Тақырыбы: | Үшбұрыштар тақырыбына есептер шығару |
Күні,айы:26.10.2017ж | Қ. Сәтпаев атындағы №12 жалпы орта мектеп КМММұғалімнің аты-жөні: М.Алсеитова |
7 сынып. Геометрия | Барлық оқушылар саны:24 | Қатыспаған оқушылар саны: |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 7.1.1.14теңқабырғалы, теңбүйірлі, тікбұрышты үшбұрыштардың элементтерін білу;7.1.1.12үшбұрыштың медианасы, биссектрисасы, биіктігі, орта перпендикуляры, орта сызығы анықтамаларын білу және оларды салу;7.1.1.15сүйір бұрышты, доғал бұрышты және тікбұрышты үшбұрыштардың биіктіктерінің орналасуын салыстыру; |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар:Оқушыларды бүтін көрсеткішті дәреже, бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттері туралы білімін кеңейту, санның стандарт түрімен таныстыру |
| Оқушылардың басым бөлігі:оқушылар алған білімдерін қорытындылап, шығармашылықпен жұмыс істеуге дағдысын дамытады
|
| Кейбір оқушылар:Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығыг ояту, оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыр. |
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңдері | Жоспарланған жұмыс | Ресурстар |
Сабақтың басы | Сыныппен амандасып оқушылардың сабаққа қатысын, сынып тазалығын қадағалаймын. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу үшін «Мен сіздерге сенемін» психологиялық тренинг жүргіземін.«Ашық микрофон» әдісі арқылы өтілген тақырыптарды қайталап, еске түсіріп алайық. Топтық жұмыс1.Түзу дегеніміз не?2. Сәуле дегеніміз не?3.Кесінді дегеніміз не?4.Бұрыш дегеніміз не?5.Бұрыштың түрлерін ата.6.Сүйір бұрыш7.Доғал бұрыш8.Жазыңқы бұрыш9. Тік бұрыш10. Қиылысатын түзу11. Параллель түзу12.Перпендикуляр түзулер13.Вертикаль түзу және олар қандай болады?14. Сыбайлас бұрыштар, олар неше градус?15.Үшбұрыш16.Үшбұрыштың түрлері17.Сүйір бұрышты үшбұрыш18.Тік бұрышты үшбұрыш19. Доғал бұрышты үшбұрыш20.Әртүрлі қабырғалы үшбұрыш21.Тең бүйірлі үшбұрыш22.Тең қабырғалы үшбұрыш23.Үшбұрыштың биссектрисасы24.Үшбұрыштың медианасы25.Үшбұрыштың биіктігі26. Үшбұрыштың орта сызығы27.Үшбұрыштың периметрі28.Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы29.Бұрышты өлшей тін құрал 30.Бұрыш немен өлшенеді?
|
Ашық микрофон
Геометрия. Шыныбеков Ә.Н. 7 - сынып2017ж
Ережелер
|
Сабақтың ортасы |
2.Фигурамен жұмыс. Таңдап алған үшбұрыштың түрін түрлі-түсті қағазда қиып дайындайды және периметрін табады.
3. Зерттеу жұмысы.Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы көрсету үшін әр топ өздерінің үшбұрыштарының модельдерін алып, үшбұрыштың бұрыштарын қиып алып, кесілген төбелері бір нүктенің бойында жататындай, ал бұрыштың қабырғалары басқа бұрыштың қабырғаларымен беттесетіндей етіп орналастырады.
4.Ширату жаттығулары. «Бұрыштардың түрлеріне» байланысты іс-қимыл арқылы көрсету . Мақсатым: зейінін шоғырландыру, қызығушылығын ояту, шапшаңдық дағдысын дамыту.
| Фигура Түрлі-түсті қағаздар ҚайшыСызғыш
формула
А4
Плакат |
Сабақтың соңы | Кері байланыс.Өз пікірлерін смайликтер арқылы қалдырады
| Белсенді қатыстым
| Түсінікті болды
|
| Бағалау парақшасы |
|
| Қызықты болды | түсінбедім |
|
|
| Критерий бойынша бағалау парақшасына қойылған смайликтері бойынша бағаланады. Үйге тапсырма: Өтілген тақырыптарды қайталау |
|
Қосымша ақпарат |
Қорытындылау | Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
|
|
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2. |