Үй
тапсырмасы.
Әдеби
шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы
суреттеулерді табу.
Ж.
Кейіпкерлерге
портреттік мінездеме
бер:
Сейтқұл
|
Атымтай
Жомарт
|
Антон
|
|
|
|
Бағалау
критерийі:
- Әдеби шығармадағы екі нәрсені
салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді таба
алады ;
- Өз көзқарасын әсерлі жеткізе
алады
5
мин
Саралап
оқыту
С .Аудио жазбадан
сыныппен мәтін мазмұнын
тыңдайды.
І топ. Топпен
жұмыс.
- Атымтай образын
ашатын эпизодты электронды оқулықтан тыңдап, «Дара диаграмма»
әдісі бойынша жұмыс
жасайды
Аудиотыңдалым
бойынша эпизодтты қаншалықты түсінгендерін анықтап, жауап беру
дағдысын бағалау
Атымтайдың образын
«Дара диаграмма» әдісі бойынша ашып
талдайды.
Іс-әрекеті
Сөзі
Сыртқы
бейнесі
Атымтай
Көңіл күйі
Пікірі
Мінезі
«Басбармақ»
әдісі арқылы өзге топ мүшелері кері байланыс
жасайды.
Бағалау
критерийі:
-кейіпкер бейнесін,
іс-әрекетін сипаттап айта
алады;
-эл. оқулықтан
Атымтай сөзін тыңдап, өз тарапынан пікір
білдіреді;
Атымтайдың мінезін
іс-әрекетіне байланысты талдап айта
алады;
-кейіпкер
көңіл-күйін бағамдай алады.
ІІ топ. Жұппен
жұмыс. «Рөлді сомдау»
әдісі
Тыңдалым дағдысын
дамыту мақсатында рөлдік ойын арқылы кейіпкерлер бойындағы жағымды,
жағымсыз жақтарын анықтайды.
Бағалау критерийі
арқылы кері байланыс
-жұппен кейіпкерлер
рөлін сомдай алды;
-әр кейіпкердің
маңызды әрекеттерін анықтай
алады;
-жағымды, жағымсыз
жақтарын көрсете алады
Бағалау
критерийлері арқылы «Көршіңе бір сөз таңда» жұптық
бағалау
«Сен жарайсың»
«Жауабыңа қанағаттанамын»
«Сенің мүмкіндігің
одан да зор»
ІІІ топ: Жеке
жұмыс
Концептуалды кестені
толтырады
Кейіпкер
|
Портреті
|
Іс-әрекеті
|
Көзқарасым
|
|
|
|
|
Жазылым дағдысын
дамыту мақсатында Концептуалды
кестемен
кейіпкерлердің
сипатын оқулықтан тауып, кестені толтыра отырып, қорытынды ойын
жазады
Бағалау
критерийі:
-әр оқушы әңгімеден
өзіне тиісті кейіпкердің портретіне қатысты сөз тіркестері мен
сөйлемдерді анықтайды;
-ең маңызды
әрекеттерін атайды;
-портретке сүйене
отырып, кейіпкер образына қатысты өз көзқарасын 1 сөйлеммен
жеткізеді. 20 минут
«Сен жарайсың»
«Жауабыңа қанағаттанамын»
«Сенің мүмкіндігің
одан да зор»
Сыныппен жұмыс
.
|