сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
07.04.2025 |
|
|
Сынып: 10 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Өмірге салуатты қадам |
|
|
Құндылықты дарыту |
Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық -отандық және әлемдік мәдениетті танудың құралы ретінде оқуға деген тұрақты қызығушылық; Құндылық: бірлік және ынтымақ -ортақ мақсатқа жету үшін басқалармен бірлесіп әрекет ету және өзіне жүктелген міндеттерді жауапкершілікпен орындау; Құндылық: әділдік және жауапкершілік -тапсырманы жоспарланған мерзімге сәйкес уақытылы және сапалы орындау. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ОНЛАЙН ОЙЫНДАРДЫҢ ҚАУІПТІЛІГІ ЖӘНЕ ИНТЕРНЕТКЕ ТӘУЕЛДІЛІК» |
|
|
Мақсаты |
Сабақтың мақсаты: онлайн ойындардың қауіптілігі мен интернетке тәуелділіктің салдарын түсіндіру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Амандасу, оқушылардың көңіл-күйін білу. «Көңілді шеңбер» ойыны (балалар бір-біріне жақсы тілектер айтады). Тақырыппен таныстыру: Мұғалім: Сұрақ: «Денсаулық» деген сөзді
естігенде ойларыңа не келеді? |
Дұрыс тамақтануДенсаулығымыз мықты болуы үшін пайдалы тағамдарды таңдауымыз керек. Көкөністер, жемістер, сүт өнімдері, ет пен балық бізге күш-қуат береді. Ал газдалған сусындар, чипстер, тәттілерді аз жеуге тырысу керек. Тапсырма: |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Төрт негізгі қағида:
Оқушыларды төрт топқа бөлу. Әр топқа бір қағида бойынша постер жасау және оны таныстыру.
«Көңілді жаттығу» (ән ырғағымен дене қимылдарын жасау). |
Тазалық – денсаулық кепіліКүн сайын қолымызды жуып, тістерімізді тазалап, таза киім кию – микробтардан қорғанудың ең жақсы жолы. Тапсырма: |
|
|
|
Сабақтың соңы |
Ойын: «Дұрыс –
бұрыс» Тәттіні көп жеу – бұрыс Күнделікті спортпен айналысу – дұрыс Қолды жумай тамақтану – бұрыс Түнде кеш жату – бұрысКөкөніс пен жеміс жеу – дұрыс Рефлексия: «Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?» «Салауатты өмір сүру үшін қандай қадам жасайсыңдар?» |
Жақсы әдеттер – ұзақ өмір сүрудің кепіліКүні бойы сергек жүру үшін ерте ұйықтап, ерте тұру, таза ауада серуендеу, көбірек күлу керек. Тапсырма: |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ОНЛАЙН ОЙЫНДАРДЫҢ ҚАУІПТІЛІГІ ЖӘНЕ ИНТЕРНЕТКЕ ТӘУЕЛДІЛІК»Сабақтың мақсаты: онлайн ойындардың қауіптілігі мен интернетке тәуелділіктің салдарын түсіндіру. Негізгі міндеттері:
Материалдар мен ресурстар: Онлайн ойындардың қауіптілігі туралы ақпарат пен бейнематериалдар, оқушыларға интернеттен тәуелсіз болу туралы кеңестер. Сабақтың барысы 1. Кіріспе Педагог компьютердің алдында ұзақ отырудың және шектен шыққан ойынпаздықтың салдары туралы баяндайды. В.М. Бехтерев атындағы Психоневрологиялық институт ғалымдары компьютерге әуестіктің белгілерін анықтады:
Осы белгілердің бесеуі бала бойында анықталса, «компьютер ойынына тәуелділік ықтимал» деген анықтама қойылады. Дене белсенділігінің аздығы, компьютер клубтарында жарық, белгілі температура, санитарлық режим нормаларының сақталмауы жасөспірімдердің организмінің дамуына кері әсерін тигізеді. 2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) Қазіргі әлемде онлайн ойындар, әсіресе балалар мен жастар арасында танымал бола бастады. Алайда, олар психологиялық және физикалық денсаулыққа әсер етуі мүмкін белгілі бір қауіптерге ие. Бұл мақалада біз осы қауіптерді және оларды болдырмау жолдарын қарастырамыз.
