Материалдар / Ашық сабақ .Тақырыбы: "Сөйлеу мәдениеті"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ .Тақырыбы: "Сөйлеу мәдениеті"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту сөз ішіндегі және сөз бен сөздің арасындағы буын, дыбыс үндестігін сақтап айту Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қырқүйек 2021
684
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: 5-сабақ. Сөйлеу мәдениеті

Бөлімі:

Менің Отаным-Қазақстан

Педагогтің аты-жөні:

Балгабаева Э

Күні:

08.09.2021 ж

Сыныбы:

4—сынып Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Ойлау дағдыларының деңгейі

Біледі,түсінеді, қолданады

Сөйлеу мәдениетін біледі,түсінеді, өмірде қолданады

Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айтады

Тақырып аясында әңгімелесуге, сөйлемдерді дұрыс құрауға, мәдениетті сөйлеуді біледі

Ана тілін біледі,қолдана алады

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

1.7 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту

4.1.7.1 сөз ішіндегі және сөз бен сөздің арасындағы буын, дыбыс үндестігін сақтап айту

1.7 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Сабақтың мақсаты:

Берілген тапсырмалар мазмұнын түсіне отырып, негізгі тұсын түртіп алу және солардың негізінде сөйлеу қорын дамыту


Бағалау критерийлері

Дұрыс сөйлеу мәдениетін меңгереді

Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.

Оқу мақсатына сәйкес дауыстап, түсініп, іштей, мәнерлеп, сын тұрғысынан бағалап, көз жүгіртіп оқу дағдылары жетілдіріледі

.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі



Түсіндіру:-Сөйлеу мәдениеті деп – қазақ тілін дұрыс және орынды қолдануды айтады. Ата – анаң, мұғалім мен құрбыларыңмен сөйлескенде сөзді дұрыс, орынды қолдану керек.

Өз ана тілінде де, басқа тілде де дұрыс сөйлесу адамның қаншалықты мәдениетті екенін көрсететінін жадымыздан шығармайық.

»«Үйрете отырып үйренемін» әдісі бойынша жүргізіледі



20-тапсырмадағы “Ана-тілі” дегенді қалай түсінесің? Сұрағына өздерің сияқты балалардың берген жауаптарын оқып көрейікші.









Дескрипторы:

Тақырып аясында әңгімелесуге, сөйлемдерді дұрыс құрауға, мәдениетті сөйлеуге үйренді




Айтылған әреттерді жасайды















Сөйлеу түрлеріне сипаттама береді























Ұнаған жауабын оқиды.Неге ұнағанын достарына айтып,солай сөйлеуге үйретеді









Мадақтау







Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.





















«Үйрете отырып үйренемін» әдісі бойынша жүргізіледі



























Формативті бағалау



Бейнебаян





















Суреттер



































Суреттер,оқулық


Сабақтың ортасы

21-тапсырма Диалогқа түсу

Ана тіліңді құрметте



Жауабы: Бұл-хабарлы сөйлем

Осы тақырыпқа диалогқа түсу





Дескрипторы:

Тақырыпты және негізгі ойды анықтап үйренді.

Диалог жүргізе алу







22-тапсырма Диалогқа түсу





Оқып, диалогті жатқа жаз.



Қырманнан дән арқалап келген Тауық Үйрекке айтты:

- Жем шоқыңыз, мархабат!

- “Аш қалдық” деп, жаңа ғана қапыда ек,

Бауырым, саған жемің үшін рақмет!



Дескриптор

Есту бойынша сөздерді дұрыс жазады















23-тапсырма

Диаграммамен жұмыс

3 сөйлеу көрсеткіші берілген



8-тез,түсініксіз

12-әсерлі,түсінікті

5-ойы шашыраңқы,түсініксіз

Дескриптор

Диаграмманы оқи алады





24-тапсырма.

Жазба жұмысы

Сөйлеу деңгейіңді бағалап көр. Сұраққа “ия”, “кейде”, “жоқ” деп жауап бер.





Дескриптор:

Көпшілік алдында сөйлей алады

Мәдениетті сөйлеуді біледі





Дәптермен жұмыс жасайды























Дәптермен жұмыс жасайды















Диалог жүргізеді











Өз ойын еркін жеткізуге тырысады











Диаграммны тарқатып айтады













Дәптермен жұмыс







Кестені толтырып тапсырады



Өзінің не істейтіні туралы айтады

















Белсенді оқу тапсырмала

ры.













Формативті бағалау













Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.



























«Үйрете отырып үйренемін» әдісі бойынша жүргізіледі











ҚБ:

Сен мықтысың!

























Өз деңгейін анықтап,ауызша

бағалайды









Тіл туралы слайд

































Сөйлеу түрлері туралы суреттер





Оқулық















Диаграммалар

суреттер

























Кесте,суреттер

Сабақтың соңы

Сөйлеу мәдениеті туралы сұрақтар қою.



Сұрақтарға жауап береді





Мадақтау, мақтау



Оқулық,

суреттер

Кері байланыс






Мұғаліммен кері байланыс жасайды









Кері байланыс жасайды

«Жетістік баспалдағы» кері байланыс парағы

Парақшалар





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!