Материалдар / Ашық сабақ. Заңдылық математика 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Заңдылық математика 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
20-ға дейінгі сандар тізбегін/ондықтармен 100-ге дейінгі сандар тізбегін құрастырады; 100 көлеміндегі сан, сурет, фигура, символ-дан тұратын тізбектердің заңдылықтарын анықтайды;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Желтоқсан 2018
1014
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы:

Заңдылықтар

Мектеп:

Күні :


Мұғалімнің есімі:

СЫНЫП: 1-сынып

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаты:

20-ға дейінгі сандар тізбегін/ондықтармен 100-ге дейінгі сандар тізбегін құрастырады;


100 көлеміндегі сан, сурет, фигура, символ-дан тұратын тізбектердің заңдылықтарын анықтайды;


іс-әрекет және табиғат күйінің тізбектілігін анықтайды; сандар, фигуралар, ойыншықтар, түрлі түсті моншақтар т.б. тізбектерін құрады және тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табады.

Барлық оқушылар:

Оқушылардың басым бөлігі:

Кейбір оқушылар:

Ресурстар:

  1. моншақтар;

  2. жіпке тізілген түрлі түсті моншақ;

  3. үлкен түймелер, кішкене түймелер;

  4. кілемшелер;

түрлі түсті қарындаштар;

Тірек сөздер

заңдылықтар.


Сабақтың мақсаты:

Оқушыларды заңдылық ұғымымен таныстыру. Сандар және заттар қатарлары арасындағы заң-дылықтарды қарастыру. Қарапайым заңдылықты сақтап, қатарларды жалғастыру. Дөңгелек сандарға байланысты заңдылықтар құрастырып, жаттығулар жасау. Берілген сандар, фигуралар және табиғаттағы заттар қатарындағы заңдылықтарды таба білу дағ-дысын дамыту.

Сабаққа байланысты деректі материалдар


Сабаққа қатысты ескертпелер


Сабаққа қатысты деректі материалдар

Заңдылық дегеніміз — кез келген заттардың немесе сандардың белгілі бір ретпен орналасу ере-жесі. Берілген тапсырма бойынша заңдылықты жал-ғастыру үшін оның қандай ережемен құрылғанын анықтап алу қажет. Сабақта заңдылық ұғымының мән-мағынасын ашу, заңдылықтың сақталғандығын анықтау, қатарлардың заңдылығын сақтап санау жұмыстарын жүргізу көзделеді.

Интерактивті тақтада мысал келтіріп көрсетіңіз:

а) қыс, көктем, ... (заңдылықты жалғастыруды сұраңыз);

ә) таң, күн, ...

б) қызыл, қызыл сары, сары ... (кемпірқосақтың түстерін жалғастырып айтқызыңыз);

в) қуыршақ, мәшине, доп, қуыршақ,


  1. Ұйымдастыру кезеңі

  2. Бір, екі, үш 
    Сынып іші тып-тыныш 
    Жалқаулықты тастаймыз 
    «Математика» сабағын бастаймыз. 


  1. Сен: сандар қатарындағы заңдылықтарды анықтап үйренесің


Алдыңғы білімді еске түсіру


  • 8 – дің жартысы - 12 – нің жартысы –

  • 14- тің жартысы – 24 – тің жартысы –

  • 10 – ның жартысы – 100 –дің жартысы –


5.

  1. - бұл ... жартысы

  1. бұл ... жартысы

10 – бұл ... жартысы

50 – бұл ... жартысы


6. Оқулықпен жұмыс

  • Заңдылық дегеніміз — кез келген заттардың немесе сандардың белгілі бір ретпен орналасу ережесі.


Заңдылықты анықта . Дәлелде

  • 1 , 3 , 5 , ...

  • 2, 4 , 6 , ...

  • 10, 20 , 30 , ...

  • 5, 10 , 15 ,

  • 20, 18, 16 ,

7.

Есепті шығар

  • Бұтада 26 торғай отырды. Торғайлардың жартысы ұшып кетті. Неше торғай қалды?

Үш ағайынды

Арман, Аян, Абзал ағайынды үшеуі әртүрлі класта оқиды.Абзал арманнан, ал Аян 
Абзалдан кіші емес. Бұл үйдің үлкені ортаншысы,кішісі кім? 

  • (Ең үлкені Аян,ең кішісі Арман, ортаншысы Абзал.) 


  • Үш асқабақ, бес сәбіз,

  • Жеті қызылша, төрт картоп,

  • Бес қызанақ, алты пияз,

  • Нешеу болды барлығы?


  • Екі қасқыр, сегіз қоян,

  • Жеті қораз, тоғыз жылан,

  • Екі бұғы, сегіз түлкі,

  • Нешеу болды барлығы?


Оқулықпен жұмыс. 111- бет «Орындап көр»

Орындап көр. Заңдылықты сақтай отырып ала-шаны бояу үшін оқушыларды жұпқа бөліп, осын-дай қағаздан жасалған алашаны таратып беріңіз. Жұптағы оқушылар алашадағы заңдылықты анықтап алады. Сурет бойынша оқушы алашаның ортасы-нан бастап боялғанын байқап, екі жаққа қарай бояу керектігін анықтайды. Тапсырманы бірден орындау қиындық туғызса, оны талдатыңыз. Боялған ала-шадағы заңдылықты сандармен жазғызыңыз. Топ-пен тексертіңіз. Алашаларды тақтаға ілгізіп, оларды үзілісте көруді ұсыныңыз.


Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру


Қосымша тапсырмалар




Бағалау

Оқушылар сабақтың соңында:

берілген заңдылықтарды анықтап, оларды жал-ғастыруды меңгереді.

Оқушылардың тақырыпты қаншалықты түсінгенін білу үшін мынадай сұрақ беріп, жауаптарын тыңдаңыз:

Заңдылық деген не?

Заңдылықты көрсетуге мысалдар келтір.

1, 2, 3, 1, 2, 3 ... түріндегі мысал заңдылық па? Оқушылармен жұмыс дәптеріндегі “Жетістік

баспалдағымен” өзін-өзі бағалау жұмысын өткізіңіз.

Кері байланыс

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!