар














    Бөлім

    Уақыт

    Педагогтің аты - жөні


    Күні


    Сынып:3 «»

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Асан Айдана
    19 Сәуір 2022
    634
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ тақырыбы: Дыбыстардың үндесуі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ тақырыбы: Дыбыстардың үндесуі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау; 3.1.7.1 сөз ішінде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айту (сенбі – сембі, Жангүл –Жаңгүл)
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Бөлім

    Уақыт

    Педагогтің аты - жөні

    Асан А

    Күні


    Сынып:3 «в»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Пәні

    Қазақ тілі

    Сабақтың тақырыбы

    Дыбыстардың үндесуі.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау;

    3.1.7.1 сөз ішінде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айту (сенбі – сембі, Жангүл –Жаңгүл)

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтайды,сөз ішінде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айтады (сенбі – сембі, Жангүл –Жаңгүл)

    Оқушылардың басым бөлігі: ертегіжегі негізгі ойды анықтайды, сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстырады, сөзде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айтады;

    Кейбір оқушылар: ертегінің тақырыбы неліктен олай аталғаны туралы өз пікірін білдіреді, төмендегі суреттердің қайсысы ертегі мазмұныныа сәйкес келетіні туралы өз ойын айтады, тыйым сөздерді қатесіз көшіріп жазады;

    Бағалау критерийлері

    -ертегідегі негізгі ойды анықтайды

    -тыйым сөздерді, қатесіз көшіріп жазады;

    -сөзде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айтады;


    Сабақтың кезеңі /уақыты

    Педагогтің әрекеті



    Оқушының

    әрекеті


    Бағалау



    Ресурстар


    Сабақтың басы

    10минут


    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады

    Ой қозғау

    Берілген уақыт ұғымдарын көрсететін суреттегі сөздерден мақал құрастыр. Мақал мағынасын аш.

    (Да, қымбат, алтыннан, уақыт), (ел, елу, жаңа, жылда)

    • Уақыт- алтыннан да қымбат.

    • Елу жылда, ел жаңа.

    Мақал мағынасын ашу, пікір білдіріңдер.



    Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады


    Мақалдың мағынасын ашады, пікірлерін білдіреді







    «Отша-шу» әдісі

    Оқу-лық

    Қазақ тілі




    мақал

    Сабақтың ортасы

    10 минут


























    10минут










    10минут

    1-тапсырма:

    Ертегіні тыңдаңдар. «Таңды іздеу»

    Ертегі не туралы? Ондағы негізгі ойды анықтаңдар. Ертегі неліктен «Таңғы іздеу» деп аталады? Өз пікірлеріңмен бөлісіңдер. «Қараңғы түн», «таң» сөздерінің мағынасын дерексөздерден біліп ал. Төмендегі суреттердің қайсысы ертегі мазмұнына сәйкес келеді? Өз ойыңды дәлеледеңдер.

    Түсіндірме сөздікпен жұмыс.

    Қараңғы түн, таң сөздерінің мағынасын анықтау.

    Қараңғы түн — жарық жоқ, қараңғылыққа шомған, түнек.

    Таң -жаңа күннің көрінісі, жаршысы
    Сөздерді қатыстырып сөйлем құрастыру.

    Дескриптор:

    -ертегінің негізгі ойын анықтайды(1б)

    -«Қараңғы түн», «таң» сөздердің мағынасын дерексөздерден біліп алады(2б)

    -төмендегі суреттерді сәйкестендіреді(1б)

    -сұрақтарға жауап беріп, өз ойларымен бөліседі (1б)

    2-тапсырма: Сөздерді оқып, көшіріп жазыңдар. Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстырыңдар

    Үлгі: Жазылуы айтылуы

    Басшы башшы

    Дескриптор:

    -сөздерді қатесіз көшіріп жазады(1б)

    -сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстырады(1б)

    3-тапсырма.

    Тыйым сөздерді көшіріп жазыңдар

    Дескриптор:

    -тыйым сөздерді көшіріп жазады(1б)

    -мағынасын түсіндіреді(1б)





    Ертегіні тыңдайды, негзігі ойын анықтайды, өз пікірлерімен бөліседі, суреттерді ертегі мазмұнына сәйкестендіреді






    Сөздерді оқып, көшіріп жазады, сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстырады




    Тыйым сөздерді қатесіз көшіріп жазады, мағынасын түсіндіреді
























    5балл









    2балл







    2балл



    Барлығы

    9балл

    Оқу-лық

    72-73бет










    Түсін-дірме сөздік















    Тарат

    па




    Сабақтың аяғы

    5минут

    Кері байланыс

    «Тест » әдісі

     Тест сұрақтары:

    1) Дұрыс жазылған сөзді белгіле

    а) жұмысшы ә) жұмышшы б) жұмызшы

    2) «Ауызша» сөзінің айтылуын белгіле.

    а) ауұшша ә) ауызшша б) ауышша

    3) «Ұшшаң» сөзінің жазылуын белгіле.

    а) ұщсан ә) ұшсаң б) ұшзсаң

    Бүгінгі сабақта не үйрендің?

    Сен үшін не қиын болды?

    Саған қандай тапсырма қызықты болды?



    Сұрақтарға жауап береді



    Тест орындайды




    «Басбар-мақ» әдісі

    Үйге:

    2-жатты-ғу, 73бет

    Ереже жаттау












































    Сөздерді оқып, көшіріп жаз. Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстыр


    Басшы, теңізші, түнгі, көкжиек, сөнбеді, жанбады, орынбасар



    Сөздерді оқып, көшіріп жаз. Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстыр


    Басшы, теңізші, түнгі, көкжиек, сөнбеді, жанбады, орынбасар


    Сөздерді оқып, көшіріп жаз. Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстыр


    Басшы, теңізші, түнгі, көкжиек, сөнбеді, жанбады, орынбасар


    Сөздерді оқып, көшіріп жаз. Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстыр


    Басшы, теңізші, түнгі, көкжиек, сөнбеді, жанбады, орынбасар


    Сөздерді оқып, көшіріп жаз. Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстыр


    Басшы, теңізші, түнгі, көкжиек, сөнбеді, жанбады, орынбасар


    Сөздерді оқып, көшіріп жаз. Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстыр


    Басшы, теңізші, түнгі, көкжиек, сөнбеді, жанбады, орынбасар


    Сөздерді оқып, көшіріп жаз. Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстыр


    Басшы, теңізші, түнгі, көкжиек, сөнбеді, жанбады, орынбасар


    Сөздерді оқып, көшіріп жаз. Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстыр


    Басшы, теңізші, түнгі, көкжиек, сөнбеді, жанбады, орынбасар














    Бөлім

    Уақыт

    Педагогтің аты - жөні


    Күні


    Сынып:3 «»

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 3 сынып
    19.04.2022
    634
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Асан Айдана
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации