Кіріспе
Ұйымдастыру
1-2
минут
|
«Мен
ғажайып
пын»
әдісі
Мақсаты: тұлғааралық қарым-қатынас
орнату.
Топқа
бөлу
Мақсаты: ынтымақтастық қарым-қатынас
орнату.
|
Сәлемдесу.
Оқушылардың сабаққа деген
сенімділіктерін арттыру.
Оқушылардың
қаламдарын жинап аламын да 4 топқа бөліп
қоямын.
|
Оқушылар бір-бірімен
сәлемдеседі. Әр оқушы өзінің артықшылығын
айтады.
Қаламы қай топта
тұрса сол топқа барып отырады.
|
Ауызша
мадақтау
«Жарай
сыңдар!»
|
Оқушылар
дың
қаламдары
|
Тұсау
кесер
10
минут
|
«Ғажайып алаң
ойыны»
Мақсаты: ой
қозғау
өткен білімді еске
түсірту, шолу жасау, болжау жасау, жаңа тақырыппен
байланыстыру.
|
Интерактивті тақтадан ғажайып
алаң ойынын көрсетіп топтарға сұрақтар
беремін.
Онда
шаянтәрізділерге арналған сұрақтар
қойылады.
|
Алдымен топтар
шеңберді айналдырып сұраққа жауап береді, екінші айналымда қай топ
жылдамдық танытса сол топ оқушылары жауап беріп ұпайды
иеленеді.
|
Ұпай санын есептеп,
қол соғу
|
Бағалау парақшасы,
Интерактивті тақта
|
Негізгі
бөлім
20
минут
|
Жаңа материалды
игерту
«Миға шабуыл»
стратегиясы
Мақсаты: Тәуелсіздік
ке үйрету, мағынаны тани білу,
оқушылар
дың сыни ойлау дағдысын
дамыту.
«Асық иіру»; «1 сурет, 5
сөз»; «Ішіне, сыртына»; «Венн
диаграмма
сы»;
Мақсаты: Оқушылар арасындағы
топтық жұмыстағы әңгімені дамыту, сын ойлануын
дамыту
Сергіту
сәті
|
Түрлі деңгейдегі сұрақтар
қоямын:
1.Өрмекшілер туралы не
білеміз?
2.Өрмекшілер қайда
мекендейді?
3.Өрмекшілердің сыртқы
құрылысы туралы не айта аласыңдар?
Тақырыпты кітаптан
оқытамын.
Топтарға асық
иіртемін.
«Алшы»-«1 сурет, 5
сөз»
«Тәйке»-«Ішіне,
сыртына»;
«Бүк»-«Венн
диаграммасы»;
«Шік»-Өрмекшілердің пайдасы
мен зияны;
Интерактивті
тақтадан шырша бейнекөрінісін қоямын.
|
Жеке оқушылар өз ойларын
айтады.
Білімдерін постерлер арқылы
көрсетеді.
Денелерін
шынықтырады, сергиді
|
Смайликтермен
бағалау
Бас
бармақ
пен бағалау,
жоғары-өте жақсы, жанға – орташа, төменге- төменгі баға
береді.
|
Смайликтер
Флипчарт
тар, маркерлер,
асық
Интерактивті
тақта
|
Қоры
тынды
10
минут
|
Кері байланыс
парақшасы
Мақсаты: Кері байланыс жасауға
үйрету
|
Кері байланыс
жасатамын.
Оқулықтағы мәтінді оқып
білу;
өрмекшілердің торы
туралы мағлұмат жинастыру.
|
Кері байланыс парақшасын
толтырады.
Мәтінді
оқиды,тақырыпқа қатысты негізгі сұрақтар дайындау,рефлексия
жазады.
|
Өзін-өзі
бағалау
Жинын
тық
баға
|
Кері байланыс
парақшасы
|