Материалдар / Ашық сабақ. Ыбырай Алтынсарин "Атымтай Жомарт" әңгімесі 5-сынып

Ашық сабақ. Ыбырай Алтынсарин "Атымтай Жомарт" әңгімесі 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. (Т/Ж3) оқу мақсаты бойынша құрастырылған қысқа мерзімді жоспар
1300 ₸
Бүгін алсаңыз
+65 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +65 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

_________________________________________________________________________

(білім беру ұйымының атауы)


Қысқа мерзімді жоспар

Ыбырай Алтынсарин «Атымтай жомарт» әңгімесі

(сабақтың тақырыбы)


Бөлім:

2-бөлім: Тәрбиенің қайнар бұлағы

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы:

Ыбырай Алтынсарин «Атымтай жомарт» әңгімесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. (Т/Ж3)

Сабақтың мақсаты:

  • Әңгімедегі кейіпкерлер жүйесін анықтайды;

  • Кейіпкерлердің портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады.

Құндылықтарға баулу

«Бірлік және ынтымақ» айы

  • адамдар арасындағы айырмашылықтарды қабылдау;

  • басқаларға көмектесуге дайын болу.

Апта дәйексөзі: «Бірлігі күшті ел озады».

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/ Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығу-шылықты ояту


5 мин








.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптасады.

2. Топқа бірігу.

Сабақтың мазмұнына сай қазақ күйлерін тыңдатып, оларды анықтау арқылы 4 топқа бөледі


3. Үй тапсырмасымен жұмыс: Ы.Алтынсариннің «Атымтай жомарт» әңгімесі туралы сұрақтар беріледі



Мұғалімнің нұсқаулығымен «Досымның құнды қасиеті» шаттық шеңберінде оқушылар бір-бірінің жақсы қырларын айтады.

Сабаққа кіру билетін алады. Билетте жасырылған сөздер арқылы 4 топқа бөлінеді.

1-топ: Жомарттар

2-топ: Қайырымдылар

3-топ: Еңбекқорлар

4-топ: Жақсылар

Білім алушылар өткен сабақтағы Ы.Алтынсариннің «Атымтай жомарт» әңгімесі бойынша топ болып бірлесіп сұрақтарға жауап береді.

«Gynzy» ойын платформасы арқылы 10 тест сұрақтарына жауап бере отырып, топтармен жарысады.

Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандыра

ды

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!

Ж.Даулетбекова,

Г.Қосымова

ДК, интербелсенді тақта


Сабақ барысында «Gynzy» платформасы қолданылады

Жаңа сабаққа кіріспе

5 мин


Қызығушылықты ояту.

(Ұ) «Кинометафора» әдісі арқылы интербелсенді тақтамен жомарттық туралы ертегі көрсетіледі.

  • Ертегіден қандай ой түйдіңіздер?

  • Бас кейіпкер қандай қасиеттерімен ерекшеленеді?

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, сабақ тақырыбына болжам жасалғаннан кейін тақырыбы, мақсаты таныстырылады.

Білім алушылар ертегіден алған әсерлерімен бөліседі. Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді. сабақпен байланысын анықтайды.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын болжайды.











Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандыра

ды

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!

https://youtu.be/esY6pkUqfL0?feature=shared


Интербелсенді тақта, бейнеролик


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу

15 мин

(ТЖ) «Бірлесіп ойлайық!» әдісі арқылы оқушылардың бірлесіп жұмыс жасауына ықпал етіп, 4 топқа 4 түрлі тапсырма беріледі.


Тапсырма орындалып болған соң, кейіпкер іс-әрекетіне баға беру мақсатында сұрақтар қойылады

  • Жомарт адамның бойында қандай қасиеттер болу керек?

  • Атымтай неліктен жомарт адам атанды?


Білім алушылар топта бірлесе отырып, өздеріне берілген тапсырманы орындайды.

1-топ: «Жомарттар» тобы

Жомарт адамға тән мәтіннен 5 қасиетке мысал келтіре отырып, дәлелдейді.

2-топ: «Қайырымдылар» тобы

Атымтай Жомарт пен Қыпшақ Сейітқұл қасиеттерін саралай отырып, ВЕНН диаграммасын толтырады.

3-топ: «Еңбекқорлар» тобы

Қазіргі кезде Атымтай Жомарт сияқты адамдар бар ма? Мысал келтіреді, ойларын дәлелдейді.

4-топ: «Жақсылар» тобы

Атымтай бейнесін рөлдік ойын арқылы көрсетеді.

ҚБ: Топтық бағалау

Мұғалімнен кері байланыс беріледі


Дескриптор арқылы

- топпен жұмыс жасау ережесін сақтайды;

- берілген тапсырманы топ болып қорғайды;

- нақты жауап береді.



ДК, интербелсенді тақта


Слайдтар




8 мин

Мұғалім түсіндірмесі.

Портрет туралы түсініктеме беріледі.

Портрет – шығармадағы кейіпкердің болмыс-бітімі, ұлттық бейнесі, шынайы мінез-құлқы. Көркем мінездеме құралдарының бірі, жазушы өз кейіпкерінің типтік сипатын ашып, кейіпкерлердің сыртқы бейнесін: олардың пішінін, бет-бейнесін, киімін, қимылдарын және мәнерін бейнелейді.

Білім алушыларға образға талдау жасауға құрылған кесте ұсынылады.

(ЖЖ) Оқулықпен жұмыс.

Топ ішінде білім алушылар жұптаса отырып әңгімеден негізгі кейіпкерді сипаттайтын тұстарын тауып, портреттерін жинақтайды. Кейіпкердің әңгімедегі ең маңызды әрекеттерін анықтап, жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкерлерге қатысты қорытынды жасайды.

Кейіп-кер портреті

Кейіпкер-дің ең маңызды

3 әрекеті

Өзіндік көзқарас

(1 сөйлем)


1.

2.

3.


Тапсырманы орындау барысында оқушының жазылым қабілеті дамиды.

ҚБ: «Көршіңді бағала» әдісі

Дескриптор арқылы

-кейіпкердің портретін жазады;

- кейіпкердің ең маңызды үш әрекетін анықтайды;

- анықталған ақпараттар негізінде кейіпкер туралы ой қорытындысын жазады.

ДК, интербелсенді тақта


Оқулық, жұмыс дәптері


8 мин

Тақырып бойынша білім алушылардың қорытынды шығаруына бағытталған тапсырма беріледі




Кері байланыс: Автордың осы әңгімесі арқылы оқырманға айтпақ болған ойы қандай?

(Ж) «Құрастар, жауап бер» әдісі

Білім алушылар сабақ барысындағы білімдерін қорытындылап, Атымтайдың еңбек ету себептерін ретімен анықтап, талдап түсіндіреді.

  • Бірінші себеп – күнәлі болу;

  • Екінші себеп – еңбек табылған дәм тәтті;

  • Үшінші себеп – әбірет алу;

  • Төртінші себеп – көңілге жел кіруі.

Тыңдалым және айтылым.

Тапсырманы бірлесіп орындау барысында оқушының тыңдалым және айтылым қабілеті дамиды.

ҚБ: Дескриптор арқылы бағалау

- кейіпкердің еңбек ету себептерін ретімен айтады;

- түсіндіреді.

Слайд

Жұмыс дәптерлері

Қорытын-дылау

4 мин

Рефлексия

«Стикер» әдісі

Мұғалім сабақ арасында білім алушылардың сабақтағы белсенділігіне қарай түрлі түсті стикерлерді орындықтарының артына жабыстырады. 4-5 оқушының жауабы тыңдалады, қалғаны стикерге жазбаша тапсырады.

Үйге тапсырма:

«Жомарттық – ізгі қасиет» тақырыбында әлеуметтік желі арқылы үндеу жариялау.

Сабақ бойынша стикерлердегі сұрақтар бойынша жауап жазып мұғалімге тапсырады.

Сары стикер: Мен нені үйрендім?

Қызыл стикер: Маған не қиын болып көрінді?

Жасыл стикер: Мен енді нені үйренгім келеді?





Үй тапсырмасын белгілеп алады.


Білім алушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша бағалау.


Стикерлер


«kundelik.kz» порталы





Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі