Материалдар / Ашық сабақ "Үстеу. Мекен үстеу"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Үстеу. Мекен үстеу"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың іс-әрекеттің мезгілін, мекенін, сын-қимылын білдіретін сөз табы үстеу туралы түсініктерін кеңейту, мекен үстеу туралы нақтырақ мағлұмат беру, өздігінен жұмыс жасауды үйену, топтық жұмыста сыни ойлау арқылы білімді тәжірибемен қолдану. Өткен сабақпен жаңа сабақты байланыстыра отырып меңгереді; мекен үстеу туралы нақтырақ мағлұмат алады; Үстеулерді оқы. Оларды қандай сұраққа жауап беретініне байланысты топтарға бөліп жаз. Мекен үстеулердің астын сыз. Осы үстеулерді қатыстырып сөйлем құрап жаз.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
1386
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: қазақ тіліСынып: 4 «А» Ахметова Б.Т.
Тақырып:Үстеу. Мекен үстеуі
Оқыту мақсаты
  • Оқушылардың іс-әрекеттің мезгілін, мекенін, сын-қимылын білдіретін сөз  табы үстеу туралы түсініктерін кеңейту, мекен үстеу туралы нақтырақ мағлұмат беру, өздігінен жұмыс жасауды үйену, топтық жұмыста сыни ойлау арқылы білімді тәжірибемен қолдану.
  • Күтілетін нәтиже:
  • өткен сабақпен жаңа сабақты байланыстыра отырып меңгереді;
  • мекен үстеу туралы нақтырақ мағлұмат алады;
  • МодульдерӘдіс - тәсілдер

    1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер- Оқушылармен бірлесе сабақтың мақсатын жоспарлау «Сен маған-мен саған»- Диалогтік оқыту (Топтық жұмыс)2.СТО 3. Оқыту үшін бағалау - Өзін-өзі бағалау парағы4. Жас ерекшеліктеріне сай оқыту5. АКТ - интерактивті тақтамен жұмыс6. Талантты және дарынды балаларды оқыту (А,В,С деңгейіндегі оқушыларды ескеру, бақылау)7. Оқытуды басқару және көшбасшылық (Сыныпты дұрыс ұйымдастыру).
    Ресурстар4-сынып оқулығы, бағалау парақшалары, слайд
    Жоспар
    КезеңдерМұғалім іс-әрекетіОқушы әрекеті
    І Ұйымдастыру кезеңі















































    ІІ Өткенді қайталау















    Қызығушылы-ғын ояту





























    Мағынаны ашу















































































































    ІҮ Жаңа сабақ





































    Қорытынды

















    ҮІ Бағалау













    Кері байланыс













    Үйге тапсырма
    1) Психологиялық ахуал.- Балалар, шаттық шеңберіне тұрайық.

    2) «Сен маған-мен саған» әдісімен интер тақтадағы сұрақтарға жауап бере отырып, сөйлемді толықтырайық.



    ә) Бір - бірімізге сәттілік тілейік.- Балалар, сендер ақылды, күшті, зерексіңдер. Өз білімімізге сеніп, сабақты арықарай жалғастырайық.

    3) Топқа бөлу, үстеу мағынасына қарай мезгіл, мекен, сын-қимыл үстеу болып бөлінеді. Үстеулер қай сөз табымен тіркесіп келеді? Топбасшы тағайындау. (бағалау парағын таратып беру).



    Үй тапсырмасын тексеру

    Ойын «Кедергіден сүрінбей өт»Мына сөздер жаңа сөз шығару қажет. Ол үшін әр сөздің екінші әріпттерінен сөз жасау керек, соны кім тез тауып береді.





    Жаңа сабақ тақырыбы: «Мекен үстеуі» Ол Алматыға барғысы келеді. Сыртта Талғат пен Жанар ойнап жүр. Құстар жоғары  ұшты. Асқардың атасы алыста  тұрады. (өздеріне ереже айтқызу)

  • Сергіту сәті: (музыка әуенімен)
  • Дәптермен жұмыс- Ең алдымен дәптерімізге бүгінгі күнді жазайық.

    Көркем жазу жолын толтырайық.Ол үшін «Ғажайып ұяшық алаңы» 1 мин ішінде жадыңда сақтап, көркем жаз.

    - Балалар бұл ұяшықтағы сөздер қандай сөздер?(-Оқушылардың жауабы)

    Оқулықпен жұмыс. 153-бет, қорғауМезгіл үстеу тобына: 1-ж/ғу Сөйлемдерді көшіріп жаз. Мекен үстеулердің астын сыз.Жолда, арттан қуып жетті. Арырақ барып тұрды. Алға шықты.Мұнда кіріп, шығып жатыр. Кері болып келеді.

    Мекен үстеу тобына:2-ж/ғу Үстеулерді оқы. Оларды қандай сұраққа жауап беретініне байланысты топтарға бөліп жаз.Қашан?: бұрын, күні-түні, кейін, былтыр, күні бойы, үнемі.Қайда?: алыста, тыста, артта.Қалай?: жылдам, ақырын, әрең.

    Сын-қимыл үстеу тобына:3-ж/ғу Жұмбақты оқы, шешуін тап. Сұрақ қою арқылы мекен үстеулерді тап. Осы үстеулерді қатыстырып сөйлем құрап жаз.Шешуі: футболшылар. Үстеулер: алға, артқа. Етістік тобына: 4-ж/ғу Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, көшіріп жаз. Ол күлімсіреп төмен қарады. Ауылға баратын жол біресе олай, біресе былай кетеді. Кеме ақырын ғана кейін шегініп барады. Делбеші аттың басын кері бұрды.

    Теру диктанты. Үстеулерді теріп жаз.

    Сабақты бекіту Топ жұмысын бағалау (бағалау парақшасы)

    «Данышпан үкі»

    5-ж/ғу, 154-бет, ережелер жатта






    Оқушылар жұппен әңгімелеседі, сұрақтарға жауап береді.





















    Оқушылар мезгіл, мекен, сын-қимыл, етістік деп топқа бөлінеді.

























    Топпен орындап тақтамен салыстыру































































































































































    Спикер бағалайды













    Мұғалім рефлексиясыСабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандайөзгерістер енгіздім және неліктен?













    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!