ашық сабақ Тақырыбы: «Менің Отаным Қазақстан» 2 сәбилер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ашық сабақ Тақырыбы: «Менің Отаным Қазақстан» 2 сәбилер

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Қойылған сұрақтарды тыңдап, түсіне білу. Міндеті:Туған ел, Отан туралы балалардың түсініктерін кеңейту Мнемокесте арқылы сөйлем құрастыруын дамыту. Туған жеріне, еліне, патриоттық сезімге тәрбиелеу. Көрнекілігі: суреттер, мнемокесте Әдіс-тәсілдері: әңгімелесу, сұрақ-жауап, сөйлем құрау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.


Білім беру саласы: Коммуникация.
Оқу іс-әрекеті: Тіл дамыту 
Тақырыбы:
«Менің Отаным Қазақстан»

Мақсаты: Қойылған сұрақтарды тыңдап, түсіне білу.

Міндеті:Туған ел, Отан туралы балалардың  түсініктерін кеңейту

Мнемокесте арқылы сөйлем  құрастыруын дамыту.

 Туған жеріне, еліне, патриоттық  сезімге  тәрбиелеу.

 Көрнекілігі: суреттер, мнемокесте

 Әдіс-тәсілдері: әңгімелесу, сұрақ-жауап, сөйлем құрау.

 Билингвалдық компонент : Отан-Родина

 Сөздік жұмыс : Отан

Оқу

іс-әр

Педагогтың іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Есеп

+

-

Мотивациялық-қозғаушылық

Балалар шаттық шеңберіне тұрады.

Біз ұқыпты баламыз,

Айтқан тілді аламыз.

Ойыншықтарды жинаймыз,

Үлкендерді сыйлаймыз

Бәрі бірге қосылып ән айтады:

Өлең жолдарын хормен қайталай ды


_____________________________________________

__________________________________________________

Ұйымдастырушылық - ізденістік

Тәрбиеші: Қазір қай мезгіл?
Тәрбиеші: Ай аттарын айтайықшы?
Тәрбиеші: Қыс мезгіліндегі ауа - райының ерекшелігі?

Қардың түсі қандай?

Адамдар қалай киінеді?
Тәрбиеші: Бүгінгі біздің сабағымыз ерекше. Өз отанымыз жайлы айтамыз
Балалардың назарын тақтадағы ҚР картасына аударады.

Суретпен жұмыс

-Бұл Қазақстан  мемлекетінің 

картасы, біздің туған жеріміз, Отанымыз.Отанамызды  сыйлаймыз,

құрметтейміз.

Сөздік жұмыс : Отан-адамның  туып өскен жері,туған туысқандары,біз тұратын  атамекен.

- Балалар, біз қай мемлекетте тұрамыз?

Республикасының президенті Н. Ә. Назарбаев.Өз мемлекетіміздің

Әнұраны, Елтаңбасы, Туы бар. Қазақстан Республикасының елордасы қай қала?
- Ал, өзіміздің тұратын қаламыз қалай аталады?


Қыс мезгілі..

Желтоқсан, қаңтар, ақпан.
Қар жауады, боран болады, аяз болады.

-ақ

Адамдар қалың киінеді.





Тәрбиешіні мұқият тыңдайды




Адамның  туып өскен жері,туған туысқандары,біз тұратын  атамекен.

Қайталайды



- Қазақстан Республикасында



- Астана қаласы.


-Павлодар қаласы


________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Билингвалдық  компонент Отан сөзін Родина, қала-город дейміз,.

- Мемлекеттік туымыздың түсі қандай? Неге ұқсайды?
Тәрбиеші: Біздің мемлекеттік туымыз аспан түстес көк екен,сары күннің суреті бар.

Екі топқа бөлу:

1 топ: сары күннің суретін бояйды

2 топ: мнемокесте арқылы «Отан» өлеңімен танысады


Сергіту сәті:

Тербеледі ағаштар

Алдымнан жел еседі

Кіп-кішкентай ағаштар

Үлкен болып өседі

екі топ орындарымен ауысады

Сөздерді қайталайды


-Көк түсті, аспанға ұқсайды.




1 топ: күннің суретін бояйды

2 топ: өлеңнің мәтінін тыңдайды

Тәрбиешімен бірге қайталайды

Сергіту сәтін орындайды





екі топ орындарымен ауысады

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рефлексиялық-түзетушілік

- Балалар, біз қай мемлекетте тұрамыз?

