Материалдар / ата-аналар жиналысы «Мектеп, оқушы, ата — ана: үштік одағы»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ата-аналар жиналысы «Мектеп, оқушы, ата — ана: үштік одағы»

Материал туралы қысқаша түсінік
бала тәрбиесіндегі басты мәселе біріккен, бірлескен жұмыс, барлық педагогтар басшылыққа ала алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Желтоқсан 2018
839
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Новопавлов жалпы орта білім беретін мектебі













Shape1

«Мектеп, оқушы, ата — ана: үштік одағы»


Контингент: Коррекциялық түзету тобы оқушыларының ата-аналары

Дефектолог-мұғалім: Бекболат Айым Нұрболатқызы





















2017-2018 оқу жылы



Мақсаты: оқушылардың ата-аналарына жарты жылдық қорытынды, сабақ қатысымы, сабақ үлгерімдері, жетістіктері мен кешеуілдерді, ілгерілеулері барысын хабарлау. Сабаққа қатысымы нашар оқушылардың ата-аналарына ескерту.

 І. Дефектолог сөзі.

Сіздерді ортаға шаттық шеңберіне шақырамын.

ІІ.  Шаттық шеңбері:

Дөңгеленіп тұрайық
Керегені құрайық.
Уықтар боп иіліп,
Шаңыраққа киіліп
Киіз үйді құрайық.

Міне сіздермен біз үлкен киіз үйді құрдық. Осы киіз үй сияқты біздің мектебіміздің қабырғалары мықты болып, шаңырағы биік болсын дегім келеді.

Танысу: Бір шаңырақ иесі ретінде бір-бірімізбен жақынырақ танысайық. Мына үлгі бойынша: өз есіміңіздің алдына сын есім қосып айтасыз. Мысалы: мен сымбатты Сайрангүлмін. Ал, мен ақкөңіл Анармын…. Олай болса барлығымыз орнымызға жайғасайық.

ІІІ. Әр оқушының сынып жетекшісі өздерін таныстырады, жеке-жеке сөз беріледі

1 «ә», 3 «ә», 4 «а», 5 «а», 9 «а» сынып жетекшілері 

IV . «Балаңызға деген сүйіспеншілік деген» ойыны өткізіледі.

 Баланың жан дүниесі – Бұл толып тұрған ыдыс сияқты. Өз балаңыздың қандай болғанын қалайсыз? Қандай  қабілеттері болғанын  және сіз өзіңізден қандай қасиетті алғанын қалайсыз? Әрқайсыларыңыздың қолдарыңызда жүрек бар. Сол жүректің ішіне өздеріңіздің ойларыңызды жазып, осы ыдыстың ішіне салып қойыңыздар және де жазған сөздеріңізді айтып шығуларыңыз керек. Қорыта айтқанда ата ананың махаббаты, сүйіспеншілігі бала үшін бақыт, Осы сезімдеріңіз арқылы баланың өз орнын таба білуге үйретесіздер.

 

  1. V. Тест «Я и мой ребёнок»

  Роль родителей в воспитании ребёнка незаменима. Они главные «проектировщики, конструкторы и строители» детской личности. Тест дополнит ваше представление о себе как о родителях, поможет сделать определённые выводы относительно проблем воспитания детей.

 

ВОПРОСЫ

                                   ОТВЕТЫ

Можете ли вы?

Могу и всегда так

поступаю

Могу, но не всегда так поступаю

Не могу

1. В любой момент оставить все свои дела и заняться ребёнком?

А

Б

В

2. Посоветоваться с ребёнком, не взирая на его возраст?

А

Б

В

3. Признаться ребёнку в ошибке, совершённой по отношению к нему?

А

Б

В

4. Извиниться перед ребёнком в случае своей неправоты?

А

Б

В

5. Сохранить самообладание, даже если поступок ребёнка вывел вас из себя?

А

Б

В

6. Поставить себя на место ребёнка?

