Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ,Лессон стади сабақ жоспары; А.Алтайдың "Прописка" әңгімесіндегі кейіпкерлер табиғаты
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Күні: 18.04
Сыныбы: 6 «В»
Пәні: қазақ тілі
Пән мұғалімі: Шотыкова Ж.М.
Сабақтың тақырыбы (оқу бағдарламасы бойынша) |
4-бөлім: Тәуелсіздік-қасиет тұнған ұлы ұғым А.Алтайдың "Прописка" әңгімесіндегі кейіпкерлер табиғаты |
||||||
Зерттеу жұмысы- ның тақырыбы |
Айтылым дағдысы арқылы оқушылардың шығармашылығын қалай жетілдіруге болады? |
||||||
Оқумақсаттары (оқу бағдарлмасы бойынша) |
6.2.4.1- әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу. |
||||||
Зерттеу жұмысы- ның мақсаты |
А үшін: Әңгіменің мазмұнымен таныс. Кейіпкерлерін атап,шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме бере алу. Топтық жұмысты бірлесе орындау. В үшін: Кейіпкерлер бейнесін сипаттай алу.Өзіндік пікір де айта алу. С үшін: әңгімедегі табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жаза алу. Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алу. Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алу. |
||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||
Сабақ кезеңдері |
Сабақ барысы |
Тапсырмалар |
Жұм ыс түрле рі |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау түрлері |
Ресурстар |
Сабақтың басы |
Жағымды атмосфера арқылы сабаққа кіріспе жасау 2минут Ұйымдастыру «Сәйкестендіру» 2 минут |
Тәуелсіздік туралы өлең тыңдау
«Сәйкестендіру» әдісі арқылы тақырып бойынша игерген білімді еске түсіру үшін композициялық талдауды сәйкестендіру |
ұжымдық ұжымдық |
Әннің бүгінгі сабаққа қандай қатысы бар екенін сұрайды. оқушыларды сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады,топтың спикерлерін тағайындайды,бағалау парағын,бағалау критерийлерімен таныстырады. Оқушылардың жауаптарын тексеріп,кері байланыс беріп отырады |
Оқушылар әннің әңгімеде көтерілген мәселеге қатысы бар екені жайлы өз пікірлерін айтады. сабақтың тақырыбы, мақсатымен танысады, спикерлерін анықтап, бағалау критерйлерімен танысады. Дескриптор: Шығарманың композициясына сай оқиғаларды сәйкестендіреді А оқушы: Сыныптастарының жауабы қалай болатынын күтеді. В оқушы: Сыныптастарының жауабына қарайлай отырып,өз нұсқасын айтады,дұрыс жауап беруге талпынады С оқушы: Дұрыс жауапты қиындықсыз табады. |
Қошемет көрсету,мадақтау Мадақтау |
https://www.youtube.com/watch?v=01pusLd_xsM Интерактив тақта, сәйкестендіру тесті |
Сабақтың ортасы |
Топтық тапсырма орындау |
1-тапсырма Үзінділердегі қарамен жазылған сөздерден көркемдегіш құралдарды ажырату(эпитет,теңеу,кейіптеу)2-тапсырма Шығармадағы кейіпкер бейнесін сипаттап жазу 1,2-топ Архатты сипаттап жазу 3,4-топ Жас келіншек бейнесін сипаттап жазу. 3-тапсырма Топбасшылар мен спикерлерге арналған тапсырма |
Топтық жұмыс |
Мұғалім топтарды тапсырманың дескрипторларымен таныстырады. Тапсырмаларды тарқатып береді.Орындау алгоритмін түсіндіреді. Оқушылардың жауаптарын тексеріп,кері байланыс беріп отырады |
1-тапсырмаДескриптор: Үзіндідегі көркемдегіш құралдарды(теңеу,эпитет,кейіптеу) ажыратады.Күн ұзарған, түн қысқарған көкектің кәрі қыздай қылтың-сылтың басы. Өскеменнен түсте шыққан автобус Ұлан арқылы Самарға тікелей асып, Ертіс түсіп, Күршімнен бір-ақ шығуға бел байлаған. Көкек келсе де наурыз жылымығының қайырма қызыл шұнағы қала ішін дірдек қақтырып, Ұлан асуына қарай созылған ұзақ жол беті сиыр жалағандай. Жып-жылмағай көк мұз. Кәрі өзен үстінде аяз күшті болушы еді, бүгін бірақ қалың қар мен көк мұзды астынан солқылдата ерітетін өлкек соғып тұр екен. Әлі түсе қоймаған мұз үстінен қызыл су жүріп, жылым пайда болып, жарық ай сәулесі мен көтерілген селдір бу арық малдың шарбысындай жұп-жұқа перде тұтыпты. Тыста суырып соққан жел қаңтардың аяғында қағынған бурадай бұрқырап, көлікті жүргізбеуге айналған. Наурызда ғана жауған қалың күпсекті көтеріп, борап жауған жылбысқамен араласқан аласапыран аруақтанып-ақ алғандай. Қойша қамалып, тырнаша жұлынған, көк мұз алаңда жер жастанған қай жайсаң қыз-жігіттен жаның артық?! Кейіпкер бейнесін сипаттауда көркемдеуіш құралдарды түрін анықта
А оқушы: 1.Сұрақтарға жауабын іздеуге талпынады; 2.Достарының жауабын мұқият тыңдайды В оқушы: Үздік оқушылардың пікіріне сүйене отырып дұрыс жауабын табуға талпынады. С оқушы: Топта талқылай отырып, дұрыс жауапты табады; Сенімсіздік танытып отырған достарына ережелер арқылы дәлелдейді. 2-тапсырма 1,2-топ дескриптор: Кілт сөздерді және оқиға желісін байланыстыра отырып кейіпкер бейнесін сипаттап жазады. 1,2-топ Архатты сипаттап жазу Бірбеткей, бұйра шашты,батыл, қызба, адал, дөгелек жүзді, қыр мұрын,арманшыл,бойшаңдау,жайдары мінезді. *желтоқсан оқиғасы * Алматы *прописка *боран. 3,4-топ Жас келіншек бейнесін сипаттап жазу. Жолаушылар арасында нәресте құшақтаған жас келіншек қыңқылдаған сәбиін уатумен әлек. Келісті жүзді жас келіншектің нәрестесі қыңқылдады. Шамасы екі-үш айлық қана. Дауысы бәсең. Сапар әлдеқандай болады дегендей, келіншек кішкентайының жаялығын ауыстырып, шырылдағанына қарамастан құрғақтап алды. Сәбидің дауысы жуан естілді, соған қарағанда, ұл секілді. Келіншек іштегілердің ұры көзінен қысылып-қымтырылып баласын емізді. Жас балалы әйел жылаған сәбиін емізіп алуға жолаушылардың орын-орындарына түгел жайғасуын күтті... 3,4-топ дескриптор : Білім алушы шығармадағы үзіндіге қарап отырып, кейіпкер бейнесін сипаттап жазады; А оқушы: Берілген кілт сөздермен танысады және өзара байланыстыруға талпынады В оқушы: Кілт сөздерді байланыстырып, кейіпкерге сипаттама жасауда өз пікірін айтып ортаға салады. С оқушы: Топтағы оқушылардың пікірін тыңдай отырып, өзіндік нұсқасын айтып,сипаттама жазады. 3-тапсырма Дескриптор: Мәтін бойынша негізгі мәселені автор тұспалдап беру себебін анықтайды. Төменде берілген тұжырымдарды таңдау, таңдау себебін түсіндіреді. Мәтін А.Алтайдың «Прописка» атты әңгімесінің тақырыбы да желтоқсан. Урбанизация қалаға қуған қазақ ұлтының наласы мен шері, пропискаға отырудың соры. Қала қазақты қабылдағысы жоқ. Әңгіме жолға шыққан Арқат есімді жігіттің бір сәт басынан кешкен драмасына құрылған. Алайда бұл жеке бастың қайғысы емес, бүкіл қазақ қоғамының басына түскен ауырпалықты таңбалайды. Алтайда көктем келсе де, бораны басылмай тұрғаны – ол да – тұспал. «Бұландай жігіттер» деп автор тегін айтып отырған жоқ. Махамбетте «Бұландай ерді кескен күн» деген өлең жолдары бар. Үш жігіт – желтоқсан құрбандары. Сол боздақтарды тұспалдайды. Архат қалаға пропискаға отыру үшін төрт ай қаңғиды.Қала қазақ баласына өгей шешеден бетер. Абайша айтқанда, бір қайғы мың қайғыны қозғайды. Ол – қазақ қоғамындағы шындық. Төменде берілген тұжырымдарды таңдау, таңдау себебіңді түсіндір.
С оқушы: Мәтін бойынша тұжырым жасап, шығармада көтерілген мәселені өмірмен байланыстыра түйін жасайды. |
|
Оқулық, Әңгімеден үзінді |
Сабақтың соңы 5 мин |
Бағалау Үйге тапсырма
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |