Оқу мақсаты:
|
20-ға дейінгі сандар
тізбегін/ондықтармен 100-ге дейінгі сандар тізбегін
құрастырады;
100 көлеміндегі сан, сурет,
фигура, символ-дан тұратын тізбектердің заңдылықтарын
анықтайды;
іс-әрекет және табиғат күйінің
тізбектілігін анықтайды; сандар, фигуралар, ойыншықтар, түрлі түсті
моншақтар т.б. тізбектерін құрады және тізбектегі заңдылықтың
бұзылуын табады.
|
Сабаққа қатысты деректі
материалдар
Заңдылық дегеніміз — кез
келген заттардың немесе сандардың белгілі бір ретпен орналасу
ере-жесі. Берілген тапсырма бойынша заңдылықты жал-ғастыру үшін
оның қандай ережемен құрылғанын анықтап алу қажет. Сабақта заңдылық
ұғымының мән-мағынасын ашу, заңдылықтың сақталғандығын анықтау,
қатарлардың заңдылығын сақтап санау жұмыстарын жүргізу
көзделеді.
Интерактивті тақтада мысал
келтіріп көрсетіңіз:
а) қыс, көктем, ...
(заңдылықты жалғастыруды сұраңыз);
ә) таң, күн,
...
б) қызыл, қызыл сары, сары ...
(кемпірқосақтың түстерін жалғастырып
айтқызыңыз);
в) қуыршақ, мәшине, доп,
қуыршақ,
|
-
Ұйымдастыру
кезеңі
-
Бір, екі, үш
Сынып іші тып-тыныш
Жалқаулықты тастаймыз
«Математика» сабағын бастаймыз.
-
Сен: сандар қатарындағы
заңдылықтарды анықтап үйренесің
Алдыңғы білімді еске
түсіру
-
8 – дің жартысы - 12 – нің
жартысы –
-
14- тің жартысы – 24 – тің
жартысы –
-
10 – ның жартысы – 100 –дің
жартысы –
5.
-
- бұл ...
жартысы
-
– бұл ...
жартысы
10
– бұл ...
жартысы
50
– бұл ...
жартысы
6. Оқулықпен
жұмыс
Заңдылықты анықта .
Дәлелде
-
1 , 3 , 5 ,
...
-
2, 4 , 6 ,
...
-
10, 20 , 30 ,
...
-
5, 10 , 15
,
-
20, 18, 16
,
7.
Есепті
шығар
Үш
ағайынды
Арман, Аян, Абзал ағайынды
үшеуі әртүрлі класта оқиды.Абзал арманнан, ал Аян
Абзалдан кіші емес. Бұл үйдің үлкені ортаншысы,кішісі
кім?
-
Екі қасқыр, сегіз
қоян,
-
Жеті қораз, тоғыз
жылан,
-
Екі бұғы, сегіз
түлкі,
-
Нешеу болды
барлығы?
Оқулықпен жұмыс. 111- бет
«Орындап көр»
Орындап көр. Заңдылықты сақтай
отырып ала-шаны бояу үшін оқушыларды жұпқа бөліп, осын-дай қағаздан
жасалған алашаны таратып беріңіз. Жұптағы оқушылар алашадағы
заңдылықты анықтап алады. Сурет бойынша оқушы алашаның ортасы-нан
бастап боялғанын байқап, екі жаққа қарай бояу керектігін анықтайды.
Тапсырманы бірден орындау қиындық туғызса, оны талдатыңыз. Боялған
ала-шадағы заңдылықты сандармен жазғызыңыз. Топ-пен тексертіңіз.
Алашаларды тақтаға ілгізіп, оларды үзілісте көруді
ұсыныңыз.
|
Бағалау
|
Оқушылар сабақтың
соңында:
• берілген заңдылықтарды
анықтап, оларды жал-ғастыруды меңгереді.
Оқушылардың тақырыпты
қаншалықты түсінгенін білу үшін мынадай сұрақ беріп, жауаптарын
тыңдаңыз:
— Заңдылық деген
не?
— Заңдылықты көрсетуге мысалдар
келтір.
— 1, 2, 3, 1, 2, 3 ... түріндегі
мысал заңдылық па? Оқушылармен жұмыс дәптеріндегі
“Жетістік
баспалдағымен” өзін-өзі
бағалау жұмысын өткізіңіз.
Кері
байланыс
|