Материалдар / Ашық сабақ:Жай бөлшектер мен аралас сандарды салыстыру .5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ:Жай бөлшектер мен аралас сандарды салыстыру .5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында «Миға шабуыл» стратегиясы арқылы байланысы арқылы шолу сұрақтары қойылады: Жай бөлшек дегеніміз не? Бөлшектің алымы дегеніміз не? Бөлшектің бөлімі дегеніміз не? Жай бөлшектерді қалай азайтамыз? Жай бөлшектерді қалай қосамыз? Ең кіші ортақ бөлім дегеніміз не? Бұрыс бөлшек дегеніміз не? Дұрыс бөлшек дегеніміз не? Үйге берілген тапсырма тексеріледі: мұғалім интербелсенді тақтада есептердің шығарылу жолдары мен жауаптарын көрсетеді, ал оқушылар өз есептерін сол жауаптармен сәйкестендіреді. Сабақ мақсаттарын оқушыларға хабарлау. Пәнге тән лексика мен терминология: Бөлшек – дробь - fraction Жай бөлшек – обыкновенная дробь – common fraction Алымы – числитель - numerator Бөлімі – знаменатель – denominator Бұрыс бөлшек – неправильная дробь – improper fraction Дұрыс бөлшек – правильная дробь - proper fraction Бөлшектің бүтін бөлігі – целая часть дроби - the integer part of the fraction Аралас сан – смешанное число - mixed number Ортақ бөлім
Авторы:
07 Қараша 2023
249
4 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары



Бөлім: Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Мектеп: ОМ №6

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Макишева М.К.

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы: Жай бөлшектер мен аралас сандарды салыстыру

Осы сабақта қол жеткізілетін

оқу мақсаттары (оқу

бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.16жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру;

Сабақ мақсаты

Жай бөлшектер мен аралас сандарды салыстыруды біледі

Бағалау критериі

Аралас сандардың түрін ажыратады;

Бөлшектерді қысқартуды және оларды ортақ бөлімге келтіруді біледі

Бөлімдері бірдей бөлшектерді салыстыруды біледі

Алымдары бірдей бөлшектерді салыстыруды біледі

Бөлімдері де, алымдары да әр түрлі бөлшектерді салыстыруды біледі

Аралас сандарды салыстыруды біледі.

Тілдік мақсаттар

Оқушы: екендігін түсінеді.

Аралас сандарды қосып, азайту үшін бөлшек бөліктерінің ең кіші ортақ бөлімге келтіру керектігін түсінеді.

Аралас сандардың бөлшек бөліктерінің ең кіші ортақ бөлімін табуды біледі.


Пәнге тән лексика мен терминология:

Бөлшек – дробь - fraction

Жай бөлшек – обыкновенная дробь – common fraction

Алымы – числитель - numerator

Бөлімі – знаменатель – denominator

Бұрыс бөлшек – неправильная дробь – improper fraction

Дұрыс бөлшек – правильная дробь - proper fraction

Бөлшектің бүтін бөлігі – целая часть дроби - the integer part of the fraction

Аралас сан – смешанное число - mixed number

Ортақ бөлім – общий знаменатель - common denominator

Қосу – сложение - addition

Азайту – вычитание - subtraction

Дробьбольше – бөлшек үлкен .... – fraction is more than ….

Дробьменьше – бөлшек кіші .... – fraction is less than ….


Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Аралас сан дегеніміз - ...

Бұл есептегі .... аралас сан, себебі, ...

... аралас санды қосу үшін, ... деп ойлаймын

... аралас санды азайту үшін, .... деп ойлаймын

... ең кіші ортақ бөлімге келтіреміз және ...

Бқл аралас санның бүтін бөлігін ...

Құндылықтарды дарыту




Осы сабақта балалардың бойына сіңіруге арналған кіріктірілген оқу бағдарламасындағы құндылықтар мен ұлттық, жалпы адамзаттық құндылықтарды көрсетіңіз.

Құндылықтарды дарыту … арқылы/көмегімен жүзеге асады (іс-әрекетті және/немесе тақырып мазмұнын сипаттау).

Сабақтың түрі

Жаңа тақырыпты меңгеру сабағы

Пәнаралық байланыстар

Тілдік қатынастар бойынша, орыс тілі және ағылшын тілі

Сергіту сәтін қолдануда өзін-өзі тану

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта, презентация

Бастапқы білім

Жай бөлшектерді қосу және азайту



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

  1. Ұйымдастыру кезеңі

(2 мин)


  1. Білім жаңарту

(4 мин)









  1. Үй жұмысын тексеру

(5 мин)


  1. Жаңа тақырып

(15 мин)































































































  1. Білімді шоғырландыру

(10 мин)





















































  1. Сабақты қорытындылау

Бағалау

(2 мин)





  1. Формативтік бағалау

(5 мин)





















  1. Рефлексия

(2 мин)








  1. Үй жұмысы




Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Бүгінгі сабақ мақсатын жариялау. Күтілетін нәтижемен таныстыру. Оқушыларға бағалау парақшаларын тарату.



Өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында «Миға шабуыл» стратегиясы арқылы байланысы арқылы шолу сұрақтары қойылады:

  • Жай бөлшек дегеніміз не?

  • Бөлшектің алымы дегеніміз не?

  • Бөлшектің бөлімі дегеніміз не?

  • Жай бөлшектерді қалай азайтамыз?

  • Жай бөлшектерді қалай қосамыз?

  • Ең кіші ортақ бөлім дегеніміз не?

  • Бұрыс бөлшек дегеніміз не?

  • Дұрыс бөлшек дегеніміз не?


Үйге берілген тапсырма тексеріледі: мұғалім интербелсенді тақтада есептердің шығарылу жолдары мен жауаптарын көрсетеді, ал оқушылар өз есептерін сол жауаптармен сәйкестендіреді.



Сабақ мақсаттарын оқушыларға хабарлау.

Пәнге тән лексика мен терминология:

Бөлшек – дробь - fraction

Жай бөлшек – обыкновенная дробь – common fraction

Алымы – числитель - numerator

Бөлімі – знаменатель – denominator

Бұрыс бөлшек – неправильная дробь – improper fraction

Дұрыс бөлшек – правильная дробь - proper fraction

Бөлшектің бүтін бөлігі – целая часть дроби - the integer part of the fraction

Аралас сан – смешанное число - mixed number

Ортақ бөлім – общий знаменатель - common denominator

Қосу – сложение - addition

Азайту – вычитание - subtraction

Дробьбольше – бөлшек үлкен .... – fraction is more than ….

Дробьменьше – бөлшек кіші .... – fraction is less than ….


Анықтама. Егер, жай бөлшек түрінде жазылса, онда бұл бөлшекті аралас сан деп атайды, мұндағы: a – бөлшектің бүтін бөлігі, b – бөлшектің алымы, c – бөлшектің алымы.

Бұрыс бөлшекті аралас санға келтіру үшін, алымындағы санды бөліміндегі санға бөліп, бүтін бөлігін ажыратып, түрде жазамыз.

Топпен жұмыс.4-ке саналу арқылы оқушылар 4 топқа бөлінеді.

«Галерея» стратегиясы бойынша, әр топ мұғалімнің дайындап берген материалы бойынша өз постерлерін рәсімдейді. Тақырыптары бірдей топтар қосылып, жұмыстарының дұрыстығын талдайды. Әр топтан бір оқушы тақтаға шығып, басқа топтарға түсіндіреді, қалған топтардан сұрақтар болса жауап береді.


І және III топ. Бөлімдері бірдей бөлшектерді салыстыру.

1. Мысал.

Алдарыңызда жатқан карточкаларды қолданып, салыстыруларды орындаңыз.

Shape1








2. Мысал.


















Бөлімдері бірдей бөлшектерді салыстыру туралы қандай ережелер қорытындылай аласыздар?

Қайсысының алымы үлкен болса, сол бөлшек үлкен.



ІІ топ. Алымдары бірдей бөлшектерді салыстыру.

1. Мысал. Алдарыңызда жатқан карточкаларды қолданып, салыстыруларды орындаңыз.




2. Мысал.

Shape2



Материалды жүктеу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!