Ашық сабақ Ыбырай Алтынсарин "Қыпшақ Сейітқұл" әңгімесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Ыбырай Алтынсарин "Қыпшақ Сейітқұл" әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Биология

Пән мұғалімі: Муканова Айгүл Асериятовна

Сыныбы: 7- сынып

Сабақтың тақырыбы: Өрмекшітәрізділердің жалпы сипаттамасы және көптүрлілігі. Крест өрмекшісі (немесе кезкелген басқа өрмекші). Сыртқы құрылысы. Тіршілік ортасы, тіршілік ету дағдысы және мінез –құлығы.

Мақсаты: Өрмекшітәрізділер класы, олардың көптүрлілігі, сыртқы құрылысы, тіршілігі туралы білім алу.

Міндеттері:

-Өрмекшітәрізділердің құрылысын анықтау,

-өрмекшітәрізділерге жататын өрмекшілерді ажырата білу,

-диалогтық қарым-қатынасқа түсу,

-өрмекшітәрізділер класын шаянтектестер класымен салыстыру,

Қолданылатын модульдер: «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «АКТ», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «ОүБ және ОБ», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту», «Оқытуды басқару және көшбасшылық».

Стратегиялар: «Мен ғажайыппын»; «Ғажайып алаң» ойыны, «Миға шабуыл»; «1 сурет, 5 сөз», «Асық иіру»; «Ішіне, сыртына»; «Венн диаграммасы»; Кері байланыс парақшасы;

Сабақ кезеңдері

Жоспар мазмұны

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекет

Бағалау

Ресурстар

Кіріспе

Ұйымдастыру

1-2 минут


«Мен ғажайып

пын» әдісі

Мақсаты: тұлғааралық қарым-қатынас орнату.

Топқа бөлу

Мақсаты: ынтымақтастық қарым-қатынас орнату.

Сәлемдесу.

Оқушылардың сабаққа деген сенімділіктерін арттыру.




Оқушылардың қаламдарын жинап аламын да 4 топқа бөліп қоямын.

Оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі. Әр оқушы өзінің артықшылығын айтады.



Қаламы қай топта тұрса сол топқа барып отырады.

Ауызша мадақтау

«Жарай

сыңдар!»














Оқушылар

дың қаламдары

Тұсау

кесер


10 минут

«Ғажайып алаң ойыны»

Мақсаты: ой қозғау

өткен білімді еске түсірту, шолу жасау, болжау жасау, жаңа тақырыппен байланыстыру.

Интерактивті тақтадан ғажайып алаң ойынын көрсетіп топтарға сұрақтар беремін.

Онда шаянтәрізділерге арналған сұрақтар қойылады.

Алдымен топтар шеңберді айналдырып сұраққа жауап береді, екінші айналымда қай топ жылдамдық танытса сол топ оқушылары жауап беріп ұпайды иеленеді.

Ұпай санын есептеп, қол соғу

Бағалау парақшасы, Интерактивті тақта

Негізгі бөлім

20 минут

Жаңа материалды игерту

«Миға шабуыл» стратегиясы

Мақсаты: Тәуелсіздік

ке үйрету, мағынаны тани білу, оқушылар

дың сыни ойлау дағдысын дамыту.

«Асық иіру»; «1 сурет, 5 сөз»; «Ішіне, сыртына»; «Венн диаграмма

сы»;

Мақсаты: Оқушылар арасындағы топтық жұмыстағы әңгімені дамыту, сын ойлануын дамыту

Сергіту сәті


Түрлі деңгейдегі сұрақтар қоямын:

1.Өрмекшілер туралы не білеміз?

2.Өрмекшілер қайда мекендейді?

3.Өрмекшілердің сыртқы құрылысы туралы не айта аласыңдар?





Тақырыпты кітаптан оқытамын.

Топтарға асық иіртемін.

«Алшы»-«1 сурет, 5 сөз»

«Тәйке»-«Ішіне, сыртына»;

«Бүк»-«Венн диаграммасы»;

«Шік»-Өрмекшілердің пайдасы мен зияны;




Интерактивті тақтадан шырша бейнекөрінісін қоямын.

Жеке оқушылар өз ойларын айтады.















Білімдерін постерлер арқылы көрсетеді.















Денелерін шынықтырады, сергиді

Смайликтермен бағалау















Бас бармақ

пен бағалау, жоғары-өте жақсы, жанға – орташа, төменге- төменгі баға береді.

Смайликтер

















Флипчарт

тар, маркерлер, асық















Интерактивті тақта

Қоры

тынды


10 минут

Кері байланыс парақшасы

Мақсаты: Кері байланыс жасауға үйрету

  • Үйге тапсырма:

Кері байланыс жасатамын.







Оқулықтағы мәтінді оқып білу;

өрмекшілердің торы туралы мағлұмат жинастыру.

Кері байланыс парақшасын толтырады.






Мәтінді оқиды,тақырыпқа қатысты негізгі сұрақтар дайындау,рефлексия жазады.

Өзін-өзі бағалау







Жинын

тық баға

Кері байланыс парақшасы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
648
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі