|
|
САПА МЕНЕДЖМЕНТІ ЖҮЙЕСІ Сабақ жоспары Ф01-ПК-01-ОП-ҰМК |
Басылым: 1 |
|
Өзгерту: 0 |
||
|
бет:1-2 |
БЕКІТЕМІН
Колледж директорының оқу тәрбие
жөніндегі орынбасары
Юлдабаева А.А________________
Сабақ жоспары
|
Сабақтың тақырыбы: |
Атлетикалық гимнастиканың элементтері |
|
Модуль/пән атауы: |
Дене шынықтыру |
|
Құрастырған педагогтың аты-жөні: |
Жакыпбаев Ж.Ж |
|
Күні: |
|
|
|
|
Курс, топ: |
11,13 топ |
|
Сабақтың типі: |
аралас |
|
Оқушыларды гимнастикалық ойынының техникасын үйрету, жетілдіру. |
|
Форма – 10% Дисциплина – 10% Үй тапсырмасының орындалуы – 20% Практикалық алгоритмдерді орындау – 30% Жаңа тақырыпты меңгеру – 20% Рефлексия – 10% |
|
Спорттық киім, секундомер,ысқырық |
|
||||
|
Сабақтың негізгі кезеңдері
|
Оқытушының әрекеттері |
Білім алушының әрекеттері |
Бағалау |
Оқу әдісі, Оқыту қолайлығы (ресурстар мен материалдары) |
|
1.Ұйымдастыру кезеңі Сабақтың басталуы Сабақтың ортасы Жаңа тақырып Сабақ соңы Үй тапсырмасы туралы ақпараттандыру Сабақ қорытындыларына қорытынды жүргізу және рефлексия |
Сапқа тұрғызу. Сәлемдесу.
Рапорт қабылдау.
1. Оңға бұрыл! Бағыттаушының соңынан оң иық алда, жай жүріспен бас! Жүру жаттығулары:
а) қол жоғары, аяқтың ұшымен жүріп
бас! Жүріс кезінде орындалатын Ж.Д.Ж
1. Қол жанда, 4-сан білектен, 4-сан
шынтақтан, 4-сан толық қолды йықтан алға айналдыру
Ойын техникасы – жарыс нәтижелерін қамтамасыз ететін арнайы амалдар мен орындайтын тәсілдер: тұрыс және ауыстыру, беру, беруден допты алу, шабуыл ұрыс үшін беру, шабуыл ұрыстар мен жалған әрекеттер, блоктау, алаңның түбінде шабуыл ұрыстар мен жалған әрекеттерден допты алу, шабуыл ойыншыларын және қорғаныста ойнау. Негізгі техникалық амалдарды ерекшелейді: беру, әрі қарай беру, шабуыл ұрыс, беруден допты қабылдау, болктау, және әртүрлі ойын жағдайларында негізгі амалдардың орындауын қамтамасыз ететін немесе олардың құрамдас бөлігі болып табылатын (секіруде, құлауда, төмен немесе жоғары тұруда, әрі қарай беру, секіруде беру, жүгіру ұмтылысынан секірудегі шабуыл ұрыс) қосымша (ауыстыру, тұрыс, секірулер, құлау).
Бастапқы жағдайда (БЖ) аяқтар тізедее бүгілген, қолдардың үлкен саусақтары қастардың деңгейінде орналасады. Сұқ және үлкен саусақтар үшбұрыш құрайды, одан ойыншы жақындаған допты бақылайды.Қолдың саусақтары біріктірілген, сопақ қалпы бар, және тиімді қозғалыста өзінше ожау құрау арқылы ойын жалғастыралды. Доп таянғанда аяқ тізеден бүгіледі, және денені жоғары көтереді. Шамалыдан соң қол кіріседі – олар допқа ұшу бағытын береді, аяқ тез және жылдам бүгіледі, ал қол доптың ұшуын қамтамасыз етіп, жай бүгіледі.Қолдың саусақтары бүгілу жағдайын сақтайды, онда алақан әрі қарай ойыншының бағытына перпендикуляр болады.Допты ұру кезінде, үлкен саусаққа доптың амортизациясы бойынша негізгі салмақ түседі, сұқ саусақ білезік буынының негізгі бөлігі, ортаңғы аз мөлшерде, аты жоқ саусақ пен кіші саусақ ұшу бағытын реттеп, допты бір жақты бағытта ұстап қалады.Доп ұшқаннан кейін қолды белгілеу қозғалыспен қоса аяқталғаннан толық тоқтағанға дейін ұсынылады.Егер доп ұшу кезінде айналмаса немесе аз айналса (сағат тілі бойынша) — әрі қарай беру, дұрыс орындалады. Акробатика (лат. akrobateō, көне грекше: ἀκροβάτης — аяқтың ұшымен жүремін, өрмелеймін) –
Қорытынды бөлім: Гимнастика тақырыбында реферат жазып келу. Бүгінгі тақырып сіздерге қызықты болды ма? Тақырып бойынша қосымша сұрақтарыныз бар ма? Осы тақырып бойынша тағы не білгіңіз келеді? Сұрақтарына білім алушыдан кері әсер алу |
Іздену, жазу, практикалық іс әрекет қайталау Өз ойларымен бөлісу |
Қалыптастырушы бағалау: Өзімізге тілегенді, өзгеге де тілейміз Берілген тапсырма бойынша Қорытынды жасайды. Оң жақтағы ұяшыққа сабақ туралы өз ойынызды жазыңыз. Сол ұяшыққа сіздің сабағына сай сұарққа жауап беру. |
Ақпараттық әдіс Секундомер Ысқырық
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Атлетикалық гимнастика элементтері
Атлетикалық гимнастика элементтері
|
|
САПА МЕНЕДЖМЕНТІ ЖҮЙЕСІ Сабақ жоспары Ф01-ПК-01-ОП-ҰМК |
Басылым: 1 |
|
Өзгерту: 0 |
||
|
бет:1-2 |
БЕКІТЕМІН
Колледж директорының оқу тәрбие
жөніндегі орынбасары
Юлдабаева А.А________________
Сабақ жоспары
|
Сабақтың тақырыбы: |
Атлетикалық гимнастиканың элементтері |
|
Модуль/пән атауы: |
Дене шынықтыру |
|
Құрастырған педагогтың аты-жөні: |
Жакыпбаев Ж.Ж |
|
Күні: |
|
|
|
|
Курс, топ: |
11,13 топ |
|
Сабақтың типі: |
аралас |
|
Оқушыларды гимнастикалық ойынының техникасын үйрету, жетілдіру. |
|
Форма – 10% Дисциплина – 10% Үй тапсырмасының орындалуы – 20% Практикалық алгоритмдерді орындау – 30% Жаңа тақырыпты меңгеру – 20% Рефлексия – 10% |
|
Спорттық киім, секундомер,ысқырық |
|
||||
|
Сабақтың негізгі кезеңдері
|
Оқытушының әрекеттері |
Білім алушының әрекеттері |
Бағалау |
Оқу әдісі, Оқыту қолайлығы (ресурстар мен материалдары) |
|
1.Ұйымдастыру кезеңі Сабақтың басталуы Сабақтың ортасы Жаңа тақырып Сабақ соңы Үй тапсырмасы туралы ақпараттандыру Сабақ қорытындыларына қорытынды жүргізу және рефлексия |
Сапқа тұрғызу. Сәлемдесу.
Рапорт қабылдау.
1. Оңға бұрыл! Бағыттаушының соңынан оң иық алда, жай жүріспен бас! Жүру жаттығулары:
а) қол жоғары, аяқтың ұшымен жүріп
бас! Жүріс кезінде орындалатын Ж.Д.Ж
1. Қол жанда, 4-сан білектен, 4-сан
шынтақтан, 4-сан толық қолды йықтан алға айналдыру
Ойын техникасы – жарыс нәтижелерін қамтамасыз ететін арнайы амалдар мен орындайтын тәсілдер: тұрыс және ауыстыру, беру, беруден допты алу, шабуыл ұрыс үшін беру, шабуыл ұрыстар мен жалған әрекеттер, блоктау, алаңның түбінде шабуыл ұрыстар мен жалған әрекеттерден допты алу, шабуыл ойыншыларын және қорғаныста ойнау. Негізгі техникалық амалдарды ерекшелейді: беру, әрі қарай беру, шабуыл ұрыс, беруден допты қабылдау, болктау, және әртүрлі ойын жағдайларында негізгі амалдардың орындауын қамтамасыз ететін немесе олардың құрамдас бөлігі болып табылатын (секіруде, құлауда, төмен немесе жоғары тұруда, әрі қарай беру, секіруде беру, жүгіру ұмтылысынан секірудегі шабуыл ұрыс) қосымша (ауыстыру, тұрыс, секірулер, құлау).
Бастапқы жағдайда (БЖ) аяқтар тізедее бүгілген, қолдардың үлкен саусақтары қастардың деңгейінде орналасады. Сұқ және үлкен саусақтар үшбұрыш құрайды, одан ойыншы жақындаған допты бақылайды.Қолдың саусақтары біріктірілген, сопақ қалпы бар, және тиімді қозғалыста өзінше ожау құрау арқылы ойын жалғастыралды. Доп таянғанда аяқ тізеден бүгіледі, және денені жоғары көтереді. Шамалыдан соң қол кіріседі – олар допқа ұшу бағытын береді, аяқ тез және жылдам бүгіледі, ал қол доптың ұшуын қамтамасыз етіп, жай бүгіледі.Қолдың саусақтары бүгілу жағдайын сақтайды, онда алақан әрі қарай ойыншының бағытына перпендикуляр болады.Допты ұру кезінде, үлкен саусаққа доптың амортизациясы бойынша негізгі салмақ түседі, сұқ саусақ білезік буынының негізгі бөлігі, ортаңғы аз мөлшерде, аты жоқ саусақ пен кіші саусақ ұшу бағытын реттеп, допты бір жақты бағытта ұстап қалады.Доп ұшқаннан кейін қолды белгілеу қозғалыспен қоса аяқталғаннан толық тоқтағанға дейін ұсынылады.Егер доп ұшу кезінде айналмаса немесе аз айналса (сағат тілі бойынша) — әрі қарай беру, дұрыс орындалады. Акробатика (лат. akrobateō, көне грекше: ἀκροβάτης — аяқтың ұшымен жүремін, өрмелеймін) –
Қорытынды бөлім: Гимнастика тақырыбында реферат жазып келу. Бүгінгі тақырып сіздерге қызықты болды ма? Тақырып бойынша қосымша сұрақтарыныз бар ма? Осы тақырып бойынша тағы не білгіңіз келеді? Сұрақтарына білім алушыдан кері әсер алу |
Іздену, жазу, практикалық іс әрекет қайталау Өз ойларымен бөлісу |
Қалыптастырушы бағалау: Өзімізге тілегенді, өзгеге де тілейміз Берілген тапсырма бойынша Қорытынды жасайды. Оң жақтағы ұяшыққа сабақ туралы өз ойынызды жазыңыз. Сол ұяшыққа сіздің сабағына сай сұарққа жауап беру. |
Ақпараттық әдіс Секундомер Ысқырық
|
шағым қалдыра аласыз















