Сабақтың
басы
|
Сәлемдесу:
Армысыздар, қымбатты
оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын!
Барлықтарыңыздың
жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет!
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын хабарлау:
|
Оқушылар жұдырық түйістіру
арқылы бір біріне достық ықыластарын
білдіреді.
|
|
Көңілді
әуен
|
Сабақтың
ортасы
|
Пікір
алмасу
«Өсиет деген не?» және «Қасиет
деген не?» сұрақтары бойынша оқушылардың пікірін
тыңдау Қызығушылықты
ояту
«Атадан қалған асыл сөз»
ойыны: әр оқушы белгілі бір қазақ мақал-мәтелін айтады және оның
мағынасын түсіндіреді
Видеоролик көрсету: ата-ана
тәрбиесінің маңызы туралы қысқаша
бейнебаян
Негізгі
бөлім
1. Атадан
өсиет:
Ата-бабаларымыздан қалған
нақыл сөздер мен өмірлік қағидалар
Дана тұлғалардың өсиеттері
(Әл-Фараби, Абай, Бауыржан Момышұлы және
т.б.)
Қазақ халқының отбасы
құндылықтары
2. Анадан
қасиет:
Ана тәрбиесінің балаға
әсері
Ана – отбасының
жүрегі
Ана тәрбиелеген ұлы тұлғалар
(Шоқанның анасы Айғаным, Абайдың анасы Ұлжан
т.б.)
3. Ұрпақтар
сабақтастығы:
Ұлттық дәстүрлер мен қазіргі
заман құндылықтарының байланысы
Бүгінгі жастарға
аманат
Топтық
жұмыс
1-топ: "Ата өсиетінен алған тәрбие"
тақырыбында постер жасау
2-топ: "Ана қасиетінен дарыған үлгі"
тақырыбында шағын көрініс көрсету
3-топ: "Менің отбасымдағы тәрбие"
атты эссе жазу
|
Оқушылар өз жауаптарын ортаға
салады.
Топтар өз тақырыптары бойынша
постер дайындайды және қорғайды.
|
Оқушылар бірін -бірі
бағалайды
|
Ақ қағаз,
фломастерлер
|
Сабақтың
соңы
|
Қорытынды
Әр оқушы өз отбасының бір
жақсы дәстүрі туралы айтып береді
"Болашаққа аманат" атты
қысқаша пікір алмасу
Үй
тапсырмасы
«Атадан өсиет, анадан қасиет»
тақырыбында шығарма немесе презентация
дайындау
Үлкен кісілерден өмірлік
маңызды өсиеттерді жинап, дәптерге жазу
|
Оқушылар ақ қағазға өз
ойларын қысқаша жазады
|
Шығармашылық тапсырма
бойынша ауызша пікір айту.
|
Ақ
қағаз
|
Қауіпсіздік
сабағы
10
мин
|
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын түсіндіру
"Сізге біреу жағымсыз сөз
айтса, сіз қалай жауап берер едіңіз?" деген сұрақ қойып,
оқушылардың ойларын тыңдау.
1. Негізгі
бөлім
1. Теориялық
бөлім
Жағымсыз сөздердің адам
психологиясына әсері.
Дұрыс жауап беру
стратегиялары:
1. Сабыр сақтау – эмоцияға
берілмеу.
2. Елемеу – қажетсіз дауларға
түспеу.
3. Өзін-өзі қорғау – сыпайы,
бірақ сенімді жауап беру.
4. Көмек сұрау – егер жағдай
күрделі болса, үлкендерге айту.
2. Практикалық бөлім
:
Топтық жұмыс: "Қалай жауап
берер едің?" (әр топқа жағымсыз сөздер жазылған карточкалар
беріледі, олар дұрыс жауап беруді
ойластырады).
Рөлдік ойын: Бір оқушы
жағымсыз сөз айтады, екіншісі тиімді жауап беріп
үйренеді.
III. Қорытынды
бөлім
Сабақтан алған негізгі ойларын
бөлісу.
"Жағымсыз сөзге жақсы жауап
беру" атты қағидаларды сыныптастыру.
Рефлексия: "Маған ең пайдалы
болған стратегия..."
Үй
тапсырмасы:
Келесі сабаққа дейін жағымсыз
сөзге дұрыс жауап беру әдістерін өмірде
қолдану.
Қысқа эссе жазу: "Қалай
мәдениетті жауап беруге болады?"
|
Оқушылар тақырып бойынша өз
пікірлерін айтады.
Сұрақтарға жауап
береді.
Топтық жұмыс
орындайды
|
Оқушылар бірін -бірі
бағалайды
Топтық жұмыстағы
белсенділік.
Талқылаудағы ұсыныстардың
нақтылығы.
Сабақ соңындағы рефлексия
сапасы.
|
Презентация
Суреттер
Видеороликтер
Жағдайлық тапсырмалар
парақтары.
Презентация
|
Сабақтың
соңы
|
Оқушылар біз бүгін сіздермен
қоғамдағы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір
алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық
болады деп тілеймін .
|
Барлығы бүгінгі сабақта алған
әсерлерімен бөліседі.
|
Бүгінгі сабаққа белсенді
қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп,
мадақтау.
|
|