- Қазақстан Республикасының президенті Н. Ә. Назарбаев

- Қазақстан Республикасының елордасы қай қала?
-Өзіміздің тұратын қаламыз қалай аталады?

Сұрақтарға жауап береді.

Оқу іс-әрекетін қорытындылайды.

__________________________________________________________

__________________________________________________________

Күтілетін нәтиже: 
Жасайды: шағын сөйлем құрайды
Қолданады:тыңдайды, әңгімеге қосылып сұраққа жауап беруді

Түсінеді : « Отан» сөзінің мағынасын






























Білім саласы :  «Қатынас», «Шығармашылық»

 

Бөлімі :  «Тіл дамыту», «Жапсыру»

 

Тақырыбы :  «Менің ауылым»

 

Мақсаты :

 -Туған ел, Отан туралы балалардың  түсініктерін кеңейту, қала  көріністерімен таныстыру, атауларын білуге  үйрету;мнемокесте арқылы сөйлем  құрастыруын дамыту.

 Туған жеріне, еліне, патриоттық  сезімге  тәрбиелеу.

 Көрнекілігі: суреттер, мнемокесте

 Әдіс-тәсілдері: әңгімелесу, сұрақ-жауап, ойын, сөйлем құрау.

 Билингвистикалық  компонент : Отан-Родина, қала -город

 Сөздік жұмыс : мекеме

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

 

Мотивациялық қозғаушы

Шаттық шеңбері:

Кім кездессе көшеде,

Бөтен емес демейміз,

Аға, көке, тәтеге де,

Сәлеметсіз бе дейміз.

 

Қонақтармен  сәлемдесу

 

Сөздерді қайталайды

 

 

 

 

Қонақтармен сәлемдеседі

 

 

 

 

 

Ұйымдастырушылық –ізденуші кезең

-Балалардың назарын тақтадағы ҚР картасына аударады.

-Бұл Қазақстан  мемлекетінің  картасы, біздің туған жеріміз, Отанымыз. Картада  Қазақстандағы  барлық қалалары  көрсетілген.

-Балалар сендер  қай мемлекетте  тұрасыңдар?

-Астанасы қай қала?

-Отан деген сөзді  қалай  түсінесіңдер?

Яғни  біздің  Отанымыз Қазақстан, Отанымызды сүйеміз.

-Сендер  қай ұлтсыңдар?

-Біздің  ауылда  өзге ұлттар  тұрады ма?

-Орыс  тілінде  қалай  сәлемдесесіңдер, ал ағылшын  тілінде ше?

Отан сөзін Родина, қала-город дейміз,.

 

қаламыздың  аты қалай аталады?

Балаларға  видеоролик  көрсетеді.

-Ауыл сендерге  несімен ұнады?

Ауылда көптеген  көрікті, әдемі жерлер бар екен.

 «Мекеме» сөзіне  түсінік береді.

-Балабақша  мекемесінде  кімдер жұмыс  істейді?

-Емхана мекемесінде  кімдер жұмыс істейді?

Дидактикалық ойын:  «Қай мамандық»

Ойын шарты : суреттегі  мамандық  иелеріне қажетті  құрал-саймандарын  тауып орналастырады.

 

Өмірде кездесетін бір-екі  жағдаятты  тәрбиеші айтады, балалар шешеді.

-саябақта  анасынан адасқан бала. Осы жағдайда  кімге бірінші  телефон соғамыз? Полиция  қызметкері сенен не сұрайды?

-үйінде отырған баланың үйінен  өрт шыққан жағдайда кімге телефон  соғамыз?

-Балалар  сендер  өз көшелеріңнің  атауларын білесіңдер ме?

 

Балалардың тақпақтары:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Сергіту сәті:

(видеороликтен көрсету)

 

- келген қонақтарға   ауыл көрінісін  өнер  орталығынан көрсетеміз. Балаларды екі топқа  бөліп, бірінші топ  дайын суреттерді  көлемі бойынша  кесіп, үлкен плакатқа  жапсырады.

Екінші топ қағазды умаждап, жұлмалау әдісімен  дайын сурет  бейнесіне   жапсырады. Екі топ бірігіп мазмұнды  ауыл көрінісін бейнелейді.

-Қауіпсіздік  ережені еске алады, жеке көмек  көрсетеді.

Жұмыстары бойынша  әңгіме құрастыруды  ұсынады.

 

 

 

 

-біздің жеріміз.

 

 

 

 

 

-ҚР мемлекетінде

-Астана

-жеріміз, әке-шешеміз, балабақша, ауылымыз

 

 

-қазақпыз

Орыс, татар, өзбек, қырғыз

 

-здраствуйте

 

 

Сөздерді қайталайды

 

-Құлан ауылы

 

-балалардың жауаптары

 

 

 

-балалардың жауаптары

 

 

 

 

 

Ойын ойнайды

 

 

 

 

 

 

-полиция қызметкеріне

102-ге, мекен-жай мен есемімді  сұрайды.

 

-104-өрт сөндірушіге

 

-балалар көшелерінің атауларын айтады.

 

 

Өскенде  мен ауылыма,

Үлкен үйлер саламын.

Сосын оны  жырлауға,

Дайын әркез  қаламым.

 

Қаздай болып тізілген,

Әдемі үйлер салынған,

Мешіт те бар  ауылда,

 

 

-сергіту сәтін  орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-жұмыстары  бойынша әңгіме құрайды.

-Менің ауылым өте әдемі, көрікті.

-Ауылда әдемі үйлер бар, саябақ бар.







































Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы


Білім беру саласы: Коммуникация.
Оқу іс-әрекеті: Тіл дамыту 
Тақырыбы:
«Менің Отаным Қазақстан»

Мақсаты: Қойылған сұрақтарды тыңдап, түсіне білу.

Міндеті:Туған ел, Отан туралы балалардың  түсініктерін кеңейту, қала  көріністерімен таныстыру, атауларын білуге  үйрету;

Мнемокесте арқылы сөйлем  құрастыруын дамыту.

 Туған жеріне, еліне, патриоттық  сезімге  тәрбиелеу.

 Көрнекілігі: суреттер, мнемокесте

 Әдіс-тәсілдері: әңгімелесу, сұрақ-жауап, ойын, сөйлем құрау.

 Билингвистикалық  компонент : Отан-Родина, қала -город

 Сөздік жұмыс : мекеме

Оқу

іс-әр

Педагогтың іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Есеп

+

-

Мотивациялық-қозғаушылық

Балалар шаттық шеңберіне тұрады.

Біз ұқыпты баламыз,

Айтқан тілді аламыз.

Ойыншықтарды жинаймыз,

Үлкендерді сыйлаймыз


Бәрі бірге қосылып ән айтады:

Өлең жолдарын хормен қайталай ды


__________________________________________________

__________________________________________________

Ұйымдастырушылық-ізденістік

Тәрбиеші: Қазір қай мезгіл?
Тәрбиеші: Аттарын айтайықшы?
Тәрбиеші: Қыс мезгіліндегі ауа - райының ерекшелігі?

Қардың түсі қандай?

Адамдар қалай киінеді?
- Балалар, біз қай мемлекетте тұрамыз?
Тәрбиеші: Бүгінгі біздің сабағымыз ерекше. Өйткені біз бүгін тәуелсіздік мерекесіне арнап, келген қонақтарға өз отанымыз жайлы айтып береміз.

- Балалар, біз қай мемлекетте тұрамыз?
- Қазақстан Республикасының президенті кім?
- Н. Ә. Назарбаев
- Қазақстан Республикасының астанасы қай қала?
- Астана қаласы.
- Ал, өзіміздің тұратын қаламыз қалай аталады?



Қыс мезгілі..

Желтоқсан, қаңтар, ақпан.
Қар жауады, боран болады, аяз болады.

Адамдар қалың киінеді.

- Қазақстан Республикасында

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рефлексиялық-түзетушілік



________________________________________

________________________________________

Күтілетін нәтиже: 
Жасайды:
Қолданады:

Түсінеді :



























Технологическая карта организованной учебной деятельности

Күні:

Білім беру саласы: Коммуникация.

Бөлімі: Развитие речи.

Тақырыбы: «Наша страна».

Мақсаты: Обучать употреблять в речи имена существительные в единственном и множественном числе.

Міндеттері/Задачи: 1. Дать детям общее представление о Республике в которой мы живем, воспитывать интерес и желание больше узнать о столице

2. развивать выразительную речь детей, умение составлять небольшой рассказ.ластях Казахстана.то всё оседаетна снегу, а влесу, в пол

3. воспитывать любовь к Родине.

Көрнекі құралдар / Оборудование: персонаж казахских сказок Алдар Косе.

Сөздік жұмыс/ Словарная работа: край родной, столица, город

Билингвальді компонент/ Билингвальный компонент: Отан –родина, ту- флаг, ел –страна, қала -город.


Оқу іс – әрекетінің кезеңдері


Тәрбиешенің іс-әрекеті

Действия воспитателя


Балалардың іс-әрекеті

Деятельность детей



+


-

Мотивациялық қозғаушылық

Моделирование ситуации: в группу приходит герой казахских сказок Алдар Косе.

Интересуется, с какой целью пришёл в гости Алдар Косе.

Алдар Косе высказывает своё желание о том, что хотел бы узнать от детей об их родном крае. словарная работа: край родной, столица, город


С интересом встречают гостя. Здороваются и знакомятся с Алдаром Косе. Слушают рассказ о сказочном герое казахских сказок. Спрашивают о цели визита.

Слушают соглашаются рассказать .



Ұйымдастырушылық інденістік



Словарная работа: край родной, столица, город, республика.

Билингвальный компонент: Родина- Отан, флаг- ту, страна- ел, город-қала.

Д/И «Назови». Цель: активизировать слова, связанные с понятием Родина., учить употреблять в единственном и во множественном числе. Отвечают на вопросы: -как называется город, в котором живут дети? -как называется страна,в которой находится их город? -знают ли название столицы Казахстана?

-кто управляет государством?

-знают ли стихи о Родине? -на чём можно ездить по Казахстану из одного города в другой?

Предлагает отправиться в путешествие по родной стране- Казахстану.

Игра «Назови слово в ед. числе и во мн. числе.»

Цель: учить слышать и называть слова во мн числе и в ед.ч. Игр. Упр. «Расскажи»Цель: составлять небольшой рассказ по плану.

  1. Как называется город, в котором ты живёшь?

  2. Какой наш город?

  3. Что есть интересного в городе, куда нравится ходить гулять?

  4. За что любишь свой город?

  5. В чём проявляется любовь к Родине, к родному краю?

  6. Как можно назвать место, где человек родился и вырос?

Фиксирует знания детей о родной стране. Алдар Косе хвалит детей за любовь к родному краю.

Вникают в смысл слов:край родной, президент, столица,город, республика.

Используют слова на казахском языке: Родина-Отан, флаг- ту, герб- елтаңба, гимн- гимн, страна- ел, город-қала.



Называют город.

Казахстан.

Астана.

Президент Н.А.Назарбаев

Флаг,герб,гимн




Рассказывают знакомые стихи. Перечисляют транспорт: машина, поезд,самолёт, автобус.

Садятся на корпешки, внимательно слушают и слова слово в ед. числе и во мн. числе.

- Родина, флаг, гимн, столица, Астана, президент, люди, мир..


Придумывают и рассказывают небольшой рассказ по плану.

Я живу в городе... наш город большой и красивый. В городе есть театры , парки, бассейны, кинотеатры, карусели. Я люблю свой город потому что родился в нём, здесь живут мои родители, друзья. Я люблю свою Родину, помогаю родителям, уважаю труд людей: не сорю в городе. Это моя Родина.



Рефлексиялық тұзетушілік

Подводи итог путешествия:

-Что понравилось?

Угощает детей баурсаками.

Подвести итог

 Делятся впечатлениями, отвечают на вопросы.





Күтілетін нәтиже / Ожидаемые результаты:

Қабылдайды/воспроизводит: слова в единственном и во множественном числе.

Түсінеді/ понимает: что отвечать на вопросы надо полным ответом.

Қолданады/применяет: знания о своей Родине на других занятиях.



























"Казахстан - родина моя". Занятие по развитию речи и ознакомлению с окружающим

"Казахстан – Родина моя!"

 

Цель: Закрепление знаний детей о Родине. Расширить представления о символике Республике Казахстан. Развивать выразительную  речь ребенка, умение детей составлять  небольшие рассказы по  фотографиям города .Астана. Воспитывать  патриотические  чувства к своей Родине, к своему городу.

 

Оборудование: изображения Герба и Флага РК, аудиозапись Гимна РК.

 

Билингвистический компонент:  Отан – Родина,  Елтаңба – герб, Әнүран – Гимн, Ту – Флаг.

Ход занятия

 

Воспитатель: У меня сегодня хорошее настроение, и я хочу передать его вам. Давайте друг другу улыбнёмся. Прекрасно, что мы все улыбаемся. Теперь красиво сели, спинки ровно, ножки вместе.

Ребята, послушайте внимательно и ответьте на вопрос: «Рыбке нужна вода, птице – воздух, небо, зверю – лес и горы. А человеку нужна…» 

Что? (Родина). А что такое Родина?

Дети:  Это земля, где мы родились и живём.

 

Отан – менің ата-анам,

Отан – досым, баурым,

Отан - өлкем, астанам,

Отан – аудан, аулым.

 

Воспитатель:

Родина - это отец твой и мать.
Родина - это друг и ровесник  подстать.
Родина - это твой край и столица.
Родина - это аул и станица.

 

Дети:

  1 ребенок:

Если скажут слово «родина»,
Сразу в памяти встаёт
Старый дом, в саду смородина,
Толстый тополь у ворот.

  2 ребенок:

У реки берёзка - скромница
И ромашковый бугор…
А другим, наверно, вспомнится
Свой родной московский двор.


 3 ребенок:

В лужах первые кораблики,
Где недавно был каток,
И большой соседней фабрики
Громкий радостный гудок.


4 ребенок:

Или степь, от маков красная,

Золотая целина…
Родина бывает разная,
Но у всех она одна!

 

Воспитатель: Ребята, а как называется наша Родина, страна, в которой мы живём?  (Казахстан)

 

Дети:         Горы, реки и моря – необъятные края;

                   Всё вместил мой Казахстан, Мой любимый Казахстан.

 

Воспитатель: Правильно, в нашей стране есть много красивых мест и красивых городов. А кто знает, какой город самый главный в Казахстане, столица нашей Родины?

 

Дети: Астана.

 

Воспитатель показывает фотографии города Астаны и рассказывает о ее достопримечательностях.

 

Воспитатель:  Каждая страна имеет свою символику. Что относится к символике? Назовите, пожалуйста.


Дети: К символике относится Герб, Флаг, Гимн.   

 

Воспитатель:  На казахском языке Герб - Елтаңба, Гимн - Әнүран , Флаг – Ту. Давайте все вместе послушаем Гимн Республики Казахстан. Когда исполняется Гимн, как его слушаем ?

  Дети:  Стоя и нельзя разговаривать, вертеться, руку нужно положить на ту сторону, где находить сердце.

  Исполняется гимн Республики Казахстан.

  Ребята эту песню написал наш президент, а кто наш президент, кто знает?

 

Дети: Нурсултан Абишевич Назарбаев.

Воспитатель: Посмотрите внимательно на герб и скажите, какие предметы вам знакомы.  Шанырак, тулпары, звезда.



Воспитатель: Послушайте  почему, шанырак изображен на гербе? Шанырак - символизирует купол юрты. - Юрта - это древний национальный очаг казахского народа.


1 ребенок:

В центре есть шанырак -


Дом, семья и очаг.


Яркий образ уклада степного,


Здесь слагают Кюи.


В юрте счастье семьи.


А семья государство основа.



Воспитатель: На Гербе есть еще сказочные лошади  -  Они называются тулпар.  Дети, а что мы еще не назвали?

Дети: Звезду (жұлдыз) в середине герба.

2 ребенок:

По краям на гербе,
Два тулпара летят  остророгих.
А над ними звезда,
Что сияет всегда.
Освещает нам жизни дороги.

Игра: "Собери герб ".

Дети  выкладывают из разрезных частей форму флага.

Проводиться физминутка:

А ну - ка дети встали.
Построим юрту сами.
Стенки - это кереге.
Давайте из растянем.
Поднимаем шанырак.
Полочки вставляем.
Укрываем! Завершаем!
И построили юрту сами.

Воспитатель: Ребята, так же к символике относится - флаг. Что изображено на флаге?

Дети: Орнаменты (оюлар), солнце (күн), орёл (құс).


Воспитатель: Какого цвета флаг?


Дети: Голубого (көк).

Воспитатель: Молодцы, ребята, много вы знаете о нашей Родине. Как называется наша Родина? Как называется самый главный город страны?  Какая символика есть у Казахстана? Кто президент Республики Казахстан?

Молодцы, ребята, всем спасибо, занятие наше закончилось.

Конспект НОД по развитию речи

с детьми второй   младшей группы.

Тема « Заучивание стихотворения «Трудолюбивый колобок» с помощью мнемотаблицы».

Цель: Учить детей интонационно выразительно рассказывать наизусть стихотворение «Трудолюбивый колобок».

Программное содержание: Учить детей внимательно слушать стихотворение и понимать содержание. Помочь детям запомнить стихотворение,  передавать его радостный характер в самостоятельном чтении. Продолжать учить детей соотносить движения с характером музыки имитировать движения животных. Уточнить и закрепить и закрепить правильное произношение звука (к). Развивать речевое дыхание.

Виды деятельности: игровая, коммуникативная, двигательная.

Словарь: трудолюбивый, ниток алых.      

Развивающая среда: красочная шкатулка в которой лежат клубок белых, желтых, красных ниток, 5 картинок соответствующие каждой строчке стихотворения, игрушка колобок.

Ход НОД: Дети заходят в группу, здороваются с взрослыми.

Эмоциональный настрой.

Доброе утро всем, кто проснулся,

Доброе утро, кто улыбнулся!

Доброе утро людям и птицам,

Доброе утро приветливым лицам.

-0й, ребята, посмотрите, какая красивая шкатулка! Желаете посмотреть, что находится в шкатулке? (достаём с детьми 3клубка цветных ниток.)

- Дети, какого цвета клубки?

-А чьи это клубки, вы узнаете, прослушав стихотворение.

Читаю стихотворение: «Трудолюбивый колобок»

На поляне колобок

Нитки сматывал в клубок.

Ниток белых, жёлтых, алых

Намотал клубков немало

И пошёл домой устало.

Вопросы по содержанию стихотворения:

- Понравилось ли вам, дети  стихотворение?

- О ком говорится в стихотворении? (о колобке).

- Что делал колобок? (нитки сматывал в клубок).

-  Сколько намотал клубков колобок?  (немало).

-У меня есть картинки про этого колобка,  они помогут нам, быстро и легко запомнить стихотворение.

Читаю 1ю строку стихотворения, и показываю 1ю картинку.

                      На поляне колобок

- Повторите, пожалуйста, эту строку все вместе.

Читаю 2ю строку стихотворения, и показываю 2ю картинку.

                     Нитки сматывал в клубок

- Повторите, пожалуйста, эту строчку.

Показываю 3ю картинку, читаю следующую строку.

                    Ниток белых, жёлтых, алых

- А эту строку повторите, громким голосом.

                   Намотал клубков немало

Показываю 5ю картинку, заканчивая стихотворение.

                     И пошёл домой устало

- А эту строку повторите, тихим голосом.

- Дети, а вам бы хотелось стать колобками? (ответы детей)

- Тогда скажем волшебные слова: «Вокруг себя покружись в колобков превратись» (проводится подвижная игра)

Подвижная игра «Колобок» (дети имитируют движения животных под музыку)

Покатился колобок  (бег в полуприседи) мимо зайки (изображают зайца: показывают ушки, лапки, хвостик) прыг – прыг – скок (прыгают на месте, руки на поясе).

Покатился колобок (бег в полуприседи) мимо мишки (изображают медведя)  прыг – прыг – скок (прыгают на месте, руки на поясе).

Покатился колобок (бег в полуприседи) мимо волка (изображают волка: пружинистый шаг, хватательные движения руками).

Покатился колобок (бег в полуприседи) мимо лисоньки (изображают лису).

- Но лиса не съела колобков.

Говорим волшебные слова: «Вокруг себя покружись в детей превратись».

-Ой, ребята, смотрите,  колобок к нам прикатился! (беру в руки колобка)

- Ок- ок- ок –ой горячий колобок ( повторяем вместе с детьми чистоговорку).

- Ребята, колобок всё горячий! Давайте на него подуем. (дыхательная гимнастика)

-Присядем, дети на стульчики и послушайте ещё раз стихотворение.

Повторное чтение стихотворения.

-Ребята, кто желает прочитать стихотворение колобку? (2-3  детей читают стихотворение)

Рефлексия:

- Понравилось ли вам, дети  стихотворение?

-Какое у вас сейчас настроение?

- Мы подарили всем  весёлое настроение. Вы согласны, ребята?

- Колобок останется у нас в группе, и мы все вместе с ним будем играть.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
1076
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі