Материалдар / Аяз би ертегісі

Аяз би ертегісі

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сыныпқа арналып құрылған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2018
4468
28 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ/ ортақ тақырыптар: «Аяз би» ертегісі

Мектеп: Бұлақты НОМ
Күні:16.03.2018ж.Мұғалімнің аты- жөні:Сакенова Улболсын Сериковна
Сынып: 6Қатысқандар: 4Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттарыТ/Ж1.6.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрын,фабуласын,сюжетін анықтау.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушы орындай алады:


Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжетін сақтап айта алады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:


Әдеби шығарманың жанрына қарай дамуын таба алады.


Кейбір оқушылар орындай алады:Шығарманың сюжеттік желісі фабуласын сақтай отырып,өмірмен байланыстырып, сыни пікір білдіре алады.
Бағалау критерийі
  • Әдеби шығарманың оқиғалар жүйесін рет-ретімен айту;
  • Жанрына қарай фабуласымен сюжеттік дамуын анықтау;
  • Әдеби шығарманы өмірмен байланыстырып,сыни пікір білдіре алу
  • Тілдік мақсатОқушылар орындай алады:


    мазмұнын түсінеді,идеясын табады,


    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:


    Би, адамның жаман және жақсы қасиеттері, хан, уәзір


    Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:


    Менің ойымша..,менің пікірімше..,


    Талқылауға арналған сұрақтар:


    Жаман не үшін Аяз би деп аталды? Қазіргі кезде Аяз би сияқты кейіпкерлер бар ма?
    Құндылықтарға баулу:Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы .Елжандылық , толеранттық,ұлтжандық тәрбие.
    Пәнаралық байланыс:Қазақ тілі, дүниетану,тарих
    Алдыңғы білім:5 минут «Сұрақты қағап ал» тәсілі арқылы өткен білімді пысықтау.
    ЖОСПАР

    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Басы7мин«Ой шақыру» Ертегілер туралы не білесіздер?Ертегінің қандай түрлері бар?Шыншыл ертегі дегеніміз не? Топқа бөлу.1-топ Шыншыл ертегілер 2-топ Қиял-ғажайып ертегілері 3-топ Жануарлар туралы ертегілер



  • Т.Ж. «Джигсо» әдісі арқылы мазмұнын меңгер.Топтарға мәтін бөлігі таратылады. Мәтін бөлігін оқып, топтарында мазмұнын түсіндір.ҚБ.СмайликтерДескриптор:* Мәтін мазмұнын түсініп оқиды.Ж. «Қалам ортада» әдісі Ертегінің мазмұнын сюжеттік желісін сақтап айт.ҚБ. «Бағдаршам»Дескриптор:Ертегінің мазмұнын түсінедіЕртегінің сюжеттік желісін сақтап айтады«Балық қаңқасы» әдісі ФабуласыҚорытынды «Аяз би»Ертегісі



    СюжетіФабула1.Ханның хабар беруі2.Жаман адамның ханды сынауы3.Жаман адамның үйленуі4.Жаманның «Аяз биге» айналуы Сюжеті1.Оқиғаның басталуы: Ханның уәзірлерге берген тапсырмасы.2.Оқиғаның дамуы:Ханның Жаманмен кездесуі.3.Оқиғаның байланысуы:Жаманның Меңді сұлуға үйленуі.4.Оқиғаның шиеленісуі:Ханның Жаманды Барсакелмес аралына жіберуі.5.Оқиғаның шарықтау шегі:Ханның 40 уәзірін Жаманның ақылына сүйеніп жазалауы.6.Оқиғаның шешімі:Хан өз тағын Жаманға беруі.Аяз би атануыҚБ. «Қолдау сөздері» Дескриптор:Ертегінің фабуласын, сюжеттік дамуын анықтайды.





    Оқулық«Сұрақтар қобдишасы
    Соңы13минБекіту: «Сұрақтар қобдишасы» әдісі арқылы пысықтау.1.Неге уәзірлер құс жаманды деп қырғауылды,шөп жаманды деп шеңгелді алды?2.Қырық уәзір хан мен жаманның арасына неліктен от жақты?3.Хан неге олардың азғырғанына ерді?4.Неліктен хан жаманды Ақша ханның еліне көшірді?5. Жаман не үшін Аяз би деп аталды?6. Қазіргі кезде Аяз би сияқты кейіпкерлер бар ма?

    Рефлексия«Бір ауыз сөз» әдісі«Білдім», «Үйрендім», «Есте сақтадым»


    Қосымша ақпаратЕртегі желісі бойына сурет салу





    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіреміз?Бағалау –оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?



    .
    Пәнаралық байланыс –денсаулық жəнеқауіпсіздік, АКТ-мен байланыс,құндылықтарменбайланыс (тəрбиеэлементі)

    Сабақ барысында білім алушыларды ынталандыру мақсатында смайликтер беріп, «Жақсы,жарайсың,керемет» қолдау сөздерін айтып отырамын.Сабақ барысында тапсырмаларға қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.Білім алушыларға тапсырма орындаған сайын қолдау жүргізіліп отырамын

    «Мәңгілік Ел» ұлттық құндылықтары,Тарих,қазақ тілі, дүниетану
    Рефлексия.Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарлаған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?

    Оқу мақсаты мен сараланған сабақ мақсаттарына байланысты тапсырмалар орындалды.Білім алушылар «Аяз би» ертегісінің мазмұнын меңгеріп, композициялық жоспар құрды.Сабақ өз дәрежесінде өтті. Жоспарланған саралау жақсы іске асты. Уақытты тиімді пайдаландым.
    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1. «Қалам ортада» әдісі2. «Бір ауыз сөз» әдісі



    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді? (оқыту мен оқуға қатысты)1. «Джигсо» әдісі 2. «Балық қаңқасы» әдісі



    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1.Әрбір сабақта берілген тапсырмалар мен дескрипторларды берілу керек.2.Осы әдіс-тәсілдерді түрлендіріп отыруымыз керек екенін білдім.





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