Материалдар / Ашық сабақ, тақырыбы: Жеңіл атлетика Сағынғалиев Рүстем Темірұлы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ, тақырыбы: Жеңіл атлетика Сағынғалиев Рүстем Темірұлы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материиал өзіме кере. Өзіндік білімімді көтеру және іс-тажрибемді тарату болып танылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2020
402
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ақтөбе облысы, ойыл ауданы

Қысқы мерзімді жоспар


Тақырып: Жеңіл атлетика. Бір орында ұзындыққа секіру


Мектеп: Ж.Жүсібалиев атындағы Ойыл қазақ орта мектебі

Уақыты: 09.09.2020ж

Мұғалімнің аты-жөні Сағынғалиев Рүстем Темірұлы

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар: -


Осы сабақты меңгеруге көмектесетін оқу мақсаттары:

5.1.2.1.Қимыл қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардығы реттілігін білу және орындау.

Сабақтың мақсаты:

Ұзындыққа секірген кезде белгі сызықты баспауды есте сақтау.

Ұзындыққа секірген кезде секіру әдіс –тәсілдерін қолдану

Оқушылардың барлығы орындай алады:

Бір орында ұзындыққа секіре алады

Екеуден қайта сап құрып, біреуден сапта жүру, 1,5 м қашықтықтан мұғалім лақтырған допты ұстап алу.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Бір орында ұзындыққа секіре алады

Жүгіріп келіп ұзындыққа секіре алады.

Ұзындыққа секірудің ережесін біледі.

Оқушылардың кейбірі орындай алады:

Бір орында ұзындыққа секіре алады

Кез келген тапсырманы орындай алады.

Тілдік мақсат:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Құндылықтар мен дағдылар

«Мәнгілік ел» стратегиясы. Оқушыларды бір біріне деген құрмет көрсетуіне, отан сүйгіштікке тәрбиелеу және топпен жұмыс істей білу қабілеті;

Пәнаралық байланыс:

биология,физика, ағылшын тілі, орыс тілі

АКТ:

Ұялы телефон арқылы видео ролик пайдалану.

(www.youtube.com)

Блум таксономиясы:

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау.

Ишара: жест арқылы көрсету: аут, орын ауысу т.б.

Жоспар:

Сабақтың басы:

Сурет кою





Белсенді оқыту:

Оқушының сабаққа деген қызығушылығын арттыру, жігерлендіре ынталандыру.



0-5 минут










Оқушыларды шаттық шеңберге шақырып, ақ және қызыл түсті жалаушы арқылы топқа бөлу.



Ойын

10 минут



Эстафеталық ойындар жалаушылар арқылы эстафеталық жарыс өткізу

Сурет қою

Сабақтың ортасы

15- минут




Жеңіл атлетика үшін бой жазуды өткізу. Бір орында ұзындыққа секірудің әдісін көрсету, үйрету.

  • Бір орында ұзындыққа секіру (тізені бүгіп секіру)

  • Секіруші неғұрлым биік секірсе соғұрлым алыс секіреді.

  • Қол сермелген аяқпен бірге алға қарай созылады.

Оқу жаттығу тәсілі

Ықшамдалған ережелер бойынша жаттығу өтіледі.

  • Неғұрлым алысқа секіру үшін секірудің толып жатқан айлас тәсілдерін меңгеру керек.

  • Ұзындыққа секірген кезде белгі сызығын баспауды есте сақтау

  • Ұзындыққа секірген кезде секіру әдіс тәсілдерін қолдану.

Сурет кою








Сурет қою

Саралау

Оқушыларды А В С топтарына бөлдім

А тобына секіру ережесін теория түрінде біледі.

В тобындағы оқушылар ұзындыққа секіре алады

С тобының оқушылары қаблеті жоғары.


Дискриптор

  1. А тобындағы оқушылар секіру ережесін теория түрінде біледі

  2. В тобындағы оқушылар ережені толық меңгерген С тобынан сәл шамалы см қалып қойды.

  3. С тобының оқушыларының қаблеті жоғары. Бір орыннан ұзындыққа секіре алады. Барлық ережені толық біледі.



5

минут


Қалыптастырушы бағалау:









Кері байланыс:

Оқушыларға өз қабілеттерін бағалатады, ол үшін шеңбер бойынша допты бір-біріне бергізіп, сөйлемдерді толықтыруды ұсынады:

Мен.............................(нені) үйрендім.

Мен.............................(не) істей алдым.

Мен................................ (не?) менің қолымнан келеді.

Білемін:

Білдім:

Білгім келеді: (?)

Секірудің алдынғы бастапқы қалпын білем

Секірген кезде аяқ қолды ұйқастыру әдісін білдім

Алысқа секіру үшін қандай жаттығулар жасау қажет









Карточкалар арқылы бағалау.

Рефлексия


Мен сыныпқа жеңіл атлетика ішіндегі бір орыннан ұзындыққа секіру тақырыбында сабақ өткіздім. Мен өзім қойған мақсатыма толық жеттім деп ойлаймын. Оқушылар берілген тапсырмаларды толық орындады және сабаққа қызығушылықпен белсене қатысты

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!