А

Б

В

7. Поверить хотя бы на минуту, что вы добрая фея (прекрасный принц)?

А

Б

В

8. Рассказать ребёнку поучительный случай из детства, представляющий вас в невыгодном свете?

А

Б

В

9. Воздерживаться от употреб-

ления слов и выражений, которые могут ранить ребёнка?

А

Б

В

10. Пообещать ребёнку испол-

нить его желание за хорошее поведение?

А

Б

В

11. Выделить ребёнку один день , когда он может делать что желает, вести себя как хочет?

Б

В

А

12. Устоять против детских просьб и слёз, если уверены, что это каприз, мимолётная прихоть?

А

Б

В

 

Ключ к тесту

Ответ «А» оценивается в 3 очка

Ответ «Б» — в 2 очка

Ответ «В» — в 1 очко

Если вы набрали от 27 до 36 очков, значит, ребенок – самая большая ценность в вашей жизни. Вы стремитесь не только понять, но узнать его, относитесь к нему с уважением, придерживаетесь прогрессивных принципов воспитания и постоянной линии поведения. Другими словами, вы действуете правильно и можете надеяться на хорошие результаты.

 

13- 27 очков. Забота о ребенке для вас вопрос  первостепенной важности. Вы обладаете способностями воспитателя, но на практике не всегда применяете их последовательно и целенаправленно. Порой вы чересчур строги, в других случаях – излишне мягки, кроме того, вы склонны к компромиссам , которые ослабляют воспитательный эффект . Вам следует серьезно задуматься над своим подходом к воспитанию .

 

Менее 13 очков. У вас серьезные проблемы с воспитанием. Вам недостает либо знания, как сделать ребенка личностью, либо желания добиться этого, а возможно, того и другого. Советуем обратиться к помощи специалистов – педагогов, познакомиться с публикациями по вопросам семейного воспитания. 

 

VІ. Ата-ана сұрақтары

VІІ. Қорытынды сөзі




































Хаттама

Күні: 20.12.2017ж

Өткізілген іс: жиналыс

Тақырыбы: «Мектеп, оқушы, ата — ана: үштік одағы»

Контингент: Коррекциялық түзету тобы оқушыларының ата-аналары

Қатысқандар саны: 5 ата-ана, мектеп психологы

Шараның өткізілу мақсаты: оқушылардың ата-аналарына жарты жылдық қорытынды, сабақ қатысымы, сабақ үлгерімдері, жетістіктері мен кешеуілдерді, ілгерілеулері барысын хабарлау. Сабаққа қатысымы нашар оқушылардың ата-аналарына ескерту.

Өту барысы: Амандасып, жиналысымыздың тақырыбын, отырыста қаралатын мәселелер легімен таныстырдым.

Бірінші мәселе сабаққа ынталары: І-ІІ тоқсанда Абусихов Мирас пен Абусихов Санжар 1 ай, яғни 8сағатқа ғана қатысса, Сахипов Мухаммет 12сабақты қалдырды, ал қалған үш оқушы Шарий Д., Кушумов А. пен Альмакаев М. сабақтан себепсіз қалған жоқ.

Екінші мәселе- сабаққа ынтасы: сабаққа қатысымы нашар оқушыларға қосымша сабақ әлі де қызық емес, неғұрлым көп қатысса соғұрлым ынталы болып, қызығушылықтары оянады.

Үшіншіден жетістіктері, яғни осы жартыжылдықтағы жеңісті нәтижелері, жалпы негізгі сабаққа деген үлгерімі, өсу деңгейлері айтылды.

Қорытынды: Ескертулер жасалған ата-аналардан баланың сабақтан қалу себебіне түсініктеме алынды, жаңа жарты жылдықта жаңа кесте бойынша сабаққа келетіндерінт хабарладым.

Бірлесіп, екі жақты тәрбиелеу, балалар арасына теңдей рөлде әрекет ету тиімдірек екеніне келісті.



