Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлім: Жай бөлшектерге амалдар қолдану |
Мектеп: ОМ №6 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Макишева М.К. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: Жай бөлшектер мен аралас сандарды салыстыру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.2.16жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Жай бөлшектер мен аралас сандарды салыстыруды біледі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критериі |
Аралас сандардың түрін ажыратады; Бөлшектерді қысқартуды және оларды ортақ бөлімге келтіруді біледі Бөлімдері бірдей бөлшектерді салыстыруды біледі Алымдары бірдей бөлшектерді салыстыруды біледі Бөлімдері де, алымдары да әр түрлі бөлшектерді салыстыруды біледі Аралас сандарды салыстыруды біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушы:
Аралас сандарды қосып, азайту үшін бөлшек бөліктерінің ең кіші ортақ бөлімге келтіру керектігін түсінеді. Аралас сандардың бөлшек бөліктерінің ең кіші ортақ бөлімін табуды біледі. Пәнге тән лексика мен терминология: Бөлшек – дробь - fraction Жай бөлшек – обыкновенная дробь – common fraction Алымы – числитель - numerator Бөлімі – знаменатель – denominator Бұрыс бөлшек – неправильная дробь – improper fraction Дұрыс бөлшек – правильная дробь - proper fraction Бөлшектің бүтін бөлігі – целая часть дроби - the integer part of the fraction Аралас сан – смешанное число - mixed number Ортақ бөлім – общий знаменатель - common denominator Қосу – сложение - addition Азайту – вычитание - subtraction Дробьбольше … – бөлшек үлкен .... – fraction is more than …. Дробьменьше … – бөлшек кіші .... – fraction is less than …. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Аралас сан дегеніміз - ... Бұл есептегі .... аралас сан, себебі, ... ... аралас санды қосу үшін, ... деп ойлаймын ... аралас санды азайту үшін, .... деп ойлаймын ... ең кіші ортақ бөлімге келтіреміз және ... Бқл аралас санның бүтін бөлігін ... |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Осы сабақта балалардың бойына сіңіруге арналған кіріктірілген оқу бағдарламасындағы құндылықтар мен ұлттық, жалпы адамзаттық құндылықтарды көрсетіңіз. Құндылықтарды дарыту … арқылы/көмегімен жүзеге асады (іс-әрекетті және/немесе тақырып мазмұнын сипаттау). |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа тақырыпты меңгеру сабағы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Тілдік қатынастар бойынша, орыс тілі және ағылшын тілі Сергіту сәтін қолдануда өзін-өзі тану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта, презентация |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Жай бөлшектерді қосу және азайту |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(2 мин)
(4 мин)
(5 мин)
(15 мин)
(10 мин)
Бағалау (2 мин)
(5 мин)
(2 мин)
|
Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Бүгінгі сабақ мақсатын жариялау. Күтілетін нәтижемен таныстыру. Оқушыларға бағалау парақшаларын тарату. Өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында «Миға шабуыл» стратегиясы арқылы байланысы арқылы шолу сұрақтары қойылады:
Үйге берілген тапсырма тексеріледі: мұғалім интербелсенді тақтада есептердің шығарылу жолдары мен жауаптарын көрсетеді, ал оқушылар өз есептерін сол жауаптармен сәйкестендіреді. Сабақ мақсаттарын оқушыларға хабарлау. Пәнге тән лексика мен терминология: Бөлшек – дробь - fraction Жай бөлшек – обыкновенная дробь – common fraction Алымы – числитель - numerator Бөлімі – знаменатель – denominator Бұрыс бөлшек – неправильная дробь – improper fraction Дұрыс бөлшек – правильная дробь - proper fraction Бөлшектің бүтін бөлігі – целая часть дроби - the integer part of the fraction Аралас сан – смешанное число - mixed number Ортақ бөлім – общий знаменатель - common denominator Қосу – сложение - addition Азайту – вычитание - subtraction Дробьбольше … – бөлшек үлкен .... – fraction is more than …. Дробьменьше … – бөлшек кіші .... – fraction is less than ….
Анықтама. Егер, жай
бөлшек
Бұрыс бөлшекті аралас санға
келтіру үшін, алымындағы санды бөліміндегі
санға бөліп, бүтін бөлігін ажыратып, Топпен жұмыс.4-ке саналу арқылы оқушылар 4 топқа бөлінеді. «Галерея» стратегиясы бойынша, әр топ мұғалімнің дайындап берген материалы бойынша өз постерлерін рәсімдейді. Тақырыптары бірдей топтар қосылып, жұмыстарының дұрыстығын талдайды. Әр топтан бір оқушы тақтаға шығып, басқа топтарға түсіндіреді, қалған топтардан сұрақтар болса жауап береді. І және III топ. Бөлімдері бірдей бөлшектерді салыстыру. №1. Мысал. Алдарыңызда жатқан карточкаларды қолданып, салыстыруларды орындаңыз.
№2. Мысал.
Бөлімдері бірдей бөлшектерді салыстыру туралы қандай ережелер қорытындылай аласыздар? Қайсысының алымы үлкен болса, сол бөлшек үлкен. ІІ топ. Алымдары бірдей бөлшектерді салыстыру. №1. Мысал. Алдарыңызда жатқан карточкаларды қолданып, салыстыруларды орындаңыз.
№2. Мысал.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Макишева Маржан КамитовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ:Жай бөлшектер мен аралас сандарды салыстыру .5 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ:Жай бөлшектер мен аралас сандарды салыстыру .5 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында «Миға шабуыл» стратегиясы арқылы байланысы арқылы шолу сұрақтары қойылады:
Жай бөлшек дегеніміз не?
Бөлшектің алымы дегеніміз не?
Бөлшектің бөлімі дегеніміз не?
Жай бөлшектерді қалай азайтамыз?
Жай бөлшектерді қалай қосамыз?
Ең кіші ортақ бөлім дегеніміз не?
Бұрыс бөлшек дегеніміз не?
Дұрыс бөлшек дегеніміз не?
Үйге берілген тапсырма тексеріледі: мұғалім интербелсенді тақтада есептердің шығарылу жолдары мен жауаптарын көрсетеді, ал оқушылар өз есептерін сол жауаптармен сәйкестендіреді.
Сабақ мақсаттарын оқушыларға хабарлау.
Пәнге тән лексика мен терминология:
Бөлшек – дробь - fraction
Жай бөлшек – обыкновенная дробь – common fraction
Алымы – числитель - numerator
Бөлімі – знаменатель – denominator
Бұрыс бөлшек – неправильная дробь – improper fraction
Дұрыс бөлшек – правильная дробь - proper fraction
Бөлшектің бүтін бөлігі – целая часть дроби - the integer part of the fraction
Аралас сан – смешанное число - mixed number
Ортақ бөлім
Материалдың қысқаша нұсқасы Қысқа мерзімді сабақ жоспары
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||



















