№ 105 балабақшаның ересектер «Тұлпар» тобының ұйымдастырылған
оқу қызметінің технологиялық картасы
Тақырыбы: «Театр әлемі» театрланған ойын
Мақсаты: Балаларға театр және оның ерекшелігі туралы түсінік беру. Кеңістікте бағдарлау (сахнада, ойластырылып құрылған сахна алаңында), түрлі қарқында қозғалуға үйрету. Театрландырылған ойындар арқылы баланың қиялын, шығармашылық қабілетін дамыту.Сюжетті-рөлдік ойындарға қатысу. Жағымды және жағымсыз қасиеттерді ажырата білуге тәрбиелеу.
|
Іс - әрекет бөлімдері |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
|
Мотивациялық - қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Сәлеметсің бе Әлем! Сәлеметсің бе Алтын күн! Сәлеметсіздер ме қонақтар! Сәлеметсіңдер ме менің достарым!
- Балалар Айсұлу мен Қуаныш бізді «Театр әлеміне» саяхатқа шақырды.театрға бармас бұрын дайындық жұмыстарын жасайық.
Тапсырма: «Қима суреттерді құрастыру»
– Қандай суреттер құрастырдық?
– Осы бейнелерді біз қайдан көреміз?
– Балалар назарларынды экранға аударындар, қандай театр түрлерін көріп тұрсыңдар?
– Театр ( грек. theatron – ойын – сауық орны;) – деген мағынаны береді. Яғни ол жерде түрлі қойылымдар көрсетіледі. Театрдан әр түрлі ертегі кейіпкерлері, қоян, маймыл, түлкілерді көреміз.Театрда өнер көрсететін адамдарды «актер» деп айтамыз
– Бүгін біз ғажайып ұшаққа отырып, театрға саяхат жасайық.
– Қараңдаршы, қандай зәулім ғимарат. (слайд) Театр екені айтпай – ақ білуге болады. Жап – жарық алаң, адамдар көп. Бұл жерде үнемі музыка ойналып тұрады. Бүгін қандай қойылым болады екен афишадан қарайық. Ой бірнеше қойылымдар болады екен. Өздерін қай қойылымға барғыларын келеді, таңдандар.
Дәптермен жұмыс: Өзеріне ұнаған ертегі кейіпкерлерін бояу.
Ойын жаттығу: Ертегі кейіпкерлеріне айналып, олардың қимыл әрекеттерін салып көрейік.
Айсұлу: – Сәлеметсіңдер ме балалар. Театрға қош келдіңіздер. Алдымен киім өткізетін орынға барасыздар, сол жаққа қарай барыңыздар.
Тіл ұстарту жаттығулары:
Ға – ға – ға біз келдік театрға. Ер – ер – ер өнер көрсетер актерлер. (әртүрлі екпінде айту)
Айсұлу: Көрермендер залына жүріңіздер. Билеттегі көрсетілген нөмерлер бойынша өз орындарынызға жайғасыныздар.
Сахналау «Түлкі мен ешкі» Айсұлу:
|
Қима суреттерді біріктіріп құрастырып шығады.
. Көптеген көліктер ішінен Ұшақты таңдап аламыз Қанаттарымызды жайып біз Саяхатқа шығамыз (іс –қимылмен көрсетеді) Балалар өздеріне ұнаған ертегі кейіпкерлерін бояйды. Түлкі ,қоян, аю, мысықтың қимыл жүрістерін келтіреді. Балалар кассаның алдына барады. 1 –
бала: Сәлеметсіз
бе. Балалар өз орындарына барады.
|
|
Рефлексивтік - түзетушілік |
Айсұлу мен Қуаныш тәрбиеленушілерге өз жұмыстарын бағалауын сұрайды. Көңілді және көңілсіз бетперделерді бояу. |
Оқу қызметінде алған әсерлерін бетперделерді бояу арқылы көрсетеді. |
Жасайды: ертегі кейіпкерлерінің қимылдарын жасай алады.
Түсінеді: өз серіктесімен қарым – қатынас жасап, оның ойын түсінеді.
Қолданады: сахнада бағдарлайды, түрлі қимылдар жасайды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Театр әлемі"
Ашық сабақ "Театр әлемі"
№ 105 балабақшаның ересектер «Тұлпар» тобының ұйымдастырылған
оқу қызметінің технологиялық картасы
Тақырыбы: «Театр әлемі» театрланған ойын
Мақсаты: Балаларға театр және оның ерекшелігі туралы түсінік беру. Кеңістікте бағдарлау (сахнада, ойластырылып құрылған сахна алаңында), түрлі қарқында қозғалуға үйрету. Театрландырылған ойындар арқылы баланың қиялын, шығармашылық қабілетін дамыту.Сюжетті-рөлдік ойындарға қатысу. Жағымды және жағымсыз қасиеттерді ажырата білуге тәрбиелеу.
|
Іс - әрекет бөлімдері |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
|
Мотивациялық - қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Сәлеметсің бе Әлем! Сәлеметсің бе Алтын күн! Сәлеметсіздер ме қонақтар! Сәлеметсіңдер ме менің достарым!
- Балалар Айсұлу мен Қуаныш бізді «Театр әлеміне» саяхатқа шақырды.театрға бармас бұрын дайындық жұмыстарын жасайық.
Тапсырма: «Қима суреттерді құрастыру»
– Қандай суреттер құрастырдық?
– Осы бейнелерді біз қайдан көреміз?
– Балалар назарларынды экранға аударындар, қандай театр түрлерін көріп тұрсыңдар?
– Театр ( грек. theatron – ойын – сауық орны;) – деген мағынаны береді. Яғни ол жерде түрлі қойылымдар көрсетіледі. Театрдан әр түрлі ертегі кейіпкерлері, қоян, маймыл, түлкілерді көреміз.Театрда өнер көрсететін адамдарды «актер» деп айтамыз
– Бүгін біз ғажайып ұшаққа отырып, театрға саяхат жасайық.
– Қараңдаршы, қандай зәулім ғимарат. (слайд) Театр екені айтпай – ақ білуге болады. Жап – жарық алаң, адамдар көп. Бұл жерде үнемі музыка ойналып тұрады. Бүгін қандай қойылым болады екен афишадан қарайық. Ой бірнеше қойылымдар болады екен. Өздерін қай қойылымға барғыларын келеді, таңдандар.
Дәптермен жұмыс: Өзеріне ұнаған ертегі кейіпкерлерін бояу.
Ойын жаттығу: Ертегі кейіпкерлеріне айналып, олардың қимыл әрекеттерін салып көрейік.
Айсұлу: – Сәлеметсіңдер ме балалар. Театрға қош келдіңіздер. Алдымен киім өткізетін орынға барасыздар, сол жаққа қарай барыңыздар.
Тіл ұстарту жаттығулары:
Ға – ға – ға біз келдік театрға. Ер – ер – ер өнер көрсетер актерлер. (әртүрлі екпінде айту)
Айсұлу: Көрермендер залына жүріңіздер. Билеттегі көрсетілген нөмерлер бойынша өз орындарынызға жайғасыныздар.
Сахналау «Түлкі мен ешкі» Айсұлу:
|
Қима суреттерді біріктіріп құрастырып шығады.
. Көптеген көліктер ішінен Ұшақты таңдап аламыз Қанаттарымызды жайып біз Саяхатқа шығамыз (іс –қимылмен көрсетеді) Балалар өздеріне ұнаған ертегі кейіпкерлерін бояйды. Түлкі ,қоян, аю, мысықтың қимыл жүрістерін келтіреді. Балалар кассаның алдына барады. 1 –
бала: Сәлеметсіз
бе. Балалар өз орындарына барады.
|
|
Рефлексивтік - түзетушілік |
Айсұлу мен Қуаныш тәрбиеленушілерге өз жұмыстарын бағалауын сұрайды. Көңілді және көңілсіз бетперделерді бояу. |
Оқу қызметінде алған әсерлерін бетперделерді бояу арқылы көрсетеді. |
Жасайды: ертегі кейіпкерлерінің қимылдарын жасай алады.
Түсінеді: өз серіктесімен қарым – қатынас жасап, оның ойын түсінеді.
Қолданады: сахнада бағдарлайды, түрлі қимылдар жасайды.
шағым қалдыра аласыз