Дефектолог- мұғалім: Бекболат А.Н.









Протокол диагностического обследования

Тест «Я и мой ребёнок»

Цель: Роль родителей в воспитании ребёнка незаменима. Они главные «проектировщики, конструкторы и строители» детской личности. Тест дополнит ваше представление о себе как о родителях, поможет сделать определённые выводы относительно проблем воспитания детей.

Стимульный материал:  бланки анкеты

Испытуемые: родители

Имя родители

балл

подробнее

1

Абусихова Жанылсын

14

13- 27 очков. Забота о ребенке для вас вопрос  первостепенной важности. Вы обладаете способностями воспитателя, но на практике не всегда применяете их последовательно и целенаправленно. Порой вы чересчур строги, в других случаях – излишне мягки, кроме того, вы склонны к компромиссам , которые ослабляют воспитательный эффект . Вам следует серьезно задуматься над своим подходом к воспитанию .

2

Абусихова Айнагуль

22

3

Шарий Елена

24

4

Альмекаева Асель

20

5

Кушумов Марат

23

6

Хасанова Баян

26





Педагог – дефектолог: Бекболат А.Н.





















Ф.И.О.____________________________________________________

ВОПРОСЫ

                                   ОТВЕТЫ

Можете ли вы?

Могу и всегда так

поступаю

Могу, но не всегда так поступаю

Не могу

1. В любой момент оставить все свои дела и заняться ребёнком?

А

Б

В

2. Посоветоваться с ребёнком, не взирая на его возраст?

А

Б

В

3. Признаться ребёнку в ошибке, совершённой по отношению к нему?

А

Б

В

4. Извиниться перед ребёнком в случае своей неправоты?

А

Б

В

5. Сохранить самообладание, даже если поступок ребёнка вывел вас из себя?

А

Б

В

6. Поставить себя на место ребёнка?

А

Б

В

7. Поверить хотя бы на минуту, что вы добрая фея (прекрасный принц)?

А

Б

В

8. Рассказать ребёнку поучительный случай из детства, представляющий вас в невыгодном свете?

А

Б

В

9. Воздерживаться от употреб-

ления слов и выражений, которые могут ранить ребёнка?

А

Б

В

10. Пообещать ребёнку испол-

нить его желание за хорошее поведение?

А

Б

В

11. Выделить ребёнку один день , когда он может делать что желает, вести себя как хочет?

Б

В

А

12. Устоять против детских просьб и слёз, если уверены, что это каприз, мимолётная прихоть?

А

Б

В



Ф.И.О.______________________________________________

ВОПРОСЫ

                                   ОТВЕТЫ

Можете ли вы?

Могу и всегда так

поступаю

Могу, но не всегда так поступаю

Не могу

1. В любой момент оставить все свои дела и заняться ребёнком?

А

Б

В

2. Посоветоваться с ребёнком, не взирая на его возраст?

А

Б

В

3. Признаться ребёнку в ошибке, совершённой по отношению к нему?

А

Б

В

4. Извиниться перед ребёнком в случае своей неправоты?

А

Б

В

5. Сохранить самообладание, даже если поступок ребёнка вывел вас из себя?

А

Б

В

6. Поставить себя на место ребёнка?

А

Б

В

7. Поверить хотя бы на минуту, что вы добрая фея (прекрасный принц)?

А

Б

В

8. Рассказать ребёнку поучительный случай из детства, представляющий вас в невыгодном свете?

А

Б

В

9. Воздерживаться от употреб-

ления слов и выражений, которые могут ранить ребёнка?

А

Б

В

10. Пообещать ребёнку испол-

нить его желание за хорошее поведение?

А

Б

В

11. Выделить ребёнку один день , когда он может делать что желает, вести себя как хочет?

Б

В

А

12. Устоять против детских просьб и слёз, если уверены, что это каприз, мимолётная прихоть?

А

Б

В



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!