Сабақ тың тақырыбы: Ә.
Тәжібаев «Толағай «ертегісіСабақтың тақырыбы:
Ә. Тәжібаев «Толағай» ертегісі (2-сағат)
Жалпы мақсаты: Оқушылардың «Толағай» ертегісі
туралы білімдерін саралау, ертегінің идеясын білу ;
Ізденгіштік қасиеттерін арттыра отырып, дәлелді пікір айту,ойлау
қабілеттерін дамыту, шығармашылық жұмыс істей білуге,өзінше
тұжырымды ой айта білуге үйрету. Әдеби ертегіні оқыту барысында өз
еліне, жеріне қамқор болатын патриот азамат
тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
-
Оқушылар «Толағай» ертегісі туралы білімдерін
саралайды, Толағайдың еліне деген көмегін, батырлығын біледі.
2. Тіліне, көркемділігіне талдай білуге дағдыланады, өз ойын
дәлелді пікірмен жеткізе біледі.
3. Топпен, жеке жұмыс жасай алады, әр топ бір-бірін бағалай
біледі.
-
Ұйымдастыру.
1.Оқушылармен
сәлемдесу.
Әдебиеттің асылын
бағалаған,
Тіл байлығын молайтып
жағалаған
Армысыңдар, аяулы шәкірттерім
,
Бірі батыр, бірі ақын ару
адам.
-
Қызығушылықты
ояту
Қане, балалар, бәріміз
тақтаның алдына қарай
шығып, «Шаттық» шеңберін жасап тұра қояйық.
Енді бір- бірімізге бір –бір ауыз сөзбен жақсы
тілектер тілейік!
Тек біріміздің айтқанымызды,
екіншілерміз қайталамауға тырысайық!
Алақандарымызды ашып, көршілеріміздің айтқан
ақ тілегін қабылдауды
бастайық!
5.Үй жұмысын
тексеру
Сұрақты қағып алу»
әдісі бойынша «Толағай» ертегісін
сұрау
Допты бір-біріне лақтырып
төмендегі сұрақтарды қояды.
-Оқиға шамамен қашан, қай
жерде болған?
-Толағайдың өсіп-жетілуі, алып
болып өсіп келе жатқаны қалай
суреттелген?
-Толағайдың алғашқы ерлігі
туралы не айтасың?
-Жолбарыспен шайқасын толық
мазмұндап бер.
-Ол неге жолбарысты «мысық»
дейді?
-Толағай алыстағы Тарбағатай тауына не себепті
аттанды?
-Анасынан не сұрап
білді?
Сергіту сәті « Мен
қазақпын»
Топқа
бөлу.
-
топ –Толағай портретіне талдау
жасау.
2 - топ – Жолбарыспен
кездесу.
Балалар сөйлейді. ( берілген
тапсырмалары бойынша)
Қорытынды
. Ата – ана үмітін ақтайтын
кім?
Отанынын пайдасын жақтайтын
кім?
Сендерсіңдер, әрине
шәкірттерім
Бүгінгіні ертеңгіге
жалғайтұғын.
-Жарайсыңдар
балалар,
Үйге
тапсырма: Толағайға хат жазу.