|
жақ,
оң жақ, сол жақ бұрыш, оң жақ бұрыш, сол (оң) жақ
|
полотно.
|
|
|
төменгі бұрыш сөздері мен тіркестерінің
мағынасын
|
Үлестірмелі
|
|
|
меңгеру үшін №5-6 кестенің үлестірмелі
материалдарын
|
материалдар,
|
|
|
пайдалануға болады.
Педагог заттарды көрсеткен
|
№5-6
кесте.
|
|
|
орындарға орналастыруды тапсырады (жоғарғы оң
жаққа,
|
|
|
|
төменгі сол жаққа жəне т.б.), бірақ барлық
балалар
|
|
|
|
тапсырманы бірдей орындай алмайды.
|
|
|
|
Жаңалық ашу.
|
|
|
|
(Ұ) Туындаған проблемалық жағдайды
шешу үшін қағаз
|
|
|
|
парағымен таныстыруды жүргізуге болады. Ол
əдетте
|
|
|
|
кəдімгі ақ парақпен
таныстырудан басталады. Педагог
|
|
|
|
балалардан сұрайды:
|
|
|
|
– Бұл
не? (Қағаздың парағы.)
|
|
|
|
– Оның
пішіні қандай? (Тіктөртбұрышты.)
|
|
|
|
– Бұл
қандай жағы?
|
|
|
|
Балалар жауап беруге қиналған жағдайда,
педагог
|
|
|
|
жалғастырады:
|
|
|
|
– Бұл
жағы қайда орналасқан?
|
|
|
|
Сұрақтарды ретімен қоя отырып, балалар жоғарыда
тұрған
|
|
|
|
жағы –
жоғарғы, төменде орналасқан жағы – төменгі, оң
|
|
|
|
жақта
орналасқан жағы – оң, сол жақта орналасқан жағы–
|
|
|
|
сол
жақ, жоғарыда сол жақта орналасқан бұрыш – сол
жақ
|
|
|
|
жоғарғы бұрыш, жоғарыда оң жақта орналасқан бұрыш
–
|
|
|
|
оң жақ
жоғарғы бұрыш жəне т.б деп аталады деген
|
|
|
|
қорытындыға келеді.
|
|
|
|
Парақ бойынша саяхат –
«Сиқырлы парақ». Бір парақ
пен
|
|
|
|
бес
қарындаш өмір сүріпті. Бір күні олар бірге
ойнамақшы
|
|
|
|
болыпты жəне қарындаштар парақ бойынша
саяхатқа
|
|
|
|
шығыпты. Бірінші болып сары қарындаш жөнеліпті,
ол
|
|
|
|
жоғарғы жағына барып, сары сызық сызыпты.
Екінші
|
|
|
|
болып
қызыл қарындаш кетіпті, ол төменгі жағын тауып,
|
|
|
|
қызыл
сызық сызыпты. Оң жағын жасыл қарындаш, ал сол
|
|
|
|
жағын
көк қарындаш сызыпты. Парақтың ортасында қара
|
|
|
|
қарындаш қалыпты, ол сол жерге үй салған
екен.
|
|
|
|
Бұрыштарды тең бөлуге шешім қабылдап, екі
түспен
|
|
|
|
сызыпты. Барлық қарындаштар үйге жиналып, тағы
да
|
|
|
|
қалай ойнасақ болады деп
ойланыпты. Ойланып-толғанып,
|
|
|
|
қуаласпақ ойнамақшы болып шешіпті. Жоғарғы
жағында
|
|
|
|
сары
сызық сызылған жəне жоғары қарай сары қарындаш
|
|
|
|
жүгіре
жөнеліпті, төменге қарай қызыл қарындаш, оң
|
|
|
|
жаққа
жасыл қарындаш, ал сол жаққа көк қарындаш жүгіре
|
|
|
|
жөнеліпті. Содан кейін іштері пыспауы үшін
қарындаштар
|
|
|
|
екі-екіден жүгіріпті: оң жақ жоғарғы бұрышқа сары
жəне
|
|
|
|
жасыл
қарындаштар жүгірді; сол жақ жоғарғы бұрышқа –
|
|
|
|
сары
жəне көк; оң жақ төменгі бұрышқа – жасыл жəне
|
|
|
|
қызыл;
ал сол жақ төменгі бұрышқа – сары жəне қызыл
|
|
|
|
қарындаштар жүгіріпті. Ал қара қарындаш оларды
ұстай
|
|
|
|
алмай қойыпты. Ойын
барысында балалар парақта
|
|
|
|
бағдарлар бар екенін
түсінеді: жоғары, төмен, оң жағы, сол
|
|
|
|
жағы,
парақтың ортасы.
|
|
|
|
Педагог балаларға əліппе-дəптердегі
1-тапсырманы
|
|
|
|