Материалдар / Ашық тәрбие сағаты: Өмірге салауатты қадам 10-сынып

Ашық тәрбие сағаты: Өмірге салауатты қадам 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбие сағаты: Өмірге салауатты қадам 10-сынып Біртұтас тәрбие. Қауіпсіздік ережесі.2025ж
Авторы:
05 Сәуір 2025
245
8 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

сабақтың тақырыбы)

Бөлім:


Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)



Күні:

07.04.2025

Сынып: 10 сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Тәрбие тақырыбы

Өмірге салуатты қадам

Құндылықты дарыту

Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық

-отандық және әлемдік мәдениетті танудың құралы ретінде оқуға деген тұрақты қызығушылық;

Құндылық: бірлік және ынтымақ

-ортақ мақсатқа жету үшін басқалармен бірлесіп әрекет ету және өзіне жүктелген міндеттерді жауапкершілікпен орындау;

Құндылық: әділдік және жауапкершілік

-тапсырманы жоспарланған мерзімге сәйкес уақытылы және сапалы орындау.

Қауіпсіздік сабағы

«ОНЛАЙН ОЙЫНДАРДЫҢ ҚАУІПТІЛІГІ ЖӘНЕ ИНТЕРНЕТКЕ ТӘУЕЛДІЛІК»

Мақсаты

Сабақтың мақсаты: онлайн ойындардың қауіптілігі мен интернетке тәуелділіктің салдарын түсіндіру.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Амандасу, оқушылардың көңіл-күйін білу.

«Көңілді шеңбер» ойыны (балалар бір-біріне жақсы тілектер айтады).

Тақырыппен таныстыру:

Мұғалім:
– Балалар, бүгін біз денсаулығымызды қалай күту керектігі туралы сөйлесеміз. Денсаулық – адамға берілген ең үлкен байлық. Дені сау адам – бақытты адам!

Сұрақ: «Денсаулық» деген сөзді естігенде ойларыңа не келеді?
(Оқушылардың жауаптары тыңдалады, тақтаға негізгі сөздер жазылады: тазалық, спорт, дұрыс тамақтану, зиянды әдеттерден аулақ болу, ұйқы, демалыс).


Дұрыс тамақтану

Денсаулығымыз мықты болуы үшін пайдалы тағамдарды таңдауымыз керек. Көкөністер, жемістер, сүт өнімдері, ет пен балық бізге күш-қуат береді. Ал газдалған сусындар, чипстер, тәттілерді аз жеуге тырысу керек.

Тапсырма:
? Суреттен пайдалы және зиянды тағамдарды ажырат.
(Мұғалім оқушыларға әртүрлі тағам суреттерін беріп, олардан пайдалы және зияндысын бөліп қоюды сұрайды.)




Сабақтың ортасы

  1. Денсаулықтың алғышарттары:
    Мұғалім:

    • Деніміз сау болу үшін бізге не істеу керек? (Оқушылардың жауаптарын тыңдау).

Төрт негізгі қағида:

    1. Дұрыс тамақтану

    2. Денені шынықтыру

    3. Тазалық сақтау

    4. Күн тәртібін сақтау

  1. Топтық жұмыс:

Оқушыларды төрт топқа бөлу.

Әр топқа бір қағида бойынша постер жасау және оны таныстыру.

  1. Қызықты сергіту сәті:

«Көңілді жаттығу» (ән ырғағымен дене қимылдарын жасау).


Тазалық – денсаулық кепілі

Күн сайын қолымызды жуып, тістерімізді тазалап, таза киім кию – микробтардан қорғанудың ең жақсы жолы.

Тапсырма:
? "Тазалық күн тәртібі" суретін сал
Балалар өздерінің таңертеңгілік және кешкілік тазалық жасау әдеттерін көрсететін сурет салады.




Сабақтың соңы

Ойын: «Дұрыс – бұрыс»
Мұғалім әртүрлі жағдайларды айтады, оқушылар «дұрыс» немесе «бұрыс» деп жауап береді.

Тәттіні көп жеу – бұрыс

Күнделікті спортпен айналысу – дұрыс

Қолды жумай тамақтану – бұрыс

Түнде кеш жату – бұрысКөкөніс пен жеміс жеу – дұрыс

Рефлексия:

«Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?»

«Салауатты өмір сүру үшін қандай қадам жасайсыңдар?»


Жақсы әдеттер – ұзақ өмір сүрудің кепілі

Күні бойы сергек жүру үшін ерте ұйықтап, ерте тұру, таза ауада серуендеу, көбірек күлу керек.

Тапсырма:
? "Пайдалы әдеттер" ойыны
Мұғалім әртүрлі әдеттерді дауыстап оқиды (мысалы: "Таңертең ерте тұру", "Тәттіні көп жеу", "Кітап оқу", "Күнде телефон қарау"). Егер бұл пайдалы әдет болса, балалар шапалақтайды, егер зиянды болса, тыныш тұрады.




Қауіпсіздік сабағы

«ОНЛАЙН ОЙЫНДАРДЫҢ ҚАУІПТІЛІГІ ЖӘНЕ ИНТЕРНЕТКЕ ТӘУЕЛДІЛІК»

Сабақтың мақсаты: онлайн ойындардың қауіптілігі мен интернетке тәуелділіктің салдарын түсіндіру.

Негізгі міндеттері:

  1. Оқушыларды онлайн ойындардың қауіптілігі жайлы ақпараттандыру.

