Материалдар / Ашық сабақ "Үлкенді сыйлау ұлылық" 9сынып

Ашық сабақ "Үлкенді сыйлау ұлылық" 9сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл жүктелген материал 9 сынып оқушыларында өтілген сабақ. Сабақ жүйесі қысқа мерзімді жоспар түрінде құрылған сабақ жоспары. Сабақ барысында оқушылардың жасау керек іс әрекеттері, күтілетін нәтиже және керібайланыс арқылы сабақ бойынша білім деңгейі қандай деңгейде кенін көруге болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
781
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы

Үлкенді сыйлау ұлылық 49б
МақсатыҚазақ тілінің дүние жүзіндегі тілдер арасындағы беделі туралы, қоғамдық қарым-қатынастағы қазақ тілінің мәні туралы түсінік.
Жалпы мақсатҚазақ тілінің дүние жүзіндегі тілдер арасындағы беделі туралы, қоғамдық қарым-қатынастағы қазақ тілінің мәні екенін білу керек
Күтілетін нәтижеҚазақ тілінің әлемдік тілдер қатарындағы беделін біледі. Қазақ тілінің қоғамдағы қызметін біледі
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдерКім жылдамиға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап,Эссе
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Сабақ барысыМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі



















Тренинг
Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлуАлтын ереже құру қажеттігі туралы айту.Әр топқа бағалау парағын таратып беру.Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып беру«Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсартуОқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.Фигуралар арқылы топтар өзара бағалайды.Әртоп өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелеу.
Білу Миға шабуылИнтерактивті тақтаға «Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі,

Интерактивті тақтадағы сұрақтар арқылы оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.Оқушылар интерактивті тақтадан кез-келген ұяшықты таңдайды да,топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.

ТүсінуҚазақ тілі-ардақті тілім» Постермен өткен тақырыпты қорғау

Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға жинақтау үшін жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасатуітаппен жұмыс жасату Постер арқылы тақырыптарын қорғатуОқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуПостер арқылы бар білімдерін топпен талқылап отаға топтан оқушы шығып, тапсырманы постер арқылы қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді, тақырыпты жинақтайды
ҚолдануЖигсо пайдалану Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын тиянақты түрде жеткізіп, үйрет керек

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса білуТоппен жұмыс жасау
ТалдауОйлан тапӘр топқа тапсырма бойыншатапсырмалар таратыладыӘр топтан оқушы шығып жаттығулар орындайды
Жинақтау Қазақ тілінің қоғамдық мәні туралы Эссе Білім туралы топ бойынша Эссе жазу, жинақтайды, бір-бірін бағалайдыОқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу
БағалауБағалау шкаласы мен бағалау парақтарын таратуӘр топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керекӘр топ бағалау парақшасын өздерін бағалайды
РефлексияЕкі жұлдыз , бір тілекСтикерлерді толтыруОқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)ББҮ кестесін толтыруОқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін жазады.
Үйге тапсырмаӨлеңді мәнерлеп оқу. «Менің Отаным Қазақстан»тақырыбына кітапша , альбом жасау.

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