Біріншіден, ойынға кететін уақытқа шектеулер қою керек. Екіншіден, жеке ақпаратты қорғау үшін антивирустық бағдарламалық құралды пайдалану керек. Үшіншіден, ойыншылар онлайн ойындарда кіммен сөйлесетінін қадағалап, бейтаныс адамдармен байланыста болмау керек. Төртіншіден, балалар ойнайтын ойындардың мазмұнын қадағалап, олардың құрамында балағат сөздер мен агрессивті элементтер жоқ екеніне көз жеткізу керек. Қорытындылай келе, онлайн ойындар уақытты өткізудің көңілді және қызықты тәсілі ғана емес, сонымен қатар баланың әлеуметтенуіне араласады және оны жалпы бос уақытынан толығымен оқшаулайды – бұл қосымша шара, өйткені бұл оны құрдастарынан белгілі бір оқшаулауға әкелуі мүмкін. Егер сіздің балаңызда компьютерлік ойындарға тәуелділік болса, психологпен кеңесу ұсынылады. Ұсыныстарды талқылау. Шынайы достармен көңіл көтеру және қарым-қатынас жасау үшін интернет қажет емес, нақты өмір қажет. Интернетті пайдалану уақытын қысқартыңыз! Виртуалды әлемде байланысу үшін күніне 1 сағаттан жеткілікті. Әлеуметтік желілердің сіздің денсаулығыңыз бен болашағыңызды құртуына жол бермеңіз! Шынайы өмірде көбірек уақыт өткізіңіз: достарыңызбен, ата-аналарыңызбен сөйлесіңіз, өзіңізге шынымен қызықты хобби табыңыз, оқыңыз, спортпен шұғылданыңыз, пайдалы әлеуметтік жобаларды ойлап табыңыз және іске асырыңыз, адамдарға көмектесіңіз, қоғамдық жұмыстарға қатысыңыз, өз таланттарыңызды батыл қолданыңыз. Топтық жұмыс Информатика құрастыру «Мен нақты өмірді таңдаймын!» 3. Қорытынды. Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/34qqqO1eH9M https://youtu.be/m3I_mUx8HFo |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық тәрбие сағаты: Өмірге салауатты қадам 10-сынып
Ашық тәрбие сағаты: Өмірге салауатты қадам 10-сынып
сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
07.04.2025 |
|
|
Сынып: 10 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Өмірге салуатты қадам |
|
|
Құндылықты дарыту |
Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық -отандық және әлемдік мәдениетті танудың құралы ретінде оқуға деген тұрақты қызығушылық; Құндылық: бірлік және ынтымақ -ортақ мақсатқа жету үшін басқалармен бірлесіп әрекет ету және өзіне жүктелген міндеттерді жауапкершілікпен орындау; Құндылық: әділдік және жауапкершілік -тапсырманы жоспарланған мерзімге сәйкес уақытылы және сапалы орындау. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ОНЛАЙН ОЙЫНДАРДЫҢ ҚАУІПТІЛІГІ ЖӘНЕ ИНТЕРНЕТКЕ ТӘУЕЛДІЛІК» |
|
|
Мақсаты |
Сабақтың мақсаты: онлайн ойындардың қауіптілігі мен интернетке тәуелділіктің салдарын түсіндіру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Амандасу, оқушылардың көңіл-күйін білу. «Көңілді шеңбер» ойыны (балалар бір-біріне жақсы тілектер айтады). Тақырыппен таныстыру: Мұғалім: Сұрақ: «Денсаулық» деген сөзді
естігенде ойларыңа не келеді? |
Дұрыс тамақтануДенсаулығымыз мықты болуы үшін пайдалы тағамдарды таңдауымыз керек. Көкөністер, жемістер, сүт өнімдері, ет пен балық бізге күш-қуат береді. Ал газдалған сусындар, чипстер, тәттілерді аз жеуге тырысу керек. Тапсырма: |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Төрт негізгі қағида:
Оқушыларды төрт топқа бөлу. Әр топқа бір қағида бойынша постер жасау және оны таныстыру.
