Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ .Темірхан Медетбек. «Тәуелсізбін» өлеңі.
Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар пән мұғаліміне арналған.7- сынып қазақ әдебиеті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
10 Маусым 2018
11761
132 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: Қазақ әдебиетіСынып: 7 сынып | Мектеп: Қуағаш негізгі орта білім беретін мектебі | |
Күні: 20. 04. 2018 | Мұғалімнің аты-жөні: Жумагалиева М.К. | |
Сабақтың тақырыбы: Темірхан Медетбек. «Тәуелсізбін» өлеңі. | Қатысқандар: 6Қатыспағандар саны: 0 | |
Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты | 7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау 7.1.4.1 Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
Бағалау критерийлері | ||
Сөздік қор | Бостандық.Тәуелсіз . Мәңгілік ел. | |
Құндылықтарды дарыту | Жауапты азаматтық позиция: өзіне патриоттықты қамтиды. | |
Пәнаралық байланыстар | Қазақстан тарихы | |
АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз) | Суреттер,физикалық карта,тірек-схемалар,үлестірмелі карталар, термин сөздер | |
Алдыңғы меңгерілген білім | М. Шахановтың «Нарынқұм зауалы» шығармасын оқыды. | |
Сабақ барысы: | ||
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет1.Үй тапсырмасын сұрау.2.Жаңа сабаққа ену3.Жаңа сабақты оқыту | Ресурстар |
Сабақтың басы 4 мин | Өз еркімен 5 оқушы тақтаға шығады. Олардың әрқайсысы кезектесіп бір-бір сөйлемнен айта отырып, картаны пайдаланып, «Менің елім Қазақстан» деген тақырыпта сөйлейді.Кері байланыс Мұғалім «Сонымен, Қазақстан қандай ел?» деген сұрақпен оқушылардың ойын «Егеменді ел», «Тәуелсіз ел», «Мәңгілік ел» деген жауаптарға әкеледі.Медетбек Темірханның «Тәуелсізбін» өлеңі оқылатынын хабарлайды. | Қазақстанның физикалық картасы |
Сабақ ортасы5 мин 10 мин 5мин 5 мин 10 минут | Тапсырма №1ДЖИГСО әдісі. 1-қадам. С. Темірхан Медетбектің «Тәуелсізбін» өлеңінің мазмұнын оқиды.2-қадам. Т. Топтағы төрт оқушының әрқайсысының қабілетіне қарай мына тапсырмалар бөлініп беріледі.1. Өлеңнің мазмұны мен идеясын айтыңдар. 2. Өлеңдегі тәуелсіздікті айқындайтын тіркестер қайсы деп ойлайсыңдар? 3. Автор тәуелсіздікті қалай сипаттаған? 4. Өлеңдегі қандай жолдар ерекше әсер етті? Неліктен? Олар бұл тапсырмаларға топ ішінде отырып дайындалады.3-қадам. Бірдей тапсырма алған оқушылар бір топқа жиналады. Өздерінің тапсырмалары туралы ізденеді, бірігіп талқылайды.4-қадам. Оқушылар бастапқы топтарына қайта жиналады. Топтағы әр оқушы өздеріне түскен тапсырманы топ ішінде түсіндіреді, талдап айтады.Кері байланысТапсырманың жауабын одан әрі нақтылау немесе талдауды тереңдету мақсатымен топтағы оқушылар жауап беріп отырған оқушыға сұрақ қояды, талдауға араласады. Тапсырма №2Т. «Қайта құрастыру» әдісі Тапсырма №1Ж/Т. «Тақтамен бөліс» әдісі Сұрақ: Тапсырма №2Т. Топтар берілген кестені толтырады.1-топқа2-топқа ҚБ: « Қол шапалақтау» арқылы бағалау | Оқулықпен жұмыс Картамен жұмыс. «Әлемнің жеті кереметі »кітабы |
Сабақтың соңы5мин | Үй тапсырмасы . Эссе жазуОқушылардан ауызша сұрауға болады.Ең оңай болған тапсырма...Ең ұнаған тапсырма...Ең қиын болған тапсырма... | «Ең, ең, ең» әдісі |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады | Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді және бағалау тапсырмасының дескрипторларын жазасыз ДескрипторБілім алушы:-картамен жұмыс нақты жүргізілді;- өлеңнің мазмұны мен идеясын түсінді;-кейіпкер бейнесін ашты;- үзіндіні жатқа айтады | Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.Сандық техникаларады қолдануда қауіпсіздік шараларын еске түсіру және сақтау |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған;Ортақ мақсатқа жете білді;Оқушылар берілген тапсырмаларды уақытылы орындады;Шығармашылықпен жұмыстанды,белсенділік көрсете білді. | ||
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)