  2. Интернетке тәуелділіктің салдарын талдау.

Материалдар мен ресурстар:

Онлайн ойындардың қауіптілігі туралы ақпарат пен бейнематериалдар, оқушыларға интернеттен тәуелсіз болу туралы кеңестер.

Сабақтың барысы

1. Кіріспе

Педагог компьютердің алдында ұзақ отырудың және шектен шыққан ойынпаздықтың салдары туралы баяндайды.

В.М. Бехтерев атындағы Психоневрологиялық институт ғалымдары компьютерге әуестіктің белгілерін анықтады:

  • компьютер алдында бір ойынды ойнап бірнеше сағат отыру;

  • ата-аналарымен кикілжіңге бару;

  • үйге кешігіп келу;

  • сабақ үлгерімі нашарлау;

  • сабаққа жиі бармай қалу;

  • баланың бұрынғы достарымен қарым-қатынасы азаяды;

  • өзі сияқты компьютерге үйірсектермен ғана араласады;

  • күнделікті ақшаға сұранысы көбейеді;

  • берген уәдесін орындамайды;

  • ашуланшақ, мазасыздану мінездері пайда болады;

  • ұйқысы бұзылып, зейіні мен есте сақтау қабілеті нашарлайды; көз жанары төмендейді, басы ауырады, омыртқасы бұзылуы басталады.

Осы белгілердің бесеуі бала бойында анықталса, «компьютер ойынына тәуелділік ықтимал» деген анықтама қойылады.

Дене белсенділігінің аздығы, компьютер клубтарында жарық, белгілі температура, санитарлық режим нормаларының сақталмауы жасөспірімдердің организмінің дамуына кері әсерін тигізеді. 2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)

Қазіргі әлемде онлайн ойындар, әсіресе балалар мен жастар арасында танымал бола бастады. Алайда, олар психологиялық және физикалық денсаулыққа әсер етуі мүмкін белгілі бір қауіптерге ие. Бұл мақалада біз осы қауіптерді және оларды болдырмау жолдарын қарастырамыз.

  1. Онлайн ойындардың негізгі қауіптерінің бірі – тәуелділік. Ойындар соншалықты қызықты болуы мүмкін, сондықтан ойыншылар өз міндеттері мен әлеуметтік өмірін ұмытып, оларға көбірек уақыт бөле бастайды. Нәтижесінде көңіл күй, ұйқы, сондайақ басқалармен қарым-қатынас проблемалары туындауы мүмкін.

  2. Онлайн ойындардың тағы бір қауіптілігі – ойын қауымдастықтарында балағат сөздер мен агрессивті мінез-құлықтың болуы. Бұл ойыншылардың агрессивті тенденцияларының дамуына, стресс деңгейінің жоғарылауына және жалпы психикалық денсаулықтың жағымсыз салдарына әкелуі мүмкін.

  3. Сонымен қатар, онлайн ойындарда ойыншылардың жеке ақпараты мен ақшасына қол жеткізуге тырысатын хакерлер мен алаяқтар болуы мүмкін. Бұл деректердің бұзылуына және жеке ақпараттың жоғалуына әкелуі мүмкін. Бұл қауіптерді болдырмау үшін белгілі бір ережелерді сақтау қажет:

Біріншіден, ойынға кететін уақытқа шектеулер қою керек.

Екіншіден, жеке ақпаратты қорғау үшін антивирустық бағдарламалық құралды пайдалану керек.

Үшіншіден, ойыншылар онлайн ойындарда кіммен сөйлесетінін қадағалап, бейтаныс адамдармен байланыста болмау керек.

Төртіншіден, балалар ойнайтын ойындардың мазмұнын қадағалап, олардың құрамында балағат сөздер мен агрессивті элементтер жоқ екеніне көз жеткізу керек. Қорытындылай келе, онлайн ойындар уақытты өткізудің көңілді және қызықты тәсілі ғана емес, сонымен қатар баланың әлеуметтенуіне араласады және оны жалпы бос уақытынан толығымен оқшаулайды – бұл қосымша шара, өйткені бұл оны құрдастарынан белгілі бір оқшаулауға әкелуі мүмкін. Егер сіздің балаңызда компьютерлік ойындарға тәуелділік болса, психологпен кеңесу ұсынылады.

Ұсыныстарды талқылау.

Шынайы достармен көңіл көтеру және қарым-қатынас жасау үшін интернет қажет емес, нақты өмір қажет. Интернетті пайдалану уақытын қысқартыңыз! Виртуалды әлемде байланысу үшін күніне 1 сағаттан жеткілікті. Әлеуметтік желілердің сіздің денсаулығыңыз бен болашағыңызды құртуына жол бермеңіз!

Шынайы өмірде көбірек уақыт өткізіңіз: достарыңызбен, ата-аналарыңызбен сөйлесіңіз, өзіңізге шынымен қызықты хобби табыңыз, оқыңыз, спортпен шұғылданыңыз, пайдалы әлеуметтік жобаларды ойлап табыңыз және іске асырыңыз, адамдарға көмектесіңіз, қоғамдық жұмыстарға қатысыңыз, өз таланттарыңызды батыл қолданыңыз.

Топтық жұмыс

Информатика құрастыру «Мен нақты өмірді таңдаймын!»

3. Қорытынды.

Пайдалы сілтеме:

https://youtu.be/34qqqO1eH9M https://youtu.be/m3I_mUx8HFo








































Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі