Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Күні: 18.04

    Сыныбы: 6 «В»

    Пәні: қазақ тілі

    Пән мұғалімі: Шотыкова Ж.М.


    Сабақтың тақырыбы (оқу бағдарламасы бойынша)

    4-бөлім: Тәуелсіздік-қасиет тұнған ұлы ұғым

    А.Алтайдың "Прописка" әңгімесіндегі кейіпкерлер табиғаты

    Зерттеу жұмысы-

    ның тақырыбы


    Айтылым дағдысы арқылы оқушылардың шығармашылығын қалай жетілдіруге болады?

    Оқумақсаттары (оқу бағдарлмасы бойынша)

    6.2.4.1- әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

    Зерттеу жұмысы-

    ның мақсаты

    А үшін: Әңгіменің мазмұнымен таныс. Кейіпкерлерін атап,шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме бере алу. Топтық жұмысты бірлесе орындау.

    В үшін: Кейіпкерлер бейнесін сипаттай алу.Өзіндік пікір де айта алу.

    С үшін: әңгімедегі табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жаза алу. Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алу.

    Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алу.

    Бағалау критерийлері

    • Шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме бере алады

    • Кейіпкерлер бейнесін сипаттай алады.

    • Шығармада көтерілген мәселе бойынша өзіндік түйін жасай алады.

    • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

    • Әңгімедегі табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жаза алады

    Сабақ кезеңдері

    Сабақ барысы

    Тапсырмалар

    Жұм

    ыс түрле

    рі

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы










    Жағымды атмосфера арқылы сабаққа кіріспе жасау

    2минут










    Ұйымдастыру








    «Сәйкестендіру» 2 минут


    Тәуелсіздік туралы өлең тыңдау
















    «Сәйкестендіру» әдісі арқылы тақырып бойынша игерген білімді еске түсіру үшін композициялық талдауды сәйкестендіру

    ұжымдық





















    ұжымдық



    Әннің бүгінгі сабаққа қандай қатысы бар екенін сұрайды.







    оқушыларды сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады,топтың спикерлерін тағайындайды,бағалау парағын,бағалау критерийлерімен таныстырады.




    Оқушылардың жауаптарын тексеріп,кері байланыс беріп отырады



    Оқушылар әннің әңгімеде көтерілген мәселеге қатысы бар екені жайлы өз пікірлерін айтады.







    сабақтың тақырыбы, мақсатымен танысады, спикерлерін анықтап, бағалау критерйлерімен танысады.



    Дескриптор:

    Шығарманың композициясына сай оқиғаларды сәйкестендіреді





    А оқушы:

    Сыныптастарының жауабы қалай болатынын күтеді.

    В оқушы: Сыныптастарының жауабына қарайлай отырып,өз нұсқасын айтады,дұрыс жауап беруге талпынады

    С оқушы: Дұрыс жауапты қиындықсыз табады.

    Қошемет көрсету,мадақтау



















    Мадақтау

    https://www.youtube.com/watch?v=01pusLd_xsM















    Интерактив тақта, сәйкестендіру тесті

    Сабақтың ортасы


    Топтық тапсырма орындау









    1-тапсырма Үзінділердегі қарамен жазылған сөздерден көркемдегіш құралдарды ажырату(эпитет,теңеу,кейіптеу)









    2-тапсырма Шығармадағы кейіпкер бейнесін сипаттап жазу

    1,2-топ Архатты сипаттап жазу

    3,4-топ Жас келіншек бейнесін сипаттап жазу.











    3-тапсырма

    Топбасшылар мен спикерлерге арналған тапсырма


    Топтық жұмыс

    Мұғалім топтарды тапсырманың дескрипторларымен таныстырады. Тапсырмаларды тарқатып береді.Орындау алгоритмін түсіндіреді.



    Оқушылардың жауаптарын тексеріп,кері байланыс беріп отырады




    1-тапсырма

    Дескриптор: Үзіндідегі көркемдегіш құралдарды(теңеу,эпитет,кейіптеу) ажыратады.

    Күн ұзарған, түн қысқарған көкектің кәрі қыздай қылтың-сылтың басы. Өскеменнен түсте шыққан автобус Ұлан арқылы Самарға тікелей асып, Ертіс түсіп, Күршімнен бір-ақ шығуға бел байлаған. Көкек келсе де наурыз жылымығының қайырма қызыл шұнағы қала ішін дірдек қақтырып, Ұлан асуына қарай созылған ұзақ жол беті сиыр жалағандай. Жып-жылмағай көк мұз.

    Кәрі өзен үстінде аяз күшті болушы еді, бүгін бірақ қалың қар мен көк мұзды астынан солқылдата ерітетін өлкек соғып тұр екен. Әлі түсе қоймаған мұз үстінен қызыл су жүріп, жылым пайда болып, жарық ай сәулесі мен көтерілген селдір бу арық малдың шарбысындай жұп-жұқа перде тұтыпты. Тыста суырып соққан жел қаңтардың аяғында қағынған бурадай бұрқырап, көлікті жүргізбеуге айналған. Наурызда ғана жауған қалың күпсекті көтеріп, борап жауған жылбысқамен араласқан аласапыран аруақтанып-ақ алғандай.

    Қойша қамалып, тырнаша жұлынған, көк мұз алаңда жер жастанған қай жайсаң қыз-жігіттен жаның артық?! Кейіпкер бейнесін сипаттауда көркемдеуіш құралдарды түрін анықта


    А оқушы:

    1.Сұрақтарға жауабын іздеуге талпынады;

    2.Достарының жауабын мұқият тыңдайды

    В оқушы: Үздік оқушылардың пікіріне сүйене отырып дұрыс жауабын табуға талпынады.


    С оқушы: Топта талқылай отырып, дұрыс жауапты табады;

    Сенімсіздік танытып отырған достарына ережелер арқылы дәлелдейді.

    2-тапсырма

    1,2-топ дескриптор: Кілт сөздерді және оқиға желісін байланыстыра отырып кейіпкер бейнесін сипаттап жазады.


    1,2-топ Архатты сипаттап жазу

    Бірбеткей, бұйра шашты,батыл, қызба, адал, дөгелек жүзді, қыр мұрын,арманшыл,бойшаңдау,жайдары мінезді.

    *желтоқсан оқиғасы

    * Алматы

    *прописка

    *боран.

    3,4-топ Жас келіншек бейнесін сипаттап жазу.


    Жолаушылар арасында нәресте құшақтаған жас келіншек қыңқылдаған сәбиін уатумен әлек.

    Келісті жүзді жас келіншектің нәрестесі қыңқылдады. Шамасы екі-үш айлық қана. Дауысы бәсең. Сапар әлдеқандай болады дегендей, келіншек кішкентайының жаялығын

    ауыстырып, шырылдағанына қарамастан құрғақтап алды. Сәбидің дауысы жуан естілді, соған қарағанда, ұл секілді. Келіншек іштегілердің ұры көзінен қысылып-қымтырылып баласын емізді.

    Жас балалы әйел жылаған сәбиін емізіп алуға жолаушылардың орын-орындарына түгел жайғасуын күтті...




    3,4-топ дескриптор : Білім алушы

    шығармадағы үзіндіге қарап отырып, кейіпкер бейнесін сипаттап жазады;


    А оқушы:

    Берілген кілт сөздермен танысады және өзара байланыстыруға талпынады

    В оқушы: Кілт сөздерді байланыстырып, кейіпкерге сипаттама жасауда өз пікірін айтып ортаға салады.

    С оқушы: Топтағы оқушылардың пікірін тыңдай отырып, өзіндік нұсқасын айтып,сипаттама жазады.


    3-тапсырма

    Дескриптор:

    Мәтін бойынша негізгі мәселені автор тұспалдап беру себебін анықтайды.

    Төменде берілген тұжырымдарды таңдау, таңдау себебін түсіндіреді.


    Мәтін

    А.Алтайдың «Прописка» атты әңгімесінің тақырыбы да желтоқсан. Урбанизация қалаға қуған қазақ ұлтының наласы мен шері, пропискаға отырудың соры. Қала қазақты қабылдағысы жоқ. Әңгіме жолға шыққан Арқат есімді жігіттің бір сәт басынан кешкен драмасына құрылған. Алайда бұл жеке бастың қайғысы емес, бүкіл қазақ қоғамының басына түскен ауырпалықты таңбалайды. Алтайда көктем келсе де, бораны басылмай тұрғаны – ол да – тұспал. «Бұландай жігіттер» деп автор тегін айтып отырған жоқ. Махамбетте «Бұландай ерді кескен күн» деген өлең жолдары бар. Үш жігіт – желтоқсан құрбандары. Сол боздақтарды тұспалдайды. Архат қалаға пропискаға отыру үшін төрт ай қаңғиды.Қала қазақ баласына өгей шешеден бетер. Абайша айтқанда, бір қайғы мың қайғыны қозғайды. Ол – қазақ қоғамындағы шындық.

    Төменде берілген тұжырымдарды таңдау, таңдау себебіңді түсіндір.

    • Билікке деген қарсылық

    • Оқырманға көтерілген мәселе бойынша өзіндік қорытынды жасату

    • Көтерілген мәселені ашық айтудан қорқақтау

    • Оқырманды осы мәселеге тұспалдау арқылы қызықтыру

    С оқушы: Мәтін бойынша тұжырым жасап, шығармада көтерілген мәселені өмірмен байланыстыра түйін жасайды.




    Оқулық,

    Әңгімеден үзінді

    Сабақтың соңы

    5 мин

    Бағалау










    Үйге тапсырма

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шотыкова Жанар Маратқызы
    13 Желтоқсан 2023
    476
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ,Лессон стади сабақ жоспары; А.Алтайдың "Прописка" әңгімесіндегі кейіпкерлер табиғаты

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ,Лессон стади сабақ жоспары; А.Алтайдың "Прописка" әңгімесіндегі кейіпкерлер табиғаты

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ,Лессон стади сабақ жоспары; А.Алтайдың "Прописка" әңгімесіндегі кейіпкерлер табиғаты 6-сынып
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Күні: 18.04

    Сыныбы: 6 «В»

    Пәні: қазақ тілі

    Пән мұғалімі: Шотыкова Ж.М.


    Сабақтың тақырыбы (оқу бағдарламасы бойынша)

    4-бөлім: Тәуелсіздік-қасиет тұнған ұлы ұғым

    А.Алтайдың "Прописка" әңгімесіндегі кейіпкерлер табиғаты

    Зерттеу жұмысы-

    ның тақырыбы


    Айтылым дағдысы арқылы оқушылардың шығармашылығын қалай жетілдіруге болады?

    Оқумақсаттары (оқу бағдарлмасы бойынша)

    6.2.4.1- әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу.

    Зерттеу жұмысы-

    ның мақсаты

    А үшін: Әңгіменің мазмұнымен таныс. Кейіпкерлерін атап,шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме бере алу. Топтық жұмысты бірлесе орындау.

    В үшін: Кейіпкерлер бейнесін сипаттай алу.Өзіндік пікір де айта алу.

    С үшін: әңгімедегі табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жаза алу. Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алу.

    Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алу.

    Бағалау критерийлері

    • Шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме бере алады

    • Кейіпкерлер бейнесін сипаттай алады.

    • Шығармада көтерілген мәселе бойынша өзіндік түйін жасай алады.

    • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

    • Әңгімедегі табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жаза алады

    Сабақ кезеңдері

    Сабақ барысы

    Тапсырмалар

    Жұм

    ыс түрле

    рі

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы










    Жағымды атмосфера арқылы сабаққа кіріспе жасау

    2минут










    Ұйымдастыру








    «Сәйкестендіру» 2 минут


    Тәуелсіздік туралы өлең тыңдау
















    «Сәйкестендіру» әдісі арқылы тақырып бойынша игерген білімді еске түсіру үшін композициялық талдауды сәйкестендіру

    ұжымдық





















    ұжымдық



    Әннің бүгінгі сабаққа қандай қатысы бар екенін сұрайды.







    оқушыларды сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады,топтың спикерлерін тағайындайды,бағалау парағын,бағалау критерийлерімен таныстырады.




    Оқушылардың жауаптарын тексеріп,кері байланыс беріп отырады



    Оқушылар әннің әңгімеде көтерілген мәселеге қатысы бар екені жайлы өз пікірлерін айтады.







    сабақтың тақырыбы, мақсатымен танысады, спикерлерін анықтап, бағалау критерйлерімен танысады.



    Дескриптор:

    Шығарманың композициясына сай оқиғаларды сәйкестендіреді





    А оқушы:

    Сыныптастарының жауабы қалай болатынын күтеді.

    В оқушы: Сыныптастарының жауабына қарайлай отырып,өз нұсқасын айтады,дұрыс жауап беруге талпынады

    С оқушы: Дұрыс жауапты қиындықсыз табады.

    Қошемет көрсету,мадақтау



















    Мадақтау

    https://www.youtube.com/watch?v=01pusLd_xsM















    Интерактив тақта, сәйкестендіру тесті

    Сабақтың ортасы


    Топтық тапсырма орындау









    1-тапсырма Үзінділердегі қарамен жазылған сөздерден көркемдегіш құралдарды ажырату(эпитет,теңеу,кейіптеу)









    2-тапсырма Шығармадағы кейіпкер бейнесін сипаттап жазу

    1,2-топ Архатты сипаттап жазу

    3,4-топ Жас келіншек бейнесін сипаттап жазу.











    3-тапсырма

    Топбасшылар мен спикерлерге арналған тапсырма


    Топтық жұмыс

    Мұғалім топтарды тапсырманың дескрипторларымен таныстырады. Тапсырмаларды тарқатып береді.Орындау алгоритмін түсіндіреді.



    Оқушылардың жауаптарын тексеріп,кері байланыс беріп отырады




    1-тапсырма

    Дескриптор: Үзіндідегі көркемдегіш құралдарды(теңеу,эпитет,кейіптеу) ажыратады.

    Күн ұзарған, түн қысқарған көкектің кәрі қыздай қылтың-сылтың басы. Өскеменнен түсте шыққан автобус Ұлан арқылы Самарға тікелей асып, Ертіс түсіп, Күршімнен бір-ақ шығуға бел байлаған. Көкек келсе де наурыз жылымығының қайырма қызыл шұнағы қала ішін дірдек қақтырып, Ұлан асуына қарай созылған ұзақ жол беті сиыр жалағандай. Жып-жылмағай көк мұз.

    Кәрі өзен үстінде аяз күшті болушы еді, бүгін бірақ қалың қар мен көк мұзды астынан солқылдата ерітетін өлкек соғып тұр екен. Әлі түсе қоймаған мұз үстінен қызыл су жүріп, жылым пайда болып, жарық ай сәулесі мен көтерілген селдір бу арық малдың шарбысындай жұп-жұқа перде тұтыпты. Тыста суырып соққан жел қаңтардың аяғында қағынған бурадай бұрқырап, көлікті жүргізбеуге айналған. Наурызда ғана жауған қалың күпсекті көтеріп, борап жауған жылбысқамен араласқан аласапыран аруақтанып-ақ алғандай.

    Қойша қамалып, тырнаша жұлынған, көк мұз алаңда жер жастанған қай жайсаң қыз-жігіттен жаның артық?! Кейіпкер бейнесін сипаттауда көркемдеуіш құралдарды түрін анықта


    А оқушы:

    1.Сұрақтарға жауабын іздеуге талпынады;

    2.Достарының жауабын мұқият тыңдайды

    В оқушы: Үздік оқушылардың пікіріне сүйене отырып дұрыс жауабын табуға талпынады.


    С оқушы: Топта талқылай отырып, дұрыс жауапты табады;

    Сенімсіздік танытып отырған достарына ережелер арқылы дәлелдейді.

    2-тапсырма

    1,2-топ дескриптор: Кілт сөздерді және оқиға желісін байланыстыра отырып кейіпкер бейнесін сипаттап жазады.


    1,2-топ Архатты сипаттап жазу

    Бірбеткей, бұйра шашты,батыл, қызба, адал, дөгелек жүзді, қыр мұрын,арманшыл,бойшаңдау,жайдары мінезді.

    *желтоқсан оқиғасы

    * Алматы

    *прописка

    *боран.

    3,4-топ Жас келіншек бейнесін сипаттап жазу.


    Жолаушылар арасында нәресте құшақтаған жас келіншек қыңқылдаған сәбиін уатумен әлек.

    Келісті жүзді жас келіншектің нәрестесі қыңқылдады. Шамасы екі-үш айлық қана. Дауысы бәсең. Сапар әлдеқандай болады дегендей, келіншек кішкентайының жаялығын

    ауыстырып, шырылдағанына қарамастан құрғақтап алды. Сәбидің дауысы жуан естілді, соған қарағанда, ұл секілді. Келіншек іштегілердің ұры көзінен қысылып-қымтырылып баласын емізді.

    Жас балалы әйел жылаған сәбиін емізіп алуға жолаушылардың орын-орындарына түгел жайғасуын күтті...




    3,4-топ дескриптор : Білім алушы

    шығармадағы үзіндіге қарап отырып, кейіпкер бейнесін сипаттап жазады;


    А оқушы:

    Берілген кілт сөздермен танысады және өзара байланыстыруға талпынады

    В оқушы: Кілт сөздерді байланыстырып, кейіпкерге сипаттама жасауда өз пікірін айтып ортаға салады.

    С оқушы: Топтағы оқушылардың пікірін тыңдай отырып, өзіндік нұсқасын айтып,сипаттама жазады.


    3-тапсырма

    Дескриптор:

    Мәтін бойынша негізгі мәселені автор тұспалдап беру себебін анықтайды.

    Төменде берілген тұжырымдарды таңдау, таңдау себебін түсіндіреді.


    Мәтін

    А.Алтайдың «Прописка» атты әңгімесінің тақырыбы да желтоқсан. Урбанизация қалаға қуған қазақ ұлтының наласы мен шері, пропискаға отырудың соры. Қала қазақты қабылдағысы жоқ. Әңгіме жолға шыққан Арқат есімді жігіттің бір сәт басынан кешкен драмасына құрылған. Алайда бұл жеке бастың қайғысы емес, бүкіл қазақ қоғамының басына түскен ауырпалықты таңбалайды. Алтайда көктем келсе де, бораны басылмай тұрғаны – ол да – тұспал. «Бұландай жігіттер» деп автор тегін айтып отырған жоқ. Махамбетте «Бұландай ерді кескен күн» деген өлең жолдары бар. Үш жігіт – желтоқсан құрбандары. Сол боздақтарды тұспалдайды. Архат қалаға пропискаға отыру үшін төрт ай қаңғиды.Қала қазақ баласына өгей шешеден бетер. Абайша айтқанда, бір қайғы мың қайғыны қозғайды. Ол – қазақ қоғамындағы шындық.

    Төменде берілген тұжырымдарды таңдау, таңдау себебіңді түсіндір.

    • Билікке деген қарсылық

    • Оқырманға көтерілген мәселе бойынша өзіндік қорытынды жасату

    • Көтерілген мәселені ашық айтудан қорқақтау

    • Оқырманды осы мәселеге тұспалдау арқылы қызықтыру

    С оқушы: Мәтін бойынша тұжырым жасап, шығармада көтерілген мәселені өмірмен байланыстыра түйін жасайды.




    Оқулық,

    Әңгімеден үзінді

    Сабақтың соңы

    5 мин

    Бағалау










    Үйге тапсырма

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 6 сынып
    13.12.2023
    476
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шотыкова Жанар Маратқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации