Материалдар / Ашық сабақ "Үшбұрыштар" 7 сынып геометрия

Ашық сабақ "Үшбұрыштар" 7 сынып геометрия

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақтың өтілу мақсаты оқушылардың білім сапасын арттыруда топтық жұмыс, жеке жұмыс және оқушылардың өз бетінше фигураларды салып,, әр үшбұрыштың периметрін таба білу үшін практикалық жұмыс жасауы. Ол оқушыға тақырыпты өмірмен байланысты меңгеруіне көмектеседі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1666
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Үшбұрыштар тақырыбына есептер шығару
Күні,айы:26.10.2017жҚ. Сәтпаев атындағы №12 жалпы орта мектеп КМММұғалімнің аты-жөні: М.Алсеитова
7 сынып. ГеометрияБарлық оқушылар саны:24Қатыспаған оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты7.1.1.14теңқабырғалы, теңбүйірлі, тікбұрышты үшбұрыштардың элементтерін білу;7.1.1.12үшбұрыштың медианасы, биссектрисасы, биіктігі, орта перпендикуляры, орта сызығы анықтамаларын білу және оларды салу;7.1.1.15сүйір бұрышты, доғал бұрышты және тікбұрышты үшбұрыштардың биіктіктерінің орналасуын салыстыру;
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар:Оқушыларды бүтін көрсеткішті дәреже, бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттері туралы білімін кеңейту, санның стандарт түрімен таныстыру


Оқушылардың басым бөлігі:оқушылар алған білімдерін қорытындылап, шығармашылықпен жұмыс істеуге дағдысын дамытады



Кейбір оқушылар:Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығыг ояту, оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыр.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдеріЖоспарланған жұмысРесурстар
Сабақтың басыСыныппен амандасып оқушылардың сабаққа қатысын, сынып тазалығын қадағалаймын. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу үшін «Мен сіздерге сенемін» психологиялық тренинг жүргіземін.«Ашық микрофон» әдісі арқылы өтілген тақырыптарды қайталап, еске түсіріп алайық. Топтық жұмыс1.Түзу дегеніміз не?2. Сәуле дегеніміз не?3.Кесінді дегеніміз не?4.Бұрыш дегеніміз не?5.Бұрыштың түрлерін ата.6.Сүйір бұрыш7.Доғал бұрыш8.Жазыңқы бұрыш9. Тік бұрыш10. Қиылысатын түзу11. Параллель түзу12.Перпендикуляр түзулер13.Вертикаль түзу және олар қандай болады?14. Сыбайлас бұрыштар, олар неше градус?15.Үшбұрыш16.Үшбұрыштың түрлері17.Сүйір бұрышты үшбұрыш18.Тік бұрышты үшбұрыш19. Доғал бұрышты үшбұрыш20.Әртүрлі қабырғалы үшбұрыш21.Тең бүйірлі үшбұрыш22.Тең қабырғалы үшбұрыш23.Үшбұрыштың биссектрисасы24.Үшбұрыштың медианасы25.Үшбұрыштың биіктігі26. Үшбұрыштың орта сызығы27.Үшбұрыштың периметрі28.Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы29.Бұрышты өлшей тін құрал 30.Бұрыш немен өлшенеді?











Ашық микрофон





Геометрия. Шыныбеков Ә.Н. 7 - сынып2017ж























Ережелер





























Сабақтың ортасы

2.Фигурамен жұмыс. Таңдап алған үшбұрыштың түрін түрлі-түсті қағазда қиып дайындайды және периметрін табады.



3. Зерттеу жұмысы.Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы көрсету үшін әр топ өздерінің үшбұрыштарының модельдерін алып, үшбұрыштың бұрыштарын қиып алып, кесілген төбелері бір нүктенің бойында жататындай, ал бұрыштың қабырғалары басқа бұрыштың қабырғаларымен беттесетіндей етіп орналастырады.









4.Ширату жаттығулары. «Бұрыштардың түрлеріне» байланысты іс-қимыл арқылы көрсету . Мақсатым: зейінін шоғырландыру, қызығушылығын ояту, шапшаңдық дағдысын дамыту.

Фигура Түрлі-түсті қағаздар ҚайшыСызғыш



формула



А4







Плакат
Сабақтың соңы Кері байланыс.Өз пікірлерін смайликтер арқылы қалдырады

Белсенді қатыстым

Түсінікті болды





Бағалау парақшасы




Қызықты болдытүсінбедім





Критерий бойынша бағалау парақшасына қойылған смайликтері бойынша бағаланады. Үйге тапсырма: Өтілген тақырыптарды қайталау

Қосымша ақпарат
ҚорытындылауТөмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2.




Тексерілді:







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