×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Ең үздік ашық сабақ байқауы басталды
Алтын күз байқауы басталды
Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Ашықсабақ. 9-сынып. Абай дана, Абай дара қазақта!

Автор:Наушабекова Балжан Хиуадиновна
Бағыты: Қазақ әдебиеті
Бөлімі: Ашық сабақ
Сыныбы: 9 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-11-04

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Абайдың өмірімен шығармашылығын үш тілде дәріптеу

Сабақтың тақырыбы:Ш.Құдайбердіұлы "Еңлік-Кебек" дастаны.Осы сабақ арқылы жүзеге асатын негізгі оқу мақсаттары: 8А/И3 Тақырып мазмұнын меңгереді, идеясын ашады. Тақырып негізінде өзара ой тұжырымдайдыСабақтың мақсаттары: Оқушылардың барлығы орындай алады:Шығарманың тақырыбы мен идеясын түсінеді.Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Шығарманы басқа шығармалармен салыстырып және қосымша ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі орындай алады: Әдеби шығарманың идеясын өз көзқарасы негізінде жеткізеді, тарихи көркемдік құрдылығын бағалайды.Бағалау критерийі: Шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы дұрыс анықтайды.Әдеби шығарма идеясын өз көзқарасы негізінде жеткізеді.Сабақтың түрі: Пысықтау сабағыДискриптор:1.Шығарма идеясын анықтайды. Сабақ барысы:І.Ұйымдастыру кезеңі:СәлемдесуІІ.Топқа бөлу:Топ аттары жазылған қиындылармен.ІІІ.Психологиялық ахуал қалыптастыру:"Жүректі тазарту"Оқушыларға ақ парақтар таратылады ,оған дәл қазіргі кездегі толқу, қорқыныш,қолайсыз көңіл-күйді жазуды ұсынады.Жазып болған соң қоқыс жәшігіне тастайды.Осылайша барлық жағымсыз көңіл-күйден арылып, тазарған жүрекпен сабақ басталады.Үй тапсырмасын сұрау:Ширату. Оқушылар ретімен дастаннан үзінді оқиды,келесі оқушы келген жерінен жалғастырады. Топтық тапсырмалар:1. Ш.Құдайбердіұлының өмірі мен шығармашылығы посстер қорғау.2. "Еңлік-Кебек" дастаны бойынша постер қорғау. ІІ.тапсырма "Бір жолдық хат "әдісі"Махаббат-Абырой-Салт -дәстүр" осы үш сөзді мәтінмен байланыстырып өз ойларын білдіреді.1."Еңлік-Кебектің "өліміне кім кінәлі деп ойлайсыңдар? Дастан неліктен трагедиямен аяқталды? ІІ.топ1.Егер автордың орнында болсаңдар шығарманы қалай аяқтаған болар едіңдер?2.Шәкәрімнің осы поэма арқылы айтпақ ойы қандай? Сергіту сәті:Ш.Құдайбердіұлының өздері білетін өлеңдерін жатқа оқу.
ІV.тапсырма "Венн диаграммасы"
Кері байланыс :

















Қос ішектің бірін қатты,бірін сәл-пәл кем бұра , Нағыз қазақ- қазақ емес,нағыз қазақ -Домбыра! Қ.Мырза Әлі
Сабақтың тақырыбы:Қазақтың киелі домбырасы Осы сабақ арқылы жүзеге асатын негізгі оқу мақсаттары:Киелі домбыраның қадір -қасетін ұғындырып,рухани жаңғырту. Әлемдік аренада Қазақстан атымен пара- пар тұратын қасиетті домбыраның құдіретін дәріптеу.Сабақтың мақсаттары: Оқушылардың барлығы орындай алады: Тақырып бойынша өз ойларын еркін жеткізеді.Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Қосымша ресурстармен жұмыс жасауда қиналмайды.Оқушылардың кейбіреуі орындай алады:Тақырып негізінде шығармашылық ізденіс жасайды Бағалау критерийі: қалыптастырушыДискриптор: Тақырып бойынша қорытынды пікір білдіре алады Ойларын дәлелді түрде тұжырымдайды. Сабақ барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі:Сәлемдесу ІІ.Психологиялық ахуал қалыптастыру: "Ыстық алақан " әдісіІІІ.Топқа бөлу:Топ аттары жазылған қиындылармен.1топ .Үрмелі аспаптар: сыбызғы,саз сырнай,ысқырауық,керней.2топ.Шертпелі-ішекті аспаптар;жетіген, домбыра,адырна,шертер,ортеке.Үй тапсырмасын сұрау:"Қазақтың ұлттық аспаптары" Мәлімет жинап келуЖаңа сабақ: Видио ролик көрсету. Топтық тапсырмалар:Оқулықпен жұмыс: Мәтінді оқып, домбыра туралы пікірлеріңді класстер арқылы қорғаңдар. ІІ.тапсырма"Домбыра -қазақтың ұлттық аспабы " тақырыбында 2 топ.Қ.Мырза Әлі "Домбыра" өлеңі ІІІ.тапсырма. ІV.тапсырма Күй тыңдау"Бір жолдық хат"әдісімен "Күй-тәңірдің күмбірі"тақырыбында ойтолғау жазу.Бағалау: Смайликтер арқылы.Ең жоғарғы ұпай 3 ұпайКері байланыс :"Сандық,қоқыс шелегі,еттартқыш" әдісіҮй тапсырмасы:Қазіргі қазақ күйшілерінен кімдерді білесіңдер?Олардың орындайтын күйлері және орындаушылық шеберліктері туралы сипаттама мәтін жазыңдар.
























сыбызғы, саз сырнай
ысқырауық ,керней.
жетіген, домбыра,
адырна, шертер,
ортеке




Шертпелі- ішекті аспаптар



"Қазақтың қазақтығын көрсетатін- домбыры "тақырыбында "Төрт сөйлем" әдісі бойынша талқылау . Иә

"Қазақтың қазақтығын көрсетатін- домбыры "тақырыбында "Төрт сөйлем" әдісі бойынша талқылау . Жоқ




Ақылды іс болды!Жұмыстарыңның ішіндегі жақсысы осы!  Сен дұрыс жолда келе жатсың!Мен саған сенемін,тырыс тағы да!Бүгін кешегіге қарағанда жақсысың!Мен сенімен мақтанамын!Қолыңнан келетініне сен!Бүгін  сен  бізді қуанттың!Әлі де тырысу керек!Сен өте көп нәрсені жасай аласың!Сен жылдам  дамып келе жатырсың!Жасай алатыныңа сенгенмін!Енді  кішкене тырыссаң,   табысты оқушы боласың!Мен сенің табыстарыңа қуанамын!Осылайша жалғастыра бер!
Сенің мүмкіндігің жоғары, ешуақытта ерінбе!Тамаша,құттықтаймын!Табысқа жетудің тағы бір қадамын көрсеттің!Сенсіз  біз табысқа жете алмаймыз!Бәрі де қателеседі,түзету үшін шаршама!
Сенің білімің үшін ду қол шапалақ!
Ұяңдық пен қорқынышты жеңіп шық!Бүгінгі тақырыпта сен жаңылмадың! Ойлы!Сен дұрыс жолда келе жатсың!Сен   тіпті данышпансың!Білмесең үйренуге ұялма!Сені қайта-қайта тыңдай бергім келеді!Сенен бәрі үлгі алу керек, жақсы!Жаман емес!Күннен күнге жақсарып келе жатсың!Дамуыңа үлес қосқан, ата-анаңа рахмет!Өз қатеңді іздеуден шаршама!Алақай! Бірінші биікті алдың!Мынадай жұмысты мен де жасай алмас едім, жарайсың!Дұрыс айтпай қалам деп ешқашан қорықпа!Осыны  қалай үйренгеніңді айтып берші басқаларға!Еңбегің бүгін жемісті болды!Ең бастысы –өзіңе ризасын ба? Не жетіспейді?Данышпандар да қателеседі! Бәрі жақсы!Мен таң қалып тұрмын, қандай керемет!Мәссаған, бұл ерекше жұмыс!Алақай!  Ойдағы жетістігіңе тағы да жеттің!Басқаларға үйретуің ұтымды болды!Жұмысыңның бағыты дұрыс келе жатыр!Сенің жұмысыңа ризамын!Бүгін сені   тани алмадым!Үйренгенің  өзіңе жақсы, үйреткенің қоғамға тиімді!Жұмысыңның барысы дұрыс!Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!Керемет, тағы да бір шыңға шықтың!
Отправлено со смартфона Samsung Galaxy.
Сабақтың тақырыбы:Абай -дана,Абай- дара, қазақта!Осы сабақ арқылы жүзеге асатын негізгі оқу мақсаттары: Тақырып мазмұнын меңгереді, тақырып туралы тұжырымдамасын үш тілде жеткізеді, идеясын ашады. Тақырыпқа креативті түрде жанасады.Сабақтың мақсаттары: Оқушылардың барлығы орындай алады: А.Құнанбаевтің өмірі мен шығармашылығы жайлы меңгередіОқушылардың көпшілігі орындай алады:Абайдың шығармаларын салыстырып және қосымша ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі орындай алады: Әдеби шығарманың идеясын өз көзқарасы негізінде жеткізеді, тарихи көркемдік құндылығын бағалайды.Сабақтың түрі: Пысықтау сабағы Сабақ барысы:І.Ұйымдастыру кезеңі:СәлемдесуІІ.Топқа бөлу:Геометриялық фигуралар арқылы.ІІІ.Психологиялық ахуал қалыптастыру:"Ширату " Абай кім? тақырыбында төрт жолды өлең құрастыру.Үй тапсырмасын сұрау: А.Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығы жайлы үш тілде мәлімет беру. ІІІ.топ.Қазақ тілінде
Видио ролик тамашалау Топтық тапсырмалар: 1. Постер қорғау:3.The novelly of care for Kazakh poetry? (Абайдың қазақ поэзиясына ендірген жаңалығы)2. О чем говарится в первом слове назедание Абая?3.Abai was a poet in his age? (Абай өзін ақын ретінде неше жасында мойындайды? ) 3.What works of English scietist have widened their outlook? (Ағылшынның қай ғалымының еңбектері Абай дүниетанымын кеңейтті?)


Қорытындылау: Күннің шұғылаларына Абай туралы үйренгенін жазады






50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Олимпиада бітуіне қалды: