1.Ұйымдастыру
кезеңі
Сабақтың
басталуы
Сабақтың
ортасы
Жаңа
тақырып
Сабақ
соңы
Үй тапсырмасы туралы
ақпараттандыру
Сабақ қорытындыларына
қорытынды жүргізу және
рефлексия
|
Сапқа тұрғызу. Сәлемдесу.
Рапорт қабылдау. Саптық
жаттығулар:
1. Оңға бұрыл!
2. Солға бұрыл!
3.
Кері айнал!
4. Секіріспен кері айнал!
5. Оңға!
Бағыттаушының соңынан оң иық алда, жай
жүріспен бас!
Жүру
жаттығулары:
а) қол жоғары, аяқтың ұшымен жүріп
бас!
ә) қол желкеде, өкшемен жүріп бас!
б) қол белде, табанның сыртымен және ішкі жағымен бас!
в) қол алда, жартылай отырып бас!
г) қол еркін, толық отырып бас!
ғ) Ысқырық бойынша жоғарыға секіріп, қолды
соғу.
Жүріс кезінде орындалатын
Ж.Д.Ж
1. Қол жанда, 4-сан білектен, 4-сан
шынтақтан, 4-сан толық қолды йықтан алға айналдыру
(артқа)
2. Оң қол жоғары, артқа қол ауыстырып сермеу
3. Қол басы құлыпта, 1-4сан білезікті оңға (солға) айналдыру.
4. Қол йықта, йықты алға артқа айналдыру
5. Қол кеудеде, шынтақтан бүгулі, қолды жазып, жазбай сермеу.
6. Қол жанда, сол (оң) жаққа
бұрылу.
Ойын
техникасы – жарыс нәтижелерін
қамтамасыз ететін арнайы амалдар мен орындайтын тәсілдер: тұрыс
және ауыстыру, беру, беруден допты алу, шабуыл ұрыс үшін беру,
шабуыл ұрыстар мен жалған әрекеттер, блоктау, алаңның түбінде
шабуыл ұрыстар мен жалған әрекеттерден допты алу, шабуыл
ойыншыларын және қорғаныста
ойнау.
Негізгі техникалық амалдарды
ерекшелейді: беру, әрі қарай беру, шабуыл ұрыс, беруден допты
қабылдау, болктау, және әртүрлі ойын жағдайларында негізгі
амалдардың орындауын қамтамасыз ететін немесе олардың құрамдас
бөлігі болып табылатын (секіруде, құлауда, төмен немесе жоғары
тұруда, әрі қарай беру, секіруде беру, жүгіру ұмтылысынан
секірудегі шабуыл ұрыс) қосымша (ауыстыру, тұрыс, секірулер,
құлау).

Бастапқы жағдайда (БЖ) аяқтар
тізедее бүгілген, қолдардың үлкен саусақтары қастардың деңгейінде
орналасады. Сұқ және үлкен саусақтар үшбұрыш құрайды, одан ойыншы
жақындаған допты бақылайды.Қолдың саусақтары біріктірілген, сопақ
қалпы бар, және тиімді қозғалыста өзінше ожау құрау арқылы ойын
жалғастыралды. Доп таянғанда аяқ тізеден бүгіледі, және денені
жоғары көтереді. Шамалыдан соң қол кіріседі – олар допқа ұшу
бағытын береді, аяқ тез және жылдам бүгіледі, ал қол доптың ұшуын
қамтамасыз етіп, жай бүгіледі.Қолдың саусақтары бүгілу жағдайын
сақтайды, онда алақан әрі қарай ойыншының бағытына
перпендикуляр болады.Допты ұру кезінде, үлкен саусаққа доптың
амортизациясы бойынша негізгі салмақ түседі, сұқ саусақ білезік
буынының негізгі бөлігі, ортаңғы аз мөлшерде, аты жоқ саусақ пен
кіші саусақ ұшу бағытын реттеп, допты бір жақты бағытта ұстап
қалады.Доп ұшқаннан кейін қолды белгілеу қозғалыспен қоса
аяқталғаннан толық тоқтағанға дейін ұсынылады.Егер доп ұшу кезінде
айналмаса немесе аз айналса (сағат тілі бойынша) — әрі қарай беру,
дұрыс орындалады.
Акробатика (лат. akrobateō, көне
грекше: ἀκροβάτης — аяқтың ұшымен жүремін,
өрмелеймін) –
-
күш жұмсай орындалатын дене
шынықтыру жаттығуларының бір
түрі;
-
цирк өнерінің жанры
(акробатикалық күш жұмсау, секіру арқылы
орындалады);
-
спорт түрі
(спортық
гимнастика) Акробатика біздің
заманымыздан бұрын шамамен 2300 жылы Ежелгі Мысырда, Грекияда, тағы
басқа елдерде пайда болды. Акробатикалық жаттығулар алғаш
қалалардың ашық алаңдарында, базарларында орындалды. Бертін келе
цирк аренасына көшіп, жаттығулары күрделене бастады. Акробатика –
қазір спорттың кең тараған бір
түрі. Қазақстанда спорттық
акробатика 1933 жылдан тарай бастады
және одан тұңғыш
чемпионат 1949 жылы
өткізілді.[1]
Қорытынды бөлім:
Бастапқы қалыпқа келтіру жаттығулары, сапта тұру, өткен сабақты
қорытындылау, белсенді оқушыларды атап өту. Үйге тапсырма беру,
қоштасу
Гимнастика тақырыбында реферат
жазып келу.
Бүгінгі тақырып сіздерге
қызықты болды ма?
Тақырып бойынша қосымша
сұрақтарыныз бар ма?
Осы тақырып бойынша тағы не
білгіңіз келеді?
Сұрақтарына білім алушыдан
кері әсер алу
|
Іздену, жазу, практикалық іс
әрекет қайталау
Өз ойларымен
бөлісу
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өзімізге тілегенді, өзгеге де
тілейміз
Берілген тапсырма
бойынша
Қорытынды
жасайды.
Оң жақтағы ұяшыққа
сабақ туралы өз ойынызды
жазыңыз.
Сол ұяшыққа сіздің
сабағына сай сұарққа жауап
беру.
|
Ақпараттық
әдіс
Секундомер
Ысқырық
|