Тақырып: Жеңіл атлетика. Бір
орында ұзындыққа секіру
|
Мектеп: Ж.Жүсібалиев
атындағы Ойыл қазақ орта
мектебі
|
Уақыты:
09.09.2020ж
|
Мұғалімнің аты-жөні
Сағынғалиев Рүстем Темірұлы
|
Сынып: 5
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар: -
|
Осы сабақты
меңгеруге көмектесетін оқу
мақсаттары:
|
5.1.2.1.Қимыл қозғалыс
комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардығы реттілігін білу
және орындау.
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Ұзындыққа секірген кезде белгі сызықты баспауды есте
сақтау.
Ұзындыққа секірген кезде секіру әдіс –тәсілдерін
қолдану
Оқушылардың барлығы
орындай алады:
|
Бір орында ұзындыққа секіре
алады
Екеуден қайта сап
құрып, біреуден сапта жүру, 1,5 м қашықтықтан мұғалім лақтырған
допты ұстап алу.
|
Оқушылардың
көпшілігі орындай алады:
|
Бір орында ұзындыққа секіре
алады
Жүгіріп келіп ұзындыққа секіре
алады.
Ұзындыққа секірудің
ережесін біледі.
|
Оқушылардың кейбірі
орындай алады:
|
Бір орында ұзындыққа секіре
алады
Кез келген тапсырманы
орындай алады.
|
Тілдік
мақсат:
|
Пәнге қатысты сөздік
қор мен терминдер:
|
Құндылықтар мен
дағдылар
|
«Мәнгілік ел»
стратегиясы. Оқушыларды бір біріне деген құрмет көрсетуіне, отан
сүйгіштікке тәрбиелеу және топпен жұмыс істей білу
қабілеті;
|
Пәнаралық
байланыс:
|
биология,физика,
ағылшын тілі, орыс тілі
|
АКТ:
|
Ұялы телефон арқылы видео ролик
пайдалану.
(www.youtube.com)
|
Блум
таксономиясы:
|
Білу, түсіну, қолдану,
талдау, жинақтау, бағалау.
|
Ишара: жест арқылы көрсету:
аут, орын ауысу т.б.
|
Жоспар:
|
Сабақтың
басы:
|
Сурет
кою
|
|
Белсенді
оқыту:
|
Оқушының сабаққа деген
қызығушылығын арттыру, жігерлендіре
ынталандыру.
|
|
0-5 минут
|
Оқушыларды шаттық шеңберге шақырып, ақ және қызыл түсті
жалаушы арқылы топқа бөлу.
|
|
Ойын
10
минут
|
Эстафеталық ойындар
жалаушылар арқылы эстафеталық жарыс
өткізу
|
Сурет
қою
|
Сабақтың ортасы
15- минут
|
Жеңіл атлетика үшін бой жазуды өткізу. Бір орында ұзындыққа
секірудің әдісін көрсету, үйрету.
-
Бір орында ұзындыққа секіру (тізені бүгіп
секіру)
-
Секіруші неғұрлым биік секірсе соғұрлым алыс
секіреді.
-
Қол сермелген аяқпен бірге алға қарай
созылады.
Оқу жаттығу тәсілі
Ықшамдалған ережелер бойынша жаттығу
өтіледі.
-
Неғұрлым алысқа секіру үшін секірудің толып жатқан айлас
тәсілдерін меңгеру керек.
-
Ұзындыққа секірген кезде белгі сызығын баспауды есте
сақтау
-
Ұзындыққа секірген
кезде секіру әдіс тәсілдерін
қолдану.
|
Сурет кою
Сурет
қою
|
Саралау
|
Оқушыларды А В С топтарына
бөлдім
А тобына секіру ережесін теория түрінде
біледі.
В тобындағы оқушылар ұзындыққа секіре
алады
С тобының оқушылары
қаблеті жоғары.
|
|
Дискриптор
|
-
А тобындағы оқушылар секіру ережесін теория түрінде
біледі
-
В тобындағы оқушылар ережені толық меңгерген С тобынан сәл
шамалы см қалып қойды.
-
С тобының оқушыларының
қаблеті жоғары. Бір орыннан ұзындыққа секіре алады. Барлық ережені
толық біледі.
|
|
5
минут
Қалыптастырушы
бағалау:
Кері
байланыс:
|
Оқушыларға өз қабілеттерін бағалатады, ол үшін шеңбер
бойынша допты бір-біріне бергізіп, сөйлемдерді толықтыруды
ұсынады:
Мен.............................(нені)
үйрендім.
Мен.............................(не) істей
алдым.
Мен................................ (не?) менің қолымнан
келеді.
Білемін:
|
Білдім:
|
Білгім келеді:
(?)
|
Секірудің алдынғы
бастапқы қалпын білем
|
Секірген кезде аяқ
қолды ұйқастыру әдісін білдім
|
Алысқа секіру үшін
қандай жаттығулар жасау қажет
|
|
Карточкалар арқылы бағалау.
|
Рефлексия
|
Мен сыныпқа жеңіл атлетика ішіндегі бір орыннан ұзындыққа
секіру тақырыбында сабақ өткіздім. Мен өзім қойған мақсатыма толық
жеттім деп ойлаймын. Оқушылар берілген тапсырмаларды толық орындады
және сабаққа қызығушылықпен белсене
қатысты
|