
Жеке ақпарат жазылмаған



Барлығы: 61 материал
Заттардың қолданылу аясы мен құрылуыарасындағы байланысты орнату.
. Материалдармен және құралдарменжұмыс жасау кезінде техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау.
Мектепалды даярлық
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі балалар
1 Берілген кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын болжау
0.1.4.2 Берілген тақырып аясында диалогке қатысу
0.2.1.1 Тыңдаған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу
Мектепалды даярлық
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі балалар
0.1.1.1 .Қағаз бетінде бағдарлау, карточкалардағы геометриялық фигуралардың орналасуын сипаттау.
.Кеңістікте бағдарлану: сол жақ, оң жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында, (арты), жақын, арасында, қасында.
Мектепалды даярлық
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі балалар
формулировать оценочные вопросы по содержанию текста и о поступках героев произведения
использовать в речи падежные формы личных местоимений
Русский язык
Сабақ жоспары
3 сынып
натурал сандар жиыны ұғымын меңгеру; тақ және жұп сандар ұғымдарын меңгеру;Оқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс.
Математика
Сабақ жоспары
5 сынып
натурал сандар жиыны ұғымын меңгеру; тақ және жұп сандар ұғымдарын меңгеру;Оқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс.
Математика
Сабақ жоспары
5 сынып
1.S1 make basic personal statements and simple statements about objects
1.L3 recognise with support common names and names of places; recognize the spoken form of a limited range of everyday and classroom words
1.S3 pronounce familiar words and expressions intelligibly
1.UE11use there is/are to make short statements
Шет тілі
Сабақ жоспары
1 сынып
Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
сөз ішіндегі және сөз бен сөздің арасындағы буын, дыбыс үндестігін сақтап айту
Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
4 сынып
сол жақ, оң жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында, (арты), жақын, арасында, қасында деген сөздерді пайдалана отырып, кеңістікте фигуралар мен заттардың орналасуын
сипаттайды.
Мектепалды даярлық
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі балалар
Музыкалық шығарманың сипатын ажырату (көңілді, салтанатты, қуанышты, ашық- жарқын,
көңілсіз, мұңды, қайғылы). Қарапайым әуендерді, таныс әндерді сүйемелдеумен аспапта, есту қабілетіне сүйеніп ән салу
Мектепалды даярлық
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі балалар
Бақылау» ұғымын түсіндіру. Жанды табиғат, оның тіршілік ортасы және жансыз табиғаттағы қайталанбас құбылыс түрлері туралы білімдерін жетілдіру.
Жанды және жансыз табиғатқа не жататынын түсіндіру арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту
Жаратылыстану
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Бақылау» ұғымын түсіндіру. Жанды табиғат, оның тіршілік ортасы және жансыз табиғаттағы қайталанбас құбылыс түрлері туралы білімдерін жетілдіру.
Жанды және жансыз табиғатқа не жататынын түсіндіру арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту
Жаратылыстану
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Бақылау» ұғымын түсіндіру. Жанды табиғат, оның тіршілік ортасы және жансыз табиғаттағы қайталанбас құбылыс түрлері туралы білімдерін жетілдіру.
Жанды және жансыз табиғатқа не жататынын түсіндіру арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту
Жаратылыстану
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Жас мамандарға
Мектепалды даярлық
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Жас мамандарға
Мектепалды даярлық
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Жас мамандарға
Мектепалды даярлық
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Жас мамандарға
Мектепалды даярлық
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Жас мамандарға
Мектепалды даярлық
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Жас мамандарға
Мектепалды даярлық
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі балалар
Жас мамандарға
Мектепалды даярлық
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
1
2
...
4