Материалдар / Ашық сабақ: Векторлар және олардың қасиеттері

Ашық сабақ: Векторлар және олардың қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 11 ,9 сынып оқушылары және ұстаздарға векторлар туралы ақпарат береді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Сәуір 2021
1012
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Мектеп:


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

Сынып: 11

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ №

3

Сабақтың тақырыбы

Векторлар және олардың қасиеттері. Координаталар.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар үшін:

Вектор анықтамасын еске түсіру

Векторлардың қасиеттерін қолдана білу

Кеңістіктегі координаталарға қатысты есептер шығара білу

Бағалау критерийлері

Вектор анықтамасын еске түсіреді

Векторлардың қасиеттерін қолдана біледі

Кеңістіктегі координаталарға қатысты есептер шығара біледі

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: Стреометрия, кеңістіктегі параллельдік және перпендикулярлық бойынша терминдерді дәл қолдана отырып, өз тұжырымдарын талқылайды;

Пәнге тән лексика мен терминология:

-вектор;

-скаляр шама;

-координата;

-кеңістік;

-вектор бағыты;

-жазықтық

Құндылықтар

ды дарыту

«Мәңгілік ел» құндылықтарын дарыту. Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


АКТ қолдану дағдылары

Слайд, бейнесабақ,Zoom бағдарламасы бойынша бейне конференция


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы


Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.

«Мен сендерге ... тілеймін».

Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, бағалау критерийлерімен таныстыру.







Өткенді қайталау. Белсенді оқытудың «сұрақ қою жəне талқылау» түрін қолданамын. Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі іске асады

«Миға шабуыл» әдісі арқылы ауызша сұрақ- жауап алу.

1. Скаляр шамаға мысал келтіріңіз

2. Векторлық шама дегеніміз не?

3. Вектордың қандай түрлерін білесіз?

4. Веторларды қалай қосамыз?

5. Векторлардың скаляр көбейтіндісі дегеніміз не?

6. Екі вектордың векторлық көбейтіндісінің алгебралық қасиеттері?

7. Қандай векторлар тең векторлар деп аталады?

8. Нөлдік вектор дегеніміз не?

9. Коллинеар векторлар дегеніміз не?

10. Векторларды қосудың параллелограмм ережесін тұжырымда

Бағалау. «Бас бармақ» тәсілі арқылы
















Жеке жұмыс

51

ABCDEFA1B1C1D1 E1F1 дұрыс алтыбұрышты призмасының барлық қырлары 1-ге тең.

1) AС1; 2) AD1 векторларының ұзындығын табыңдар.

1) СС1=1;

ABC теңбүйірлі үшбұрыш

ВО биіктік

AB=BC

АВС=1200

ВСА=∟ВАС=300

ВО=0,5

ОС=ОА= =

АС=

1= =2


2) AD=2

AD1 =


52

ABCDA1B1C1D1 бірлік кубында

1)АВ+ AD1 2) AB1+ AD1 векторларының ұзындығын табыңдар

1)АВ+ AD1 =

2) AB1+ AD1=


53

ABCDA1B1C1D1 кубында AС1 векторын АВ, AD және AA1 векторлары арқылы өрнектеңдер.

1 =АВ+ AD + AA1


54

ABCDEFA1B1C1D1 E1F1 дұрыс алтыбұрышты призмасының барлық қырлары 1-ге тең. AD1 векторын АВ, AF және AА1 векторлары арқылы өрнектеңдер.

AD1 = 2АВ+2AF +AА1


Ауызша бағалау






Кері байланыс.

«Плюс-минус-қызықты» әдісі.

"П» - "плюс" - бағанына сабақтағы ұнағанын ,ақпарат және жұмыс пішінін яғни оқушының өзіне жағымды әсер ететін немесе жалпы мақсатқа жетуге тиімді болады деп есептелгені жазылады. "М"  - "минус« бағанына сабақта ұнамағанын,түсінбегенін, жағымсыз әсер еткенін немесе оқушы алған ақпаратты керек емес деп есептегені жазылады.

 «Қ"- "қызықты« бағаны оқушылар сабақта алған әуесқой деректерді және тағы да нені білгісі келетінін мұғалімге сұрақ түрінде дайындайды.  


Сабақтың соңы



Үйге тапсырма.

55

Рефлексия

«Рахмет…» әдісі.

Сабақтың соңында әр оқушыға бір оқушыны таңдатып алып, ынтымақпен жұмыс жасаған балалар бір - біріне ілтипатын білдіріп, ынтмақтастықты түсіндіреді. Мұғалім мадақтау сөзінен кейін ең көп мадақтау естіген балаға қошеметін білдіреді.



Қосымша ақпарат

Саралау

Бағалау

ҚТ және денсаулық



Сабақтың ортасында сергіту сәтін орындату.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