"Атымтай Жомарт тақырыбы мен идеясы"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Атымтай Жомарт тақырыбы мен идеясы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге қолдану үшін
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Қазақ әдебиеті Тексерген: Құранов Е

Сабақтың тақырыбы: Ыбырай Алтынсариннің «Атымтай жомарт» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы, қолданылған көркемдегіш тәсілдер

Мұғалімнің аты-жөні: Айман А

Күні:

Сынып: 5


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Оқу мақсаттары:








5.1.2.1- «Атымтай жомарт» әңгімесінің тақырыбы мен идеясын анықтау;

5.1.3.1- Әңгіме кейіпкер (Атымтай жомарт) образын портреті мен іс-әрекеті арқылы ашу;

5.2.1.1- Әңгімедегі салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

5.2.2.1- Шығармадағы автор бейнесін анықтау;

5.2.3.1- «Атымтай жомарт» әңгімесінің тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

5.2.4.1-Әңгімеден алған әсерін сипаттап, авторға хат жазу;

5.3.3.1- Шығармадпғы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдау, әдеби эссе жазу.

Сабақтың мақсаты

«Атымтай жомарт» әңгімесінің мазмұнын түсініп, тақырыбын анықтауға, идеясын ашуға мүмкіндік беру. Әңгімені оқыта отырып, оқушыларды адамгершілікке, қанағатшыл, сыпайы болуға тәрбиелеу. Әңгімедегі әдеби-теориялық ұғымдарды білу, жазушы шеберлігін аңғару. Шығарманың көркемдік ерекшелігіне мән беру.

Міндеті

Оқушылардың оқу материалын саналы қабылдауын, субьекті тәжірибесінің ғылыммен қатынасын қамтамасыз ету.

Күтілетін нәтиже

Әңгіменің тақырыбын анықтап, идеясын ашады, мазмұнын түсінеді. Оқушылар адамгершілікке, қанағатшыл болуға, сыпайы болуға тәрбиеленеді. Әдеби-теориялық ұғымдарды табады, оларды ажыратады. Жазушының шеберлігін түсінеді. Әңгіменің көркемдік ерекшелігіне мән береді.

7 модульдің қолданылуы

«Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқытуды басқару және көшбасшылық», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту»


Қолданылатын әдіс-тәсілдер

«Су» жаттығуы, «Миға шабуыл» әдісі, «Блум түймедағы» әдісі, «SMS-хабарлама»

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, әдебиет теориясы



Сабақ кезеңдері

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі

«Су» жаттығуы

Жаттығу ретімен таныстырады

Жаттығуды орындайды

Сабақтың мақсат-міндеттерін түсіндіру

Мұғалім сөзі

Сабақтың мақсат-міндеттерімен таныстырады

Сабақтың мақсат-міндеттерін тұжырымдайды

Үй тапсырмасын тексеру

«Миға шабуыл» әдісі

«Жомарт адам дегенді қалай түсінесіңдер?» сөйлемі аясында ойлары мен идеяларымен бөлісуді ұсынады

Идеялар ұсынып, пікірлерін білдіреді

Білімді өзектендіру

«Блум түймедағы» әдісі

Тапсырмалар шартын естеріне түсіреді

Топпен жұмыс орындайды. Сұрақтар құрастырып, жауабын ойластырады

Әдебиет теориясынан түсінік

Тақтамен жұмыс

Тақырып пен идея, көркемдегіш құралдар туралы оқушылар білімін өзектендіреді

Естеріне түсіреді, қайталайды



Сабақ кезеңдері

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Бекіту

Әдебиет теориясымен жұмыс


«Атымтай жомарт» әңгімесінің тақырыбы мен идеясын анықтайды

Теріп жазу




Көркемдегіш тәсілдерді теріп жазады

Қорытындылау

«Төрт сөйлем» тәсілі

Тапсырмалар шартын түсіндіреді

Тақырып туралы пікірлерін білдіреді

Бағалау

Өзін-өзі бағалау, топ басшыларының бағалауы

Өзін-өзі бағалауды, топ басшысының бағалауын қадағалайды, ұсыныстарын айтады

Бағалауды іске асырады

Үй тапсырмасы

Кеңес, нұсқау

Еңбек туралы мақал-мәтелдерді жаттау. Бір мақал мазмұны аясында шағын әңгіме құрастыруды немесе эссе жазуды тапсырады

Үй тапсырмасын жазып алады

Рефлексия

«SMS-хабарлама»

Интерактивті тақтадан сөйлемдер үлгісін көрсетеді

«SMS- хабарлама» жібереді











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
12103
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі