Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Түсіндіру:-Сөйлеу мәдениеті
деп – қазақ тілін дұрыс және орынды қолдануды айтады. Ата – анаң,
мұғалім мен құрбыларыңмен сөйлескенде сөзді дұрыс, орынды қолдану
керек.
Өз ана тілінде де, басқа тілде
де дұрыс сөйлесу адамның қаншалықты мәдениетті екенін көрсететінін
жадымыздан шығармайық.
»«Үйрете отырып үйренемін»
әдісі бойынша жүргізіледі
20-тапсырмадағы “Ана-тілі”
дегенді қалай түсінесің? Сұрағына өздерің сияқты балалардың берген
жауаптарын оқып көрейікші.
Дескрипторы:
Тақырып аясында әңгімелесуге,
сөйлемдерді дұрыс құрауға, мәдениетті сөйлеуге
үйренді
|
Айтылған әреттерді
жасайды
Сөйлеу түрлеріне сипаттама
береді
Ұнаған жауабын оқиды.Неге
ұнағанын достарына айтып,солай сөйлеуге
үйретеді
|
Мадақтау
Сұраққа жауап берген оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
«Үйрете отырып үйренемін»
әдісі бойынша жүргізіледі
Формативті
бағалау
|
Бейнебаян
Суреттер
Суреттер,оқулық
|
Сабақтың
ортасы
|
21-тапсырма Диалогқа
түсу
Ана тіліңді
құрметте
Жауабы: Бұл-хабарлы
сөйлем
Осы тақырыпқа диалогқа
түсу
Дескрипторы:
Тақырыпты және негізгі ойды
анықтап үйренді.
Диалог жүргізе
алу
22-тапсырма Диалогқа
түсу
Оқып, диалогті жатқа
жаз.
Қырманнан дән арқалап келген
Тауық Үйрекке айтты:
- Жем шоқыңыз,
мархабат!
- “Аш қалдық” деп, жаңа ғана
қапыда ек,
Бауырым, саған жемің үшін
рақмет!
Дескриптор
Есту бойынша сөздерді дұрыс
жазады
23-тапсырма
Диаграммамен
жұмыс
3 сөйлеу көрсеткіші
берілген
8-тез,түсініксіз
12-әсерлі,түсінікті
5-ойы
шашыраңқы,түсініксіз
Дескриптор
Диаграмманы оқи
алады
24-тапсырма.
Жазба
жұмысы
Сөйлеу деңгейіңді бағалап көр.
Сұраққа “ия”, “кейде”, “жоқ” деп жауап
бер.
Дескриптор:
Көпшілік алдында сөйлей
алады
Мәдениетті сөйлеуді
біледі
|
Дәптермен жұмыс
жасайды
Дәптермен жұмыс
жасайды
Диалог
жүргізеді
Өз ойын еркін жеткізуге
тырысады
Диаграммны тарқатып
айтады
Дәптермен
жұмыс
Кестені толтырып
тапсырады
Өзінің не істейтіні туралы
айтады
Белсенді оқу
тапсырмала
ры.
|
Формативті
бағалау
Сұраққа жауап берген оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
«Үйрете отырып үйренемін»
әдісі бойынша жүргізіледі
ҚБ:
Сен
мықтысың!
Өз деңгейін
анықтап,ауызша
бағалайды
|
Тіл туралы
слайд
Сөйлеу түрлері туралы
суреттер
Оқулық
Диаграммалар
суреттер
Кесте,суреттер
|