Атмосфералық циркуляция.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Атмосфералық циркуляция.

Материал туралы қысқаша түсінік
Атмосфералық қысым туралы оқып, осы Атмосфералық қысым тақырыбы бойынша есеп шығару
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сыныбы: 10 Ә

Күні: 10.10.2017ж

Сабақ № 11

1.Сабақтың тақырыбы: Атмосфералық циркуляция.

2.Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі: Атмосфералық қысым туралы оқып, осы Атмосфералық қысым тақырыбы бойынша есеп шығарып үйрену.

3.Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі: жеке жұмыс,топтық жұмыс

4.Сабақтың нәтижесі:

Білу: Оқушылар атмосфералық қысымның өзгерістері қандай фактоларға тәуелді болатынын біледі. Түсіну: Ауа массаларының қозғалысы мен желдердің бағытын білудің маңызын түсінеді.

Қолдану: Атмосфералық қысым тақырыбы бойынша есеп шығара алады. Талдау: Жер шарының басым желдері қай жерлерде байқалатынына карта бойынша талдау жасай алады. 5.Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау: критерий бойынша бағалау.

6.Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс-талабын есепке алу: Мақсаттардың орындалуы үшін оқушыларға қолдау, көмек көрсетемін.

7.Реурстар мен жабдықтар: оқулық, карта, постер,суреттер, интернет материалдары.

Сабақ барысы

Уа-қыт

Бөлім

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушылар іс-әрекеті

5 мин

Кіріспе

1.Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады, сергіту сәтін жасайды

2. Мұғалім сыныпты 3 түрлі кәмпит арқылы топқа бөледі.

1.Оқушылар сергіту сәтін жасайды,топтарға бөлінеді.

2. Оқушылар үй тапсырмасы бойынша жазған эсселерін оқып,бірін-бірі бағалайды.

10 мин

Тұсаукеср

1. Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды. 2.Тақырып айқындағаннан кейін мұғалім әр топқа бөлек тақырыптар беріп, кубизм әдісі бойынша тапсырма береді. «зерттеңіз», «суреттеңіз», «салыстырыңыз»

1.Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын берілген сұрақтарға жауап бере отырып, айқындайды.

2.Топтар өз тақырыбын кубизм әдісі бойынша постер жасап, қорғайды.

20

мин

Негізгі

бөлім


1.Мұғалім «Екі түрлі түсініктеме күнделігі» әдісі бойынша мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді жазуды тапсырады.

2. Атмосфералық қысымды анықтауға есеп шығартады.

1.Оқушылар Мәтіндегі қатты әсер етіп, есте қалған үзінділер мен түсініксіз тұстарын жазып өз топтарында талқылайды.

2. Оқушылар атмосфералық қысымды анықтауға есептер шығарады.

5

мин

Қорытынды

1. Мұғалім сабақты қорытындылайды.

2.Үйге тап-ма:

1) §9 оқу, Өздерің тұрған жердің қандай қысым белдеуінде орналасқанын анықтау.

1.Оқушылар критерий бойынша бірін-бірі бағалайды.

2.Оқушылар сэндвич әдісі арқылы бүгінгі сабаққа кері байланыс жасайды.











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.12.2018
1660
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі