ҰОҚ. Тақырыбы: Менің бөлмем. Қағаз бетінде
бағдарлаймын.
|
Мектеп/:МҰ №133 ЖОББМ
|
Күні:06.09.2021
|
Педагогтің аты-жөні:
|
Мектепалды сынып/топ А
|
Қатысушылардың саны:
|
Қатыспағандардың саны:
|
Оқыту мақсаттары
|
Қағаз бетінде бағдарлау,
карточкалардағы геометриялық
фигуралардың орналасуын сипаттау.
|
Күтілетін нəтижелер
|
Барлық тəрбиеленушілер:
|
-сол жақ, оң жақ, үстінде,
астында, алдында (алды), артында, (арты), жақын, арасында, қасында
деген сөздерді пайдалана отырып, кеңістікте фигуралар мен заттардың
орналасуын
сипаттайды.
|
Көптеген тəрбиеленушілер:
|
- орналасуы бойынша
көрсетілген заттар мен фигураларды табады.
|
Кейбір тəрбиеленушілер:
-өз бетінше ойыншықтардың (мысалы мəшинелердің)
қозғалыс
бағдарларын түсіндіреді жəне педагогтің
тапсырмасы бойынша
оларды
өзгертеді жəне сипаттайды.
|
Тілдік мақсаттар
|
Дағдыларын
дамыту:
-заттардың кеңістікте
орналасуы туралы сөйлемдер құрастыра алады;
-өзі сұрақ қойғанда жəне
педагог пен тəрбиеленушілердің сұрақтарына жауап берген кезде
заттардың кеңістікте орналасуын сипаттайтын сөздерді пайдалана
алады.
Пəндік лексика жəне
терминология:
-сол жақ, оң жақ, үстінде,
астында, алдында (алды), артында, (арты), жақын, арасында,
қасында.
Пікір алмасуға арналған
сұрақтар:
Заттың қайда тұрғанын
түсіндір?
Тағы қандай заттар қабырғада
ілініп тұруы мүмкін деп ойлайсың? Үстелде қандай заттар
тұр?
Заттардың қайда тұрғанын
айт?
Сурет бойынша ұлудың қай жаққа
қарай қозғалатынын түсіндіріп бере аласыңдар ма?
Жазу:
Торкөздегі үлгі бойынша сурет салу.
|
Алдыңғы білім
|
Заттардың кеңістікте орналасуы
туралы алғашқы білім,
геометриялық фигуралар
мен денелердің атауы.
|
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт
|
Жоспарланған іс-əрекет
|
Ресурстар
|
Балалардың іс әрекеті
|
Бағалау
|
Басталуы
0–5 минут
|
Ынталандыру.
Педагог бағыттар мен
көрсеткіштердің түстерін атауды сұрайды. Балалардан бұл білімнің
өмірде қалай пайдаға асуы мүмкін екенін сұрайды.
Өзектендіру. «Кім зейінді?»
ойыны
Педагог зейінге арналған
ойынды ұсынады. Тапсырманы
түсіндіреді:
-
Қазір мен құрсауды жерге
қоямын. Оған Меруерт тұрады, оның оң жағына Нұрлан, сол жағына ...,
алдына ... тұрады.
-
Ал қазір балалардың əрқайсысы
оң жақта (сол жақта, артта жəне т.с.с.) кім тұрғанын
айтады.
Одан
кейін педагог топтағы балалардан бір-біріне жəне сөйлеушіге қатысты
кімнің қайда тұрғанын айтуды сұрайды.
|
|
|
|
Ортасы
6–15
|
Мақсат қою (проблемалық
жағдай).
(Ұ) Ортада, сол жақта, оң жақта,
жоғарыда, төменде, сол
|
Əліппе-дəптер,
жиынтық
|
|
|
|
жақ,
оң жақ, сол жақ бұрыш, оң жақ бұрыш, сол (оң) жақ
|
полотно.
|
|
|
төменгі бұрыш сөздері мен тіркестерінің
мағынасын
|
Үлестірмелі
|
|
|
меңгеру үшін №5-6 кестенің үлестірмелі
материалдарын
|
материалдар,
|
|
|
пайдалануға болады.
Педагог заттарды көрсеткен
|
№5-6
кесте.
|
|
|
орындарға орналастыруды тапсырады (жоғарғы оң
жаққа,
|
|
|
|
төменгі сол жаққа жəне т.б.), бірақ барлық
балалар
|
|
|
|
тапсырманы бірдей орындай алмайды.
|
|
|
|
Жаңалық ашу.
|
|
|
|
(Ұ) Туындаған проблемалық жағдайды
шешу үшін қағаз
|
|
|
|
парағымен таныстыруды жүргізуге болады. Ол
əдетте
|
|
|
|
кəдімгі ақ парақпен
таныстырудан басталады. Педагог
|
|
|
|
балалардан сұрайды:
|
|
|
|
– Бұл
не? (Қағаздың парағы.)
|
|
|
|
– Оның
пішіні қандай? (Тіктөртбұрышты.)
|
|
|
|
– Бұл
қандай жағы?
|
|
|
|
Балалар жауап беруге қиналған жағдайда,
педагог
|
|
|
|
жалғастырады:
|
|
|
|
– Бұл
жағы қайда орналасқан?
|
|
|
|
Сұрақтарды ретімен қоя отырып, балалар жоғарыда
тұрған
|
|
|
|
жағы –
жоғарғы, төменде орналасқан жағы – төменгі, оң
|
|
|
|
жақта
орналасқан жағы – оң, сол жақта орналасқан жағы–
|
|
|
|
сол
жақ, жоғарыда сол жақта орналасқан бұрыш – сол
жақ
|
|
|
|
жоғарғы бұрыш, жоғарыда оң жақта орналасқан бұрыш
–
|
|
|
|
оң жақ
жоғарғы бұрыш жəне т.б деп аталады деген
|
|
|
|
қорытындыға келеді.
|
|
|
|
Парақ бойынша саяхат –
«Сиқырлы парақ». Бір парақ
пен
|
|
|
|
бес
қарындаш өмір сүріпті. Бір күні олар бірге
ойнамақшы
|
|
|
|
болыпты жəне қарындаштар парақ бойынша
саяхатқа
|
|
|
|
шығыпты. Бірінші болып сары қарындаш жөнеліпті,
ол
|
|
|
|
жоғарғы жағына барып, сары сызық сызыпты.
Екінші
|
|
|
|
болып
қызыл қарындаш кетіпті, ол төменгі жағын тауып,
|
|
|
|
қызыл
сызық сызыпты. Оң жағын жасыл қарындаш, ал сол
|
|
|
|
жағын
көк қарындаш сызыпты. Парақтың ортасында қара
|
|
|
|
қарындаш қалыпты, ол сол жерге үй салған
екен.
|
|
|
|
Бұрыштарды тең бөлуге шешім қабылдап, екі
түспен
|
|
|
|
сызыпты. Барлық қарындаштар үйге жиналып, тағы
да
|
|
|
|
қалай ойнасақ болады деп
ойланыпты. Ойланып-толғанып,
|
|
|
|
қуаласпақ ойнамақшы болып шешіпті. Жоғарғы
жағында
|
|
|
|
сары
сызық сызылған жəне жоғары қарай сары қарындаш
|
|
|
|
жүгіре
жөнеліпті, төменге қарай қызыл қарындаш, оң
|
|
|
|
жаққа
жасыл қарындаш, ал сол жаққа көк қарындаш жүгіре
|
|
|
|
жөнеліпті. Содан кейін іштері пыспауы үшін
қарындаштар
|
|
|
|
екі-екіден жүгіріпті: оң жақ жоғарғы бұрышқа сары
жəне
|
|
|
|
жасыл
қарындаштар жүгірді; сол жақ жоғарғы бұрышқа –
|
|
|
|
сары
жəне көк; оң жақ төменгі бұрышқа – жасыл жəне
|
|
|
|
қызыл;
ал сол жақ төменгі бұрышқа – сары жəне қызыл
|
|
|
|
қарындаштар жүгіріпті. Ал қара қарындаш оларды
ұстай
|
|
|
|
алмай қойыпты. Ойын
барысында балалар парақта
|
|
|
|
бағдарлар бар екенін
түсінеді: жоғары, төмен, оң жағы, сол
|
|
|
|
жағы,
парақтың ортасы.
|
|
|
|
Педагог балаларға əліппе-дəптердегі
1-тапсырманы
|
|
|
|