|
Бөлім: Парасат пайымы |
Мектеп: |
||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||
|
Сынып: 10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Атажұртқа оралу |
||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.1.1 әдеби шығарманың композициясын уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау. 10.3.2.1 - көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру. |
||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оразақын Асқар «Шетте жүрген бауырларға» өлеңінің композициясын уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау, көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру. |
||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, оқушылардың назарын сабаққа аудару. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру: Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады. Қызығушылықты ояту. «Байланыс тізбегі» әдісімен өлеңдегі берілген үзінді идеясын ашып, төмендегі сызбадағы байланысты ашып түсіндіріңдер. Шетелге кетсеңдер де бауыр басып, Құт ты орын теп сең дер де ау ырласып, Атажұрт шақырады тұқымым деп, Құшағын байтақ дала, тауың да ашып
Сабақ тақырыбы, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады. |
Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады. «Байланыс тізбегі» әдісімен төмендегі сызбадағы байланысты ашып түсіндіреді. |
ҚБ «Одағайлар» әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
|
10-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы |
|||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Мағынаны тану. 1-тапсырма. Берілген сілтеме арқылы Оразақын Асқар «Шетте жүрген бауырларға» өлеңінің аудио нұсқасын тыңдап, берілген кестені толтырыңыздар. https://www.youtube.com/watch?v=SfVPGmeqtMg
Дескрипторлар:
Өзара бағалау «Мадақтау сэндвичі» арқылы дескрипторларға сүйене отырып жүргізіледі. 2-тапсырма. ТЖ «Әдеби үйірме» әдісі. Әр топ мүшелері рөлдерге бөлінеді және «Шетте жүрген бауырларға» өлеңін оқып, рөлдері бойынша тапсырмаларды орындайды. Өлең композициясын уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау жасайды. Әр топтан рөлдер бойынша шақырылады, қалғандары толықтырады. Баяндап беруші – оның міндеті өз көзқарасы тұрғысынан немесе өз ойына сүйене отырып, осы өлеңнің мазмұнын баяндау. Зерттеуші – оның міндеті (мәтінге байланысты) басты кейіпкердің мінезін немесе басты оқиғаны жан-жақты меңгеру және сипаттау. Сондай-ақ бұл жаңа сөздерді меңгеру және суреттеу немесе өткен тапсырманың қалған бөлігі болуы мүмкін. Сұрақтар құрастырушы – негізгі оқиғаларды қамтитын немесе өлеңнің жалпы мазмұны бойынша сұрақтар дайындайды. Бастысы, оқушылар сұрақ қоюдың өлшемдерін, төменгі және жоғары деңгейлердің бөлінуі туралы ескерсе болды. Сілтемелер табушы – оның міндеті өлеңнің тақырыбын, руханилығын ашатын немесе құптайтын кез келген сілтемелерді – белгілі және аздап белгілі афоризмдер, мәтелдер табу. Бейнелеуші-суреттеуші – оның міндеті өлеңдегі кейіпкерге немесе өлең мазмұны бойынша суреттеу. Дәнекер – оның міндеті негізгі идеяларды немесе оқиғаларды бүгінгі өмірмен байланыстыру.
Дескрипторлар:
Бағалау. |
Берілген сілтеме арқылы Ұлықбек Есдәулеттің «Біз түркілерміз» өлеңінің аудио нұсқасын тыңдап, берілген кестені толтырыңыздар.
Әр топ мүшелері рөлдерге бөлінеді және «Біз түркілерміз» өлеңін оқып, рөлдері бойынша тапсырмаларды орындайды. Өлең композициясын уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау жасайды. Әр топтан рөлдер бойынша шақырылады, қалғандары толықтырады. |
Өзара бағалау. «Комментарий жасау» әдісі
|
https://www.youtube.com/watch?v=SfVPGmeqtMg
|
|||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия Бүгін мен . . . білдім. Мен үшін қызықты болды, себебі . . . Мен үшін қиындық туындады, ол . . . Мен тапсырманың барлығын орындадым, өйткені . . . Мен . . . түсіндім. Мен . . . сезіндім. Мен үшін . . . сәтті болды. Мені . . . таң қалдырды. . . . менің қолымнан келеді. Сабақ менің өмірім үшін . . . болды. |
||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Атажұртқа оралу
Атажұртқа оралу
|
Бөлім: Парасат пайымы |
Мектеп: |
||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||
|
Сынып: 10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Атажұртқа оралу |
||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.1.1 әдеби шығарманың композициясын уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау. 10.3.2.1 - көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру. |
||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оразақын Асқар «Шетте жүрген бауырларға» өлеңінің композициясын уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау, көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру. |
||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, оқушылардың назарын сабаққа аудару. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру: Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады. Қызығушылықты ояту. «Байланыс тізбегі» әдісімен өлеңдегі берілген үзінді идеясын ашып, төмендегі сызбадағы байланысты ашып түсіндіріңдер. Шетелге кетсеңдер де бауыр басып, Құт ты орын теп сең дер де ау ырласып, Атажұрт шақырады тұқымым деп, Құшағын байтақ дала, тауың да ашып
Сабақ тақырыбы, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады. |
Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады. «Байланыс тізбегі» әдісімен төмендегі сызбадағы байланысты ашып түсіндіреді. |
ҚБ «Одағайлар» әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
|
10-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы |
|||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Мағынаны тану. 1-тапсырма. Берілген сілтеме арқылы Оразақын Асқар «Шетте жүрген бауырларға» өлеңінің аудио нұсқасын тыңдап, берілген кестені толтырыңыздар. https://www.youtube.com/watch?v=SfVPGmeqtMg
Дескрипторлар:
Өзара бағалау «Мадақтау сэндвичі» арқылы дескрипторларға сүйене отырып жүргізіледі. 2-тапсырма. ТЖ «Әдеби үйірме» әдісі. Әр топ мүшелері рөлдерге бөлінеді және «Шетте жүрген бауырларға» өлеңін оқып, рөлдері бойынша тапсырмаларды орындайды. Өлең композициясын уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау жасайды. Әр топтан рөлдер бойынша шақырылады, қалғандары толықтырады. Баяндап беруші – оның міндеті өз көзқарасы тұрғысынан немесе өз ойына сүйене отырып, осы өлеңнің мазмұнын баяндау. Зерттеуші – оның міндеті (мәтінге байланысты) басты кейіпкердің мінезін немесе басты оқиғаны жан-жақты меңгеру және сипаттау. Сондай-ақ бұл жаңа сөздерді меңгеру және суреттеу немесе өткен тапсырманың қалған бөлігі болуы мүмкін. Сұрақтар құрастырушы – негізгі оқиғаларды қамтитын немесе өлеңнің жалпы мазмұны бойынша сұрақтар дайындайды. Бастысы, оқушылар сұрақ қоюдың өлшемдерін, төменгі және жоғары деңгейлердің бөлінуі туралы ескерсе болды. Сілтемелер табушы – оның міндеті өлеңнің тақырыбын, руханилығын ашатын немесе құптайтын кез келген сілтемелерді – белгілі және аздап белгілі афоризмдер, мәтелдер табу. Бейнелеуші-суреттеуші – оның міндеті өлеңдегі кейіпкерге немесе өлең мазмұны бойынша суреттеу. Дәнекер – оның міндеті негізгі идеяларды немесе оқиғаларды бүгінгі өмірмен байланыстыру.
Дескрипторлар:
Бағалау. |
Берілген сілтеме арқылы Ұлықбек Есдәулеттің «Біз түркілерміз» өлеңінің аудио нұсқасын тыңдап, берілген кестені толтырыңыздар.
Әр топ мүшелері рөлдерге бөлінеді және «Біз түркілерміз» өлеңін оқып, рөлдері бойынша тапсырмаларды орындайды. Өлең композициясын уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау жасайды. Әр топтан рөлдер бойынша шақырылады, қалғандары толықтырады. |
Өзара бағалау. «Комментарий жасау» әдісі
|
https://www.youtube.com/watch?v=SfVPGmeqtMg
|
|||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия Бүгін мен . . . білдім. Мен үшін қызықты болды, себебі . . . Мен үшін қиындық туындады, ол . . . Мен тапсырманың барлығын орындадым, өйткені . . . Мен . . . түсіндім. Мен . . . сезіндім. Мен үшін . . . сәтті болды. Мені . . . таң қалдырды. . . . менің қолымнан келеді. Сабақ менің өмірім үшін . . . болды. |
||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















