Сыныбы: 10 Ә
Күні: 10.10.2017ж
Сабақ № 11
1.Сабақтың тақырыбы: Атмосфералық циркуляция.
2.Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі: Атмосфералық қысым туралы оқып, осы Атмосфералық қысым тақырыбы бойынша есеп шығарып үйрену.
3.Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі: жеке жұмыс,топтық жұмыс
4.Сабақтың нәтижесі:
Білу: Оқушылар атмосфералық қысымның өзгерістері қандай фактоларға тәуелді болатынын біледі. Түсіну: Ауа массаларының қозғалысы мен желдердің бағытын білудің маңызын түсінеді.
Қолдану: Атмосфералық қысым тақырыбы бойынша есеп шығара алады. Талдау: Жер шарының басым желдері қай жерлерде байқалатынына карта бойынша талдау жасай алады. 5.Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау: критерий бойынша бағалау.
6.Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс-талабын есепке алу: Мақсаттардың орындалуы үшін оқушыларға қолдау, көмек көрсетемін.
7.Реурстар мен жабдықтар: оқулық, карта, постер,суреттер, интернет материалдары.
Сабақ барысы
|
Уа-қыт |
Бөлім |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушылар іс-әрекеті |
|
5 мин |
Кіріспе |
1.Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады, сергіту сәтін жасайды 2. Мұғалім сыныпты 3 түрлі кәмпит арқылы топқа бөледі. |
1.Оқушылар сергіту сәтін жасайды,топтарға бөлінеді. 2. Оқушылар үй тапсырмасы бойынша жазған эсселерін оқып,бірін-бірі бағалайды. |
|
10 мин |
Тұсаукеср |
1. Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды. 2.Тақырып айқындағаннан кейін мұғалім әр топқа бөлек тақырыптар беріп, кубизм әдісі бойынша тапсырма береді. «зерттеңіз», «суреттеңіз», «салыстырыңыз» |
1.Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын берілген сұрақтарға жауап бере отырып, айқындайды. 2.Топтар өз тақырыбын кубизм әдісі бойынша постер жасап, қорғайды. |
|
20 мин |
Негізгі бөлім
|
1.Мұғалім «Екі түрлі түсініктеме күнделігі» әдісі бойынша мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді жазуды тапсырады. 2. Атмосфералық қысымды анықтауға есеп шығартады. |
1.Оқушылар Мәтіндегі қатты әсер етіп, есте қалған үзінділер мен түсініксіз тұстарын жазып өз топтарында талқылайды. 2. Оқушылар атмосфералық қысымды анықтауға есептер шығарады. |
|
5 мин |
Қорытынды |
1. Мұғалім сабақты қорытындылайды. 2.Үйге тап-ма: 1) §9 оқу, Өздерің тұрған жердің қандай қысым белдеуінде орналасқанын анықтау. |
1.Оқушылар критерий бойынша бірін-бірі бағалайды. 2.Оқушылар сэндвич әдісі арқылы бүгінгі сабаққа кері байланыс жасайды. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Атмосфералық циркуляция.
Атмосфералық циркуляция.
Сыныбы: 10 Ә
Күні: 10.10.2017ж
Сабақ № 11
1.Сабақтың тақырыбы: Атмосфералық циркуляция.
2.Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі: Атмосфералық қысым туралы оқып, осы Атмосфералық қысым тақырыбы бойынша есеп шығарып үйрену.
3.Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі: жеке жұмыс,топтық жұмыс
4.Сабақтың нәтижесі:
Білу: Оқушылар атмосфералық қысымның өзгерістері қандай фактоларға тәуелді болатынын біледі. Түсіну: Ауа массаларының қозғалысы мен желдердің бағытын білудің маңызын түсінеді.
Қолдану: Атмосфералық қысым тақырыбы бойынша есеп шығара алады. Талдау: Жер шарының басым желдері қай жерлерде байқалатынына карта бойынша талдау жасай алады. 5.Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау: критерий бойынша бағалау.
6.Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс-талабын есепке алу: Мақсаттардың орындалуы үшін оқушыларға қолдау, көмек көрсетемін.
7.Реурстар мен жабдықтар: оқулық, карта, постер,суреттер, интернет материалдары.
Сабақ барысы
|
Уа-қыт |
Бөлім |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушылар іс-әрекеті |
|
5 мин |
Кіріспе |
1.Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады, сергіту сәтін жасайды 2. Мұғалім сыныпты 3 түрлі кәмпит арқылы топқа бөледі. |
1.Оқушылар сергіту сәтін жасайды,топтарға бөлінеді. 2. Оқушылар үй тапсырмасы бойынша жазған эсселерін оқып,бірін-бірі бағалайды. |
|
10 мин |
Тұсаукеср |
1. Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды. 2.Тақырып айқындағаннан кейін мұғалім әр топқа бөлек тақырыптар беріп, кубизм әдісі бойынша тапсырма береді. «зерттеңіз», «суреттеңіз», «салыстырыңыз» |
1.Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын берілген сұрақтарға жауап бере отырып, айқындайды. 2.Топтар өз тақырыбын кубизм әдісі бойынша постер жасап, қорғайды. |
|
20 мин |
Негізгі бөлім
|
1.Мұғалім «Екі түрлі түсініктеме күнделігі» әдісі бойынша мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді жазуды тапсырады. 2. Атмосфералық қысымды анықтауға есеп шығартады. |
1.Оқушылар Мәтіндегі қатты әсер етіп, есте қалған үзінділер мен түсініксіз тұстарын жазып өз топтарында талқылайды. 2. Оқушылар атмосфералық қысымды анықтауға есептер шығарады. |
|
5 мин |
Қорытынды |
1. Мұғалім сабақты қорытындылайды. 2.Үйге тап-ма: 1) §9 оқу, Өздерің тұрған жердің қандай қысым белдеуінде орналасқанын анықтау. |
1.Оқушылар критерий бойынша бірін-бірі бағалайды. 2.Оқушылар сэндвич әдісі арқылы бүгінгі сабаққа кері байланыс жасайды. |
шағым қалдыра аласыз













