Қазақ әдебиеті пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
мектеп Сынып: |
Т. Айбергенов атындағы № 16 орта мектеп Қазақ әдебиеті пәні мұғалімі:Расулова Е.А. 9-сынып
|
||||
|
Тақырып: |
«Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті» |
||||
|
мақсаты |
Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті туралы түсінік бере отырып,оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру; Оқушылардың танымын кеңейту, материалды тез қабылдауына жол ашу, өз пікірін айтуға , ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру. |
||||
|
|
|
||||
|
|
|
||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Диологтік оқыту әдісін қолдану арқылы оқушылардың сабақта пікірлесу ортасын құра білудің маңызын, берер нәтижесін түсінеді. |
||||
|
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Cыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану |
||||
|
Бағалау |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
||||
|
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар |
интербелсенді тақта, ноутбук, ұялы телефондар |
||||
|
Қатысымдық – сөйлесімдік бөлім |
|||||
|
Тыңдалым |
Оқылым |
Айтылым |
Жазылым |
Тілдесім |
|
|
Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиетіне шолу. Тәуелсіз елдің тарихы мен қазіргі жайлы ақпаратты тыңдап түсіну |
Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ прозасы туралы оқу |
Тәуелсіздіктің маңызын өз ойымен сабақтастырып айту |
Мәтіндегі мәліметтерді жинақтап жазу. |
Ақын – жазушылар өз шығармаларында тәуелсіздік жеңістерін туралы сұхбат |
|
|
Сабақ жоспары |
|||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім іс – әрекеті |
Оқушылар іс – әрекеті |
|
|
Ұйымдас тыру . |
Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін тақпақпен сабақ бастайды: Топқа бөлу (түрлі түсті жетондарды таратады, топтарға бөледі) |
Оқушылар тақпақты айтады Отан менің тұрағым да тірегім, Сен деп соғар жұдырықтай жүрегім, Отан менің айбарым да мақтаным, Жаса, жайна қазақ деген ұлы елім Оқушылар топтарға бөлінеді.
|
|
|
Миға шабу
|
Әдебиеті теориясына көңіл аударамын
|
Әдеби ағымдар (363 бет) Тапсырманы орындау барысында керекті мәліметті телефондағы интернет желісі арқылы табу Оқушылар топтарда берілген тапсырмасын талқылайды. |
|
|
«БӘЙГЕ»
|
Мұғалім «БӘЙГЕ» деген ойын өткізеді. Барлық оқушыларға сұрақтар қойылады. Кім көп дұрыс жауап берсе ол жеңеді
|
Әр топ бір-біріне сұрақтар қойып жауап беруге тырысады. Оқушылар смайликтер арқылы кері байланыс жасайды |
смайликтер |
|
Топтық жұмыс «Жигсо-2» |
1.Оқушыларға рөлді таратамын . І топ : Зерттеушілер ІІ топ: Кітапханашылар ІІІ топ: Білгірлер 2.Қазақстан мемлекеті және Тәуелсіздік туралы бейнефильм көрсетіп, мәтіндерді таратып тапсырма береді.
|
Оқушылар ; спикер, баяндаушы, уақыт белгілеуші Топтарда алған мәліметтермен баяндаушы басқа топтарға барып, мәліметтерімен бөліседі , кеспе қағазды толтырады |
Тәуелсіздік күні бейне фильм кеспе қағаздар |
|
Бейнефильм арқылы Тәуелсіз елдің тарихы мен қазіргі жайлы ақпаратты тыңдап түсінгенін өз таптарында талқылайды кестені толтырады
|
|||
|
3. Топтарды ауыстырады Тәуелсіздік алған 25 жыл ішінде еліміздің экономикасымен қатар ұлттық идеологияның да тұрақтап , қалыптасу туралы әңгімелесу
|
Қосымша материалдарды табуға уақыт беріледі, таймермен тексеріледі |
кеспе қағаздар |
|
|
4. Әр топтар жиналған мәліметтерді алып өз топтарда сұхбат жасайды |
|
|
|
|
Пікірлесу |
5 Берілген сөздерді түсіндіреді 1 топ: Тәуелсіздік кезеңіндегі әдебиетте көрініс тапқан тақырыптарды атаңдар. 2 топ: Телқоңыр әңгімесінде кім туралы айтылады? (359бет) 3 топ: «Казахстан стал суверенным независимым государством. Многие сейчас готовы принять это как должное, но казахстанцы должны помнить, как редко и с каким трудом это происходило в нашей истории.» |
Топтық жұмыс: Стратегия: «Әңгіме- дебат»,
Қазақ тілінде ойды жалғастырыңдар «Зерттеушілік әңгіме» 1-жұп: «Иә, бұл солай. 2-жұп: «Жоқ, олай емес. Топтар бір – біріңді мұқият тыңдап , бағалайды |
|
|
«6 ойлау қалпағы» бойынша тапсырма бердім.
|
1) «Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті» біз оны ажырата білдік пе? 2) Жасыл қалпақ -. Тәуелсіз елдің тарихы мен қазіргі заманғы қазақ әдебиеті. 3) Қызыл қалпақ -. Тәуелсіздік кезеңіндегі әдебиетте көрініс тапқан тақырыптарды атаңдар? 4) Көк қалпақ - Тәуелсіздік алған 25 жыл ішінде еліміздің экономикасымен қатар ұлттық идеологияның да тұрақтап , қалыптасуы неде? |
О
|
|
|
|
Бейбітшілікте өмір сүретін мемлекет ретінде танытты. Жер бетінде әрқашан достық пен келісім орнап, еліміздің болашағы жарқын болсын.
|
«Ұланы еркін елімнің! Әнімен сабақ аяқталады.
|
Ән |
|
|
Кері байланыс |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
Үй тапсырмасын жекелеп таратамын |
Т.Айбергеновтің,М.Шахановтың өлеңдерін таңдап жаттаңдар |
кеспе қағаздар |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ.«Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті» 9-сынып
Ашық сабақ.«Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті» 9-сынып
Қазақ әдебиеті пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
мектеп Сынып: |
Т. Айбергенов атындағы № 16 орта мектеп Қазақ әдебиеті пәні мұғалімі:Расулова Е.А. 9-сынып
|
||||
|
Тақырып: |
«Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті» |
||||
|
мақсаты |
Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті туралы түсінік бере отырып,оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру; Оқушылардың танымын кеңейту, материалды тез қабылдауына жол ашу, өз пікірін айтуға , ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру. |
||||
|
|
|
||||
|
|
|
||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Диологтік оқыту әдісін қолдану арқылы оқушылардың сабақта пікірлесу ортасын құра білудің маңызын, берер нәтижесін түсінеді. |
||||
|
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Cыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану |
||||
|
Бағалау |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
||||
|
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар |
интербелсенді тақта, ноутбук, ұялы телефондар |
||||
|
Қатысымдық – сөйлесімдік бөлім |
|||||
|
Тыңдалым |
Оқылым |
Айтылым |
Жазылым |
Тілдесім |
|
|
Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиетіне шолу. Тәуелсіз елдің тарихы мен қазіргі жайлы ақпаратты тыңдап түсіну |
Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ прозасы туралы оқу |
Тәуелсіздіктің маңызын өз ойымен сабақтастырып айту |
Мәтіндегі мәліметтерді жинақтап жазу. |
Ақын – жазушылар өз шығармаларында тәуелсіздік жеңістерін туралы сұхбат |
|
|
Сабақ жоспары |
|||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім іс – әрекеті |
Оқушылар іс – әрекеті |
|
|
Ұйымдас тыру . |
Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін тақпақпен сабақ бастайды: Топқа бөлу (түрлі түсті жетондарды таратады, топтарға бөледі) |
Оқушылар тақпақты айтады Отан менің тұрағым да тірегім, Сен деп соғар жұдырықтай жүрегім, Отан менің айбарым да мақтаным, Жаса, жайна қазақ деген ұлы елім Оқушылар топтарға бөлінеді.
