Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ.Бос уақытты тиімді пайдалану 5-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5-бөлім: Бос уақыт және хобби |
Мектеп: №4 Х.Досмұхамедов атындағы жалпы орта мектеп |
|||||||||
Күні:.2017 жыл |
Мұғалімнің аты-жөні: Алибаева Ақмарал Апсаттарқызы |
|||||||||
Сынып: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Бос уақытты тиімді пайдалану |
|||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру. диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. О6.Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу. |
|||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды: Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты монологтағы көтерілген мәселені анықтайды, оқылым стратегияларын қолданып, мәтін жалпы мазмұнын әңгімелеп, нақты ақпараттарды ажыратады. |
|||||||||
Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды : Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты монологтағы көтерілген мәселені түсіндіреді, оқылым стратегияларын қолданып, мәтіннің жалпы мазмұнымен байланыстырып , нақты ақпаратты талқылайды. |
||||||||||
Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды: Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты монологтердегі көтерілген мәселені диалогке даярлықсыз қатысып, өз пікірлерін дәлелдейді, оқылым стратегияларын қолданып, жалпы мазмұнын пайдаланып, нақты ақпаратты түсіндіреді. |
||||||||||
Оқу дағдыларының деңгейлері |
Білу және түсіну, қолдану |
|||||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||
Тілдік мақсаттар |
Диалог/жазылымға арнналған қажетті сөз тіркестері: уақытты басқару, жоспар құру, уақыттың жаулары, тиімді пайдалану, уақытты қадірлеу. ұрланған уақыт, баға жетпес құндылық, уақыт шығындамау, уақыт бірліктері, уақыт мәселесі, |
|||||||||
Сабақта қамтылатын құндылықтар |
Уақыттың қадірін бағалай отырып, өзгелердің мәдениетіне және көзқарасына құрметпен қарау. |
|||||||||
Пәнаралық байланыс |
Тарих, әдебиет. |
|||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Иентербелсенді таныстырылым, бейнематериал. |
|||||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
«Уақыт» тақырыбын тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы болжаған. |
|||||||||
Жоспар |
||||||||||
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
||||||||
Сабақтың басы 2 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Мадақтама» Оқушылар бір-біріне бір сөйлеммен мадақтама айтады. «Мозаика» әдісі арқылы 3 топқа топқа бөлінеді.
Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру |
Суреттер |
||||||||
Сабақтың ортасы 2 мин 2 мин 4 мин 6 мин 6 мин 2 мин 2 мин 4 мин 8 мин 5 мин |
Тыңдалым алды тапсырма С.Ж «Ой қозғау» әдісі Мақал-мәтелдердің мәнін ашып, тақырыпты анықтайды.
Б. «Бағдаршам» Тыңдалым тапсырмасы С.Ж. https://youtu.be/cmod1kXnV0k Асыл арнадан «Уақыт » тақырыбында бейнематериал көрсетіледі. Тыңдалым барысында тірек сөздерді жазып алады. Тыңдалымнан кейінгі тапсырма Т.Ж. 1-тапсырма «Тыңдап отырған үштік» әдісі Оқушылар топта үшеуден отырады. Әр оқушы шешен, тілші және хатшы рөлін атқарады. Шешен монологтағы көтерілген мәселе тірек сөздерді пайдаланып пікірін білдіреді. Тілші көмектесіп айтып отырады және түсініктеме беруді сұрайды. Хатшы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытындылап, монологтағы көтерілген мәселені анықтайды. Б. »Басбармақ» 2-тапсырма Ж. «Білім биржасы» оқыта үйрету ойыны. Сараланған тапсырма Бейнематериал бойынша блум жүйесіне негізделген әртүрлі деңгейдегі сұрақтарды әрбір оқушы өз мүмкіндіктері мен қабілеттеріне қарай тапсырма беріледі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, мәселені түсіндіреді. «Акционер –оқушы» жауабының толықтығына қарай әртүрлі түстегі акциялар алады. Толық емес жауап – сары түс. Дұрыс, бірақ кеңінен ашылмаған жауап – қызыл түс Кеңінен ашылған жауап – жасыл түс.
Дескриптор: - Сұрақтарға жауап беріп, мәселені түсіндіреді. Б. «Басбармақ» Т.Ж 3-тапсырма «Алты ойлау қалпағы» белсенді әдіс. Оқушылар диалогке даярлықсыз қатысып өз пікірлерін дәлелдейді. Ақ қалпақ: ақпарат. Ақ түс таза қағаз беті сияқты алалықсыз және объективті. Фактілер, ақпарат, сұрақтар негіз болады. Қызыл қалпақ: эмоция, сезім. Қызыл түс ашулы, шиеленісті білдіреді. Қызыл қалпақта адамды эмоциялар, сезу, сезімдер билейді. Сары қалпақ: жетістік, позитив. Сары қалпақтағы адам оптимизмга толы, ол артықшылықтарды іздестіреді. Жасыл қалпақ: шығармашылық ой. Жаңа идеялар туындап, шығармашылық бастауын алады. Көк қалпақ: қорытынды сараптама. Аспан түсі. Ол ұйымдастыру және басқарумен байланысты. Неге қол жеткіздік? Болашақта не істеу керек? Қара қалпақ: кемшілік, негатив.Қара түс қараңғылық, қаһарлық, бір сөзбен айтқанда – суық. Қандай қателер бар? Кемшіліктер қандай? Дескриптор:
Қ.Б. «Екі жұлдыз, бір тілек» Оқылым алды тапсырма: «Миға шабуыл» әдісі. Мақал-мәтелдерді оқушылар мағынасын тарқатып айтады. 1.Өмір – мұхит, уақыт — толқын. (Абай) 2. Әркім өз уақытын еңбегінің көлемімен өлшегені ең дұрыс жол. (В.Г. Белинский.) 3. Уақытты босқа жіберіп алудан артық өкініш жоқ. (Гете). Оқылым барысы: Топтарға А,Б,С деңгейдегі тапсырмалар беріледі. Оқушылар маңызды ақпараттың астын сызып, қажет емес бөліктерінен ажыратады. Cараланған тапсырма: А деңгей: Уақыт деген – біздің өміріміз Б деңгей:Бүгінде іскерлер әлемін басқаратын - ұлы мәртебелі уақыт С деңгей: Уақыт адамзатпен санаспайды, уақытпен санасқан адаспайды. Дескриптор: - Тақырыпқа қатысты маңызды ақпараттың астын сызып, қажет емес бөліктерінен ажыратады. Оқылымнан кейінгі тапсырма: 4-тапсырма Ж. Т.Ж. «Шеңбер бойымен әңгімелеу» әдіісі. Оқушылар маңызды ақпараттарды қатыстыра отырып, сағат тілінің бағытымен мәтіннің жалпы мазмұнын әңгімелейді, нақты ақпараттарды ажыратады. Б. «Басбармақ» 5-тапсырма Т.Ж. Сараланған тапсырмалар 1-топ. «Пирамида» әдісі «Уақыт деген – біздің өміріміз» тақырыбын топ мүшелері қосымша ақпаратты плакаттың өз жағына, негізгі ақпаратты ортасына жазып, талқылайды.
2-топ: «Жылқы сұлбасы» стратегиясы. «Бүгінде іскерлер әлемін басқаратын - ұлы мәртебелі уақыт» тақырыбы 1 . Жылқының 4 аяғына мәтіндегі негізгі тірек сөздерді жазыңыз. 2. Жылқының басына мәтіндегі маңызды ақпаратты қысқаша жазыңыз. 3. Жылқының ішкі құрылысына мәтіндегі қосымша ақпаратты жазыңыз. 4. Жылқының құйрығына мәтін бойынша қорытынды жазыңыз. 3-топ: «Fila» кестесі «Уақыт адамзатпен санаспайды, уақытпен санасқан адаспайды»
|