|
Мектеп: Белес ЖОБ мектеп-балабақша кешені |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: Тәуелсіздік нышандары
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні |
Мұғалімнің есімі: Валиева Сауия Асылановна
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып 5б |
Қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
|
5.1.1.1. Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау; 5.2.1.1. Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен,антоним,омонимдерімен қатар қолдану,ойын жеткізе білу;
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
1. Тірек сөздер арқылы мәтін мазмұнын болжайды.
2. мәтін бойынша меңгерген жаңа сөздерді табады, жаңа сөздердің антоним, омоним, синонимдерін анықтайды.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)
|
1. Тірек сөздер арқылы тақырыпты болжайды, 2.Тақырып бойынша мәтінде берілген жаңа сөздер арқылы өз ойларын білдіруде сөздердің омоним, синоним, антонимдерін қолданады
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тілдік дағдылар: тыңдалым,айтылым |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Терминология: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сөз тіркестері: тәуелсіздік нышаны,қыран, уық, құрмет |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Қазақстанның тәуелсіздігі және Астана |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Тарих,көркем еңбек, әдебиет |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
смайликтер,тақырыпқа қатысты суреттер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім |
Тәуелсіз елім-Қазақстан |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы
|
2.Шаттық шеңбері. Оқушылар «шаттық шеңберіне» тұрады. Бір-біріне, сәттілік, жақсы тілектер тілейді. «Қар кесегі» әдісі әдісі арқылы өткен сабақтар бойынша сұрақтарға жауап беру.
ҚБ: мұғалімнің мадақтама сөзі
« ашу 16-желтоқсан,қанатты тұлпар, қазақстан,күн,қыран құс,салтанатты ән . Тірек сөздерді таптыңдар,суретке қарайықшы тірек сөздердің мына суретке қатысы барма ? Суретті тақтаға ілемін.ту,елтаңба,әнұран Сабақтың тақырыбы: «Тәуелсіздік нышанддары» Оқу мақсаты: Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау; Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен,антоним,омонимдерімен қатар қолдану,ойын жеткізе білу;
Сөздікпен жұмыс. «Оқушылар сөздерді тыңдап, қайталауы үшін, сөздерді тізім бойынша оқу» әдісі бойынша жаңа сөздерді тыңдап, тізбектеп жазады, қайталайды. Тәуелсіздік нышандары-символ независимости- Symbols of independence Қыран-орёл-an eagle Уық –часть крыши юрты,подпорка для купола юрты- a pole Құрмет –почет-respect |
Тірек сөздер
сөздік |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы
Аяқталуы (4 минут)
|
Мәтінді тыңдау. Аудиожазба 1-тапсырма. Мәтінді оқушылар аудиожазбемен тыңдайды. Дескриптор: 1.Мәтінді мұқият тыңдайды,мәтін мазмұнын айтады. 2.Сұрақтарға жауап береді. ҚБ: бас бармақ
әдісі 2-тапсырма. «Прожектор» әдісі
Дескриптор: - жаңа сөздердің аудармасын табады; -тыңдалған мәтіннен жаңа сөздердің омоним, антоним, синонимдерін анықтайды, мағынасын айтады; ҚБ:
Бағдаршам
«Бес қадам» әдісі арқылы сабақты қорытамын. Дескриптор:
Бағалау: белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау, ауызша |
Аудиожазба
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Валиева Сауия АсылановнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ "Тәуелсіздік нышандары" 5 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ "Тәуелсіздік нышандары" 5 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

















