«Ата-аналар академиясы
жұмысының» жүзеге асырылуы бойынша атқарылған
жұмыстар

2024-2025 оқу жылы,
Шиелі
«Ата-аналар академиясы
жұмысының» жүзеге асырылуы
бойынша атқарылған
жұмыстар
"Адамның адамшылығы —
ақыл, ғылым, жақсы ата, жақсы ана, жақсы құрбы, жақсы ұстаздан
болады".
Абай Құнабаев
Бүгінгі таңда балалардың
қауіпсіздігі, олардың денсаулығы мен қорғалуы, әл-ауқаты, білімі
мен әлеуметтік жағдайы – басты назарда.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ
ОҚУ-АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІ БЕКІТКЕН «ӨРКЕН» БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛ-АУҚАТЫН
АРТТЫРУ ҰЛТТЫҚ ҒЫЛЫМИ- ПРАКТИКАЛЫҚ ИНСТИТУТЫНЫҢ 2024-2025 ОҚУ
ЖЫЛЫНДА ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДА
«АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ» ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ
БОЙЫНША НҰСҚАУЛЫҒЫНА СҮЙЕНЕ ОТЫРЫП, ата-аналарға жүйелі
психологиялық-педагогикалық білім беру мақсатында мектебімізде
«Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының» 2024-2025 оқу
жылына арналған жоспары
жасалып, бекітілді.
Педагогикалық қолдаудың
мақсаты:
балалардың әл-ауқаты мен үйлесімді дамуын
қамтамасыз ету үшін оң тәрбие мәдениетін қалыптастыру болып
табылады.
Педагогикалық
қолдаудың міндеті:
балалардың әл-ауқатын қамтамасыз етуге
ата-аналардың педагогикалық мәдениетін, психологиялық және
әлеуметтік құзыретін дамыту болып табылады.
АПҚО сабақтарын ұйымдастыру бойынша
:
*Сабақтар жиі, айына бір рет
өткізілді;
*Бірлескен сабақтар – балалар
мен ата-аналарды бірге қатыстыру қамтамасыз
етілді;
*Сабаққа келе алмаған ата-аналарға материалдар
презентация немесе бейнероликтер түрінде
жіберілді;
*Сабақ өткізуге мектеп психологі қатысып,
тренингтер өткізіп, кеңестер берді.
*АПҚО-ның сабақтарына ерлер
мен әкелер тартылды.
АПҚО сабақтарын өткізу әдістемесі бойынша
:
*Практикалық сабақтар, тренингтер, дөңгелек
үстелдердің формалары көбірек пайдаланылды;
*«Ата-ананың қалауы бойынша нақты жағдайды
талдау», оның ішінде мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас
туралы талданып, сабақтар ойын түрінде өткізілді;
*Тәрбие туралы қосымша бейнероликтер, материалдар
пайдаланылды;
*Баланың психологиялық портретін жасау үшін
психолог сағаттары ұйымдастырылды;
*Отбасылық қатынастар тақырыбына тренингтер
өткізілді.
АПҚО сабақтарының мазмұны бойынша төмендегіше
жоспарланды:
*Төтенше жағдайларда баланың қауіпсіздігін
қамтамасыз ету дағдыларын үйрету;
*Бала үйде жалғыз қалғанда,балаланың қауіпсіз
мінез-құлық алгоритмдерін меңгеруге, қалай көмектесу жөнінде
ата-аналарға үйрету;
*Балалардың денсаулығын дамыту тақырыбын
кеңейту;
*Баланың дұрыс тамақтануын ұйымдастыру бойынша
сабақтарға енгізу;
*Балалардың психикалық қабілеттерін дамыту үшін
қажетті сабақтар;
*Есте сақтау, назар аудару, ойлау, қиял жасау,
көп мөлшерде деректермен жұмыс істей білу, оңтайлы шешімдерді табу
қабілетін дамыту үшін психикалық математика негіздері бойынша
сабақтар енгізу;
*Өзiн-өзi бағалауды дамытуға көңiл
аудару.
Өркен балалардың әл-ауқатын арттыру ұлттық-ғылыми
практикалық институтының ҚР білім беру ұйымдарында “Ата-аналарды
педагогикалық қолдау орталығы ” қызметін ұйымдастыру бойынша мектеп
ұжымы нұсқаулықпен таныстырылып, бұйрығы шықты.
Мектеп ұжымы мен сынып
жетекшілеріне «Ата-аналарды педагогикалық
қолдау орталығы» жұмысын жүзеге асыру тетіктерін үйлестіру
мақсатында әдістемелік көмек берілді.
Ата-аналардан олардың
балаларының тәрбие процесіне қатысу дегейін анықтауға арналған
сауалнамалар алынды. «Ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету
бағдарламасының 1-4 сынып ,5-9, 10-11 сыныптарға жоспары
жасалынып, бекітілді. Жоспар бойынша әр
айда ата- аналарға педагогикалық қолдау
көрсету жұмыстары жүргізілді. АПҚО-ның сабақтарына ерлер мен
әкелерді тартуға баса назар аударылды.
Бірлескен сабақтар
ұйымдастырылды. /балалар мен ата-аналардың бірге қатысуымен/
Ата-аналардың баласын тәрбиелеуде баланың бойынан дамытқысы келетін
басым бағыттар анықталды. Жүргізілген жұмыстар
нәтижесінде ата-ана мен бала, мұғалім мен
бала, педагог пен ата-ана арасындағы қарым –қатынас
нығайды.
Ата-аналардың білім беру
процесіне қатысуы артты. Әр отбасының бала тәрбиесіне
белсене қатысуының маңызы арта түсті. Кейбір отбасылардағы бала мен
ата-ана арасындағы қарым-қатынас тұрақталды.
Ата-аналарға жүйелі түрде
психологиялық-педагогикалық білім берілді, позитивті ата-ана болу
мәдениеті қалыптаса бастады. Нақты ситуацияларда дұрыс
шешім қабылдауға бағыт-бағдар берілді.
Мектептегі тәрбие жұмысының
нәтижелігі - үштікодақ қызметінің маңызы зор екенін
көрсетті.
«Ата-аналарды педагогикалық
қолдау орталығы» қызметінің жұмысы бала тәрбиесінің ұйытқысы ата -
ана мен мектеп ынтымақтастығын арттыру болып отыр. Әл Фараби
бабамыз «Ғылым емес, ең алдымен тәрбиеге көңіл бөлу керек,
тәрбиесіз адамға ғылым баянды болмайды» - деген ұлағатты сөзін
ескере отырып, ұлтымыздың қанындағы ізеттілік қайырымдылық ,
жомарттық, адалдық, парасаттылықты ұл - қыздарымыздың бойына саналы
тәрбие мен нақты білім арқылы сіңірту-басты міндетіміз. Балаға
жауапкершілікпен қарап, оқыту мен адамгершілікке тәрбиелеуде
отбасының басым рөлін мойындап, бірлесе, ынтымақтаса әрекет етуіміз
қажет. «Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының» жұмысының
дұрыс ұйымдастырылуы-мұғалім мен ата-ананың баламен үйлесім
табуының басты кепілі болмақ.