Сәлемдесу
Оқушылар шеңбер
бойына тұрғызылып, «Тілек шоғы» әдісі
арқылы жағымды ахуал
орнату
Оқу мақсатымен
таныстыру
Бағалау
критерийлерімен таныстыру
Үй тапсырмасын
сұрау
Үйге рөлдік ойындар
арқылы көрініс көрсету берілген. Оқушылардың көрінісін
тамашалау
ҚБ

Жаңа
сабақ
Сабақтың
дәйексөзі: Абай Құнанбаев:»Екі
қасиетімізді жоғалта бастадық, бірі – сөз тыңдау,екіншісі –
намысқойлық
Естіген нəрсені
ұмытпастыққа төрт түрлі себеп
бар:
əуелі — көкірегі
байлаулы берік болмақ керек;
екінші — сол нəрсені
естігенде я көргенде ғибрəтлану керек, көңілденіп,тұшынып, ынтамен
ұғу керек;
үшінші — сол нəрсені
ішінен бірнеше уақыт қайтарып ойланып, көңілге бекіту
керек;
төртінші — ой
кеселді нəрселерден қашық болу керек. Егер кез болып қалса,
салынбау керек.
Ой кеселдері:
уайымсыз, салғыртық, ойыншы-күлкішілдік, я бір қайғыға салыну, я
бір нəрсеге құмарлық пайда болу. Бұл төрт нəрсе — күллі ақыл мен
ғылымды тоздыратұғын нəрселер.»Сондықтан осы төрт нәрсені ұмытпасақ
ар намыс, ақыл, ғылым болатынын
ұмытпайық!
Ширату
жаттығуы
«Атаулар туралы үш
сұрақ»
тәсілі
Тақтаға 3 термин сөз
жазып, сол туралы не білетіндерін сұрау. (Портрет,мінездеме
,образ)
1.Қайда? Бұрын осы сөзді қайда
кездестірдіңдер?
2.Қалай?
Өз тәжірибелеріңде осы сөзді
қалай қолдандыңдар?
3.Қандай? Бүгінгі
сабақта қандай қолданыста
болады деп ойлайсыңдар?
1-тапсырма
(Саралау
тапсырмасы)
Мәтін
кейіпкерлерін анықтап,портретін
сипаттаңыз. Оқиғалар бойынша кейіпкер
әрекетіне дәлел келтіріп,образын
ашыңдар.
«Пирамида» әдісі
1.Негізгі
кейіпкер.
Махамбет,әке,
жігіт
2.Кейіпкерді
суреттейтін екі сөз.
Махамбет- батыр,
ақын
Әке-қатал,
әділ
Жігіт-сатқын,
опасыз
3.Оқиға болып жатқан
жерді 3 сөзбен суреттеу.
Киіз үй
іші
4. 4 сөзден тұратын
проблемалық сұрақ тудыру.
Неге қатал үкім
шығарды?
5. Шығармадағы
бірінші өзекті мәселені 5 сөзбен
сипаттау.
Сатқындық, жек көру,
намыс, ар, опасыздық
6. Проблемалық
сұрақтың шешімін 6 сөзбен
шешу.
Дескриптор Білім
алушы
1. Әңгіме кейіпкерлерін атап,
суреттейтін сөздерді табады.
2.Оқиға орын алған
жерлерді атап,кейіпкер іс-әрекетіне мысал
келтіреді.
3.Іс-әрекеті
негізінде кейіпкер образын
ашады.
ҚБ
Жұлдызшалар

Кері байланыс
Бір-біріне кері байланыс
береді.
2-тапсырма
Махамбетке оқ атқан
жігітті ақтауға бола ма? Оның қателесуі неден басталды деп
ойлайсың? Әке үкімі дұрыс па? Сұрақтарға жауап берерде бұл оқиғаның
қай кезеңде болып жатқанын есте ұстап, кейіпкерлердің іс-әрекеті
мен автор берген мінездемені салыстырыңдар, тарихи және көркемдік
құндылығына баға беріңдер
кейіпкерлердің
іс-әрекеті
|
автор берген
мінездеме
|
|
|
Дескриптор Білім
алушы
-
Кейіпкерлердің
іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені
салыстырады.
2.Тарихи және
көркемдік құндылығына баға
береді
3.Сұрақтарға жауап
береді
.ҚБ «Жұлдызша»
әдісі
Қорытындылау
«Шындық па, әлде жалған ба»
кезеңі
1.Махамбетті
Ықылысты үгіттеп өлтіргені
2.Әке үкімі
қатал
3.Махамбет өлетінін
сезді
4.Әкесі жігітке
қатты ренжіді
5.Махамбет түс
көрген соң, өз ой толғанысын
жеткізді
Оқушылардың кері
байланысы
«Түртіп алу» әдісі арқылы кері
байланыс береді.
V
|
-
|
-
|
?
|
Білемін
|
Білгенім
|
Мен үшін
жаңалық
|
Таң
қалдырды
|
|
|
|
|
Үй
тапсырмасы: «Қайсарлық пен өр рухтың
символы» тақырыбынды ойтолғау
жазу
|