Сабақ кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығу-шылықты
ояту
5
мин
.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Сыныпта жағымды психологиялық
ахуал қалыптасады.
2. Топқа
бірігу.
Сабақтың мазмұнына сай қазақ
күйлерін тыңдатып, оларды анықтау арқылы 4 топқа
бөледі
3. Үй тапсырмасымен
жұмыс: Ы.Алтынсариннің «Атымтай
жомарт» әңгімесі туралы сұрақтар
беріледі
|
Мұғалімнің
нұсқаулығымен «Досымның құнды
қасиеті» шаттық шеңберінде оқушылар
бір-бірінің жақсы қырларын
айтады.
Сабаққа кіру
билетін алады. Билетте жасырылған
сөздер арқылы 4 топқа
бөлінеді.
1-топ: Жомарттар
2-топ: Қайырымдылар
3-топ: Еңбекқорлар
4-топ: Жақсылар
Білім алушылар өткен сабақтағы
Ы.Алтынсариннің «Атымтай жомарт» әңгімесі бойынша топ болып
бірлесіп сұрақтарға жауап
береді.
«Gynzy» ойын
платформасы арқылы 10 тест сұрақтарына
жауап бере отырып, топтармен
жарысады.
|
Талқылау кезінде
оқушылардың айтылған пікірлері мен
көзқарастары ауызша
мадақтау
арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде
белсенді қатысуына
ынталандыра
ды
Жарайсың!
Керемет
шешім! Ойлы
шешім!
Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан
естімеппін!
|

Ж.Даулетбекова,
Г.Қосымова
ДК, интербелсенді
тақта

Сабақ барысында
«Gynzy» платформасы
қолданылады
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
5
мин
|
Қызығушылықты
ояту.
(Ұ) «Кинометафора»
әдісі арқылы интербелсенді тақтамен
жомарттық туралы ертегі
көрсетіледі.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, сабақ тақырыбына болжам жасалғаннан кейін тақырыбы,
мақсаты
таныстырылады.
|
Білім алушылар ертегіден алған
әсерлерімен бөліседі. Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді. сабақпен
байланысын анықтайды.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарын болжайды.
|
Талқылау кезінде оқушылардың
айтылған пікірлері мен көзқарастары
ауызша
мадақтау
арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде
белсенді қатысуына
ынталандыра
ды
Жарайсың!
Керемет
шешім! Ойлы
шешім!
Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан
естімеппін!
|

https://youtu.be/esY6pkUqfL0?feature=shared
Интербелсенді тақта,
бейнеролик
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу
15
мин

|
(ТЖ) «Бірлесіп ойлайық!» әдісі арқылы оқушылардың
бірлесіп жұмыс жасауына ықпал етіп, 4 топқа 4 түрлі тапсырма
беріледі.
Тапсырма орындалып
болған соң, кейіпкер іс-әрекетіне баға беру мақсатында сұрақтар
қойылады
|
Білім алушылар топта
бірлесе отырып, өздеріне берілген тапсырманы
орындайды.
1-топ: «Жомарттар»
тобы
Жомарт адамға тән мәтіннен 5
қасиетке мысал келтіре отырып,
дәлелдейді.
2-топ: «Қайырымдылар»
тобы
Атымтай Жомарт пен Қыпшақ
Сейітқұл қасиеттерін саралай отырып, ВЕНН диаграммасын
толтырады.
3-топ: «Еңбекқорлар»
тобы
Қазіргі кезде Атымтай Жомарт
сияқты адамдар бар ма? Мысал келтіреді, ойларын
дәлелдейді.
4-топ: «Жақсылар»
тобы
Атымтай бейнесін рөлдік ойын
арқылы көрсетеді.
|
ҚБ: Топтық
бағалау
Мұғалімнен кері
байланыс беріледі
Дескриптор
арқылы
- топпен жұмыс жасау
ережесін сақтайды;
- берілген
тапсырманы топ болып
қорғайды;
- нақты жауап
береді.
|
ДК, интербелсенді
тақта
Слайдтар
|
8
мин
|
Мұғалім
түсіндірмесі.
Портрет туралы түсініктеме
беріледі.
Портрет – шығармадағы
кейіпкердің болмыс-бітімі, ұлттық бейнесі, шынайы мінез-құлқы.
Көркем мінездеме құралдарының бірі, жазушы өз кейіпкерінің типтік
сипатын ашып, кейіпкерлердің сыртқы бейнесін: олардың пішінін,
бет-бейнесін, киімін, қимылдарын және мәнерін
бейнелейді.
Білім алушыларға образға
талдау жасауға құрылған кесте
ұсынылады.
|
(ЖЖ) Оқулықпен
жұмыс.
Топ ішінде білім алушылар
жұптаса отырып әңгімеден негізгі кейіпкерді
сипаттайтын тұстарын тауып, портреттерін жинақтайды. Кейіпкердің
әңгімедегі ең маңызды әрекеттерін анықтап, жинақталған ақпараттар
негізінде кейіпкерлерге қатысты қорытынды
жасайды.
Кейіп-кер
портреті
|
Кейіпкер-дің ең
маңызды
3
әрекеті
|
Өзіндік
көзқарас
(1
сөйлем)
|
|
1.
2.
3.
|
|
Тапсырманы орындау барысында
оқушының жазылым
қабілеті
дамиды.
|
ҚБ: «Көршіңді бағала»
әдісі
Дескриптор
арқылы
-кейіпкердің портретін
жазады;
- кейіпкердің ең маңызды үш
әрекетін
анықтайды;
- анықталған ақпараттар
негізінде кейіпкер туралы ой қорытындысын
жазады.
|
ДК, интербелсенді
тақта
Оқулық, жұмыс
дәптері
|
8
мин
|
Тақырып бойынша білім
алушылардың қорытынды шығаруына бағытталған тапсырма
беріледі
Кері
байланыс: Автордың осы әңгімесі
арқылы оқырманға айтпақ болған ойы
қандай?
|
(Ж) «Құрастар, жауап бер»
әдісі
Білім алушылар сабақ
барысындағы білімдерін қорытындылап, Атымтайдың еңбек ету
себептерін ретімен анықтап, талдап
түсіндіреді.
-
Бірінші себеп – күнәлі
болу;
-
Екінші себеп – еңбек табылған
дәм тәтті;
-
Үшінші себеп – әбірет
алу;
-
Төртінші себеп – көңілге жел
кіруі.
Тыңдалым және
айтылым.
Тапсырманы бірлесіп
орындау барысында оқушының тыңдалым және
айтылым қабілеті
дамиды.
|
ҚБ: Дескриптор арқылы
бағалау
- кейіпкердің еңбек ету
себептерін ретімен
айтады;
-
түсіндіреді.
|
Слайд
Жұмыс
дәптерлері
|
Қорытын-дылау
4
мин
|
Рефлексия
«Стикер»
әдісі
Мұғалім сабақ арасында білім
алушылардың сабақтағы белсенділігіне қарай түрлі түсті стикерлерді
орындықтарының артына жабыстырады. 4-5 оқушының жауабы тыңдалады,
қалғаны стикерге жазбаша
тапсырады.
Үйге
тапсырма:
«Жомарттық – ізгі қасиет»
тақырыбында әлеуметтік желі арқылы үндеу
жариялау.
|
Сабақ бойынша
стикерлердегі сұрақтар бойынша жауап жазып мұғалімге
тапсырады.
Сары
стикер:
Мен нені
үйрендім?
Қызыл
стикер:
Маған не қиын болып
көрінді?
Жасыл
стикер: Мен енді нені үйренгім
келеді?
Үй тапсырмасын
белгілеп алады.
|
Білім алушылардың
сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша
бағалау.
|
Стикерлер
«kundelik.kz»
порталы
|