Материалдар / Ашық сабақ "Теңдеулер мен теңсіздіктерге есептер шығару" 11-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Теңдеулер мен теңсіздіктерге есептер шығару" 11-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ негізделген оқу мақсаты :Логарифмдік, көрсеткіштік, айнымалысы модуль ішінде болатын теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуге есептер шығара білу Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар: -Теңдеулерді шешу алгоритмін біледі; - Қарапайым теңдеулерді шеше алады;- Логарифмнің, көрсеткіштік функциялардың қасиеттерін біледіОқушылардың басым бөлігі:- Теңдеулерді шешу алгоритмін есептер шығаруда қолдана алады;- Есептерді формулаларды қолдана отырып шешу біліктіліктерін қалыптастырады.Кейбір оқушылар:-Күрделі теңдеулерді шеше аладыТілдік мақсатОқушылар: -Формулаларды жатқа айтады. -Қасиеттерді айта алады; -Есептерді шығаруда терминдерді орынды пайдалана алады Негізгі сөздер мен тіркестер: Теңдеу, теңсіздік
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2018
540
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ақтөбе облысы, Шалқар ауданының «№6 орта мектебі» ММ

Математика пәнінің мұғалімі Бисембаева Акгул Ерсайымовна


ПӘНІ: Алгебра

Мектеп: «№6 орта мектеп» ММ

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Теңдеулер мен теңсіздіктерге есептер шығару

Күні: 15.04.2017 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Бисембаева А.Е

СЫНЫП: 11 «Ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты

Логарифмдік, көрсеткіштік, айнымалысы модуль ішінде болатын теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуге есептер шығара білу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: -Теңдеулерді шешу алгоритмін біледі;

  • Қарапайым теңдеулерді шеше алады;

  • Логарифмнің, көрсеткіштік функциялардың қасиеттерін біледі

Оқушылардың басым бөлігі:- Теңдеулерді шешу алгоритмін есептер шығаруда қолдана алады;

  • Есептерді формулаларды қолдана отырып шешу біліктіліктерін қалыптастырады.

Кейбір оқушылар:-Күрделі теңдеулерді шеше алады

Тілдік мақсат


Оқушылар:

-Формулаларды жатқа айтады.

-Қасиеттерді айта алады;

-Есептерді шығаруда терминдерді орынды пайдалана алады

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Теңдеу, теңсіздік

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік

бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар: Логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу

Көрсеткіштік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу

Айнымалысы модуль ішінде болатын теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу

Алдыңғы тақырып

Айнымалысы модуль ішінде болатын теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар

Басталуы


І. Сабақты ұйымдастыру

Оқушылар! Сіздер ұшқыр ойлы, алғыр зейінді, көзі ашық, көкірегі ояу жансыздар. Биыл 11-сыныпты бітіріп, арман-мақматтарыңызға қарай самғай ұшқалы отырсыздар. Болашақ мамандық таңдауда қателік жасауға болмайды. Сондықтан бүгін біз әр түрлі мамандықтармен танысамыз.

Алдымен бейнематериалды тамашалайық («Бәрі өз қолыңда» атты таспаны қарау)

Сонымен, оқушылар, «Бәрі өз қолдарыңызда!» екенін ұмытпаңыздар.

3 топқа бөлу (1,2,3)

ІІ. Қызығушылықты ояту

«Есептер банкісі»

Ішінде есептер бар банкілер таратылады. Оқушылар сол есептердің ішінен теңдеулер мен теңсіздіктерді тауып, қандай теңдеулер екенін анықтайды

  • Логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер;

  • Көрсеткіштік теңдеулер мен теңсіздіктер;

  • Айнымалысы модуль ішінде болатын теңдеулер мен теңсіздіктер


Жаңа тақырыпқа көпірше: Сонымен, бүгінгі тақырыбымыз «Теңдеулер мен теңсіздіктерге есептер шығару»

«Тілші» мамандығымен таныс болу үшін «Кезбе тілші» әдісі бойынша өтілген материалдарды қайталайық. Әр топтан тілші мен оператор шығып, келесі топтарға сұрақтар қойып, сұхбаттасады.

І топ. 1.Қандай теңдеулерді(теңсіздіктерді) логарифмдік теңдеулер(теңсіздіктер) деп атаймыз?

2. Қандай теңсіздіктерді логарифмдік теңсіздіктер деп атаймыз?

3. Логарифмдік теңдеулер қалай шешіледі?

4. Логарифмдік теңсіздіктер қалай шешіледі?

5.

ІІ топ. 1. Қандай теңдеулерді көрсеткіштік теңдеулер деп атаймыз?

2. Қандай теңсіздіктерді көрсеткіштік теңсіздіктер деп атаймыз?

3. Көрсеткіштік теңдеулер қалай шешіледі?

4. Көрсеткіштік теңсіздіктер қалай шешіледі?

5.

ІІІ топ. 1. Қандай теңдеулерді айнымалысы модуль ішінде болатын теңдеулер деп атайды?

2. Қандай теңсіздіктерді айнымалысы модуль ішінде болатын теңдсіздіктер деп атайды?

3. Айнымалысы модуль ішінде болатын теңдеулер қалай шешіледі?

4. Айнымалысы модуль ішінде болатын теңсіздіктер қалай шешіледі?

5.

«Ең үздік тілші» атағы беріледі

Бейнематериал, есептер банкісі, есептер жазылған парақшалар, тілшіге қажет микрофон, камера




ІІІ. Мағынаны тану

«Дизайнер» болу үшін «Мозаика» құрастырады.





Қазақша көйлектің дизайны құрастырылды.

  • Он саусағынан өнер тамған шеберлерге қошемет!  

  1. Сергіту. Кішкене бойымызды сергітіп алайық. Ол үшін «Актер» болып көрейік. Қағазда жазылған тапсырмаларды актерлік шеберлеріңізбен көрсетіңіздер

  2. І топ. Далада жаңбыр жауып тұр.Балкондағы немесе ауладағы жайылып тұрған кірді жинау сәтінен көрініс көрсету

  3. ІІ топ. Сыртқы есіктің қоңырауы тағатсыздана соғылды. Есікті ашу көрінісін көрсету.

  4. ІІІ топ. Үйдегі құбырдан су кетіп жатыр

  5. Рөлдерді тамаша сомдаған актерлерге қошемет!

  6. «Суретші» болу үшін төмендегі ҰБТ-те кездесетін есептерді «Түртіп алу» әдісімен шығарып, шешімдерін координаталық жазықтыққа орналастырып, суретті аяқтап салу керек. 

Теңдеулер жүйесін шешіңіз:

1. Ж: (2;4), (4;2)

  1. 2. Ж: (2;6), (6;2)

  2. 3. Ж: (8;0)

  3. 4. Ж: (0;8)

5. Ж: (2;1), (1;2)

6. Ж: (3;5), (5;3)

Shape1 Shape2




Қазақша көйлектің макеті, есептер жазылған парақшалар, тікбұрышты координаталық жазықтық салынған плакат














Аяқталуы


ІV. Қорытынды.

«Құрылысшы» болу үшін бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңізді көрсетіңіздер. Ол үшін сабақты жақсы меңгерген болсаңыздар, үйдің төбесін жасыл түспен, әлі де білмейтін жерлеріңіз бар болса, үйдің қабырғасын сары түспен, аз ғана үйренген болсаңыздар үйдің фундаментін қызыл түспен құрастырыңыздар.


Рефлексия. Енді «Аспазшы» болу үшін «Кері байланыс

бутербродын» әзірлейік.

Маған ұнады ......, себебі ...., болашақта алып кететінім .....



Үйдің суреті салынған плакат, 3 түрлі: қызыл, сары, жасыл жабыстырма қағаздар, кері байланыс парақшалары

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?



Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс





Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өзжоспарымақандайтүзетулеренгіздімжəненеліктен?


Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.




Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:
2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Мұғалімнің қорытынды сөзі:
Өзіңнің күшіңді екі еселе, үш еселе, ал білім көлемін n-дәрежеге дейін көбейт
Сені
ң жадыңда жастық шақ тұрақты шама болып қалсын
Барлы
қ өмір қателіктерінен тек оң түбір шығар
Сені
ң тағдырыңның сындық нүктелерінде min сәтсіздік пен max табыс болсын
Жабыр
қаңқы көңіл-күйді үнемі 0-ге көбейтуге тырыс
Миллион
үміттен жақсылық күт
-∞-ден +∞-ке дейін ба
қыт
Өмірұл үлкен есеп кітабы. Тек жауабына көз салуға асықпа
Егер
қайғы келсе, онда ол соңғы шегі болып, ал қуаныш шексіз болсын
Өмір дайындаған барлық емтихандарды тек беске тапсыр!
Қымбатты менің оқушым!
Өмірге сапар бастадың,
Болаша
ққа көз тастап.
Қанаты арман құсының,
Апарсын сені алыс
қа...




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!