«Көңілді жаттығу» (ән ырғағымен дене қимылдарын жасау). |
Тазалық – денсаулық кепіліКүн сайын қолымызды жуып, тістерімізді тазалап, таза киім кию – микробтардан қорғанудың ең жақсы жолы. Тапсырма: |
|
|
|
Сабақтың соңы |
Ойын: «Дұрыс –
бұрыс» Тәттіні көп жеу – бұрыс Күнделікті спортпен айналысу – дұрыс Қолды жумай тамақтану – бұрыс Түнде кеш жату – бұрысКөкөніс пен жеміс жеу – дұрыс Рефлексия: «Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?» «Салауатты өмір сүру үшін қандай қадам жасайсыңдар?» |
Жақсы әдеттер – ұзақ өмір сүрудің кепіліКүні бойы сергек жүру үшін ерте ұйықтап, ерте тұру, таза ауада серуендеу, көбірек күлу керек. Тапсырма: |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ОНЛАЙН ОЙЫНДАРДЫҢ ҚАУІПТІЛІГІ ЖӘНЕ ИНТЕРНЕТКЕ ТӘУЕЛДІЛІК»Сабақтың мақсаты: онлайн ойындардың қауіптілігі мен интернетке тәуелділіктің салдарын түсіндіру. Негізгі міндеттері:
Материалдар мен ресурстар: Онлайн ойындардың қауіптілігі туралы ақпарат пен бейнематериалдар, оқушыларға интернеттен тәуелсіз болу туралы кеңестер. Сабақтың барысы 1. Кіріспе Педагог компьютердің алдында ұзақ отырудың және шектен шыққан ойынпаздықтың салдары туралы баяндайды. В.М. Бехтерев атындағы Психоневрологиялық институт ғалымдары компьютерге әуестіктің белгілерін анықтады:
Осы белгілердің бесеуі бала бойында анықталса, «компьютер ойынына тәуелділік ықтимал» деген анықтама қойылады. Дене белсенділігінің аздығы, компьютер клубтарында жарық, белгілі температура, санитарлық режим нормаларының сақталмауы жасөспірімдердің организмінің дамуына кері әсерін тигізеді. 2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) Қазіргі әлемде онлайн ойындар, әсіресе балалар мен жастар арасында танымал бола бастады. Алайда, олар психологиялық және физикалық денсаулыққа әсер етуі мүмкін белгілі бір қауіптерге ие. Бұл мақалада біз осы қауіптерді және оларды болдырмау жолдарын қарастырамыз.
Біріншіден, ойынға кететін уақытқа шектеулер қою керек. Екіншіден, жеке ақпаратты қорғау үшін антивирустық бағдарламалық құралды пайдалану керек. Үшіншіден, ойыншылар онлайн ойындарда кіммен сөйлесетінін қадағалап, бейтаныс адамдармен байланыста болмау керек. Төртіншіден, балалар ойнайтын ойындардың мазмұнын қадағалап, олардың құрамында балағат сөздер мен агрессивті элементтер жоқ екеніне көз жеткізу керек. Қорытындылай келе, онлайн ойындар уақытты өткізудің көңілді және қызықты тәсілі ғана емес, сонымен қатар баланың әлеуметтенуіне араласады және оны жалпы бос уақытынан толығымен оқшаулайды – бұл қосымша шара, өйткені бұл оны құрдастарынан белгілі бір оқшаулауға әкелуі мүмкін. Егер сіздің балаңызда компьютерлік ойындарға тәуелділік болса, психологпен кеңесу ұсынылады. Ұсыныстарды талқылау. Шынайы достармен көңіл көтеру және қарым-қатынас жасау үшін интернет қажет емес, нақты өмір қажет. Интернетті пайдалану уақытын қысқартыңыз! Виртуалды әлемде байланысу үшін күніне 1 сағаттан жеткілікті. Әлеуметтік желілердің сіздің денсаулығыңыз бен болашағыңызды құртуына жол бермеңіз! Шынайы өмірде көбірек уақыт өткізіңіз: достарыңызбен, ата-аналарыңызбен сөйлесіңіз, өзіңізге шынымен қызықты хобби табыңыз, оқыңыз, спортпен шұғылданыңыз, пайдалы әлеуметтік жобаларды ойлап табыңыз және іске асырыңыз, адамдарға көмектесіңіз, қоғамдық жұмыстарға қатысыңыз, өз таланттарыңызды батыл қолданыңыз. Топтық жұмыс Информатика құрастыру «Мен нақты өмірді таңдаймын!» 3. Қорытынды. Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/34qqqO1eH9M https://youtu.be/m3I_mUx8HFo |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













