Материалдар / Ашық сабақ Ыбырай Алтынсарин "Қыпшақ Сейітқұл" әңгімесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Ыбырай Алтынсарин "Қыпшақ Сейітқұл" әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
558
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Биология

Пән мұғалімі: Муканова Айгүл Асериятовна

Сыныбы: 7- сынып

Сабақтың тақырыбы: Өрмекшітәрізділердің жалпы сипаттамасы және көптүрлілігі. Крест өрмекшісі (немесе кезкелген басқа өрмекші). Сыртқы құрылысы. Тіршілік ортасы, тіршілік ету дағдысы және мінез –құлығы.

Мақсаты: Өрмекшітәрізділер класы, олардың көптүрлілігі, сыртқы құрылысы, тіршілігі туралы білім алу.

Міндеттері:

-Өрмекшітәрізділердің құрылысын анықтау,

-өрмекшітәрізділерге жататын өрмекшілерді ажырата білу,

-диалогтық қарым-қатынасқа түсу,

-өрмекшітәрізділер класын шаянтектестер класымен салыстыру,

Қолданылатын модульдер: «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «АКТ», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «ОүБ және ОБ», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту», «Оқытуды басқару және көшбасшылық».

Стратегиялар: «Мен ғажайыппын»; «Ғажайып алаң» ойыны, «Миға шабуыл»; «1 сурет, 5 сөз», «Асық иіру»; «Ішіне, сыртына»; «Венн диаграммасы»; Кері байланыс парақшасы;

Сабақ кезеңдері

Жоспар мазмұны

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекет

Бағалау

Ресурстар

Кіріспе

Ұйымдастыру

1-2 минут


«Мен ғажайып

пын» әдісі

Мақсаты: тұлғааралық қарым-қатынас орнату.

Топқа бөлу

Мақсаты: ынтымақтастық қарым-қатынас орнату.

Сәлемдесу.

Оқушылардың сабаққа деген сенімділіктерін арттыру.




Оқушылардың қаламдарын жинап аламын да 4 топқа бөліп қоямын.

Оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі. Әр оқушы өзінің артықшылығын айтады.



Қаламы қай топта тұрса сол топқа барып отырады.

Ауызша мадақтау

«Жарай

сыңдар!»














Оқушылар

дың қаламдары

Тұсау

кесер


10 минут

«Ғажайып алаң ойыны»

Мақсаты: ой қозғау

өткен білімді еске түсірту, шолу жасау, болжау жасау, жаңа тақырыппен байланыстыру.

Интерактивті тақтадан ғажайып алаң ойынын көрсетіп топтарға сұрақтар беремін.

Онда шаянтәрізділерге арналған сұрақтар қойылады.

Алдымен топтар шеңберді айналдырып сұраққа жауап береді, екінші айналымда қай топ жылдамдық танытса сол топ оқушылары жауап беріп ұпайды иеленеді.

Ұпай санын есептеп, қол соғу

Бағалау парақшасы, Интерактивті тақта

Негізгі бөлім

20 минут

Жаңа материалды игерту

«Миға шабуыл» стратегиясы

Мақсаты: Тәуелсіздік

ке үйрету, мағынаны тани білу, оқушылар

дың сыни ойлау дағдысын дамыту.

«Асық иіру»; «1 сурет, 5 сөз»; «Ішіне, сыртына»; «Венн диаграмма

сы»;

Мақсаты: Оқушылар арасындағы топтық жұмыстағы әңгімені дамыту, сын ойлануын дамыту

Сергіту сәті


Түрлі деңгейдегі сұрақтар қоямын:

1.Өрмекшілер туралы не білеміз?

2.Өрмекшілер қайда мекендейді?

3.Өрмекшілердің сыртқы құрылысы туралы не айта аласыңдар?





Тақырыпты кітаптан оқытамын.

Топтарға асық иіртемін.

«Алшы»-«1 сурет, 5 сөз»

«Тәйке»-«Ішіне, сыртына»;

«Бүк»-«Венн диаграммасы»;

«Шік»-Өрмекшілердің пайдасы мен зияны;




Интерактивті тақтадан шырша бейнекөрінісін қоямын.

Жеке оқушылар өз ойларын айтады.















Білімдерін постерлер арқылы көрсетеді.















Денелерін шынықтырады, сергиді

Смайликтермен бағалау















Бас бармақ

пен бағалау, жоғары-өте жақсы, жанға – орташа, төменге- төменгі баға береді.

Смайликтер

















Флипчарт

тар, маркерлер, асық















Интерактивті тақта

Қоры

тынды


10 минут

Кері байланыс парақшасы

Мақсаты: Кері байланыс жасауға үйрету

  • Үйге тапсырма:

Кері байланыс жасатамын.







Оқулықтағы мәтінді оқып білу;

өрмекшілердің торы туралы мағлұмат жинастыру.

Кері байланыс парақшасын толтырады.






Мәтінді оқиды,тақырыпқа қатысты негізгі сұрақтар дайындау,рефлексия жазады.

Өзін-өзі бағалау







Жинын

тық баға

Кері байланыс парақшасы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!