Сыныбы: 10 Ә
Күні:
10.10.2017ж
Сабақ №
11
1.Сабақтың тақырыбы: Атмосфералық
циркуляция.
2.Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол
жеткізу тәртібі: Атмосфералық қысым
туралы оқып, осы Атмосфералық қысым тақырыбы бойынша есеп шығарып
үйрену.
3.Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс
түрі: жеке жұмыс,топтық
жұмыс
4.Сабақтың нәтижесі:
Білу: Оқушылар атмосфералық
қысымның өзгерістері қандай фактоларға тәуелді болатынын
біледі. Түсіну: Ауа массаларының
қозғалысы мен желдердің бағытын білудің маңызын
түсінеді.
Қолдану: Атмосфералық қысым
тақырыбы бойынша есеп шығара алады. Талдау: Жер шарының басым
желдері қай жерлерде байқалатынына карта бойынша талдау жасай
алады. 5.Өзіне оқыту үшін
бағалау кіретін бағалау: критерий бойынша
бағалау.
6.Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс-талабын есепке
алу: Мақсаттардың орындалуы
үшін оқушыларға қолдау, көмек көрсетемін.
7.Реурстар мен жабдықтар: оқулық,
карта,
постер,суреттер, интернет материалдары.
Сабақ
барысы
Уа-қыт
|
Бөлім
|
Мұғалім
іс-әрекеті
|
Оқушылар
іс-әрекеті
|
5
мин
|
Кіріспе
|
1.Психологиялық ахуал
қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады, сергіту сәтін
жасайды
2. Мұғалім сыныпты 3 түрлі
кәмпит арқылы топқа бөледі.
|
1.Оқушылар сергіту сәтін
жасайды,топтарға бөлінеді.
2. Оқушылар үй тапсырмасы
бойынша жазған эсселерін оқып,бірін-бірі
бағалайды.
|
10
мин
|
Тұсаукеср
|
1. Мұғалім
оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.
2.Тақырып айқындағаннан кейін мұғалім әр топқа бөлек
тақырыптар беріп, кубизм әдісі бойынша тапсырма береді.
«зерттеңіз», «суреттеңіз», «салыстырыңыз»
|
1.Оқушылар жаңа сабақтың
тақырыбы мен мақсатын берілген сұрақтарға жауап бере отырып,
айқындайды.
2.Топтар өз тақырыбын кубизм
әдісі бойынша постер жасап,
қорғайды.
|
20
мин
|
Негізгі
бөлім
|
1.Мұғалім
«Екі түрлі түсініктеме
күнделігі» әдісі бойынша мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды,
үзінділерді жазуды тапсырады.
2. Атмосфералық қысымды
анықтауға есеп шығартады.
|
1.Оқушылар Мәтіндегі қатты
әсер етіп, есте қалған үзінділер мен түсініксіз тұстарын жазып өз
топтарында талқылайды.
2.
Оқушылар атмосфералық қысымды анықтауға
есептер шығарады.
|
5
мин
|
Қорытынды
|
1. Мұғалім сабақты
қорытындылайды.
2.Үйге
тап-ма:
1) §9 оқу, Өздерің
тұрған жердің қандай қысым белдеуінде орналасқанын
анықтау.
|
1.Оқушылар критерий бойынша
бірін-бірі бағалайды.
2.Оқушылар сэндвич әдісі арқылы
бүгінгі сабаққа кері байланыс жасайды.
|