Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Тең бүйірлі үшбұрыш" 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3А Үшбұрыштар |
Мектеп: Алмалы ОМ |
||||||
Күні: 14.12.17 |
Мұғалімнің аты-жөні: Р. Бекболат |
||||||
Сынып: 7 сынып |
Қатысқандар саны: 24 |
Қатыспағандар саны: 0 |
|||||
Сабақ тақырыбы |
Тең бүйірлі үшбұрыш. Есептер шығару |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.3.2.10 Тең бүйірлі үшбұрыштың қасиеттері мен белгілерін біледі және қолданады; 7.3.3.7 Тең бүйірлі және тең қабырғалы үшбұрыштардың қасиеттерін қолдана отырып есептеуге және дәлелдеуге берілген есептерді шығарады; |
||||||
Сабақ мақсаттары |
|
||||||
Жетістік критерийлері Білу және түсіну Білімін қолдану |
|
||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: үшбұрыштар түрлерінің айырмашылығын анықтайды және әрбірінің қасиеттерін ауызша және жазбаша сипаттай алады. Пәнге тән лексика мен терминология Үшбұрыштардың түрлері: тік бұрышты, тең қабырғалы, тең бүйірлі. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Бұл қандай үшбұрыш? Бұл тік бұрышты/тең қабырғалы/доғал бұрышты/сүйір бұрышты/ тең бүйірлі үшбұрыш. Оны қалай білесің? ... үшбұрыштың қасиеттері қандай? |
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену және оны дамыту.бір – бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, қабылдау |
||||||
Пәнаралық байланыстар |
Бізді қоршаған ортада кездесетін бұрыштар, түзулер, жазықтықтар мен үшбұрыштар. Оларды дизайн мен технология және физика үшін қолдануға болатынын түсіну.. |
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
АКТ арқылы сыни тұрғыдан ойлау мен зерттеу дағдыларының дамыту |
||||||
Бастапқы білім |
Үшбұрыштар, түрлері, бұрыштың биссектрисасы, сыбайлас, вертикаль бұрыштар |
||||||
Сабақ барысы |
|||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Оқушыларды топқа бөлу. |
|
|||||
Сабақтың ортасы |
І. Үй тапсырмасын тексеру «Ой қозғау» « Миға шабуыл»
«Кім жылдам?» №1. Периметрі қабырғалары 10 см, 13 см және 16 см болатын үшбұрыш периметріне тең болатын дұрыс үшбұрыш қабырғасын табыңыз. №2. Периметрі 25см болатын тең бүйірлі үшбұрыштың табаны бүйір қабырғасынан 2 см-ге қысқа. Үшбұрыш қабырғаларын табыңыз. №3 Табаны ВС болатын тең бүйірлі АВС үшбұрышының периметрі 45 см, бүйір қабырғасы табанынан 4 есе ұзын. Қабырғаларын тап. №4 АВС үшбұрышында АВ = ВС, табанындағы сыртқы бұрышы 1050 болса, үшбұрыш бұрыштарын тап. №5 Табаны ВС болатын АВС – тең бүйірлі үшбұрышының төбесіндегі сыртқы бұрышы 800. Барлық бұрыштарын тап. ІІ. «Мағынаны тану»
№1. Периметрі қабырғалары 10 см, 13 см және 16 см болатын үшбұрыш периметріне тең болатын дұрыс үшбұрыш қабырғасын табыңыз. №2. Периметрі 25см болатын тең бүйірлі үшбұрыштың табаны бүйір қабырғасынан 2 см-ге қысқа. Үшбұрыш қабырғаларын табыңыз. №3 Табаны ВС болатын тең бүйірлі АВС үшбұрышының периметрі 40 см, ал тең қабырғалы ВДС үшбұрышының периметрі 45 см. АВ және ВС қабырғаларын табыңдар. №4 АВС үшбұрышында АВ = ВС, ВД –биссектриса. Егер АВ = 5 см, АД = 2 см болса, онда АВС үшбұрышының периметрін табыңдар. №5 Табаны ВС болатын АВС – тең бүйірлі ұшбұрышының медианасы АК. Егер АВС үшбұрышының периметрі 32 см, АВК үшбұрышының периметрі 24 см болса, АК –ны табыңдар. Топпен жұмыс 1. Бір бұрыштың қабырғалары екінші бұрыштың қабырғаларының созындысы болып келетін екі бұрышты – вертикаль бұрыштар деп атайды. 2. Бір қабырғасы ортақ, ал қалған екі қабырғасы бір-бірінің толықтауышы болып келетін екі бұрыш сыбайлас бұрыштар деп аталады 3. Бір түзу бойында жатпайтын үш нүктені қосатын кесінділерді шектейтін жазықтық бөлігі үшбұрыш деп аталады. 4. Үшбұрыштың берілген төбесінен жүргізілген медианасы деп осы төбені қарсы жатқан қабырғасының ортасымен қосатын кесіндіні айтады 5. Ұзындықтары бойынша екі қабырғасы тең үшбұрыш тең бүйірлі үшбұрыш деп аталады.
1. Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы 15 см, табаны одан 3 есе кем. Периметрі неге тең? 2. Тең қабырғалы үшбұрыштың периметрі 69см болса, қабырғасын табыңыз. 3. Тең бүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрышы 350. Барлық бұрыштарын тап. 4. Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы табанынан 2 есе артық. Периметрі 35см болса, қабырғаларын тап. 5. Үшбұрыштың бұрыштары 4:5:6 сандарына пропорционал. Бұрыштарын тап. 6. Үшбұрыш қабырғалары 6:2:9 қатынасындай. Периметрі 51 см болса, қабырғаларын анықта. 7. Тең бүйірлі үшбұрыштың табаны бүйір қабырғасынан 8 см артық. Периметрі 26см болса, қабырғаларын есептеңіз. 8. Тең бүйірлі үшбұрыштың төбесіндегі сыртқы бұрышы 1300 болса, үшбұрыш бұрыштарын анықтаңыз. 9. Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы табанынан 13 см артық. Бүйір қабырғасы 20 см болса, периметрі неге тең? 10. Тең бүйірлі үшбұрыштың табан қабырғасы бүйір қабырғасынан 9 см кем. Периметрі 27см болса, қабырғаларын тап. Карточкамен жұмыс Сабақты бекіту Ребус «Тең бүйірлі үшбұрыш» IІІ. Үйге тапсырма: теорема, анықтама жаттау |
Слайд №3 Слайд №6 Слайд №7 Слайд №8 Слайд №9 Слайд №10 Слайд №11 |
|||||
Сабақтың соңы |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады |
|
|||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||
Жұптық жұмыс арқылы оқушылардың бір –біріне түсіндіруі, топтық жұмыс арқылы оқушылардың қабілеттерін анықтау |
Шапалақтау, басбармақ, сабақ барысында қолдау,мадақтау |
Интерактивті тақтаны сабақ барысында қолдану уақытын 10 мин асырмау; Көз жаттығуларын жасау; |
|||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|