Сабақтың тақырыбын ашу
мақсатында оқушыларға гүлдер теруді ұсынамын. Гүлдерде сандар мен
әріптер жазылған. Әріптер салынған гүлдерді бір себетке, сандар
жазылған гүлдерді екінші себетке салады.
Себеттегі гүлдерді көрсету
арқылы жаңа тақырыпты ашамын. Қазақстан қызғалдақ отаны екенін
түсіндіріп, видеоролик көрсетемін.
Ендеше балалар «Гүлдер
әлеміне» саяхатқа шығамыз ба? Біздің саяхатымыз Тянь-Шань тауына
болады.
Саяхатқа шығу үшін біз поезға
мінейік. Поезға міну үшін тапсырма орындауымыз
керек.
1-тапсырма
ТЖ «Суреттер сөйлейді»
әдісі
1-топқа бөлме гүлдеріне қалай
күтім жасау керектігін айтады, суреттерін көрсету арқылы балар өз
жауаптарын айтады.
2-топқа дала гүлдеріне қалай
күтім жасайды, серттерін көрсету арқылы балалр өз жауаптарын
айтады.
Ал енді біз саяхатымызды
жалғастырамыз. Тауымызға жетіп келдік. Тауға шығу үшін 2-тапсырманы
орындаймыз.
1-топқа
тапсырма
Араны бағыттау арқылы сандарды
ретімен сызып шығу.
2-топқа
тапсырма
Әріптерді атап, дауысты және
дауыссыздарға ажыратып айту, дыбыстық талдау
жасау
Тапсырманы дұрыс орындап,
таудың шыңына да шықтық. Ал енді, гүлдерді көру үшін келесі
3-тапсырманың да кезегі келді.
«Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі
1-топқа
Қызғалдақтың суреті салынған
раскрасканы бояп шығады.
1-топқа
Қызғалдақтың үлгісін
түрлі-түсті қағаз қиындыларынан дайындалған қағаздарды
жапсырады.
Балалар көрдіңдер ма таудың
шыңында қызғалдақтардың жайқалып өсіп тұрғанын. Сендер тапсырманы
дұрыс орындап, осы шыңды бағындыра
алдыңдар.
Оқушыларға қызғалдақтар өсіп
тұрған жерлердің суреттерін көрсету. Сабақты
қорытындылау.
Саралау стратегиясы бойынша:
қызығушылығы төмен оқушыларға жеке тапсырма «Сәйкестендір» ойынын
ұсынамын.
|