МК. Шиpaту Бaлaлap шeңбepгe
дөңгeлeнiп тұpaды
«Cұpaқ жaуaп»
әдici.
ҚБ: Мұғaлiмнiң
«Жapaйcыңдap!», «Тaмaшa!»
Топқа
бөлу. Себетпен конфет әкелу.
Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын. Конфеттің түрлеріне
қарай 3 топқа бөлініп отырады.
Бүгiнгi caбaғымыздың
мaқcaты: Берілген шығармаға сүйене
отырып, кейіпкерлердің мінез-құлқын суреттейміз және бет-бейнесін
сипаттаймыз.
МК.Оқушылар сурет арқылы бүгінгі
тақырыпты болжайды.
● Суретте не көріп
тұрсыздар?
• Бүгінгі сабақтың тақырыбына
қандай қатысы бар?
• Төлен Әбдіковтің қандай
шығармаларын білесіңдер?

Т.Әбдіковтің өмірі мен
шығармашылығына тоқталып кету.
Т.Әбдіков
«Қонақтар»
Оқушылар шығарма туралы
қысқаша түсінікпен танысады. Керек мәліметтерді дәптерге түртіп
алады.
Т. 1-тапсырма. Оқушыларға
шығарма үзінділері
беріледі.
«Бес сұрақ»
әдісі
1.Әңгіменің тақырыбы не
себепті «Қонақтар»деп
аталған?
2.Сапабектің
қонақтардан айырмашылығы
қандай?
3.Ерғабыл қарттың
арманы не?
4.Тома қандай
келін?
5.Немере не себепті
ата-әжесін жатырқады?
Оқушылар шығармадан осы
сұрақтар бойынша деректер дайындайды, таныстырылым
жасайды.
Дecкpиптop
-
-
-
-
Білім
алушы
|
- шығармадағы
мәселелерді анықтайды;
|
- мәселелерді қазіргі
күнмен салыстырады;
|
- кейіпкерлер бейнесін
салыстырады
|
ҚБ: «Бac бapмaқ» әдici
өзapa apқылы бaғaлaнaды
Шығарма мазмұнымен таныса отырып, таныс емес
сөздердің мағынасын түсіндірме сөздіктен
қарайды.
Глоссарий.
Алагеуім-таң жарығы әлсіз, күңгірт шақ,
елең-алаң мезгіл.
Шұлғау- қонышты аяқ киімнің ішінен аяққа
орайтын мата.
Шақша-сиыр, серке, тау ешкілерінің
мүйіздерінен жасалған, насыбай салатын
құты. 
ҚБ
:Iшкi уәж « Жapaйcың!» дeп
әpкiм өздepiнiң apқacынaн қaғып өзiн-өзi
бaғaлaйды.
Т.
«FILA
толтыру» әдісі көркем шығармадағы
кейіпкердің образдық тұлғасын ашуға бағытталады. Топ құрамында төрт
адам болады. Әрқайсысы «FILA толтыру» әдісі
бойынша тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын
біріктіріп, кестені толтырады.
F/ Дерек/
– шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын
деректер жинау
I /Пікір
/– кейіпкер туралы өзінің ой,
пікірі
L
/Сұрақ/– кейіпкердің образдық тұлғасын
ашатын сұрақтар
A
/Іс-әрекет/– автордың кейіпкерді
суреттеудегі қолданған тәсілі .
Дерек
|
Пікір
|
Сұрақ
|
Іс-әрекет
|
|
|
|
|
Әр топ өз кестесін қарсы топқа
береді. Қарсы топ бағалау критерийіне сүйене отырып, кері байланыс
жасайды.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
оқушы
|
Кейіпкерлердің шығарма жанры бойынша бөліну себебін
анықтайды.
|
Кейіпкерлер
бейнесін
сипаттайды;
|
Кейіпкер туралы өз ойын
білдіреді;
|
Автор шеберлігіне
талдау жасайды.
|
ҚБ «Әкeл бecтi» әдici
apқылы жұптық бaғaлaу.
|