|
|
|
Миға шабу
|
Әдебиеті теориясына көңіл аударамын
|
Әдеби ағымдар (363 бет) Тапсырманы орындау барысында керекті мәліметті телефондағы интернет желісі арқылы табу Оқушылар топтарда берілген тапсырмасын талқылайды. |
|
|
«БӘЙГЕ»
|
Мұғалім «БӘЙГЕ» деген ойын өткізеді. Барлық оқушыларға сұрақтар қойылады. Кім көп дұрыс жауап берсе ол жеңеді
|
Әр топ бір-біріне сұрақтар қойып жауап беруге тырысады. Оқушылар смайликтер арқылы кері байланыс жасайды |
смайликтер |
|
Топтық жұмыс «Жигсо-2» |
1.Оқушыларға рөлді таратамын . І топ : Зерттеушілер ІІ топ: Кітапханашылар ІІІ топ: Білгірлер 2.Қазақстан мемлекеті және Тәуелсіздік туралы бейнефильм көрсетіп, мәтіндерді таратып тапсырма береді.
|
Оқушылар ; спикер, баяндаушы, уақыт белгілеуші Топтарда алған мәліметтермен баяндаушы басқа топтарға барып, мәліметтерімен бөліседі , кеспе қағазды толтырады |
Тәуелсіздік күні бейне фильм кеспе қағаздар |
|
Бейнефильм арқылы Тәуелсіз елдің тарихы мен қазіргі жайлы ақпаратты тыңдап түсінгенін өз таптарында талқылайды кестені толтырады
|
|||
|
3. Топтарды ауыстырады Тәуелсіздік алған 25 жыл ішінде еліміздің экономикасымен қатар ұлттық идеологияның да тұрақтап , қалыптасу туралы әңгімелесу
|
Қосымша материалдарды табуға уақыт беріледі, таймермен тексеріледі |
кеспе қағаздар |
|
|
4. Әр топтар жиналған мәліметтерді алып өз топтарда сұхбат жасайды |
|
|
|
|
Пікірлесу |
5 Берілген сөздерді түсіндіреді 1 топ: Тәуелсіздік кезеңіндегі әдебиетте көрініс тапқан тақырыптарды атаңдар. 2 топ: Телқоңыр әңгімесінде кім туралы айтылады? (359бет) 3 топ: «Казахстан стал суверенным независимым государством. Многие сейчас готовы принять это как должное, но казахстанцы должны помнить, как редко и с каким трудом это происходило в нашей истории.» |
Топтық жұмыс: Стратегия: «Әңгіме- дебат»,
Қазақ тілінде ойды жалғастырыңдар «Зерттеушілік әңгіме» 1-жұп: «Иә, бұл солай. 2-жұп: «Жоқ, олай емес. Топтар бір – біріңді мұқият тыңдап , бағалайды |
|
|
«6 ойлау қалпағы» бойынша тапсырма бердім.
|
1) «Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті» біз оны ажырата білдік пе? 2) Жасыл қалпақ -. Тәуелсіз елдің тарихы мен қазіргі заманғы қазақ әдебиеті. 3) Қызыл қалпақ -. Тәуелсіздік кезеңіндегі әдебиетте көрініс тапқан тақырыптарды атаңдар? 4) Көк қалпақ - Тәуелсіздік алған 25 жыл ішінде еліміздің экономикасымен қатар ұлттық идеологияның да тұрақтап , қалыптасуы неде? |
О
|
|
|
|
Бейбітшілікте өмір сүретін мемлекет ретінде танытты. Жер бетінде әрқашан достық пен келісім орнап, еліміздің болашағы жарқын болсын.
|
«Ұланы еркін елімнің! Әнімен сабақ аяқталады.
|
Ән |
|
|
Кері байланыс |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
Үй тапсырмасын жекелеп таратамын |
Т.Айбергеновтің,М.Шахановтың өлеңдерін таңдап жаттаңдар |
кеспе қағаздар |
шағым қалдыра аласыз

















