|
Сабақтың тақырыбы: |
Мектеп: |
||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Кеңес Оразбекұлы. Елтаңба мен Ту туралы жыр |
Мектеп: |
||||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: |
||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
|||||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Шығарманы таныстыра отырып, ондағы негізгі ойды сын тұрғысынан ойлау арқылы таба білуге үйрету. Рәміздердің өмірге келу тарихын меңгерту. Мәтінді жүргізіп оқуды қалыптастыру. Мәтін мазмұнын түсініп, негізгі идеясын аша білу. Топпен жұмыс жасай білу. |
||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі. |
||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Тақырып мазмұнын түінуі тиіс |
|||||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Автордың өзге де шығармаларын. |
|||||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі. |
||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||
|
Жоспарланған Уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі Көгершіндер арқылы топтарға бөлу.
Психологиялық
дайындық жасату. |
Танытырылым. «Ыстық орындық» әдісі. «Мен не үйрендім?» тақырыбына шағын эссе жазып келу. |
|||||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ «Ойланайық, пікірлесейік» Туған ел, Туған жер, Отан туралы қандай мақал - мәтел білесіңдер? Оқушылар: 1. Туған жердей – жер болмас, Туған елдей – ел болмас. 2. Туған жердің түні де ыстық, күні де ыстық. 3. Отан – оттан да ыстық. 4. Отан үшін отқа түссең - күймейсің, Арың үшін алыссаң - өлмейсің.... Оқулықпен жұмыс. Мәтінмен жұмыс. «Елтаңба мен Ту туралы жыр». Мұғалім: Мәтінді оқу ережесін сақтап оқы. Оқушылар: Мәтінді іштей, түсініп, шапшаң оқиды. Мұғалім: Дауыстап оқыту. Мұғалім: Мәтінді талдау. Түсінік сұрау. Оқушылар: түсініктерін айтады. Оқушылармен бүгінгі тақырыпты аша түсу үшін «Әңгімелесу әдісі» ұсынылады. |
Автор портреті. |
|||||||||
|
Сергіту сәті |
Орманның бiз емшiсiмiз Тоқ, тоқ, тоқ (Партаны үш рет ұрады) Құрт бiткендi жоқ етемiз Жоқ, жоқ, жоқ, (Қимыл көрсетедi) Тоқ, тоқ, тоқ, Жоқ, жоқ, жоқ. |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
|||||||||
|
Аяқталуы |
Әр топқа постер жасау тапсырылады. Топтық тапсырма Дәптерлеріне жазу.
|
Сөздік жұмысын жүргізу. |
|||||||||
|
Үйге тапсырма: мазмұндау. |
|||||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
|
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
||||||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
|
||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |
|||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Туған өлкем" 4 сынып
Ашық сабақ "Туған өлкем" 4 сынып
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мектеп: |
||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Кеңес Оразбекұлы. Елтаңба мен Ту туралы жыр |
Мектеп: |
||||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: |
||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
|||||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Шығарманы таныстыра отырып, ондағы негізгі ойды сын тұрғысынан ойлау арқылы таба білуге үйрету. Рәміздердің өмірге келу тарихын меңгерту. Мәтінді жүргізіп оқуды қалыптастыру. Мәтін мазмұнын түсініп, негізгі идеясын аша білу. Топпен жұмыс жасай білу. |
||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі. |
||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Тақырып мазмұнын түінуі тиіс |
|||||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Автордың өзге де шығармаларын. |
|||||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі. |
||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||
|
Жоспарланған Уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі Көгершіндер арқылы топтарға бөлу.
Психологиялық
дайындық жасату. |
Танытырылым. «Ыстық орындық» әдісі. «Мен не үйрендім?» тақырыбына шағын эссе жазып келу. |
|||||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ «Ойланайық, пікірлесейік» Туған ел, Туған жер, Отан туралы қандай мақал - мәтел білесіңдер? Оқушылар: 1. Туған жердей – жер болмас, Туған елдей – ел болмас. 2. Туған жердің түні де ыстық, күні де ыстық. 3. Отан – оттан да ыстық. 4. Отан үшін отқа түссең - күймейсің, Арың үшін алыссаң - өлмейсің.... Оқулықпен жұмыс. Мәтінмен жұмыс. «Елтаңба мен Ту туралы жыр». Мұғалім: Мәтінді оқу ережесін сақтап оқы. Оқушылар: Мәтінді іштей, түсініп, шапшаң оқиды. Мұғалім: Дауыстап оқыту. Мұғалім: Мәтінді талдау. Түсінік сұрау. Оқушылар: түсініктерін айтады. Оқушылармен бүгінгі тақырыпты аша түсу үшін «Әңгімелесу әдісі» ұсынылады. |
Автор портреті. |
|||||||||
|
Сергіту сәті |
Орманның бiз емшiсiмiз Тоқ, тоқ, тоқ (Партаны үш рет ұрады) Құрт бiткендi жоқ етемiз Жоқ, жоқ, жоқ, (Қимыл көрсетедi) Тоқ, тоқ, тоқ, Жоқ, жоқ, жоқ. |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
|||||||||
|
Аяқталуы |
Әр топқа постер жасау тапсырылады. Топтық тапсырма Дәптерлеріне жазу.
|
Сөздік жұмысын жүргізу. |
|||||||||
|
Үйге тапсырма: мазмұндау. |
|||||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
|
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
||||||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
|
||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз













