Материалдар / Ашық сабақ .Темірхан Медетбек. «Тәуелсізбін» өлеңі.

Ашық сабақ .Темірхан Медетбек. «Тәуелсізбін» өлеңі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар пән мұғаліміне арналған.7- сынып қазақ әдебиеті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Маусым 2018
11761
132 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Қазақ әдебиетіСынып: 7 сыныпМектеп: Қуағаш негізгі орта білім беретін мектебі
Күні: 20. 04. 2018Мұғалімнің аты-жөні: Жумагалиева М.К.
Сабақтың тақырыбы: Темірхан Медетбек. «Тәуелсізбін» өлеңі. Қатысқандар: 6Қатыспағандар саны: 0

Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау 7.1.4.1 Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:
  • Әдеби шығарманың сюжетін біледі;
  • Кейіпкер бейнесін таниды;
  • Көптеген оқушылар:
  • Шығарма сюжетін талдайды;
  • Кейіпкер бейнесін ашады;
  • Кейбір оқушылар:
  • Шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды;
  • Үзінділерді жатқа айтады.
  • Бағалау критерийлері
  • әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды.
  • көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып талдайды;
  • үзінділерді жатқа айтады.
  • Сөздік қор

    Бостандық.Тәуелсіз . Мәңгілік ел.
    Құндылықтарды дарыту

    Жауапты азаматтық позиция: өзіне патриоттықты қамтиды.
    Пәнаралық байланыстарҚазақстан тарихы
    АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз) Суреттер,физикалық карта,тірек-схемалар,үлестірмелі карталар, термин сөздер
    Алдыңғы меңгерілген білім

    М. Шахановтың «Нарынқұм зауалы» шығармасын оқыды.
    Сабақ барысы:
    Сабақтыңжоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекет1.Үй тапсырмасын сұрау.2.Жаңа сабаққа ену3.Жаңа сабақты оқытуРесурстар
    Сабақтың басы 4 мин

  • Ұйымдастыру.
  • Тақтадан «Қазақстанның физикалық картасы» көрсетіледі.














  • Өз еркімен 5 оқушы тақтаға шығады. Олардың әрқайсысы кезектесіп бір-бір сөйлемнен айта отырып, картаны пайдаланып, «Менің елім Қазақстан» деген тақырыпта сөйлейді.Кері байланыс Мұғалім «Сонымен, Қазақстан қандай ел?» деген сұрақпен оқушылардың ойын «Егеменді ел», «Тәуелсіз ел», «Мәңгілік ел» деген жауаптарға әкеледі.Медетбек Темірханның «Тәуелсізбін» өлеңі оқылатынын хабарлайды.
  • Оқу мақсаты таныстырылады.




  • Қазақстанның физикалық картасы

    Сабақ ортасы5 мин





















    10 мин























    5мин











    5 мин



















































































































    10 минут

















    Тапсырма №1ДЖИГСО әдісі. 1-қадам. С. Темірхан Медетбектің «Тәуелсізбін» өлеңінің мазмұнын оқиды.2-қадам. Т. Топтағы төрт оқушының әрқайсысының қабілетіне қарай мына тапсырмалар бөлініп беріледі.1. Өлеңнің мазмұны мен идеясын айтыңдар. 2. Өлеңдегі тәуелсіздікті айқындайтын тіркестер қайсы деп ойлайсыңдар? 3. Автор тәуелсіздікті қалай сипаттаған? 4. Өлеңдегі қандай жолдар ерекше әсер етті? Неліктен? Олар бұл тапсырмаларға топ ішінде отырып дайындалады.3-қадам. Бірдей тапсырма алған оқушылар бір топқа жиналады. Өздерінің тапсырмалары туралы ізденеді, бірігіп талқылайды.4-қадам. Оқушылар бастапқы топтарына қайта жиналады. Топтағы әр оқушы өздеріне түскен тапсырманы топ ішінде түсіндіреді, талдап айтады.Кері байланысТапсырманың жауабын одан әрі нақтылау немесе талдауды тереңдету мақсатымен топтағы оқушылар жауап беріп отырған оқушыға сұрақ қояды, талдауға араласады.

    Тапсырма №2Т. «Қайта құрастыру» әдісі
  • Әр топқа мұғалім өлеңнің өзі қалаған екі шумағының тармақтарын жеке-жеке қиып береді. Олар тармақтарды мағынасына қарай орналастырып, өлең мәтініне сай құрап шығарады. Бір топқа берілген шумақтар келесі топта қайталанбайды.
  • Кері байланыс
  • Топтар шумақтарын құрап болғаннан кейін, оларға мұғалім өлең шумақтарының негізгі нұсқасын береді. Олар өздерін-өздері тексереді, бағалайды.
  • Топтар құраған шумақтарының біреуін жатқа айтып береді. Жатқа айту әдісін өздері таңдайды. Бір оқушы айта ма әлде өздері іштей бөліп ала ма, оны топ мүшелерінің өздері шешеді.
  • Т/Ж. «Мен кейіпкермін» әдісі
  • Топ болып ақылдасады. Топтың атынан бір оқушы өздеріне берілген шумақтың кейіпкері болып сөйлейді. «Мен кіммін?», «Мен қандаймын?» деген сұрақтың төңірегінде жауап береді.



    Тапсырма №1Ж/Т. «Тақтамен бөліс» әдісі Сұрақ:
  • «Тәуелсізбін» өлеңін оқу арқылы авторды қандай адам деп ойлайсыңдар? Тақтаға әрқайсысың бір жауаптан жазыңдар. Жауаптарының 1-2 сөзден немесе сөз тіркесінен болғаны жөн екені ескертіледі.
  • Мынадай жауаптар болуы мүмкін: патриот, өз елін сүйетін, арманына жеткен, бақытты, т.б. Кері байланыс. Оқушылар жазып болғаннан кейін, мұғалім олардың жазған кейбір сөздерін өздеріне бағыттап сұрақ қояды. Мысалы, «Неліктен өз ұлтын сүйген ақын деп ойлайсыңдар?» – деген сияқты. Топ мүшелері бір-бірімен сөйлеседі, өлеңнің мазмұнына сүйене отырып, жауап береді.

    Тапсырма №2Т. Топтар берілген кестені толтырады.1-топқа2-топқа

    ҚБ: « Қол шапалақтау» арқылы бағалау








    Оқулықпен жұмыс Картамен жұмыс.









    «Әлемнің жеті кереметі »кітабы















    Сабақтың соңы5минҮй тапсырмасы . Эссе жазуОқушылардан ауызша сұрауға болады.Ең оңай болған тапсырма...Ең ұнаған тапсырма...Ең қиын болған тапсырма...

    «Ең, ең, ең» әдісі
    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла аладыБұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді және бағалау тапсырмасының дескрипторларын жазасыз ДескрипторБілім алушы:-картамен жұмыс нақты жүргізілді;- өлеңнің мазмұны мен идеясын түсінді;-кейіпкер бейнесін ашты;- үзіндіні жатқа айтадыДенсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.Сандық техникаларады қолдануда қауіпсіздік шараларын еске түсіру және сақтау
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


    Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған;Ортақ мақсатқа жете білді;Оқушылар берілген тапсырмаларды уақытылы орындады;Шығармашылықпен жұмыстанды,белсенділік көрсете білді.
    Жалпы баға

    Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:

    2:

    Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:

    2:

    Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