Материалдар / Ашық сабақ Ы.Алтынсарин Атымтай Жомарт
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Ы.Алтынсарин Атымтай Жомарт

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2018
466
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді сабақ жоспары

Сынып:5


Қатысқандар:15


Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы


Ыбырай Алтынсарин «Атымтай Жомарт» 4-сабақ

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Т/Ж3. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс әрекеті арқылы образын ашу.

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар орындай алады: Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс әрекеті арқылы образды ашады .

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: кейіпкерлердің портретін жинақтайды және іс-әрекеттерін талдай алады.


Кейбір оқушылар орындай алады:

а) кейіпкер образына қатысты өз көзқарасын білдіреді;

ә) қазіргі шынайы өмірдегі адамдардың қасиеттерімен салыстыра бағалайды.


Бағалау критерийі

-Әңгімедегі басты кейіпкердің портретін сипаттай алады.

-әрекеті арқылы кейіпкер образын талдай алады

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс әрекеті арқылы образды ашады .


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Атымтай, жомарт, қолы ашық, мырза, мәрт, әбірет, пұл.

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Талқылауға арналған сұрақтар: Қалай ойлайсыңдар,егер бізде қажетті дүниенің барлығы болса да, Атымтай жомарт сияқты күн сайын бір мезгіл үстімізге ескі-құсқы киім киіп,жұмыс жасағанымыз дұрыс па,әлде бұрыс па?


Бүгінгі күннің Атымтай жомарт адамдары бар ма? Не себепті бар не себепті жоқ деп ойлайсыз?


Ишара: «Атымтай жомарттан біз не үйрендік?»сыни шолу жазайық.


Құндылықтарға баулу

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы сияқты ұлттық немесе жалпыадамзаттық құндылықтарға баулу Ы.Алтынсарин «Атымтай жомарт» әңгімесі арқылы іске асырылады



Пәнаралық байланыс

Көркем еңбек ,өзін-өзі тану

Алдыңғы оқу

5.А/И1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.


Жоспар

Жоспарлан ған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурс тар

Сабақтың

басы

5 минут


«Сәлемдесу» тренингі арқылы психологиялық ахуал орнатылады.(«Бастаймыз» белгісі берілгенде, қалай амандасу керек екені айтылады. Бәрі солай амандасады. Көзбен,… қолмен…, иықпен…, құлақпен…, тіземен …, иекпен …, өкшемен …, арқамен … )

-сыныпта психологиялық жағдай туғызу;

-оқушылардың назарын сабаққа аудару; Әрбір оқушыға доллар таратылады,доллардың артына - жомарт, мәрт, мырза сөздері жазылып сол бойынша 3 топқа бөлінеді. Болжау әдісі бойынша: Не себепті біз осылай топқа бөліндік ?-деп сабақ тақырыбын,мақсатын оқушылармен бірлесе айқындау.

жомарт, мәрт, мырза сөздері жазылған доллар суреттері

Сабақтың ортасы 25 минут









Үй тапсырмасы. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

Ж.

Кейіпкерлерге портреттік мінездеме бер:

Сейтқұл

Атымтай Жомарт

Антон




Бағалау критерийі:

- Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді таба алады ;

- Өз көзқарасын әсерлі жеткізе алады

5 мин

Саралап оқыту

С .Аудио жазбадан сыныппен мәтін мазмұнын тыңдайды.

І топ. Топпен жұмыс.

- Атымтай образын ашатын эпизодты электронды оқулықтан тыңдап, «Дара диаграмма»   әдісі бойынша жұмыс жасайды

Аудиотыңдалым бойынша эпизодтты қаншалықты түсінгендерін анықтап, жауап беру дағдысын бағалау


Атымтайдың образын «Дара диаграмма»   әдісі бойынша ашып талдайды.

Shape1

Іс-әрекеті


Shape3 Shape2

Сөзі

Сыртқы бейнесі



Shape4

Атымтай



Shape7 Shape5 Shape6

Көңіл күйі

Пікірі

Мінезі






«Басбармақ» әдісі арқылы өзге топ мүшелері кері байланыс жасайды.


Бағалау критерийі:

-кейіпкер бейнесін, іс-әрекетін сипаттап айта алады;

-эл. оқулықтан Атымтай сөзін тыңдап, өз тарапынан пікір білдіреді;

Атымтайдың мінезін іс-әрекетіне байланысты талдап айта алады;

-кейіпкер көңіл-күйін бағамдай алады.

ІІ топ. Жұппен жұмыс. «Рөлді сомдау» әдісі

Тыңдалым дағдысын дамыту мақсатында рөлдік ойын арқылы кейіпкерлер бойындағы жағымды, жағымсыз жақтарын анықтайды.

Бағалау критерийі арқылы кері байланыс

-жұппен кейіпкерлер рөлін сомдай алды;

-әр кейіпкердің маңызды әрекеттерін анықтай алады;

-жағымды, жағымсыз жақтарын көрсете алады

Бағалау критерийлері арқылы «Көршіңе бір сөз таңда» жұптық бағалау

«Сен жарайсың» «Жауабыңа қанағаттанамын»

«Сенің мүмкіндігің одан да зор»


ІІІ топ: Жеке жұмыс

Концептуалды кестені толтырады


Кейіпкер

Портреті

Іс-әрекеті


Көзқарасым





Жазылым дағдысын дамыту мақсатында Концептуалды кестемен

кейіпкерлердің сипатын оқулықтан тауып, кестені толтыра отырып, қорытынды ойын жазады

Бағалау критерийі:

-әр оқушы әңгімеден өзіне тиісті кейіпкердің портретіне қатысты сөз тіркестері мен сөйлемдерді анықтайды;

-ең маңызды әрекеттерін атайды;

-портретке сүйене отырып, кейіпкер образына қатысты өз көзқарасын 1 сөйлеммен жеткізеді. 20 минут

«Сен жарайсың» «Жауабыңа қанағаттанамын»

«Сенің мүмкіндігің одан да зор»

Сыныппен жұмыс .



Кесте

қима қағаздар



















Аудио жазба, А3 қағаз ,

маркер






«Дара диаграмма»  



























Оқу құрал дары,кесте











Оқу құрал дары,кесте













қалам, А4 парағы


Сабақтың

соңы

15 минут



































Сыныппен жұмыс. 1. Қ алай ойлайсыңдар,егер бізде қажетті дүниенің барлығы болса да, Атымтай жомарт сияқты күн сайын бір мезгіл үстімізге ескі-құсқы киім киіп,жұмыс жасағанымыз дұрыс па,әлде бұрыс па?

Атымтай жомарттан біз не үйрендік? Сыни шолу жазады. 10 минут

Бағалау критерийі:

-қазіргі шынайы өмірдегі адамдардың қасиеттерімен салыстыра бағалайды;

-өз ойын еркін жеткізе алады.

«Ең үздік жұмыс» әдісі арқылы топта критерийге сүйене отырып бағалап, ең үздік сыни шолуды оқып береді.

2. Берілген сурет бойынша кейіпкерлердің портретін сипаттап жазыңыз.

Кейіпкер әрекетіне дәлел келтіріңіз. Кейіпкер әрекеті негізінде образын 2 сөйлеммен талдаңыз.

Суреттер

Оқиғалар

Мінездеме





Бағалау критерийі:

Білім алушы – суретке мұқият зер салып, кейіпкердің портретін (бет- әлпеті, киімі ) сөзбен сипаттайды;

- кейіпкердің іс-әрекетіне 1 дәлел келтіреді; - іс-әрекет негізінде кейіпкер образына 2 сөйлеммен талдау жасайды


Кері байланыс БББ кестесі

Білемін

Білдім

Білгім келеді





Үй тапсрымасы


« Мен қаншалықты Атымтайға ұқсаймын» ойтолғау

Үзінді жаттау









Қосымша мәлімет

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

Қолдауды көп қажет ететін оқушыларға

Концептуалды кестені толтыру ұсынылды Қолдауды аз қажет ететін оқушыларға

Атымтай образын ашатын эпизодты электронды оқулықтан тыңдап, «Дара диаграмма»   әдісі бойынша жұмыс жасайды

Аудиотыңдалым бойынша эпизодтты қаншалықты түсінгендерін анықтап диаграммамен жұмыс жасайды.

Қолдауды мүлдем қажет етпейтін оқушыларға«Рөлді сомдау» әдісі бойынша

тыңдалым дағдысын дамыту мақсатында рөлдік ойын арқылы кейіпкерлер бойындағы жағымды, жағымсыз жақтарын анықтайды.







Сабақ кезінде оқушылардың оқуын тексеру үшін пайдалануға болатын бірнеше қалыптастырушы бағалау тәсілі келтірілді. «Басбармақ» әдісі арқылы өзге топ мүшелері кері байланыс жасайды.


«Көршіңе бір сөз таңда» жұптық бағалау«Сен жарайсың» «Жауабыңа қанағаттанамын»

«Сенің мүмкіндігің одан да зор» деген сөздермен көршісін бағалайды.


«Ең үздік жұмыс» әдісі арқылы үздік сыни шолуды бағалайды


Сабақтың барлық қауіпсіздік техникалары сақталды,интербелсенді тақтамен жұмыс жасалды.

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарын басшылыққа алдым.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!