"Аяз би" ертегісі 6 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Аяз би" ертегісі 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестестеріме әдістемелік көмек ретінде
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Аяз би» ертегісі бойынша сабақ жоспары ҚМЖ

Бөлімі: Туған жерім – аялы алтын бесігім

Сабақ тақырыбы: «Аяз би» ертегісі

Мектеп: №18 ОМЛ

Күні:

Мұғалімнің аты жөні:

Сынып: 6

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Оқу мақсаттары:

6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау

Сабақ мақсаттары:

Ертегіні оқу,түсіну, мазмұндау, жанрын,сюжетін, фабуласын анықтау. Ертегіде сюжетте берілген негізгі идеясын, мақсатын, жағымды және жағымсыз кейіпкерлердің образына мінездеме жасау. Ертегіде болған сюжеттік құбылыс, оқиғаларды талдау, саралау, зерттеу.


Бағалау критерийі:

Ертегінің идеясын анықтайды.

Ертегідегі кейіпкерлердің образына мінездеме жасайды.талдайды.

Ертегінің сюжетіне талдау жасайды.


Пәнаралық байланыс:

Мақал- мәтел, тұрақты тіркеске орай қазақ тілі пәнімен байланыстырамын.Оқиға кезеңін айқындау арқылы тарих өлкетану пәнімен байланыстырамын. Оқиға орны, климаты мен өсетін өсімдіктермен жан-жануарлар дүниесіне орай география.биология

Мәңгілік ел құндылықтары:

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы

Ойлау деңгейлері

Түсіну, білу, талдау, жинақтау,қолдану

Тілдік мақсат:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Уәзір-көмекші; шығыс елдерінің билеушісі ханның немесе патшаның кеңесшісі, қанын жүктемеу. Күлдіреуіш- шаңырақтың орталығындағы айқыш- ұйқыш етіп бекітілген ағаштар. Нашарлар-кедей,тұрмысы нашар адамдар.

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: «Ақыл ердің қорғаны».

«Ақылды жетер мұратқа, ақылсыз қалар ұятқа».


Талқылауға арналған сұрақтар:

Не себепті Аяз би өзінің жыртық тоны мен жаман тымағын ордасының маңдайшасына шегелеп қойды деп ойлайсыз ?


Ишара: таңдану, таңырқау, құптау, мақұлдау.

Қосымша ақпарат

Магнитафон арқылы «Аяз би» ертегісінің аудио нұсқасын тыңдау немесе ютуб арқылы ертегі желісі бойынша түсірілген мультфильмді көру.


Тақырып бойынша алдыңғы білім

Ертегілер бойынша бейнежазба көрсету
















Жоспарланған уақыт

Басы

7 - 8 минут

Ұйымдастыру кезеңі, оқу құралдарын түгендеу, үй тапсырмасын сұрау, сергіту сәті- шаттық шеңбері «Жүректен жүрекке»,

топқа бөлу-оқушыларды түрлі түсті стикерлерде берілген «мақал,мәтел,жұмбақ,жаңылтпаш» арқылы топқа бөлу .


Ортасы

10 минут

Жаңа сабақты түсіндіру, тапсырма беру орындау, сұрақ – жауап.Тапсырмалар беруге қолданылатын әдіс – тәсілдер

1 Жеке жұмыс

(Уақыт тізбегі) әдісі; арқылы оқушылар «Аяз би» ертегісі желісі бойынша кестеге салып оқиға тізбегіне салып сюжетін, фабуласын анықтайды.


Shape3 Shape2 Shape1

оқиға

оқиға

оқиға

Shape5 Shape4


Shape10 Shape9 Shape8 Shape7 Shape6

оқиға

оқиға

оқиға


8 минут

2 Жеке жұмыс

(Ақпараттық сүзу) органайзер әдісі; ертегіні оқып көркемдегіш құралдар арқылы тұрақты тіркес, мақал-мәтелдерді табыңыз. Керек емес сөздер құбырда ағып кетіп тек қана керек сөздер пейзаж сүзгіде қалып қояды.


Shape12 Shape11



Shape13 Shape14



Shape15


8 минут

3 Топтық жұмыс (Себеп салдардық диаграмма) органайзер әдісі арқылы оқушылар топтық ұжыммен ақылдасып арнайы сызбаны толтырады, жанрын анықтайды.

Shape16 Shape17 Shape18


Shape19

Shape20




Соңы

6 минут

Жаңа сабақты пысықтау,үйге тапсырма беру,бағалау, рефлексия. (Екі жұлдыз, бір тілек)

Shape21

Shape22 ------ мадақтау


-------- мадақтау

1 тілек


Ресурс

АКТ, кітап, дәптер, түрлі түсті маркерлер,стикерлер қима қағаздар

Дескриптор

Ертегінің мазмұнындағы берілген идеяны анықтады. Ертегідегі кейіпкерлердің арасындағы әлеуметтік мәселелерді талдады.

Ертегідегі кейіпкерлерге мінездеме жасады.

Саралау

Оқушыларды шығармашыл ойлауға бағыттау,ойларын ауызша, жазбаша еркін жеткізуіне қолдау көрсету. Бағалау, дәлелдеу, талдау дағдыларын қалыптастыру.Топтық және жеке жұмыстар арқылы дегейлік тапсырмалар арқылы саралау.

Үй тапсырмасы

Ертегі желісі бойынша Жаманның хан болуын КӘМҚ (SWOT) тәсілі бойынша талдауға салып, талқылап келу.


Күшті жақтары



Әлсіз жақтары

Мүмкіндіктер



Қауіптер


Рефлексия

«Бағдаршам» тәсілі арқылы рефлексия әдісі.

-Қызыл түс- түсінген жоқпын.

-Сары түс- әлі де практика қажет/ сұрақтар бар;

-Жасыл түс – барлығы түсінікті.

Қортынды бағалау

Оқушыларға ертегі сюжеті бойынша сурет салдырту бойынша тапсырма беру




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.01.2021
1722
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі