Сабақ барысы |
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
| Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин
| I.Ұйымдастыру кезеңі.Сәлемдесемін, түгендеймін, Шаттық шеңбері. (оқушылар бір-біріне жылы сөздерін айтады.) «Смарт бейдж» арқылы оқушыларды топқа біріктіремін. Оқушылардың назарын сабаққа аударамын. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.«Карта ойыны» әдісі арқылы өткен сабақты қорытындылау. Әр топқа оқушы санына қарай карта таратылып, өткен тақырып бойынша бір сұрақ жауабымен екі картаға жазылып, келесі топқа беріледі. Мысалы:1.Ас қорыту дегеніміз?Адам мен жануарлар организмдеріндегі азықты қабылдау, өңдеу, қорыту, сіңіру қалдығын сыртқы ортаға шығару қызметтерін атқаратын мүшелердің жүйесі. 2. Шұбалшаңның ас қорыту жүйесін ата?Ауыз, жұтқыншақ, өңеш, жемсау, қарын, ішек.3. Ас қорыту жолының кеңейген көлемді мүшесі?Асқазан4. Ас қорыту бездері?Бауыр және ұйқы безі және т.б сұрақтар.К.б.: Топ смайликтер тарату арқылы бағалайды.
|
смайликтер
|
Сабақтың ортасы25 мин
Сабақтың соңы 5мин
| III. Жаңа сабақ.І тапсырма.Оқу мақсаты: Тістердің құрылысын,әр түрлі типтері мен қызметтерін білу. Тісті күту ережелерін түсіну.Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу, түсінуБағалау критериі: Тістердің құрылысын, қызметтерін тісті күту ережелерін түсіндіреді.Тапсырма. «Сұрақ-жауап» әдісі. Мұғалім оқушыларға сұрақ қою арқылы тапсырманың жауабын алады.Ағзаға тіс не үшін қажет?Тістердің түрлерін атаңыз?Тісті күту гигиенасы дегеніміз не?Дескриптор:1.Тістің ағза үшін қажеттілігін біледі.2.Тістердің түрлерін атайды. 3. Тісті қалай күту гигиенасын біледі.Қ.Б: «Қол көтермеу» Мұғалім оқушыны бағалайды.Кері байланыс:1.Тістің түрлерін қалай ажыратасың?2.Тісті күту гигиенасын білесіңбе?
ІІ-тапсырма. Оқу мақсаты: Тіс құрылысын, әр түрлі типтері мен қызметтері арасындағы байланысты ажырату.Ойлау дағдыларының деңгейлері:қолдануБағалау критерейі: Тістің құрылысын атайды, әр түрлі типтері мен қызметтері арасындағы байланысты ажыратады«Ойлан, бірік, бөліс!»Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады. Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды.
1-топ Күрек тіс пен иттістердің құрылысын ажырату.2-топҮлкен және азу тістердің құрылысын ажырату3-топ Тістердің түрлері арасындағы байланысын анықтау.
ДескрипторКүрек тіс пен ит тістердің құрылысын ажыратады.Үлкен және азу тістердің құрылысын ажыратады. - Тістердің түрлері арасындағы байланысты анықтайды.Қ.Б:«Бір минут» әдісі арқылы бағалау. Мұғалім оқушыны бағалайды.1.Күрек тіс пен ит тістердің құрылысын ажырата аласыңба?2.Екі түбірлі және үш түбірлі тістің ерекшелігі неде?Кері байланыс. Оқушылар кезек бойынша бір минут ішінде сабақ тақырыбы бойынша тоқтаусыз, қайталаусыз жəне қатесіз сөйлейді.ІІІ- тапсырма Oқу мақсаты: Тістердің құрылысы мен қызметі және әр түрлі типтеріне буклет жасау.Ойлау дағдыларының деңгейлері: жинақтау Бағалау критерейі: Тістердің құрылысын олардың типтері мен қызметтерінің байланысын түсіндіріп, буклет құрайды.Тапсырма: «Еркін пікір» әдісі. Оқушыларға әр түрлі суреттер беру арқылы буклет құрау. Тісті күту ережелеріне буклет дайындау.ДескрипторТісті күту ережелеріне буклет құрастырады.Қ.Б: «Ай» әдісі арқылы (жаңа ай, жарты ай, толық ай) кері байланыс аламын. Сабақтан алған білімдерін ай белгілермен бағалайды.Өзін өзі бағалайды. Толық ай – сабақты толық түсіндім; Жарты ай - мен жартылай түсіндім; Жаңа ай – менің түсінбегенім
Кері байланыс:1.Тісті күту ережелерін білемізбе?2.Тіс құрылысын атаңыз?
ІV-тапсырмаСаралауға арналған тапсырмалар оқушылардың ойлау дағдыларының деңгейіне сай құрастырылған.А деңгейіТістердің әртүрлі типтері төмендегі суреттер берілген.суреттен күрек тісті белгілеңіз.
Б деңгейіАзу тіс пен ит тісті салыстырыңызС деңгейі Тіс ауруларын атаңыз
Қ.Б:«Көңілді ағаш» әдісі арқылы оқушылар жұптық жұмыс барысынды бірін – бірі бағалау арқылы, қолындағы стикерді жабыстырады
1.Қандай тіс түрлерін білеміз?2.Тіс ауріларын білемізбе?IV. Үй тапсырмасы.Сәйкестігін көрсетіңдер.1. Тіс қаптамасы а) өзегі2. Тіс мойны ә) дентин3. Тіс түбірі б) эмаль4. Тістің қуысы в) цемент
Рефлексия.
|
Топтық жұмыс
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Саралап оқыту мақсатынан басталды,түрлі әдіс тәсілдер қолданылады. Қабілеті жоғары оқушыларға проблемалық және деңгейлік тапсырмалар арқылы бағалаймын. А деңгейі тістердің әртүрлі типтері төмендегі суреттер берілген. Суреттен күрек тісті белгілейді.Б деңгейінде азу тіс пен ит тісті салыстырады. С деңгейінде «Тіс ауруларын» атайды.
| Қалыптастырушы бағалау үшін төмендегі тәсілдерді пайдаландым:топтық жұмыста - смайлик арқылы, жұппен жұмыста - «Ойлан, бірік, бөліс!» әдісін, «Көңілді ағашы» әдісін қолдандым. | 1.Биология бөлмесінің қауіпсіздік ережесімен танысу2.Бөлмені желдету3.Оқушыларды уақытында жіберу
|
Сабақ бойынша рефлексия
|
|
|
|
ЖалпыбағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:
2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? 1:
2:
|